Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, bo sam o to zapytałem. Konsultant powiedział mi, że wszystko ode mnie będzie zależało - to znaczy: cytuję: "Jeśli Pan będzie chciał od razu nową ofertę, to umowa wchodzi w życie już teraz, a jeżeli chce Pan do końca kwietnia oglądać starą ofertę, to ten aneks, o którym mówimy zacznie obowiązywać od 1 maja."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam dylemat - proszę o pomoc!!!

 

Umowa do 30-04-2017 na wypowiedzeniu, propozycja z dziś to:

 

- Superpremium+ 99,90zł

- ManPack Ozł

- Eleven Sports 7,95 zł (12 miesięcy)

 

Umowa 24 miesiące, obowiązująca od zaraz (czyli 6 miesięcy jest obecnej umowy anulowanej). Nie mam multiroomu, ani MediaBox'a w opcji czynszowej. Do tej pory miałem "prawie" wszystko (prócz porno i seriale+) za cenę 93,00zł łącznie z Eleven

 

Panowie brać, czy nie? Ostateczna decyzja o 16:00.

 

A podobno nie dają Elevenów za 7,95zł? Jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ircios w razie czego "to Twoja wina" :P, a poważnie mówiąc wydaję mi się, że zaczynam balansować na granicy "dobrej" oferty, to znaczy - nie zrozumcie mnie źle, lecz wydaje mi się, że nic nie można uzyskać lepszego (w oparciu o kilka stron wcześniej), ale też chce powiedzieć, że mam do Waszych rad sentyment i postanawiam się wstrzymać do przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gursonek

... i b. dobrze wolałbym , żebyś nie miał lepszej oferty od mojej :wink:

_________________________

*3 m-ce przed końcem aneksu przedłużałem (skusili mnie multiroom premium za free), tak to mogłem dostać Man Pack za 5 zł, wiec może i warto poczekać  

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo sam o to zapytałem. Konsultant powiedział mi, że wszystko ode mnie będzie zależało - to znaczy: cytuję: "Jeśli Pan będzie chciał od razu nową ofertę, to umowa wchodzi w życie już teraz, a jeżeli chce Pan do końca kwietnia oglądać starą ofertę, to ten aneks, o którym mówimy zacznie obowiązywać od 1 maja."

 

To że umowę aktywujesz od razu nie oznacz że się stare 6 miesięcy anulują :mrgreen:  Umowa się wydłuża o kolejne 24 miesiące. To co Ci powiedział konsultant to tylko i wyłącznie czy chcesz pakiet zmienić już od dziś - korzystniejsze dla osób które podwyższają pakiet, czy aktywować umowę dopiero od 1 kwietnia. Tak czy siak do kwietnia 2019 zostaniesz z nc+ :wink: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny telefon, choć do końca umowy jeszcze trochę (31.01.2017 r.). Tak swoją drogą konsultant powiedział, że mogą się ze mną kontaktować tylko do końca listopada, bo wchodzi jakaś ustawa, która zabrania im kontaktowania się i namawiania do przedłużania umów 2 miesiące przed końcem umowy. Dziwne, muszę to sprawdzić.

Ale do rzeczy: obecnie Extra+, mediabox+ i tyle.- 64,90 zł

Oferta, którą przyjąłem ale nie wiem czy kliknę, bo coś mnie tknęło, ze to podwyżka o 10 zł jednak :mrgreen:

Extra+, HBO, mediabox+, kino świat, C+ za 0 zł ale tylko na miesiąc - umowa na 15 miesięcy, 74,90 zł średnia cena, przez pierwsze 6 m-cy 54.90 + 5 zł ten mediabox, potem 89,90 zł

dodatkowo telefon NC Mobile za 34,90 zł wszystkie połączenia nielimitowane na 12 m-cy.

 

Zastanawiam się teraz nad tym pakietem TV. Trochę drogo za extra+, HBO, mediabox i Kino Świat (cokolwiek to jest). Widziałbym to za jakieś 5-10 zł taniej :)

Dostajecie coś podobnego za mnie i na 15 miesięcy? Mi coś wciskali, że dlatego nieco drożej bo umowa tylko na 15 m-cy, a zwykle dają na 24.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extra+ z Canal+ 79,99 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł dla Abonentów , Kolekcja nc+go TV Kino Świat 0 zł 24 m

na m-c (same się wyłączą ) Filmbox Pack, History HD History 2, Adventure, Sundance

Taka obecnie standardowa oferta dla mnie 15 pln drożej (poprzednio łamaniec średnio 65 pln)

zostawiłem multiroom premium na który nie ma żadnych rabatów

życzę powodzenia w negocjacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extra+ z Canal+ 79,99 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł dla Abonentów , Kolekcja nc+go TV Kino Świat 0 zł 24 m

na m-c (same się wyłączą ) Filmbox Pack, History HD History 2, Adventure, Sundance

Taka obecnie standardowa oferta dla mnie 15 pln drożej (poprzednio łamaniec średnio 65 pln)

zostawiłem multiroom premium na który nie ma żadnych rabatów

życzę powodzenia w negocjacjach

Z jakiego nr dzwonili ??? i ile do konca umowy miales ???

Bo moja konczy sie z koncem listopada i nie ma takiej oferty :(

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Carlos 91 - Wyraźnie słyszałem jak powiedział, że mi ją skróci.

 

Ale do rzeczy Panowie - konsultant rzeczywiście zadzwonił o 16:00, ale już nie miał dla mnie tej oferty z rana. Zaproponował mi tak:

 

Superpremium+ 99,00zł

ManPack 15,00zł

Eleven 11,90zł

 

Na moje pytanie: Gdzie jest ta oferta z rana?" - odpowiedział: "Wie Pan oferty się zmieniają, trzeba było brać to co Panu wtedy proponowałem" Przyznam się, że jestem dość zirytowany postawą tego konsultanta - w trakcie rozmowy powiedziałem, że w takim przypadku to ja chcę pakiet w cenie 79,90zł (Extra,(8) Canal+, HBO) i wyżej nie pójdę. Chcą się ze mną bawić, to ja im teraz pokażę zabawę na całego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek widocznie ta oferta nie była dla ciebie pisana ;)

Teraz masz już załatwione że jak przedłużysz umowę to dopiero na jej koniec czyli tak gdzieś marzec/kwiecień 2017 :P

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Carlos 91 - Wyraźnie słyszałem jak powiedział, że mi ją skróci.

 

Na moje pytanie: Gdzie jest ta oferta z rana?" - odpowiedział: "Wie Pan oferty się zmieniają, trzeba było brać to co Panu wtedy proponowałem" Przyznam się, że jestem dość zirytowany postawą tego konsultanta - w trakcie rozmowy powiedziałem, że w takim przypadku to ja chcę pakiet w cenie 79,90zł (Extra,( :cool: Canal+, HBO) i wyżej nie pójdę. Chcą się ze mną bawić, to ja im teraz pokażę zabawę na całego.

 

Szczerze Ci powiem, ze siedzę w branży NC+ od samego początku i nigdy nie było skracania umowy abonentom. Prosty przykład jest z ostatnich mistrzostw Europy, gdzie klienci przedłużali umowy na 24 miesiące aby otrzymać mistrzostwa Europy za free. Przedłużyć mógł ja każdy, nawet taki któremu zostało ponad rok do końca starej umowy. Finał jest prosty rok umowy co pozostał + nowe przedłużenie dawało niektórym kontrakt do połowy 2019 roku :D

No ale cóż tak Ci konsultant powiedział, rozmowy są nagrywane także gdybyś tą umowę rano zaakceptował. na podstawie reklamacji mógłbyś szukać zadośćuczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek takie jest życie ;)

Nie możesz mieć pretensji do konsultanta chciał ci coś sprzedać nie chciałeś i tyle koniec tematu.

Tak na poważnie ty nic się z nimi nie pobawisz ,im nie zależy na tobie na tyle by się starać/wydzwaniać i prosić czy zechcesz zostać,jak nie ty to będzie ktoś inny.

Takie są realia

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Carlos 91 - Wyraźnie słyszałem jak powiedział, że mi ją skróci.

 

Ale do rzeczy Panowie - konsultant rzeczywiście zadzwonił o 16:00, ale już nie miał dla mnie tej oferty z rana. Zaproponował mi tak:

 

Superpremium+ 99,00zł

ManPack 15,00zł

Eleven 11,90zł

 

Na moje pytanie: Gdzie jest ta oferta z rana?" - odpowiedział: "Wie Pan oferty się zmieniają, trzeba było brać to co Panu wtedy proponowałem" Przyznam się, że jestem dość zirytowany postawą tego konsultanta - w trakcie rozmowy powiedziałem, że w takim przypadku to ja chcę pakiet w cenie 79,90zł (Extra,( :cool: Canal+, HBO) i wyżej nie pójdę. Chcą się ze mną bawić, to ja im teraz pokażę zabawę na całego.

Nie zastanawiaj się tylko pisz reklamację i twardo z nimi rozmawiaj bo to jest kpina z abonenta.Jak będziesz upierał się przy swoim to możesz wiele ugrać.Pamiętaj że możesz się odwoływać bo na początku mogą Cię olać.

 

Szczerze Ci powiem, ze siedzę w branży NC+ od samego początku i nigdy nie było skracania umowy abonentom. Prosty przykład jest z ostatnich mistrzostw Europy, gdzie klienci przedłużali umowy na 24 miesiące aby otrzymać mistrzostwa Europy za free. Przedłużyć mógł ja każdy, nawet taki któremu zostało ponad rok do końca starej umowy. Finał jest prosty rok umowy co pozostał + nowe przedłużenie dawało niektórym kontrakt do połowy 2019 roku :D

No ale cóż tak Ci konsultant powiedział, rozmowy są nagrywane także gdybyś tą umowę rano zaakceptował. na podstawie reklamacji mógłbyś szukać zadośćuczynienia.

Widać słabo siedzisz bo ja miałem umowę skróconą o kilka miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem reklamację na sposób przedstawiania danej oferty, bo umówiliśmy się, że się zastanowię. Nie było mowy o proponowaniu nowej oferty.

 

@ Kingofsouth - Gdybym od razu odrzucił, to OK - masz rację, ale ja poprosiłem o czas na zastanowienie. 

 

PS.  Tak na marginesie: oni wszystko mają tam napisane, co oczekuję na przedłużenie. Bo Pani z DUK nawet mi powiedziała z kim rozmawiałem i czego oczekiwałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego nr dzwonili ??? i ile do konca umowy miales ???

Bo moja konczy sie z koncem listopada i nie ma takiej oferty :(

umowa do końca października 2016

numer krakowski 122947879 ( wypowiedzenie złożone)

oferta 1 była na 99,9

następne 3 ( różni konsultanci ) już mówili to samo 79,9

próbowałem coś z multiroomem ugrać ale premium już nie proponują więc nic nie rabatują

a przechodząc z premium na standard to traktowali mnie jak nowego ( multiroom ) czyli aktywacja 49 i po dychu m-c nawet chciałem tak zrobić ale nie mógł tych 49 zrabatować wię zostało tak jak mam teraz ,a i talerz do satelity za 39 pln jakbym potrzebował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem reklamację na sposób przedstawiania danej oferty, bo umówiliśmy się, że się zastanowię. Nie było mowy o proponowaniu nowej oferty.

 

@ Kingofsouth - Gdybym od razu odrzucił, to OK - masz rację, ale ja poprosiłem o czas na zastanowienie. 

 

PS.  Tak na marginesie: oni wszystko mają tam napisane, co oczekuję na przedłużenie. Bo Pani z DUK nawet mi powiedziała z kim rozmawiałem i czego oczekiwałem. 

Jak dobrze to rozegrasz to dostaniesz tą ofertę.Składałem już naprawdę dużo reklamacji i chyba wiem co piszę. :lol2: Przynajmniej ja bym to ugrał wszystko zależy jak to rozegrasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny telefon mimo, że prosiłem żeby nie dzwonili bez konkretnej oferty. Konsultant proponuje 6xc+ oraz hbo za 89,99. Jak wspomniałem o 79.99 to rzuca z wyrzutem żeby nie czytać satkuriera. Nie będę w taki sposób rozmawiał. Cofnąłem zgody marketingowe, mam super ofertę do końca grudnia i jak będę chciał wycofać wypowiedzenie to sam zadzwonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek ja za to płacę co tobie proponują 124,89(mam jeszcze Sundance TV) więc masz sporo do ugrania :P  jeśli jest jak @czerstwy napisał to wszystko w twoich rękach.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dziś taką samą sytuację jak @Gursonek, czyli w poniedziałek oferta była na 69,90 zł, a tydzień później już 5 zł drożej. Powiedziałem, żeby zadzwonił w piątek to dam odpowiedź. Niestety w piątek konsultant nie zadzwonił, zadzwonił natomiast jakiś inny dzisiaj i ta sama oferta była już za 74,90 zł. No fakt, że dostałem Kino Świat (to i tak wciskają każdemu), NC+GO i Canal+ na miesiąc za free (chciałem na 3 m-ce, do końca fazy grupowej LM :)), ale bez przesady. To tylko jakieś tam dodatki zbędne jak dla mnie.

Dostałem taką samą odpowiedź na pytanie - dlaczego drożej o 5 zł niż w poprzednim tygodniu. "Oferty się zmieniają, trzeba brać pierwszą, bo zazwyczaj jest najlepsza".

I wiecie co? W moim przypadku to prawda. Wiele osób pisze tu, że składa wypowiedzenie, negocjują i dostają lepsze oferty. A u mnie [beep]a :) Nigdy nie dostałem lepszej oferty niż ta pierwsza. Nawet po złożeniu wypowiedzenia, np. jak rok temu wypowiedziałem umowę i wyczekałem do ostatniego dnia, kiedy miałem zwrócić sprzęt. Zadzwoniłem sam tego dnia i oferta była taka sama jak pierwsza :/ Lipa. Nie wiem jak wam się to udaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...