Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie w ogóle nie dzwonią mimo zarejestrowanego wypowiedzenia - informacja pojawiła się na dekoderze. Dostałem tylko 2 SMSy. Mam się bać, że nie chcą już mieć ze mną nic wspólnego? :lol2:

Zadzwoń sam, miałem tak samo aż w końcu zadzwoniłem do DUK i okazało się iż przy przejściu do nc+ miałem znaczone "brak zgody na przesyłanie materiałów promocyjnych" czy jakoś tak i to było powodem braku telefonu z ich strony.

Najpierw musiałem cofnąć "brak zgody" by przedstawiono mi nową ( starą) ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie w ogóle nie dzwonią mimo zarejestrowanego wypowiedzenia - informacja pojawiła się na dekoderze. Dostałem tylko 2 SMSy. Mam się bać, że nie chcą już mieć ze mną nic wspólnego? :lol2:

Zadzwoń sam, miałem tak samo aż w końcu zadzwoniłem do DUK i okazało się iż przy przejściu do nc+ miałem znaczone "brak zgody na przesyłanie materiałów promocyjnych" czy jakoś tak i to było powodem braku telefonu z ich strony.

Najpierw musiałem cofnąć "brak zgody" by przedstawiono mi nową ( starą) ofertę.

 

Macie może numer telefonu do tego lepszego DUK? :lol2:

Byłem klientem telewizji N w przeszłości jeśli ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za numer telefonu! :D

Więc tak, umowa przedłużona na 12 miesięcy - utrzymałem wszystko to co miałem wcześniej za tą samą cenę. Jedyna różnica to rezygnacja z opcji dodatkowej "History HD".

Czyli za 69 zł miesięcznie mam:

Universe+

Cała paczka Canal+

HBO

Multiroom Standard

 

Jestem zadowolony bo nigdzie za taką cenę tego wszystkiego nie dostanę :jupi:

Nowa umowa zaczyna się 1 marca, więc będę musiał wypowiadać już w grudniu tego roku :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Na jaki adres mogę wysłać wypowiedzenie umowy z NC+? Umowa kończy mi się w grudniu(Family&Sport+HBO+U+) ale wolę już wysłać aby nie zapomnieć (okres wypowiedzenia mam 3 miesiące). Interesuje mnie przy przedłużeniu oferta Full Extra jak myślicie kiedy realne jest ją uzyskać pod koniec umowy czy dużo wcześniej?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ XavierPL jak u Ciebie ze spostrzegawczością? Co do Full Extra-zadzwoń i zapytaj choćby dziś 122947879.

 

@Orlik666 zadzwoń jeszcze raz i wyjaśnij.

 

Właśnie piszę do nich reklamację na maila. Chce podać dokładnie wszystkie szczegóły rozmowy.

Da radę coś wyrwać za zmarnowany czas? Nie wiem - Cinemax HD lub Filmboxy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...