Kibo no Hikari Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/ sprawdzisz czy list doręczono. Jeżeli doręczono a masz obawy co do dalszego losu pisma to skorzystaj z http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas bądź zadzwoń na BOK 801 044 944/22 310 47 47 i dopytaj czy wypowiedzenie zarejestrowano. Zastanawia mnie dlaczego tak dają to HBO. To nie tylko HBO, ciężko nie zauważyć, że oferty są lepsze niż rok temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/ sprawdzisz czy list doręczono. Jeżeli doręczono a masz obawy co do dalszego losu pisma to skorzystaj z http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas bądź zadzwoń na BOK 801 044 944/22 310 47 47 i dopytaj czy wypowiedzenie zarejestrowano. Dzięki, wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 przez krzych_krak » 13 kwi 2014, o 09:33 Z innej beczki. Jaki polecacie profram do nagrywania rozmów na Androida, bo instaluję już chyba 10 z kolei i wszędzie cisza po nagraniu... Kojarzę, że ktoś na forum podał już konkretny program do nagrywania rozmów, ale wertując ostatnie kilka stron odpowiedzi brak.. Czy ktoś z kolegów może polecić coś działającego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 https://play.google.com/store/apps/deta ... .acr&hl=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dziękuje, sprawdzone. Faktycznie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 do skasowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/ sprawdzisz czy list doręczono. Jeżeli doręczono a masz obawy co do dalszego losu pisma to skorzystaj z http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas bądź zadzwoń na BOK 801 044 944/22 310 47 47 i dopytaj czy wypowiedzenie zarejestrowano. Zastanawia mnie dlaczego tak dają to HBO. To nie tylko HBO, ciężko nie zauważyć, że oferty są lepsze niż rok temu. Może i lepsze ale ilość reklamacji się raczej nie zmniejszyła a wręcz przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Bezapelacyjnie jest więcej i myślę, że te opisywane nie oddają prawdziwej skali problemu. Nawet zakładając, że nie wszystkie opisywane na forach są zasadne i rzeczywiście mają miejsce to innego wrażenia odnieść nie można. W zeszłym roku nie było inaczej, ale teraz jest tego zatrzęsienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Pan Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam Dawno nie zaglądałem i czytam temat i widzę ze cos sie zmieniło w ''nc+'' no i pytanie o co chodzi z ofertą ''srednią'' i ''łamaną'' ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Proszę nie pytaj o to a przejrzyj wątek, bo przynajmniej raz w tygodniu przerabiamy dyskusję na ten temat. Tam poznasz racje stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Wygląda na to że konsultanci muszą wyrabiać plany....im więcej umów przedłużą tym lepiej. Trzeba tak nakręcić klienta ,żeby przedłużył kontrakt .a potem niech sam dochodzi swoich praw.Podejrzewam,ze część klientów machnie ręką..Jak przyjdzie faktura po miesiącu i nie będzie im się chciało dochodzić z wynika z czego-dopłaty, średnie ,łamańce-pewnie jest tak chyba tak obiecał pan/pani na infolinii.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Pan Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 nNo tak @kibo ale zbliz sie koniec umowy z ''nc+'' na Cameleonach (same dwie karty żadnego złomu nie mam z ''nc+'' ) a mam C+ Gold z C+Premiere za 89 zł z MR i chce maks za to płacic 69 zł i jak to zrobic ??? O co mam walczyc ??? Nie interesuje mnie sprzet ADB i inne cuda techniki przez nich oferowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dasm Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Piotruś Pan, jak? Skutecznie. Posłuchaj Kibo, bo przez ostatnie kilkadziesiąt stron przewinęło się już sporo ofert. Tam dokładnie poczytasz co i jak ludzie dostawali. Co wchodzi w skład C+Gold? Jeśli bez HBO to możesz zejść do nawet 59, jak jest HBO, to przy odrobinie szczęścia do 69. Ale najważniejsze: czytaj! bo to już nudne, cały czas słyszeć to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 @lukimann to żadne usprawiedliwienie czy pocieszenie, ale te reklamacje o których czytałem chyba zawsze kończyły się po myśli Klienta. Jestem tylko ciekaw ilu Klientów trafia na "mały" przekręt i nie dochodzi swoich praw? @Piotruś Pan Jak? Podstawa to wypowiedzenie a później cierpliwość, asertywność i najlepiej jak założysz, że dobra ofertę dostaniesz pod koniec aktualnej umowy dopiero. Nikt Cię nie zmusi do zmiany sprzętu na ADB. Jeżeli interesuje Cię odpowiednik aktualnej oferty to Comfort+(wraz z Multi+)/Extra+/6xCanal+/MR za nie więcej niż 69zł "spokojnie" dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Pan Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 @kibo czyli co 69 zł abo jest możliwe w stałej ceny z racji ze jestem na sprzĘcie po Cyfra+ HD ??? @dasm czytam ten watek i widzę jakie są oferty tylko nikt nie pisze czy ma sprzęt po ''n'' czy Cyfra+HD'' a wydaje mi sie to w miarę ważne w mojej sytuacji Trudno nikt nie che mi pomóc to dziękuje za takie najprostsze rozwiązanie ''czytaj'' a czytać umie i widzę ze nikt nie określa sie jaki sprzęt ma na którym aneksuje umowę z ''nc+'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dasm Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Piotruś Pan w większości przypadków nieważne co za sprzęt masz. Jedynie gdy ludzie chcą wymieniać, to piszą. Podstawę, którą masz, a działa, dalej będzie działać po aneksie, na starym sprzęcie. Czytanie tego wątku jest strasznie trudne, bo od lutego zostało tu napisane ponad 200 stron! Z czego w większości przypadków jest to powtarzanie tego, co już się na forum pojawiło, ale delikwentowi nie chce się przeczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 @Piotruś Pan nie denerwuj się, przecież napisałem Ci wyżej o co i w jakiej cenie walczyć. Nie jestem najlepszym adresatem pytań jeżeli chodzi o stałą cenę moim zdaniem optymalnie możesz dostać np. Comfort+/Extra+/6xCanal+/MR za średnio +-54zł/m-c/15 m-cy (czyli 5x0zł i 10x79,90zł) Co by to nie było powinieneś dążyć do abo poniżej 70zł/m-c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Pan Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Oki zadzwonię do DUK i zobaczę co ''wyłudzę'' bez wypowiedzenia No i jestem po rozmowie jako były Cyfrowicz zaproponowano mi ofertę za 89,90 ( 0,90 groszy drożej niż obecnie) jakieś te udziwnienia typu Comfort+/Extra+/6xCanal+/MR w tej cenie do tego z racji braku sprzętu od nich i wysyłania mi faktur papierowych chcieli mi dać dekoder Sagem.com za free aby wysłać mi rachunek na dekoder i sie nie zgodziłem na nic a i co ważne stała cena przez cała umowę w kwocie 89,90 no i paniusia piosenkę włączyła ze HBO za free na 7 m-cy a ja jej żeby sobie te HBO wsadziła ...... Także sami widzicie inne oferty dla ''nkowiczów'' i inne dla ''cyfrowiczów'' Oferta nie zaakceptowana !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 To było do przewidzenia Ale wypowiedzenie załatwi temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Pan Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 @ircios No to wnioskuje tak ''Po Cyfrowicze '' stała cena bez łamańców i średnich a ''Po Nkowiecze'' łamańce i średnie ceny czyli nadal szufladkowanie klientów na tych z ''n'' i tych z Cyfry+ HD a niby jedna firma ''nc+'' a jaki sprzet taka oferta i nadal po ponad rok od powstania ''nc+'' ciagle ''walka pod stołem'' To była pierwsza oferta bez wypowiedzenie co nie zmienia faktu podejścia wobec abonenta juz ''nc+'' z racji posiadanego sprzetu dekodującego przez abonenta Gdzieś mi migło w temacie ze niby sprzetu z Cyfry+ HD juz zmigrowanym do ''nc+'' przy kolejnym aneksie nie daja a jednak daja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mi to już nie chce się nawet komentować co te iti wyprawia ze swoimi abonentami po n. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Pan Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 @ircios co robi ''pierze im mózgi'' na maksa i robi z nich ''łosi i jeleni niedouczonych i nie kumatych'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 @irciosNo to wnioskuje tak ''Po Cyfrowicze '' stała cena bez łamańców i średnich a ''Po Nkowiecze'' łamańce i średnie ceny czyli nadal szufladkowanie klientów na tych z ''n'' i tych z Cyfry+ HD a niby jedna firma ''nc+'' a jaki sprzet taka oferta i nadal po ponad rok od powstania ''nc+'' ciagle ''walka pod stołem'' To była pierwsza oferta bez wypowiedzenie co nie zmienia faktu podejścia wobec abonenta juz ''nc+'' z racji posiadanego sprzetu dekodującego przez abonenta Gdzieś mi migło w temacie ze niby sprzetu z Cyfry+ HD juz zmigrowanym do ''nc+'' przy kolejnym aneksie nie daja a jednak daja Źle wnioskujesz. Cyfrowicze również dostają średnie ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestcleaner Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Przedłużyłem umowę. Miałem Universe,extra,multi,C+ za 54 pln Dostałem comfort,extra,multi,6xC+,Vod C+,Hbo na 9 m-cy,umowa 15 m-cy za średnią 53,26. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Powszechna łamana oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.