Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś tu dzielił abonentów po n-ce i po cyfrze jako lepszych i gorszych...To nie ma sensu i przełożenia w praktyce. Jako były "n-kowicz" obecnie mam wynegocjowaną taką ofertę:

Umowa do 31.03.2016-abonament 79,90: Comfort+,multi+,extra+, 6 Canal + , 3HBO, 2 Cinemax , History HD, Sundance HD, multiroom premium-12 m-cy free/10 zł-12 m-cy.Po złożeniu wypowiedzenia trafił się konkretny konsultant i propozycja tego już wcześniej miałem z niezłym rabatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu dzielił abonentów po n-ce i po cyfrze jako lepszych i gorszych...To nie ma sensu i przełożenia w praktyce. Jako były "n-kowicz" obecnie mam wynegocjowaną taką ofertę:

Umowa do 31.03.2016-abonament 79,90: Comfort+,multi+,extra+, 6 Canal + , 3HBO, 2 Cinemax , History HD, Sundance HD, multiroom premium-12 m-cy free/10 zł-12 m-cy.Po złożeniu wypowiedzenia trafił się konkretny konsultant i propozycja tego już wcześniej miałem z niezłym rabatem.

 

Toż to miód na moje uszy, czekam więc aż do mnie znaczną mówić ludzkim głosem.

 

PS. Co to za kanał ten Sundance?

 

@dariusz - albo sobie jaja z nas robisz i celowo wprowadzasz zamieszanie albo coś pokręciłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś pokręciłem ,ale już pisze jaśniej.

Umowę mam do końca kwietnia ,wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane.

Posiadam pakiet komfort i multirum płacę 29zl.Dzisiaj dzwonią z nc+ z propozycja,ze cena pozostaje ta sama i dodadzą mi na cały okres umowy hbo .

Wolałbym zamiast HBO dostać canal + .W środę ma zadzwonić konsultant i nie wiem czy można coś więcej dostać za taką kasę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam ile warte faktycznie jest HBO skoro Nc+ tak hojnie nim obdarowuje abonentów..... czyżby się bało konkurencji a może w ten sposób promuje markę canal +.

Tak sobie przeglądałam posty. Wniosek jest jeden: jak się miało HBO wcześniej to się go dostaje z free jako bonus, podobnie cinemaxy. Czym mogą konkurować kablowki czy polsat z naszym operatorem??, bo na pewno nie ceną. W UPC za canal plus 59 zł...szok, nie wspominając o innych opłatach.Nie jest źle po zamieszaniu rok temu Nc idzie w kierunku na plus, oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@szara79 ja mam HBO od 2009 roku :jupi:

Będąc w " N(ce) " a od zeszłego roku w "NC+" zawsze udawało mi się albo jako gratis wywalczyć lub w cenie pakietu 8)

Trzeba umieć walczyć o swoje

ps.HBO to już nie taki łakomy kąsek jak kiedyś,obecnie broni się tylko swoimi produkcjami tzn: "Gra o Tron", "Czysta Krew" nowy sezon w czerwcu :jupi: , "Spartacus" itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do cudu nad Wisłą ofercie Kolegi dariusz1271 trochę brakuje...chociaż o wiele większy problem uzyskać taką ofertę miałby Klient po N-ce a to ze względu na to, że Klienci po Cyfrze, przynajmniej na forum, dostawali niejako w standardzie MR za 0zł, co wśród N-kowiczów powszechną praktyką nie jest. Oferta Comfort+/MR/HBO w tej cenie jest po prostu baaardzo dobra.

 

Z drugiej strony, zwolennik spiskowej teorii dziejów, spojrzy na to inaczej...skoro to ew. średnia, to tak naprawdę nie mówimy tu o abo 29zł a o "ukrytej podwyżce" w ostatnich fakturach akonto kolejnej umowy, bo przecież mamy przymus prolongowania na warunkach jakie marzą się NC+ . Tą niedorzeczność pozostawiam do oceny innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki świetnej ofercie znikł dylemat: co wybrać Cyfre + dla jej canal + , czy n-ke dla niezłej ceny za HBO/trochę marny nfilm(kosztowało to 68zł) ale za to bardziej nowoczesnej. Z połączenia tych platform , możemy teraz czerpać duże korzyści.-zabieg podmiany nfilmów na paczkę canal+W bólach ale się udało.:):brawo: Decyzję wymusiliśmy jako abonenci i włodarze nowego tworu zaczęli się z nami liczyć. Ta decyzja spowodowała,że pojawiły się super oferty -najpierw dla migrujących z N później dla klientów obu połączonych platform.Niech sobie walczy NC+ z konkurencyjnym polsatem, jeśli na tym my wygrywamy jako abonenci.Jako abonentka n-ki z pakietem Hollywood mogłam pomarzyć o canal+ w taki pakiecie a teraz -fuzja nam wyszła na dobrze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nc+ jasno pokazuje....szukasz taniej oferty, (pomijając naziemną tel.), a interesuje cie powiedzmy polsat z dużą ilością kanalow, ok- tam dostaniesz HBO ale jako premium.... więc nas też stać na dobrą ofertę hiper fajny canal plus, duużo programów tak extra na plus .., a HBO możemy Ci dać za friko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, w DUK w Krakowe siedzą oszuści polujący na łosiów. Umowę miałęm do końca kwietnia. Wypowiedzenie 24.03. Juz 27.04 pierwszy telefon z DUK i sam byłem w szoku,że juz tego dnia przedłuzyłem umowę. Dostałem ofertę taką ,że musiałem: 6 x canal+; 3 x HBO; wszystkie tematyczne, multiroom standard, seriale+, netVOD podstawowe - wszystko to na całe 15 miesięcy + jeszcze filmboxy na 8 m-cy. Cena - średnio 76 PLN/m-c. Jak tu się nie zgodzić? W zeszłym tygodniu chcę włączyć serial. Nie ma, wyłączone. Po dyskusjach na infolinii przyznali w końcu ,że powinienem mieć, włączają. Za chwilę patrzę nie mam HBO. Ponowny telefon i zonk. Nie włączą bo w"tej ofercie HBO nie ma". Rozmowy nie odsłuchają. Mam złożyć wniosek o dosłuchanie. Nic nie daje tłumaczenie,że ja nie chcę słuchać, bo wiem co mówiłem, oni nie są za bardzo zainteresowani. Mam złożyć reklamację. Złożyłem ustnie i mam czekać do 30 dni. Jaja sobie robią.Poczekam chwilę i oddam sprzęt, najwyżej się posądzę z nimi. Nagrania przecież są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to składasz reklamację...to oni mają odsłuchać i doprowadzić umowę do stanu na jaki się umawiałeś a przy okazji powinieneś zażądać rekompensaty. Dodatkowo opisanie sprawy na oficjalnym forum i ew.zwrócenie się tam do moderatora/przedstawiciela NC+ o pomoc potrafi znacznie skrócić czas oczekiwania na jej rozpatrzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak przed każdą upływającą umową, piszę od Was w celu uzyskania informacji jakie są w tym momencie najlepsze warunki. Obecnie posiadam: UNIVERSE+, 6xC+, MR (2xCAMELEON) za kwotę 59zł. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale jestem po "starej" Cyfrze plus. Chciałbym podkreślić, że interesuje mnie coś podobnego jak dotychczas plus wymiana dekodera na coś lepszego (obecnie SAGEMCOM) - nie muszę mieć opcji HBO. W takim razie, co jestem w stanie otrzymać ? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bodan425 przepraszam Cię bardzo, ale czytaj dokładnie...

 

...Nic nie daje tłumaczenie,że ja nie chcę słuchać, bo wiem co mówiłem, oni nie są za bardzo zainteresowani. Mam złożyć reklamację. Złożyłem ustnie i mam czekać do 30 dni. Jaja sobie robią.Poczekam chwilę i oddam sprzęt, najwyżej się posądzę z nimi. Nagrania przecież są.

 

Chyba normalnym jest odpowiedź, że po to składa się reklamację, bo to oni mają odsłuchać i wyprostować umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...