krzych_krak Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja takeż zrobiłem i czekam na pierwszy telefon po tej "operacji" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ktoś tu dzielił abonentów po n-ce i po cyfrze jako lepszych i gorszych...To nie ma sensu i przełożenia w praktyce. Jako były "n-kowicz" obecnie mam wynegocjowaną taką ofertę: Umowa do 31.03.2016-abonament 79,90: Comfort+,multi+,extra+, 6 Canal + , 3HBO, 2 Cinemax , History HD, Sundance HD, multiroom premium-12 m-cy free/10 zł-12 m-cy.Po złożeniu wypowiedzenia trafił się konkretny konsultant i propozycja tego już wcześniej miałem z niezłym rabatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz1271 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam Powiedzcie co można ciekawego wynegocjować ??? Teraz pakiet: Comfort+ Multi+ MULTIROOM STANDARD = 29zl Propozycja Comfort+ Multi+ MULTIROOM STANDARD = 29zl i dodatkowo HBO na cały okres umowy 15 mcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ktoś tu dzielił abonentów po n-ce i po cyfrze jako lepszych i gorszych...To nie ma sensu i przełożenia w praktyce. Jako były "n-kowicz" obecnie mam wynegocjowaną taką ofertę:Umowa do 31.03.2016-abonament 79,90: Comfort+,multi+,extra+, 6 Canal + , 3HBO, 2 Cinemax , History HD, Sundance HD, multiroom premium-12 m-cy free/10 zł-12 m-cy.Po złożeniu wypowiedzenia trafił się konkretny konsultant i propozycja tego już wcześniej miałem z niezłym rabatem. Toż to miód na moje uszy, czekam więc aż do mnie znaczną mówić ludzkim głosem. PS. Co to za kanał ten Sundance? @dariusz - albo sobie jaja z nas robisz i celowo wprowadzasz zamieszanie albo coś pokręciłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz1271 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Może coś pokręciłem ,ale już pisze jaśniej. Umowę mam do końca kwietnia ,wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane. Posiadam pakiet komfort i multirum płacę 29zl.Dzisiaj dzwonią z nc+ z propozycja,ze cena pozostaje ta sama i dodadzą mi na cały okres umowy hbo . Wolałbym zamiast HBO dostać canal + .W środę ma zadzwonić konsultant i nie wiem czy można coś więcej dostać za taką kasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Comfort i Multiroom łącznie za 29 zł? Szczerze mi się nie wydaje, ale może inni się wypowiedzą... możesz zrobić zrzut ekranu z ICA? I do tego niby masz jeszcze dostać HBO na całą umowę w tych samych pieniądzach? To już byłby cud nad Wisłą. Ale to moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Takie pakiety z MR dawali przy migracji cyfrowiczom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 I możliwe, że teraz dorzucają mu HBO gratis na całą 15-miesięczną umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Teraz to nic nie wiadomo. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szara79 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak się zastanawiam ile warte faktycznie jest HBO skoro Nc+ tak hojnie nim obdarowuje abonentów..... czyżby się bało konkurencji a może w ten sposób promuje markę canal +. Tak sobie przeglądałam posty. Wniosek jest jeden: jak się miało HBO wcześniej to się go dostaje z free jako bonus, podobnie cinemaxy. Czym mogą konkurować kablowki czy polsat z naszym operatorem??, bo na pewno nie ceną. W UPC za canal plus 59 zł...szok, nie wspominając o innych opłatach.Nie jest źle po zamieszaniu rok temu Nc idzie w kierunku na plus, oby tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @szara79 ja mam HBO od 2009 roku Będąc w " N(ce) " a od zeszłego roku w "NC+" zawsze udawało mi się albo jako gratis wywalczyć lub w cenie pakietu Trzeba umieć walczyć o swoje ps.HBO to już nie taki łakomy kąsek jak kiedyś,obecnie broni się tylko swoimi produkcjami tzn: "Gra o Tron", "Czysta Krew" nowy sezon w czerwcu , "Spartacus" itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Do cudu nad Wisłą ofercie Kolegi dariusz1271 trochę brakuje...chociaż o wiele większy problem uzyskać taką ofertę miałby Klient po N-ce a to ze względu na to, że Klienci po Cyfrze, przynajmniej na forum, dostawali niejako w standardzie MR za 0zł, co wśród N-kowiczów powszechną praktyką nie jest. Oferta Comfort+/MR/HBO w tej cenie jest po prostu baaardzo dobra. Z drugiej strony, zwolennik spiskowej teorii dziejów, spojrzy na to inaczej...skoro to ew. średnia, to tak naprawdę nie mówimy tu o abo 29zł a o "ukrytej podwyżce" w ostatnich fakturach akonto kolejnej umowy, bo przecież mamy przymus prolongowania na warunkach jakie marzą się NC+ . Tą niedorzeczność pozostawiam do oceny innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szara79 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dzięki świetnej ofercie znikł dylemat: co wybrać Cyfre + dla jej canal + , czy n-ke dla niezłej ceny za HBO/trochę marny nfilm(kosztowało to 68zł) ale za to bardziej nowoczesnej. Z połączenia tych platform , możemy teraz czerpać duże korzyści.-zabieg podmiany nfilmów na paczkę canal+W bólach ale się udało. Decyzję wymusiliśmy jako abonenci i włodarze nowego tworu zaczęli się z nami liczyć. Ta decyzja spowodowała,że pojawiły się super oferty -najpierw dla migrujących z N później dla klientów obu połączonych platform.Niech sobie walczy NC+ z konkurencyjnym polsatem, jeśli na tym my wygrywamy jako abonenci.Jako abonentka n-ki z pakietem Hollywood mogłam pomarzyć o canal+ w taki pakiecie a teraz -fuzja nam wyszła na dobrze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jeśli chodzi o zawartość kanałów, to można powiedzieć, że dobrze. Reszta to wielka pomyłka ta fuzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dokładnie. Samo to, że wciąż trwa podział na jednych łosiów i drugich łosiów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szara79 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Nc+ jasno pokazuje....szukasz taniej oferty, (pomijając naziemną tel.), a interesuje cie powiedzmy polsat z dużą ilością kanalow, ok- tam dostaniesz HBO ale jako premium.... więc nas też stać na dobrą ofertę hiper fajny canal plus, duużo programów tak extra na plus .., a HBO możemy Ci dać za friko.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak jest dziś, a jak będzie jutro? Fuzja nc+ z punktu finansowego i medialnego, to porażka. Jeszcze słyszę w uszach, że nowa platforma będzie dla zamożnych? A jak wyszło? Ratuj się kto może! A najbardziej ratuje się nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
welniak36 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Uwaga, w DUK w Krakowe siedzą oszuści polujący na łosiów. Umowę miałęm do końca kwietnia. Wypowiedzenie 24.03. Juz 27.04 pierwszy telefon z DUK i sam byłem w szoku,że juz tego dnia przedłuzyłem umowę. Dostałem ofertę taką ,że musiałem: 6 x canal+; 3 x HBO; wszystkie tematyczne, multiroom standard, seriale+, netVOD podstawowe - wszystko to na całe 15 miesięcy + jeszcze filmboxy na 8 m-cy. Cena - średnio 76 PLN/m-c. Jak tu się nie zgodzić? W zeszłym tygodniu chcę włączyć serial. Nie ma, wyłączone. Po dyskusjach na infolinii przyznali w końcu ,że powinienem mieć, włączają. Za chwilę patrzę nie mam HBO. Ponowny telefon i zonk. Nie włączą bo w"tej ofercie HBO nie ma". Rozmowy nie odsłuchają. Mam złożyć wniosek o dosłuchanie. Nic nie daje tłumaczenie,że ja nie chcę słuchać, bo wiem co mówiłem, oni nie są za bardzo zainteresowani. Mam złożyć reklamację. Złożyłem ustnie i mam czekać do 30 dni. Jaja sobie robią.Poczekam chwilę i oddam sprzęt, najwyżej się posądzę z nimi. Nagrania przecież są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Trzydzieści dni to standard na reklamację. Cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Po to składasz reklamację...to oni mają odsłuchać i doprowadzić umowę do stanu na jaki się umawiałeś a przy okazji powinieneś zażądać rekompensaty. Dodatkowo opisanie sprawy na oficjalnym forum i ew.zwrócenie się tam do moderatora/przedstawiciela NC+ o pomoc potrafi znacznie skrócić czas oczekiwania na jej rozpatrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @Kibo no Hikari szybciej piszesz i niż czytasz. Przecież: Złożyłem ustnie i mam czekać do 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, jak przed każdą upływającą umową, piszę od Was w celu uzyskania informacji jakie są w tym momencie najlepsze warunki. Obecnie posiadam: UNIVERSE+, 6xC+, MR (2xCAMELEON) za kwotę 59zł. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale jestem po "starej" Cyfrze plus. Chciałbym podkreślić, że interesuje mnie coś podobnego jak dotychczas plus wymiana dekodera na coś lepszego (obecnie SAGEMCOM) - nie muszę mieć opcji HBO. W takim razie, co jestem w stanie otrzymać ? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @bodan425 przepraszam Cię bardzo, ale czytaj dokładnie... ...Nic nie daje tłumaczenie,że ja nie chcę słuchać, bo wiem co mówiłem, oni nie są za bardzo zainteresowani. Mam złożyć reklamację. Złożyłem ustnie i mam czekać do 30 dni. Jaja sobie robią.Poczekam chwilę i oddam sprzęt, najwyżej się posądzę z nimi. Nagrania przecież są. Chyba normalnym jest odpowiedź, że po to składa się reklamację, bo to oni mają odsłuchać i wyprostować umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @bogdan425 mój kontakt z moderatorem na oficjalnym forum, skrócił czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji do kilku dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @aprilia Wymiana na Pejsa i oferta cenowo jak i programowo ta sama, po złożeniu wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.