Gursonek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 @puszek78 W takim razie cieszę się Twoim szczęściem. Na to wygląda, że idą po rozum do głowy, lub za przeproszeniem nałapali tyle jeleni, że wracają do stałej ceny i zmieniają znów taktykę. Jedno jest pewne CZYTAJĄ NAS Teraz kibicuje tym, którzy są na ostatniej prostej, aby próbowali zbijać jeszcze cenę stałą 69,90zł w dół. Jak oczywiście nie chcą średniej ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A wszystko to dzięki Wam , ponieważ czytałem to forum od początku stycznia . Dlatego wiedziałem na co moge liczyć i na co mam uważać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Wy tak na serio? to tylko telewizja nie wystarczy, ze nc+ nagrywa wszystkie rozmowy? w razie jakichś reklamacji rozmowy na pewno zostaną odsłuchane! a jeśli doszło do przekrętów to raczej oberwie sie konsultantom.. na pewno klient nie zostanie poszkodowany. Skoro tak uważasz, to proszę oświeć mnie dlaczego ludzie czasami (może nie w NC+), ale w Orange na przykład słyszą: niestety dana rozmowa uległa uszkodzeniu - jest nie możliwa do odtworzenia. Dlaczego nie mamy prawa do archiwizacji swoich rozmów, dlaczego nikt nie informuje nas o możliwości nagrywania rozmów? Skoro przedstawiciele danych firm mogą, to dlaczego my nie możemy? Wystarczy trochę czasu poświęcić na paragrafy. Skoro rozmowa jest nagrywana dlaczego podczas niej jesteśmy wprowadzani świadomie w błąd - wytłumacz mi to, po co im kłopoty skoro wyjdzie i tak na moje? Jakie jest podstawowe zdanie konsultanta po dzień dobry? "Informuje, że rozmowa będzie nagrywana, czy wyraża Pan/Pani zgodę" Zastanawialiście się dlaczego jak powiemy magiczne "Nie", to rozmowa jest zakończona? Nie, że bezpieczeństwo i tak dalej... tylko stawiamy konsultanta pod ścianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam, Jak co roku zwrócę się do Was o podpowiedź - nie mam już tyle czasu jak dawniej by "śledzić co w trawie piszczy", ale zawsze na forum były pomocne osoby więc liczę, że i tym razem ktoś doradzi i podpowie. Jestem abonentem nc + i mam umowę do 25 lipca 2014. Coś mi w głowie zaświtało, że chyba zmienili zasady i informację o wypowiedzeniu umowy wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego trzeba im wysłać 3-miesiące wcześniej - czy tak jest tylko przy wcześniejszym rozwiązywaniu umowy, bo już się zamotałem Niemniej jak już zacząłem myśleć o tym, postanowiłem , że nie zaszkodzi wysłać wypowiedzenia wcześniej i poczekać co do lipca spece od marketingu nc+ zrobią by mnie zatrzymać. Żeby było przejrzyście kilka pytań które mam zawrę w podpunktach, licząc , na odpowiedź: 1)List z wypowiedzeniem umowy nc+ wchodzącym w życie wraz z końcem okresu minimalnego należy wysyłać 3-miesiące przed końcem okresu minimalnego, czy tak by list doszedł miesiąc przed wygaśnięciem ?? Bo zrobił się nawet na forum niezły misz-masz opini - jedni forumowicze są jeszcze w Cyfrze i piszą , ze wystarczy miesiąc, inni (jak ja) już po migracji i piszą "koniecznie 3-miesiące" , a jeszcze inni nie wiedzą jaką platformę mają 2) Posiadam promocyjny pakiet Universe + za 59 zł - mam tam wszystkie Canale i PACE PVR HD 500GB (w zasadzie tylko na tym mi zależało) - teraz widzę , że pozmieniali pakiety jest jakiś SPORT&FILM+ (kanały z pakietu Extra + są w nim już na stałe czy tylko pół roku a potem trzeba dopłacać?? Do tańszych Comfort dodają Extra + za 0 zł na pól roku, potem trzeba coś płacić ?? Ogólnie jak co roku mieszanie, brak przejrzystości, "promocje" i wszystko po to by klient zgłupiał i zgodził się na jakiś irracjonalny pakiet za gruba kasę. O co mam walczyć (nazwa pakietu w nowej nomenklaturze) by mieć te kanały co dotychczas w promocji "Universe +" w stałej przejrzystej cenie. Ile bym musiał płacić i czemu tak drogo Ogólnie mało oglądam TV, ale przywykłem, że mam wszystkie Canale by 2-4 razy (jak gra LM) w tygodniu obejrzeć mecz i czasem raz na miesiąc jakieś Animal Planet włączyć i nie chciałbym zmieniać przyzwyczajeń ani więcej płacić. 3) Czy w trakcie negocjacji mógłbym bez dodatkowych kosztów wymienić PACE PVR HD 500GB na coś lepszego (pytanie czy coś lepszego istnieje - u znajomych bawiłem się nboxem i moim skromnym zdaniem, mniej intuicyjny niż Pace -chyba że to kwestia przyzwyczajenia). 4)Czy przy takiej kwocie (59 zł) można wywalczyć coś ponad to co mam, lub pozostając przy tych kanałach co dotychczas zjechać trochę z ceny ?? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 niestety dana rozmowa uległa uszkodzeniu - jest nie możliwa do odtworzenia. I jeśli tak jest? To reklamacja zawsze musi być uznana na korzyść klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabrys Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zastanawialiście się dlaczego jak powiemy magiczne "Nie", to rozmowa jest zakończona? Nie, że bezpieczeństwo i tak dalej... tylko stawiamy konsultanta pod ścianą. Tak to oczywiste, wtedy konsultant nie może zawrzeć z nami umowy na odległość. Nagrana rozmowa i akceptacja warunków umowy to jak podpis na papierze. Myślałem, ze to oczywiste, może później ktoś te rozmowy odtwarza weryfikuje i dopiero wprowadza w system? nie mam pojęcia, ale nagrane "tak, akceptuje" musi być Niedługo chyba ma się to zmienić, nie znam jeszcze nowych zasad... Nagrywać owszem można ale myślę, że stosunkowo rzadko konsultanci chcą nas oszukać, bo pewnie kończy się to dla nich wylaniem z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 @jaruone 1. W moim podpisie znajdziesz odpowiedź. Jeżeli nie poczta to wypowiedzenie można załatwić w każdym punkcie opisanym jako Cetrum NC+ http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic 2. Nazw promocji nie musisz znać koniecznie a wystarczy przecież, że ustalisz, iż wyrażasz zgodę na aneks pod warunkiem, że zachowasz wszystkie kanały które masz obecnie. Odpowiednikiem Universe+ jest Comfort+(z Multi+) wraz z Extra+. 6xCanal+ zawiera np. Sport&Film+ 3. Mediaboxa nie dostaniesz bezpłatnie. Nawet jak wynegocjujesz zwolnienie z aktywacji 49zł to wciąż pozostaje dzierżawa min.5zł/m-c. 4. Za średnio +-54zł możesz dostać odpowiednik aktualnej oferty plus HBO przynajmniej na kilka miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaxa Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Czy uruchomienie oprogramowania TURBO jest płatne? Warto je negocjowac przy przedłużeniu umowy czy lepiej załatwic to osobno? Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Chyba chodzi Ci o pseudo zwiększenie dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 @ircios to tzw: odblokowanie dysku z tego co pamiętam dekoder musi być z konkretnej serii żeby móc przejść na Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaxa Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Tak o odblokowanie Umowe mam do 31 maja. Ostatnio wymieniłem mojego dekodera "N" 250GB bo był "awaryjny" na nowego NC+ 250 GB z mozliwoscia powiekszenia dysku. Tylko zastanawiam sie czy walczyc o powiekszanie dysku przy przedłuzenui umowy czy lepiej zrobic to oddzielnie a powalczyc np o HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Jeżeli masz umowę do maja to nie ma lepszej okazji jak właśnie podczas aneksu wysępić aktywację Turbo. Nie robili z tym problemów ostatnio i nie widzę też powodu dlaczego masz wybierać między HBO a Turbo, może tak i to i to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 @czaxa. Zrób to i to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2807 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam. Obecnie posiadam pakiet CANAL+ Silver z pełną paczką Canal+ za 75,99 miesięcznie. Umowa kończy się 30 kwietnia. Chcę utrzymać to co mam i najniższa cena za jaką mi to oferują to 80,99. Dodatkowo chciałbym dobrać multiroom za 10zł. Da się coś taniej wytargować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golubiak Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Czarny ja mialem propozycje tego co ty oczekujesz za srednia 59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Muszę pytać czy wypowiedzenie złożone? W zależności od okoliczności, ale dobrze by było aby ta oferta aneksu łącznie z MR była tańsza niż aktualna wysokość abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex99 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam, wypowiedzenie wyslane i zarejestrowane tydzien temu. Obecnie: Universe+ + 6xC + Hbo + (Cinemax na pol roku) Chalbym: Najnizszy pakiet w najnizszej mozliwej cenie plus moze nowy dekoder (mam starego bialego z czarnym frontem -> dosc wolny) co mozna ugrac? NC+ ciagle mi proponuje to co mam za wyzsza cene i mowia ze wczesniej mialem C+ to teraz tez mi musza je proponowac . Samemu dzwonic do DUK? Ktos mial podobnie? ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Upieraj się przy swoim. Czekaj na ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Cierpliwości, raczej dopiero końcem maja aneks na dobrych warunkach. Chcesz sam Comfort+ i wymianę dekodera na mediaboxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex99 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Tak, Comfort+ bylby wystarczajacy. Na lepszy dekoder bo cama na abo jeszcze nie wprowadzili prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtuk Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Hej, Umowę mam do końca czerwca'14. Aktualnie universe z 6xCANAL+ za 59zł miesięcznie. Bez żadnego wypowiedzenia zadzwonił w sobotę konsultant ze "świąteczną promocją", tzn. to co mam + dodatkowo HBO na 6 m-cy gratis (a całość na 24 m-ce) za : 6 m-cy 0zł 18 m-cy 79zł Średnio wychodzi podobnie 59,25zł W sumie bez wypowiedzenia, to niezła oferta. Powiedziałem, że za HBO na całą umowę gratis wezmę, ale się nie zgodził. Poprosiłem o telefon za kilka dni. Co myślicie o tej ofercie? Za ile w tych warunkach mógłbym wycisnąć HBO na czas całej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Możesz dostać za 0, jak będziesz miał w pakiecie przed anaksowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtuk Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Możesz dostać za 0, jak będziesz miał w pakiecie przed anaksowaniem Niestety HBO aktualnie nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Kolega ircios, jak myślę, proponował abyś uruchomił HBO w miesiącu w którym masz zamiar aneksować umowę, chyba najpewniej początkiem ostatniego miesiąca umowy. Pozycji nie będzie na fakturze, nie zdąży mieć zatem wpływu na ARPU a to pozwoli uzyskać łatwiej pakiet w aneksie. Tak to wygląda w teorii jest to jak najbardziej realne a wszystko i tak zależy od tego jak do sprawy podejdzie konsultant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.