Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

Ja jak będę przedłużał umowę napiszę e-mail do pani z DUK 8)

ps.choć jeszcze mam sporo czasu.... do października wiele jeszcze się zmieni w NC+ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężka jest praca telemarketera.

Wiem, wiem, dlatego starałem się trzymać nerwy na wodzy, chociaż lejce konsultantowi trochę się poluzowały, ale jak piszesz pikoz11 staram się być wyrozumiały, bo wiem że w dzisiejszych czasach ciężko jest o pracę, i zdaję sobie z tego sprawę, bo być może kiedyś sytuacja zmusi mnie do tego, że to ja będę z Wami rozmawiał po drugiej stronie słuchawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, naprawdę nikomu nie zależy na tym żeby mieć filmy i najnowsze seriale albo muzę w dekoderze na życzenie? Mi właśnie zależy żeby zachować C+ Vod, Seriale+ no i może jeszcze HBO OD przy aneksie.

 

1.Oferta jest droga.

2.Jest kilka progamów premium pod nosem

3.Filmy,czy tam inne pozycje i tak będą leciały w ciągu 1-3miesięcy na kanale premium za który placimy.

4.C+ VOD Fatalna jakość SD i to są powtórki.Gdzie w dobie PVR samemu możemy nagrać to co leci na canale i to co chcemy,a nie jakieś śmieciowe pozycje co tam wciskają. Trzeba mieć dość nie równo pod sufitem,aby akurat za tą usługę dodatkowo płacić. W Cyfrze wszyscy posiadacze Canal+ mieli to za free. :>

5.Brak czasu na ogarnięcie wszystkiego,bo ludzie pracują. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czarne_oczy i to zła propozycja jest?

 

Nie jest zła, dla kogoś kto płaci 79zł. i pasuje mu średnia. Ja płacę 69zł i właśnie za tyle próbuje ugrać tą drugą część umowy. Oczywiście najlepiej z pierwszymi miesiącami obniżonymi lub gratis. Jeśli się zgodzę na 79,90 to tylko przy opcji 5x0zł na 15 miesięcy. A tego póki co mi nawet nie proponują. Na HBO, aż tak mi nie zależy. Wolę maksymalnie zjechać z opłaty zachowując 6C+. Mam jeszcze miesiąc czasu. Może jednak czymś mnie zaskoczą. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze teksty konsultantów jakie do tej pory udało mi się usłyszeć podczas rozmów:

 

"Umowa 24 miesięczna daje panu spokój, gwarancję i stabilność..." (moja odpowiedź - "stabilności to potrzebuję w małżeństwie, a nie telewizji")

 

"Powiem szczerze jest pan pierwszą osobą od pół roku, która odmówiła przedłużenia z nami umowy!" (bez komentarza :D )

 

"To jak poprzednia oferta którą panu proponowali była lepsza, to czemu pan od razu nie brał?" (bo chciałem jeszcze lepszą, ale nie do [beep]y gorszą?)

 

"Na pewno pan źle zrozumiał koleżankę, coś pan nie dosłyszał i stąd to nieporozumienie" (bez komentarza)

 

"Proszę podać dane kolegi" (przy powoływaniu się na ofertę kolegi @gursonka)

 

"Proszę zmienić forum, a nie czytać te wszystkie kłamstwa na temat NC+!" (z wielkim oburzeniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Hmm... już sam nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć, bo jest 1 kwietnia loguje się do ICA i zgadnijcie co widzę? Kwota do zapłaty 79,90zł, a miało być 69,90zł - rozmowa zarejestrowana!

 

cb8d268f7259779am.jpg

 

Dzwonię do nich, tam mi mówią, że wszystko jest w porządku, bo to system jeszcze korekty do systemu nie wprowadził, ponieważ reklamacja była uwzględniona 28 marca, a dopiero dziś jest wprowadzana poprawka i mam do zapłaty stale 69,90zł, ale jak to ja ponownie sobie zażyczyłem reklamacji, w tym miesiąca gratis, bo to już trzeci raz :brawo: (jestem [beep]nie ciekawy co tym razem mi napiszą), bo jak pierwsze przykazanie dobrego abonenta mówi: NIE WIERZ NIGDY KONSULTANTOWI Z NC+ - DOBRĄ RADĘ CI DAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do 30.04. Wypowiedzenie złożyłem 7.03. Do tej pory zero kontaktu ze strony nc+. Czy mam pytać np mailowo czy dostali wypowiedzenie?

Wysłałem maila i dostałem odpowiedź, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane i że rozwiązanie kontraktu nastapi 30 kwietnia i potem do 14 dni należy zwrócić kartę i sprzęt. No cóż po 10 latach trzeba się będzie pożegnać. Ale do budynku weszła kablówka więc nie ma problemu. Pożyjemy - zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo podobną sytuację. Wysłałem wypowiedzenie 12 marca 2014r (zwrotka wróciła podpisana), umowa do końca kwietnia i jak na razie zero kontaktu po wysłaniu.

W lutym dzwonili z ofertami z kosmosu to ich wysłałem na drzewo. Pożyjemy zobaczymy, ale coś mi się wydaje, że jeszcze będę miał dość od nich telefonów :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Ale może krzysiek1958 tej zgody nie udzielił, albo wycofał i zapomniał. Trudno po dwóch postach się zorientować, a ja na przykład z zasady takie rzeczy wyłączam (ot, choćby widząc jak wiele osób tutaj i na drugim forum jest bombardowana nic nie wnoszącymi telefonami). A krzysiek1958, tak na wszelki wypadek możesz sprawdzić, bo może dlatego nie dzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo podobną sytuację. Wysłałem wypowiedzenie 12 marca 2014r (zwrotka wróciła podpisana), umowa do końca kwietnia i jak na razie zero kontaktu po wysłaniu.

W lutym dzwonili z ofertami z kosmosu to ich wysłałem na drzewo. Pożyjemy zobaczymy, ale coś mi się wydaje, że jeszcze będę miał dość od nich telefonów :).

 

U mnie to samo. Poczekaj do 25 kwietnia w spokoju. A jeśli później się nie odezwą, to pakuj dekoder i do APS.

Mi na TV napisali wiadomość, żebym sam do nich dzwonił. Pogrzało ich chyba. Będę moje nielimitowane rozmowy marnował!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zwracam się z pytaniem do was forumowiczów odnośnie mojej aktualnej oferty w nc+ i waszych doświadczeń odnośnie przedłużenia na kolejne miesiące.

Obecna oferta była podpisana przy zamieszaniu n i cyfry.. Zmigrowałem wówczas do nc+ z platformy n.

Umowa kończy mi się 30 kwietnia.. Złożone wypowiedzenie 24 marca gdyż coraz mniej atrakcyjne oferty ma w swoim pakiecie nc+ patrząc na konkurencje..

 

Mam: Comfort+; Mulit+, 6xC+ (to dostałem chyba przy przejściu do nc+ jak każdy w ramach bonusu), MultiR Premium

Dekodery: Turbo dekoder 500 GB i jeden biały.

Obecna kwota: 59,90

 

Interesuje mnie utrzymanie tego, ewentualnie bez paczki canal+film..

Dodam że za sam pakiet płace 39,90 + 20zł MultiR.

W ramach MultiR za 0zl, mogę odpuścić paczkę Canal+ film a dorzucić Extra+.. paczki hbo, cinemaxy, mnie nie interesują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was,

 

dotychczas wyłącznie czytałem to forum lecz ostatnie rozmowy z konsulami z NC+ skłoniły mnie do zarejestrowania się i przedstawienia swoich przypadków:

 

Abonent n'ki od ponad 3 lat, zmigrowałem w zeszłym roku w marcu / kwietniu... na abonament: Platinum za 99zł (6x canal, VOD, nc+ go, i cała podstawa - dekoder TURBO BOX 500Gb)

Dotychczasowe propozycje:

1) Comfort+; Extra+; 6xC+; 3xHBO - "atrakcyjna cena: 109,90zł na 15msc'y"

2) tzw. "Full" czyli: Comfort+; Extra+; 6xC+; 3xHBO; Cinemax'y; Filmbox'y; kolekcje VOD(komplet) plus różne propozycje poszczególnych konsulów - 6/9msc gratis HistoryHD / REDLIGHT później 1,99/15zł/msc - "jeszcze atrakcyjniejsza cena: 99,90 na 24msc'e"

 

pojawiały się też inne pomieszane oferty ale żadna nie była niższa niż 89,90zł (utrzymanie obecnego 'status quo').

 

Cały czas uzyskuję informację od konsulów, że oferta FULL za 99,90zł jest wyłącznie na 24msc... nie ma możliwości ani krócej (15msc), ani taniej... i nie będzie taniej (a może być nawet drożej :brawo: )

 

 

jednym słowem do końca kwietnia sobie spokojnie poczekam (wypowiedzenie już wysłałem) na ofertę godną kwoty abonamentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobna sytuacje, umowa do konca kwietnia , wypowiedzenie wyslane na poczatku marca (dotarlo bo przyszlo mi potwierdzenie odbioru) ale jak do tej pory zadnego telefonu ze strony nc+. Beda dzwonic czy nie ? Czekac ? a jak nie beda dzwonic to kiedy isc do APS i czy tam moga mi cos ciekawego zaoferowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Umowa do końca maja wypowiedzenie wysłane jakoś tydzień temu posiadam universe+ 6XCanal+ Histrory HD za 60.99 zł w piątek pierwszy telefon propozycja 4X 10 zł i chyba 8X 80 pare zł srednio koles powiedział mi ze wyjdzie mnie to jakos ponad 63 zł wiec nie wiele drozej niz teraz za to co mam teraz a nawijał tak szybko do słowa mi dojść nie dał ze wkoncu nie wiem ile konkretnie i za ile te miesiace bo sie pogubiłem zeby sobie faktycznie to policzyc pytałem zeby dorzucił hbo np na 6 miesiecy nie dalo rady wiec powiedziałem ze nie jestem zainteresowany koles na to ze lepszej oferty nie bedzie i jeszcze z wyrzutem powiedział mi ze jak co roku by dawali taniej niz ma sie teraz to za iles tam lat bym miał abonament za 0 zł ze teraz itak mam super tanio bo to kosztuje 99 zł a ja płace 60.99 zł tyle tylko ze ja nawet nie chciałem taniej a w tej samej cenie bo z tego co ja widze ludzie tutaj dostają to co ja z hbo na pare miesiecy taniej więc odmówiłem przedłuzenia umowy czekam dalej jeszcze mam troche czasu czekam na oferte aby była jedna cena za caly okres umowy a nie jakies kombinowanie i przeliczanie bo przy tym nawale słow tego kolesia nie idzie sie polapać ile faktycznie sie za placi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzw. "Full" czyli: Comfort+; Extra+; 6xC+; 3xHBO; Cinemax'y; Filmbox'y; kolekcje VOD(komplet) plus różne propozycje poszczególnych konsulów - 6/9msc gratis HistoryHD / REDLIGHT później 1,99/15zł/msc - "jeszcze atrakcyjniejsza cena: 99,90 na 24msc'e"

No i ja to „łyknąłem” :wink: . Tylko, że bez History i Redlight. Umowę miałem do końca września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...