peksu Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Witam, Obecnie mam pakiet silver + canal+ + HBO + Cinemax - 79 zl. Umowa do konca kwietnia 2014. Wypowiedzenie zatwierdzone. Dzis telefon: umowa na 15 miesiecy, cena bez zmian, zabieraja mi cinemax. Pytam jak przedstawia sie oferta z mozliwoscia zmiany bialego deokdera z n-ki na mediabox+, Pani odpowiedziala 49 zl aktywacja + 10 zl miesiecznie czynsz. Powiedzialem ze narazie dziekuje i Pani powiedziala ze popyta i moze uda jej sie zalatwic mediabox+ w cenie abonamentu aktualnego. Dzis ma jeszcze zadzwonic. Co o tym myślicie? Dobra oferta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.9 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 @Dominik9:Masz stala cene czy to średnia? Btw: super oferta stała cena, zresztą potwierdzone wiadmościa e-mail. Konsultanka powiedziała, że jesli tego nie zaakceptuje to nic lepszego dla mnie nie znajdą i jeszcze na koniec przypomniała mi, żebym nie zapomniał zrezygnować z Polsatu i że teraz kurier już nie musi przyjeżdzać Więc boją się konkurencji hahah Dzownili od początku marca i konsekwentnie odrzucałem ich oferty. Dzisiaj na początku Pani zaproponowała tą cenę bez Cinemax, i ja mówię, że za parę groszy wiecej w Polsacie HBO i CInemax mam na cały okres umowy, Pani poszła się zapytać przełożonego i wróciła z miłą informacją, że mam CInemax za 0zł przez 15 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kac1975 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Witam. W zeszłym tygodniu wspominałem, że wysłałem rezygnację (umowa do 30.04) bo oferty przedstawiane nie satysfakcjonowały mnie. Wówczas zadzwonił do mnie konsultant, który potwierdził zarejestrowanie rezygnacji i przedstawił ofertę (6xC, comfort+, multi+, extra+) za 59,90 na 2 lata (w układzie 6 m-cy 0 zł, 18 m-cy). Poprosiłem o telefon za kilka godzin bo jestem zajęty w pracy. Nie oddzwonił. Dotarł za to list z nc+ informujący o rozwiązaniu umowy 30 kwietnia i inne stwierdzenia, w tym takie, które mnie rozwaliło: wyjaśniam, że na Pana kontakcie został odnotowany sprzeciw na marketing drogą telefoniczną. I dalej, że jeśli mam jakieś pytania to muszę sam zadzwonić lub wysłać info mailem na ich stronę. Tymczasem w mojej rezygnacji napisałem informując o nieprzedłużaniu umowy, że zwracam się z o zaprzestanie przetwarzania i przekazywania osobom trzecim moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy ITI Neovision S.A. oraz spółek zależnych na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 6-8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych mając na myśli okres po wygaśnięciu umowy. Mam pytanie, po pierwsze - czy ktoś otrzymał podobny list, po drugie, czy z mojego stwierdzenia w piśmie z rezygnacją można wywnioskować, że wyrażam sprzeciw wobec wydzwaniania do mnie przez konsultantów. Wygląda na to, że nie zamierzają mnie dalej nakłaniać do pozostania w nc+ a ja za specjalnie nie będę się prosił by raczyli mi dać nową ofertę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy nc+ wlacza dodatkowe kanaly jak ktos zadzwoni i poprosi?? Np probka Filmbox-ow na miesiac zeby sprawdzic co na nich graja?? Albo Cinemax?? Probowal ktos tak zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peksu Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Przedłużyłem umowe. Obecnie canal+ x6, hbo i kanaly podstawowe. Zabrali mi cinemax dali mediabox+ cena 79 zl. Pewnie mozna bylo ugrac cinemax do tego za 0 zl, ale nie chcialo mi sie juz targowac. Jak dla mnie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Przecież teraz cena 79zł. to jest ich cel , i NC+ będzie bardzo zadowolona jak wszyscy abo. będą płacić i płakać za ich usługi za min. 79zł., i się doczekają juź wkrótce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 @peksu rozsądna zamiana, oferta do przyjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aphex Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Cześć,NC+ ostatnimi dniami do mnie ostro wydzwania (umowa do końca maja) więc chciałbym zasięgnąć Waszej porady. Obecnie mam C+ Silver za 69zł + HBO (pół umowy było za darmo, później 25zł z możliwością rezygnacji) + dobrałem sobie jeszcze Sundance oraz History (łącznie wychodzi: 98,98zł). Na ten moment proponują mi Superpremium + za 99,90zł. Mnie w zasadzie Cinemaxy nie interesują, z Sundance i History też pewnie zrezygnuję wobec tego za ile realnie mogę wytargować Superfilm+? Zastanawiam się też czy jeśli na ostatni miesiąc (lub dwa jeśli zrezygnuję w marcu) umowy zrezygnuję z HBO, Sundance i History (czyli wrócę do ceny 69zł) to polepszy moją sytuację w negocjacjach? A i jeszcze chciałbym wymienić dekoder z Pace'a na Mediaboxa. Pozdrawiam Zdecydowanie to poprawi sytuacje przed negocjacjami No to dzisiaj wypowiedziałem HBO, Sundance i History. Konsultantka sama zapowiedziała, że jak zmiany wejdą w życie (1 kwietnia) to zadzwoni z dopasowaną do zmian ofertą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras1980 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 dzis miałem fon z ofertą pakiet jaki miałem tj. comfort + tzn . ze wszystkimi canal + tylko , płace cene 49 pln za m-c , ich propozycja na teraz to wszystko jak mam do tej pory czyli canal + wszytskie i dodatkowo HBO na 6 m-c umowa na 15 m-c w cenie 59 pln , dla mnie żadna chyba propozycja umowe mam do końca kwietnia wiec poczekam na normalną propozcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Gursonek nie obraź ale moim zdaniem spuściłeś całkiem z tonu i ze skulonym ogonem się wycofałeś i zgodziłeś się na droższą ofertę, tylko czemu skoro miałeś mocnego asa w rękawie i wszystko było na twoim i miałeś sprawę wygraną, tu nie chodzi o te 1,60zł. ale o zasadę by nie robili z nas [beep]i, ja bym nie odpuścił a Ty mimo że 2-gi raz Cię w h.ja zrobili to zgodziłeś się na nie korzyść twoją a żadnej winy z twojej strony nie było, a jak już chciałeś spasować to za te 1,60 zł. cza było już choćby jakiś badziew typu filmbox ugrać choćby na 2-3m-ce, a tak pozostał Ci niesmak bo poddałeś się jak w szachach szach i mat a tak Ci kibicowałem, myślałem jeden twardy co się nie da, a tak NC+ znów się cieszy że jest górą i że może nam obiecywać co chce a potem nie dotrzymywać umowy a jak ktoś złoży reklamację to i tak zaproponujemy mu co nam się podoba a nie klientowi. Szkoda że nie pokazałeś jaj i że to Ty rozdajesz karty w tym rozdaniu bo miałeś wielkiego asa w rękawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 @Dominik9:Masz stala cene czy to średnia? Btw: super oferta stała cena, zresztą potwierdzone wiadmościa e-mail. Ja tam Cię kolego nie chcę stresować ale kwota 53,20 ewidentnie śmierdzi średnią w układzie 5x0 10x79,90. Weź lepiej przedzwoń i zapytaj jaką masz w systemie aktualnie ofertę, żeby się nie okazało, że podzielisz los kolegi @gursonka. Czego oczywiście nie życzę bo oferta bardzo fajna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agntx Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 @Turek - ale o co Ci w ogóle biega? Jak kolega jest zadowolony z oferty to po co ma szarpać od operatora jakieś złotówki czy denne kanały? Czy to faktycznie ma znacznie, że się chce ugrać jakieś dodatkowe bzdety telewizyjne? nc+ to nie koniec świata, jak się da im nieco zarobić za dobrą jakość ogólną (zarówno kanałów jak i oferty) to przecież nic się nie stanie. Piszesz tak zajadle jakby właściciel nc+ co najmniej Ci zburzył dom i zabrał żonę. Wyluzuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dominik9 niestety ale zrobili Cię w balona bo ofert ze stałą ceną teraz nie ma a tym bardziej z końcowymi groszami, przedzwoń i sprawdź a okaże się że miałem rację. Agntx może Ty byś się czuł wyluzowany jak by Cię 2 razy w h.ja ten sam podmiot zrobił bo ja nie, ale ok skoro mu to pasuje to mi nic do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 @ Turek Teraz mam pewność, że nie zrobili mnie w bambo, ponieważ po pierwsze dostałem potwierdzenie na emaila nowych warunków, a po drugie konsultanci w systemie widzą zmiany i jest 69,90zł miesięcznie. W moim odczuciu wygrałem, przegrałbym wtedy gdybym teraz cały czas świętował te 68,30zł a pierwszego kwietnia widzę 15,00zł w ICA do zapłaty - to była by porażka. Mówisz o asach, dobrze, ale w razie czego również posiadam zapis tej rozmowy w której konsultant mówi WYRAŹNIE że płacę 69,.90 zł miesięcznie. Nie dałem się, tak jak poprzednim razem. Czy według Was dałem ciała, przyjmując ofertę? Pokazałem, jako pierwszy, że nie należy nas traktować jak stado baranów, jako pierwszy o tym napisałem, że zostałem oszukany i jako pierwszy Was de facto ostrzegłem, że są kłopoty... czy się sprzedałem? Nie sądzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Widzę tu 95% ma oferty U+6xC i HBO i o to walczy ale czy ktoś wynegocjował sam Comfort+ mniej niż 29.90 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy według Was dałem ciała, przyjmując ofertę? Pokazałem, jako pierwszy, że nie należy nas traktować jak stado baranów, jako pierwszy o tym napisałem, że zostałem oszukany @Gursonek absolutnie nie dałeś ciała. Zawalczyłeś i dopiąłeś swego. A za tekst, że pójdziesz z tym do telewizji to już w ogóle szacun! Natomiast kolega @Turek widać jest jeszcze bardziej negatywnie nastawiony do ence+ niż Ty i robiłby im na Twoim miejscu bardziej pod górkę. Jak by na tym wyszedł, trudno zgadywać. Ty natomiast powinieneś być z siebie zadowolony bo oferta palce lizać. A i nauka dla forumowiczów bezcenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 czy wytlumaczy mi ktos co to jest ten multi+ ? Przeciez jak biore comfort+ i extra+ to mam wszystko oprocz c+ hbo i innych cinemaxow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To jest pakiet Multi+, teoretycznie jest jak piszesz chodź lepiej zapytać się i upewnić, że te kanały tematyczne są i będą na cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 @ TurekW moim odczuciu wygrałem, przegrałbym wtedy gdybym teraz cały czas świętował te 68,30zł a pierwszego kwietnia widzę 15,00zł w ICA do zapłaty - to była by porażka. Gursonek moim zdaniem to nie byłaby porażka obojętnie kiedy byś zauważył że zrobiono Cię w h.ja, czy teraz czy w kwietniu to Ty stałeś na wygranej pozycji skoro miałeś nagranie (a kto dziś nie nagrywa na przedłużenia umowy z nc+ skoro wiadomo jak z nimi jest i lepiej się ubezpieczyć), za łatwo się poddałeś i to Ty mogłeś stawiać warunki no ale trudno skoro uważasz i masz do tego jak najbardziej prawo że to TY osiągłeś cel to ok,ważne że Ci pasi.Ale może któryś z forumowiczów to przeczyta i przy takim następnym przękręcie nie da się tak szybko zbyć ofertą droższą jaką Tobie zaproponowano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniwder Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Pokazałem, jako pierwszy, że nie należy nas traktować jak stado baranów, jako pierwszy o tym napisałem, że zostałem oszukany i jako pierwszy Was de facto ostrzegłem, że są kłopoty... czy się sprzedałem? Nie sądzę. Co jeszcze zrobiłeś jako pierwszy? Różnice w tym, co się wynegocjowało, a tym co się potem pojawiało w systemie czy na rachunkach zdarzają się od zawsze i wielokrotnie ludzie informowali o tym, także na tym forum. Więc jeśli wydaje Ci się, że jako pierwszy skutecznie zawalczyłeś o swoje, to masz rację, wydaje Ci się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek2121 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 @Gursonek Chcę tylko zauważyć, że mogłeś płacić co miesiąc 68,30 na swój rachunek i nie byłby to żaden problem ani dla Ciebie ani dla nc+. Na końcu umowy i tak kwota na koncie by się zgadzała, a przedłużając kolejną umowę np. 1 lub 2 miesiące wcześniej, jeszcze bardziej obniżyłbyś swoją średnią. Ale popieram twoją determinację, bo chodzi Ci o zasady i rację a nie o parę złotych. Rozumiem też argumenty niektórych o lepszej pozycji przy negocjacjach następnej umowy jeśli obecna kwota będzie niższa, ale przecież jeśli będzie trudniej tą kwotę obniżyć, to przy następnej znowu możecie dostać darmowe miesiące, itd... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Co jeszcze zrobiłeś jako pierwszy? Przepraszam Cię bardzo, ale pokaż mi tu osobę, która nagrywa rozmowy i idzie do radcy prawnego i się radzi co może zrobić. Masz racje, że zdarzały się się przypadki gdzie informowali ludzie, że oferty się nie zgadzały. Kto tutaj nagrywał rozmowy? Ciągle były przepychanki "czy można nagrywać rozmowy?" Uważam, że jako pierwszy pokazem wszystkim jak należy ich traktować i po prostu jak należy się bronić. Ale może któryś z forumowiczów to przeczyta i przy takim następnym przękręcie nie da się tak szybko zbyć ofertą droższą jaką Tobie zaproponowano. Masz racje zaproponowano mi droższą ofertę, ale czy dla Ciebie oferta o 1,60zł to mega droga? Zgodziłbym się gdybym z Tobą gdyby ta oferta była o 20zł droższa, lecz nie widzę tutaj różnicy. @Gursonek Chcę tylko zauważyć, że mogłeś płacić co miesiąc 68,30 na swój rachunek i nie byłby to żaden problem ani dla Ciebie ani dla nc+. Jestem ich abonentem od 5 lat, zawsze miałem stałą cenę. I nie chciałem płacić 68,30zł średniej ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Gursonek,masz rację. Jak się chce ceny stałej, to taką powinno się dostać ,jak jest osiągalna. W tym przypadku jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Ja jestem rozdarty w tej kwestii z jednej strony rozumiem, że dla zasady wręcz należało sprawę wyjaśnić, pokazać, że Klient nie łoś itd. Kolega Gursonek doprowadził, no prawie, umowę do stanu na jaki się umawiał-stała wysokość abonamentu, oferta wciąż bardzo dobra, ale... przecież łaski mu nie zrobili a stanęło na tym, że będzie płacił więcej niż w pierwotnej ofercie ze średnią. Ktoś powie, że co to jest 1,60zł więcej? I racja, w skali 1 klienta to nic, ale czy NC+ na to nie liczy? A jak 1 mln. klientów machnie ręką, bo co to 1,6zł/m-c? W końcu czy po to składa się reklamacje, by płacić więcej i nie dostać żadnej rekompensaty? Mamy odmienne zdania odnośnie sensu i finału tej sprawy. Czy można powiedzieć, że Klient postawił na swoim? Częściowo na pewno, ale i platforma na tym źle nie wyszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 @Kibo jak najbardziej się z Twoim podsumowaniem zgadzam a szczególnie z ostatnim zdaniem, widocznie ja koledze tego tak dosadnie nie umiałem wytłumaczyć. @Gursonek a co Ty myśliśz że w dobie smartfonów i odpowiedniej aplikacji ludzie dopiero teraz zaczeli nagrywać rozmowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.