Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Źle zrozumiałeś. :) Wiem, że Superpremium taniej nie dostanę. Ja po prostu chcę Extra, a dodatkowo Canal+ i HBO, ale uparcie twierdzą, że za taki pakiet wyjdzie 99,99zł, czyli tyle samo, co Superpremium. :)

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Może ktoś mi odpowiedzieć odnośnie poprzedniego pytania za ile mogę dostać pakiet extra+ ?

Z canal+ nie ma problemu mogę dostać 3m po 0 zł reszta miesięcy za 30zł.

Niestety podobno w tym wypadku nie dostanę eleven za 11.90 tylko za 14,90.

Miał ktoś z was podobnie ? Czy manpack za 5 zł jest tylko dla umów 24 miesięcznych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że różnica jest taka, że Ty miałeś pakiet Start+ za 9,90zł zaczynając negocjacje. Natomiast @fanatyklech i @aniol1979 mają znacznie wyższe pakiety co zejście na start+ za 9,90zł jest wręcz niemożliwe. 

 

Niby tak. Niemniej około roku temu negocjacje zaczynałem z poziomu 64,50 za dosyć "bogaty" pakiet. Nie było opcji za podobną kasę za to sam, więc...otrzymałem / wynegocjowałem pakiet start za ...9,90 bo taka była wtedy najniższa opcja. Co pokazuje, że jest opcja zejść niżej na przeczekanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Klemcia. Eleven włączasz 2 września (niektórzy twierdzą,że można już 1 września) i oglądasz wrzesień za darmo z racji, że to niepełny miesiąc, w październiku płacisz za niego normalnie 15 zł i pod koniec października dzwonisz, że chcesz wyłączyć,bo już cię ten kanał nie interesuje. 2 Listopada znowu dzwonisz i oglądasz za darmo, a płacisz za grudzień,pod koniec grudnia znowu dzwonisz i tak w kółko. Średnia daje te 7,50 zł.

A wracając do tematu, to muszę przyznać, że nc+ zmieniło nastawienie do klienta. Umowę mam do końca roku, a już miałem telefon z tydzień temu. Babeczka zadzwoniła z ofertą przedłużeniową, a ja mówię, że raczej nie jestem zainteresowany przedłużeniem. Ona na to to proszę pamiętać o zdaniu sprzętu w terminie 14 dni i do widzenia. Żadnej oferty nie usłyszałem, rozmowa trwała z 30 sekund, już im chyba na klientach nie zależy. Dwa lata temu faktycznie się starali mnie zatrzymać.

Edytowane przez Rozi5213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Klemcia. Eleven włączasz 2 września (niektórzy twierdzą,że można już 1 września) i oglądasz wrzesień za darmo z racji, że to niepełny miesiąc, w październiku płacisz za niego normalnie 15 zł i pod koniec października dzwonisz, że chcesz wyłączyć,bo już cię ten kanał nie interesuje. 2 Listopada znowu dzwonisz i oglądasz za darmo, a płacisz za grudzień,pod koniec grudnia znowu dzwonisz i tak w kółko. Średnia daje te 7,50 zł.

A wracając do tematu, to muszę przyznać, że nc+ zmieniło nastawienie do klienta. Umowę mam do końca roku, a już miałem telefon z tydzień temu. Babeczka zadzwoniła z ofertą przedłużeniową, a ja mówię, że raczej nie jestem zainteresowany przedłużeniem. Ona na to to proszę pamiętać o zdaniu sprzętu w terminie 14 dni i do widzenia. Żadnej oferty nie usłyszałem, rozmowa trwała z 30 sekund, już im chyba na klientach nie zależy. Dwa lata temu faktycznie się starali mnie zatrzymać.

 

Mogę tylko potwierdzić to co piszesz totalnie przedmiotowe traktowanie klienta, infolinia po zakończeniu umowy zero zainteresowania - sam zadzwoniłem i na pytanie o oferty usłyszałem, że nic innego niż proponowali nie dostanę, a Pani odbierając sprzęt w Punkcie nawet nie podjęła tematu - czy nie chciałby jednak zostać. Dodam że płaciłem 99zł/ miesięcznie. Uważam też że nie miałem wygórowanych oczekiwań byłem chętny przyjąć Comfort + 6C + HBO z HBO GO i MRs za 85zł. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsewuje ten watek od kilku tygodni jako, ze i mi konczy sie umowa z koncem tego miesiaca.

Obecnie mam extra +6C +elveny za 68zl/msc

 

Od poczatku negocjacji proponowano mi 69zl za extra+6C

Nie mam zamiaru placic wiecej za ten pakiet niz obecne (60zł), zwalszcza ze ncplus potracilo prawa za ktore teraz musze placic dodatkowo (eleveny).

W ramach podwyzki poprosilem o darmowy multiroom, ale oczywiscie nie ma na to szans (do tej pory go nie mialem, dekoder mam wlasny).

 

Dzieki temu watkowi wiem ze takiej kwoty nie otrzymam dlatego postanowilem sie pozegnac z ncplus (i nie chodzi o te 10czy20zl podwyzki tylko o ich bezczelnosc i podejscie do kienta).

 

W miedzyczasie jeszcze w ramach negocjacji poprosilem o wycene za sam comfort, nadmieniajac ze chcialbym za niego placic 20zl (do tego dobralbym eleveny i byc moze multiroom).

Niestety i w tym przypadku uslyszalem chyba 40zl za 24msc i 32zl (srednia) przy umowie na 30msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W lipcu złożyłem wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 1 września.

 

Obecnie mam:

Comfort+

Premium Sport & Film

Eleven Sports

Extra+

Multi_

Multiroom Standard

Najem sprzętu

 

Za to wszystko płacą 112,85

 

Dla mnie to za dużo dlatego zlożyłem wypowiedzenie.

Po złożeniu wypowiedzenia mialem trzy telefony z ofertą pozostania. Dwie pierwsze oferty i chcieli żebym płacił jeszcze więcej (np. 105 + 11,99 za Eleveny).

 

Wczoraj telefon i propozycja:

Extra+

8 x Canal+

Eleven Sports

HBO na 6 msc za darmo (potem mogę zrezygnować)

MR

Najem sprzętu

 

łącznie za 102,85 (czyli 10 zł taniej niż mam obecnie)

 

Z tego co mówił to rozkłada się Extra+ i 8xCalal+ 79,99 + Eleven 7,95+ Multiroom 10 + najem 5 zł  + HBO 6x 0

 

I teraz pytanie warto to przyjąć?  Czy to jest uczciwa oferta czy mogę jeszcze coś wyciśnąć i dostać taki pakiet taniej?

Konsultant ma dzwonić w poniedziałek i nie wiem co robić. Proszę o waszą pomoc i opinię.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W październiku kończy mi się umowa tak więc odebrałem już kilka telefonów od NC+ z ofertami przedłużenia umowy na to samo, drożej (obecnie płacę 119,90). Ponieważ odmawiałem  i chciałem obciąć ofertę programowa ostatni konsultant "zanotował" czego chcę i obiecał, że oddzwonią z "dobrą| ofertą.

No i w piątek oddzwonili, oczywiście nie mając pojęcia czego chcę. Gdy wreszcie udało mi się powstrzymać słowotok konsultanta i poinformować czego chcę (Extra+ + 6xC+ + multiroom), po dłuższych konsultacjach i kolejnym słowotoku usłyszałem, że super oferta specjalnie dla mnie to gorące 99,90.

Oczywiście ubawiłem sie po pachy i odmówiłem akceptacji "super oferty".

 

Teraz z kolei patrze sobie na www nc+ i widzę, że nowi abonenci NC+ otrzymują więcej i taniej niz zaproponowano to mnie, po 8 latach "współżycia". Żenujące.

 

To tyle komentarza z teraz pytanie.

Ponieważ od kilku dobrych lat korzystam w multirooma, na początku dostałem do niego drugi (obok głównego, HD) dekoder (SD). Przed mniej więcej połowa roku dostałem sms, że NC+ zaprasza mnie do salonu w celu wymiany owego SD na HD bo mają akcję wymiany SD. Z sms wynikało, że ma to być za darmo. Ponieważ obecnie przydałby mi się drugi dekoder HD wybrałem sie do salonu NC+ (przejazdem niejako, w małym miasteczku) i stwierdziłem, że chciałbym otrzymać ów HD za darmo. Pani się zmarszczyła, pomarudziła, pogrzebała i orzekła, że nic mi nie wymieni. Tzn. "może mi dać drugi HD" ale wtedy doliczą mi dzierżawę 20 zeta/miech. O wymianie SD na HD bez nowej lojalki bądź jakiejś extra daniny dla NC+ nie słyszała. Z uporem maniaka zresztą chciała mi wmówic, że ów sms miał na celu wymianę mojego głównego dekodera na nowy (bzdura).

No to jak to jest z tą wymianą SD na HD? Mam do tego prawo za darmo i bez opłat za "wynajem" czy nie?

Oczywiście podczas rozmowy z panią w salonie usiłowałem temat wyjaśnić na infolinii NC+ ale prędzej się Yeti ujrzy niż tam człek dodzwoni.

Edytowane przez cosmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W lipcu złożyłem wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 1 września.

 

Obecnie mam:

Comfort+

Premium Sport & Film

Eleven Sports

Extra+

Multi_

Multiroom Standard

Najem sprzętu

 

Za to wszystko płacą 112,85

 

Dla mnie to za dużo dlatego zlożyłem wypowiedzenie.

Po złożeniu wypowiedzenia mialem trzy telefony z ofertą pozostania. Dwie pierwsze oferty i chcieli żebym płacił jeszcze więcej (np. 105 + 11,99 za Eleveny).

 

Wczoraj telefon i propozycja:

Extra+

8 x Canal+

Eleven Sports

HBO na 6 msc za darmo (potem mogę zrezygnować)

MR

Najem sprzętu

 

łącznie za 102,85 (czyli 10 zł taniej niż mam obecnie)

 

Z tego co mówił to rozkłada się Extra+ i 8xCalal+ 79,99 + Eleven 7,95+ Multiroom 10 + najem 5 zł  + HBO 6x 0

 

I teraz pytanie warto to przyjąć?  Czy to jest uczciwa oferta czy mogę jeszcze coś wyciśnąć i dostać taki pakiet taniej?

Konsultant ma dzwonić w poniedziałek i nie wiem co robić. Proszę o waszą pomoc i opinię.

Pozdrawiam

 

Ja za to samo, ale bez Eleven, dostałem cenę 79,90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - ponawiam prosbe - wiem ze po ptokach bo juz przyjalem ale czy to dobra oferta???


 


Wiem ze sa tu starzy wyjadacze i pewnie wszystkie opcje przerobione:)


 


comfort + 8 CN + eleven na rok za 11,9  (zalezalo mi na sporcie głownie) - srednia cena 60 zł na 2 lata(1 m-c 30 zeta potem 62)


 


wczesniej extra + 6 CN + eleven za ok 67 zł ( z cena za Eleven 7,95)


 


dziekuje bardzo


Edytowane przez gif_z_pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Od poczatku negocjacji proponowanoi 69zl za extra+6C

 

 

 

Dzieki temu watkowi wiem ze takiej kwoty nie otrzymam dlatego postanowilem sie pozegnac z ncplus (i nie chodzi o te 10czy20zl podwyzki tylko o ich bezczelnosc i podejscie do kienta).

 

 

 

 

...+ 5 zł dekoder i + 12 zł Eleveny co daje 86 zł.

Konsultant wyjątkowo cha_mski, WYJĄTKOWO - będzie jeszcze raz dzwonił poproszę o nazwisko by Was uprzedzić  :twisted:

Na razie zrezygnowałem, bo widzę że wciskać pier_doły (kanały) potrafią, ale obniżyć cenę już nie. Tzn ja nie żądam obniżki, tylko nie chcę płacić WIĘCEJ za to co mam!

Powiedziałem gościowi, że Eleveny oglądam w necie, na co się zaśmiał : "współczuję jakości" ,a ja mu na to, że "za opłatą 5 zł mam HD". Milczenie gostka bezcenne :)

 

Ogólnie strategia utrzymania klienta jest tragiczna- oczywiście nie mogą się godzić na wszystkie zachcianki i propozycje klienta, ale jest coś takiego jak KOMPROMIS, niestety nie dążą do tego.

Walczę dalej.

 

PS. cenzura na Forum to jakieś nieporozumienie  :roll:

Edytowane przez Blupol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...