Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Obecnie posiadam:

 

Comfort+

Najem mediaBOX+ 

Multi+  

Premium Sport &Film

CANAL+ VOD  

EXTRA+

za 104.90, umowa do końca kwietnia 2016

 

Obecna umowa podpisywana rok temu na 15m. Od paru dni już dzwonią w sprawie przedłużenia. Proponowali mi cinemaxy, hbo ale to mnie nie za bardzo interesuje, pytałem o najtańsza ofertę z tym co mam teraz + kanały eleven i dostałem 2 opcje - z umowa na 12m 112zł z hakiem lub na 15m za 110zł z groszami :) powiedziałem, że oferta trochę słaba ale gość mnie zapewniał, że to niby najkorzystniejsza :D powiedziałem, że muszę się zastanowić i żeby dzwonił w przyszłym tygodniu - i teraz pytanie próbować się targować jeszcze, przeczekać ich do marca/kwietnia czy brać to co zaproponował bo taniej rzeczywiście nie będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna propozycja z DUK (obecnie tzw. łamaniec):

 

Extra+ 54,90 /15 m-cy + Filmboxy 6 miesięcy gratis

Extra+ 3xHBO 64,90 /15 m-cy + Filmboxy 6 miesięcy gratis

Extra+ 6xC+ 69,90 /24 m-ce + Filmboxy 6 miesięcy gratis

Extra+ 8xC+ 79,90 /24 m-ce + Filmboxy 6 miesięcy gratis

Superpremium 94,90 /24 m-ce + Filmboxy 6 miesięcy gratis

 

Jak ktoś wspomniał Filmboxy można wymienić na HBO GO na 6 m-cy za zero z opcją wyłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się przyzwyczajaj do takiej ceny jak chcesz być dalej abonentem :grin: . Chyba, że coś cię zmieni do końca kwietnia. .. w co wątpię

Witam,

Co jest powodem powyższego stwierdzenia? Ponad rok temu przedłużałem umowę, rady i przykłady umów i cen do wywalczenia brałem z tego forum i było wtedy o wiele więcej optymizmu i przykładów tego jak dużo można wywalczyć. Zmiana polityki nc+ czy co innego się zmieniło? Nie ma szans na przedłużenie na wywalczonych kiedyś fajnych warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Co jest powodem powyższego stwierdzenia? Ponad rok temu przedłużałem umowę, rady i przykłady umów i cen do wywalczenia brałem z tego forum i było wtedy o wiele więcej optymizmu i przykładów tego jak dużo można wywalczyć. Zmiana polityki nc+ czy co innego się zmieniło? Nie ma szans na przedłużenie na wywalczonych kiedyś fajnych warunkach?

Duże prawdopodobieństwo, że nc+ przegląda, infiltruje umieszczane tu informacje. Są czujni. Chyba powoływanie się na tajemną wiedzę z tego działu ma już tylko aspekt czysto informacyjny. Nie ma mocy sprawczej jak to bywało wcześniej:-( Co się w nc+ zmieniło, że prawie nic nie da się z nimi ugrać? Obrany przez nich cel w kierunku standaryzacji cen? Ich pewność i pyszałkowatość, że są najlepsi i to oni, a nie my możeny stawiać warunki?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawą w takim razie przyjęli politykę a konkurencja nie śpi i już przy pierwszej rozmowie obniża swoje oferty o dobre kilkadziesiąt złotych (za tv i internet) jak powiedziałem, że na standardowych warunkach do nich nie przejdę.

 

Obecnie mam na cały okres umowy:

  • COMFORT+
  • EXTRA+
  • Premium Sport &Film
  • HBO
  • NAJEM BOX+
  • Multi+
  • Adventure TV HD 
  • HISTORY HD
  • History 2HD 
  • CANAL+ VOD
  • NETVOD+ 

 

Płacę teraz średnio 74zł miesięcznie z umową na 15 miesięcy.Wypowiedzenie złożone, odmówię tylko tych pojedynczych płatnych historycznych, wywalczę coś taniej lub coś ciekawego?

Edytowane przez tomhusky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomhusky.  Zapewne masz na myśli CP. Proponuję dobrze się przyjrzeć ofercie. Za np. tv musisz zapłacić więcej niż kosztuje w sklepie. Tyle, że to jest rozłożone na raty. 

Wywalczysz Superpremium za 99 jeśli chcesz obecną ofertę programową bez śmieci typu History. Poczytaj, bo na każdej stronie masz napisane. Sztywne oferty zrobili jak w Orange..., a ten operator ma całkiem się dobrze i ilość abonentów tv im rośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Jeżeli taka jest prawda to pożegnamy się z nc+, na pewno nie będę płacił więcej.

Wcześniej nie napisałem jaka konkurencja, w CP jeszcze nie byłem bo kiedyś jakością programów i jakością obrazu odstawali, nie wiem jak jest teraz. Rozmawiałem natomiast już z UPC o pakiecie tv+net i jeszcze jednym lokalnym dostawcą na światłowodach i wychodzi mi o wiele lepiej cenowo. Jeszcze mam trochę czasu, więc będę obserwował sytuację.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem klientem nc+ już od ponad 15lat. 28 lutego kończy mi się umowa a oni zamiast trochę obniżyć abonament dają mi to samo za większą kasę. Teraz płacę 199zł gdyż mam multiroom na 4 telewizory. Raz zadzwonił konsultant i chciał obniżyć mi abonament o ok 30zł ale więcej nie zadzwonił a teraz chcą mi dać to samo za 204zł. Co powinienem w takiej sytuacji zrobić? Czy wysłanie wypowiedzenia umowy da mi jakieś szanse na obniżenie abonamentu? Czy po wysłaniu wypowiedzenie konsultanci z nc+ zawsze dzwonią do klienta by go przekonać do pozostania czy może się tak zdarzyć że nie zadzwonią i umowa się zakończy? 


Kolejna sprawa to jeśli zadzwonią to do jakiej kwoty mam szansę się targować?


Takie mam teraz pakiety: Comfort + 




Cinemax



Filmbox



Redlight HD



netVOD+ konto podstawowe



Multi+



EXTRA+



HBO



Premium Sport &Film



VOD+ Seriale+

CANAL+ VOD


netVOD+ CANAL+ Platinum



netVOD+ Multi+



Edytowane przez hudy8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ! obecnie posiadam comfort+ z opcjami dodatkowymi : 

MULTIROOM STANDARD
History HD
Adventure TV HD
EXTRA+
Multi+
Cinemax
HBO
Premium Sport &Film
Najem BOX+  

płacę za to 113,00 zł  , dwa dekodery mam własne , multiroom came , dodatkowy dekoder za darmo dali mi  "w razie W" .  Odebrałem z 15 telefonów , cały czas ta sama oferta - to samo z elevenami , bez sportklubu i zestTV - 131,00zł na 24 miechy . Gdy odpowiadam , że za drogo , grzecznie informują , że do konca stycznia wypowiedzenie musi wpłynąć do nich , taniej nie będzie :) czy to prawda ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hudy8. Jeśli nie zadzwonią...  to zawsze sam możesz zadzwonić. Jeśli chcesz zachować obecną ofertę programową ,to dla Ciebie będzie jakieś 125-130 bez MR. + 30 za MR. Na jeden dekoder powinieneś dostać 0.

 

@jarus. Jeśli przeczytasz choć trochę to będziesz wiedział, że nie prawda. Złóż wypowiedzenie

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczorajsza oferta:

Extra + Canal+ x6, MR standard, Pace PVR za 65.90zł. Gdybym chciał HBO to 25zł :roll: Podziękowałem.

Obecnie mam więcej kanałów i HBO a płacę mniej... lol

Jak tak dalej będą robić na pewno utrzymają/zyskają klientów.

Umowa do końca marca, jest jeszcze troszkę czasu ale coś czuję, że się pożegnamy w końcu.

 

Na szczęście rynek telewizji cyfrowej stale się rozwija i konkurencja non stop się poszerza, widać w nc+ tego nie zauważają. Coraz więcej ludzi ma kablówkę a światłowód doprowadzają również do domków jednorodzinnych. Powodzenia nc+, będzie potrzebne.

Edytowane przez jackq
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem natomiast już z UPC o pakiecie tv+net i jeszcze jednym lokalnym dostawcą na światłowodach i wychodzi mi o wiele lepiej cenowo. Jeszcze mam trochę czasu, więc będę obserwował sytuację.

Rozumiem, że bez C+, bo w UPC krzyczą za ten pakiet 50 i 70 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...