Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś może potwierdzić :?: ofertę 6c+ extra za 59,90 czy czas uciekać do netii która ma eleveny w bogatym pakiecie sportowym za 15 zł :idea::?:

Ode mnie w zeszłym tygodniu za Extra + Canal+ chcieli 69,90. Dzisiaj podnieśli cenę na 79,90. Umowa do jutra.

 

Za Comfort nadal chcą 39,90, czyli drożej niż dla nowych, bo nowy dostaje 6 mies. za darmo.

Edytowane przez Arr0w
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowach (a jakże pełnych zrozumienia) też mam wrażenie, że nc+ od początku sierpnia nie zależy aż tak bardzo na bazie. Teraz kosztem bazy...CENA. Tak bez żalu, że rezygnujący nie szybko pojawi się na horyzoncie ponownie.

Przykład Kolegi powyżej też mówi za siebie (wielkie mi ustępstwo 24 na 12) . Jest to w zdecydowanej opozycji do walki o każdego klienta uprawianej dotychczas.(a nuż się Klient rozwinie)  albo nc+ "wystarczy" 1,5 mln płacących, albo mają na 2016 plan , który nas zaskoczy i klient już niepotrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu telefon: dalej bez zmian czyli Extra+6C+ 69,90 zł na 24 mce lub Comfort+6C+ Eurosport 2 64,80 zł. Do końca września już niedługo .....

Dzwonią tylko z Krakowa, stąd moje pytanie czy może spróbować pogadać "z Warszawą", bo 2 miesiące temu dostałem od nich SMSa: "....... prosimy o kontakt w sprawie umowy nc+ tel 22 441 31 03"

Edytowane przez sHHeba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunkowy nie ma znaczenia. Dzwoni konsul z kierunkiem 22,a okazuje się, że dzwoni z Krakowa... Są takie oferty,a nie inne. Gdzie nie zadzwonisz będzie to samo.

Po czym poznajesz że z Krakowa? Akcent ma krakowski?

 

Godzinę temu telefon: dalej bez zmian czyli Extra+6C+ 69,90 zł na 24 mce lub Comfort+6C+ Eurosport 2 64,80 zł. Do końca września już niedługo .....

Dzwonią tylko z Krakowa, stąd moje pytanie czy może spróbować pogadać "z Warszawą", bo 2 miesiące temu dostałem od nich SMSa: "....... prosimy o kontakt w sprawie umowy nc+ tel 22 441 31 03"

Ja wydzwaniałem na różne numery ostatniego dnia i pierwszego dnia po zakończeniu i nie było innych ofert jak standardowe. Dopiero 4 dni bez sygnału były motywacją dla nich.

Edytowane przez jerry2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca września i wysłałem wypowiedzenie dopiero 3 września i jakiś czas temu dostałem od nich e-mail z informacją "że zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Umowa zostanie rozwiązana w dniu 31/10/2015."

 

Czy jeśli przedłużyłbym z nimi umowę 1 lub 2 października, to czy będę musiał za październik płacić tą cholendarną cenę bez promocji?

 

Podbijam, ktoś wie czy jak podpiszę na początku października nową umowę, to czy będę musiał zapłacić cenę bez promocji czy nową wynegocjowaną cenę nowej umowy?

 

Liczę że w październiku będą lepsze propozycję ale jakbym miał płacić z ten miesiąc tak dużo to nie ma sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam umowe do końca pazdziernika i tez tylko proponuja umowe na dwa lata, ale w punktach sprzedaży mówili, aby przyjśc po 5 pazdziernika i cos moga przygotowac indywidualnego, lub w inym punkcie sprzedaży powiedzieli wprost, ze lepiej sie opłaci podpisac nową umowę niz umowę przedłużająca, a juz na marginesie, w obu dwóch punktach świeciły poza telewizorami pustki, zero klientów, mieszkam w mieście mającym około 40 tys. mieszkańców.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznajesz że z Krakowa? Akcent ma krakowski?

 

Ja wydzwaniałem na różne numery ostatniego dnia i pierwszego dnia po zakończeniu i nie było innych ofert jak standardowe. Dopiero 4 dni bez sygnału były motywacją dla nich.

 Żebyś się nie zdziwił. Czasami można wywnioskować skąd konsultant pochodzi. Akcenty krakowskie i śląskie są rozpoznawalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak jest. Bo wczoraj w punkcie w Szczecinie Pan nie mogąc spełnić moich życzeń co do odnowienia umowy. Sam zaproponował, że połączy mnie z kosultantką z Krakowa. Bo tam ponoć mogą mieć lepsze oferty. Po rozmowie z Krakowem (standard 69,90). Złożyłem wymówienie. Umowa do 30 października.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jerry2006

 

Sam zadzwoniłeś po 4 dniach czy oni się odezwali i co wytargowałeś?

Zdenerwowali mnie tak pierwszego dnia po wyłączeniu sygnału że odpuściłem sobie tym bardziej że wyjechałem w delegacje a i po powrocie miałem zapas filmów na dysku na pełne 14 dni. Sami zadzwonili i bez dyskusji dali coś co było nie możliwe do tej pory czyli Comfort za 24,90 - Extra za 44,90 na 15 m i Comfort z C+ oraz Extra z C+ ceny jak wcześniej ale umowa na 12 m Wyszło oczywiście tak że wrzesień za free.

 

Podbijam, ktoś wie czy jak podpiszę na początku października nową umowę, to czy będę musiał zapłacić cenę bez promocji czy nową wynegocjowaną cenę nowej umowy?

 

Liczę że w październiku będą lepsze propozycję ale jakbym miał płacić z ten miesiąc tak dużo to nie ma sensu...

Na 100% zapłacisz za październik duuużą fakturę. Miesiąc w którym podpisujesz umowę nigdy nie jest płatny według nowych cen, dopiero pierwszy pełny miesiąc jest na nowych warunkach.

 

 Żebyś się nie zdziwił. Czasami można wywnioskować skąd konsultant pochodzi. Akcenty krakowskie i śląskie są rozpoznawalne.

OK możesz wywnioskować skąd pochodzi ale nie skąd dzwoni. Nikt nie broni ślązakowi pracować w warszawie itd więc po akcencie nie będziesz wiedział ska dzwoni tylko skąd jest. :mrgreen:

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na początku listopada kończy mi się umowa. Byłem w punkcie obsługi z ciekawości pytając co mi może zaoferować w tej chwili. W tej chwili miałem umowę 15 msc, pakiet universe + HBO + Premium Sport za 79,99. Dodatkowo w trakcie umowy pojawiło się to, że za 5 zł reszta Canal + do końca umowy więc oczywiście skorzystałem. Dodatkowo w trakcie dobrałem usługę Multiroom Standard więc w tej chwili moja opłata to 104,90. W punkcie obsługi powiedział, że on za takie kanały nie jest w stanie nawet zaproponować takiej samej ceny jak jest - jedynie wyższą i mogę liczyć że na infolinii coś wywalczę. Więc moje pytanie na co mogę liczyć bo nawet nie wiem w jaki sposób mogę się z nimi targować...i o jaką mniej więcej kwotę mogę walczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zły sam na siebie. Mogłem przedłużyć na początku lipca umowę za 59,90 zł z pakietem Extra + 6xC+ na 12 miesięcy, a wtedy wyśmiałem konsultanta. Jutro kończy mi się umowa i wezmę pewnie Comfort z 6xC+ za 59,90 na 24 miesiące. Jeszcze gdybym mógł otrzymać multiroom gratis to by było dobrze, ale że nie miałem tej usługi do tej pory to nie ma szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na początku listopada kończy mi się umowa. W tej chwili miałem umowę 15 msc, pakiet universe + HBO + Premium Sport za 79,99. Dodatkowo w trakcie umowy pojawiło się to, że za 5 zł reszta Canal + do końca umowy więc oczywiście skorzystałem. Dodatkowo w trakcie dobrałem usługę Multiroom Standard więc w tej chwili moja opłata to 104,90.  Więc moje pytanie ... o jaką mniej więcej kwotę mogę walczyć?

Za wcześnie żeby myśleć o "wywalczeniu" czegoś. Oglądaj  tego co masz jak najdłużej bo o lepsze oferty ciężko więc po co zmieniać na gorsze.

Ale mam pytanie a nawet kilka:

- 79,90zł+5zł=84,90  Twoja opłata to 104,90 czy Ty płacisz 20 zł za MRS?

- złożyłeś wypowiedzenie?

- jak oni Cię naciągneli na te 5 zł za dwa kanały C+ skoro włączali je gratis dla tych co mieli 6 C+ ?

Edytowane przez jerry2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wcześnie żeby myśleć o "wywalczeniu" czegoś. Oglądaj  tego co masz jak najdłużej bo o lepsze oferty ciężko więc po co zmieniać na gorsze.

Ale mam pytanie a nawet kilka:

- 79,90zł+5zł=84,90  Twoja opłata to 104,90 czy Ty płacisz 20 zł za MRS?

- złożyłeś wypowiedzenie?

- jak oni Cię naciągneli na te 5 zł za dwa kanały C+ skoro włączali je gratis dla tych co mieli 6 C+ ?

 

tak płacę 20 zł za MRS, bo mądry konsultant w punkcie obsługi tak mi włączył a na infolinii nie są niby w stanie tego zmienić...

wypowiedzenia nie złożyłem... rezygnować nie zamierzam...chodzi mi o to bym za bardzo nie przepłacał w porównaniu do innych a się za bardzo nie orientuje jak to teraz wygląda...

to 5 zł jest za Canal Plus Film, jakoś koło marca była taka promocja...bo ja miałem tylko Premium Sport, a za to 5 zł mam również Premium Film...nowe kanały mam gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedzenia nie złożyłem... rezygnować nie zamierzam...

- nie doczytałem ze miałeś tylko Premium Sport (może dlatego że cena 79,90 jest dużą jak na taki zestaw)

- nie rozumiem jak możesz płacić za MRP a mieć standard ale twoja sprawa

- idź do punktu i jednak złóż wypowiedzenie bo masz bezpieczeństwo że wtedy nikt Cię nie wpakuje w jeszcze większe opłaty

- według mnie możesz dostać za 99,90 + 10 zł MRS to co masz

- EXTRA+, 8xC+ to koszt 79,90 więc możesz już teraz pytać o taki zestaw jeśli nie mają to kolejny powód do złożenia rezygnacji (może wtedy znajdą)

Edytowane przez jerry2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się... no tak, już dzisiaj. W związku z brakiem ciekawej oferty nie przedłużyłem umowy i pewnie jutro wyłączą mi sygnał.

Widzę, że czasem dzwonią po wyłączeniu sygnału, nawet po kilku dniach. Natomiast, czy jeśli ja zadzwonię do nich po wyłączeniu już sygnału, to przedłużą mi umowę? 

Domyślam się, że tak. Rozumiem, że ten okres 14 dni na zdanie sprzętu jest okresem, kiedy klient może się rozmyślić z wypowiedzenia i przedłużyć umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało sie. Nc mówię by by a Cp witaj. Pekiet premium z HBO, cinemaxami i filmboxami w lamancu za 35zl.

 

Ja dziś biorę pakiet CP ale bez HBO bo my nigdy z tych kanałów nie korzystaliśmy.

Nie mam niestety telefonu w PLUSie - nam miesieczna opłata wyniesie ok 45 zl ( uśredniając z darmowymi miesiącami) za pakiet Familijny MAX HD z Film HD,Sport HD i Cinemax HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...