Skocz do zawartości

Proszę o opinie tego uchwytu..


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wiem ze to kawałek rury z uchwytem ale tu waszym zdaniem chciałem poznać opinie czy  wytrzymałość jest ok, z tego co wiem uchwyty typu L obecnie przy każdej antenie sat są dobre i te co pękają itp co lata wiszą a ja na tym nie znam się stąd pytam, che poziomo taki uchwyt dać by lekko za ścianę budynku wyszedł i wtedy bardziej ustawie antenę na sygnał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zeusek napisał:

Obojętnie jaki uchwyt to wytrzyma na lata.

 

Właśnie chce by wytrzymał mi te warunki pogodowe zwłaszcza wiatry jakie mielimy czy mamy nie chce by coś padło, przeprowadziłem się i co poradzić trzeba antenę założyć bo nie będzie z a przenos z poprzedniego mieszkania..

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś w pierwszym poście dokładniej podać, do czego potrzebny Ci ten uchwyt.  Trochę na spokojniej pisz post, bo robi się nieczytelny.

Domniemam, że albo chcesz go zamocować do balkonu (?), albo do uchwytu typu L jako przedłużenie. Ogólnie w tym uchwycie nie ma filozofii, jedyne co można podpowiedzieć to wazelina na gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MartinFC napisał:

Ogólnie w tym uchwycie nie ma filozofii, jedyne co można podpowiedzieć to wazelina na gwint.

 

Przepraszam jak źle napisałem, ja prostu się pytam czy według was bardziej się czy jest dobry, wspomniałem że uchwyt L potrafią się rozpaść a wiadomo bezpieczeństwo nie znam się na tym wolę was fachowców zapytać..

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak, w dzisiejszych czasach raczej nie znajdziesz nic na wieki...

Ocynk na pewno galwaniczny , cieniutka warstwa , to nie to co ogniowy (zanurzeniowy w kąpieli)

Ścianki rury zapewne 1,5 - 1,8 mm