radzioksp Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 @Xenomorph czy już wiadomo kiedy pojawi sie ten nowy sodt do echosia 7100 HD bo jescze troche to go wy...bie przez okno dziś już z 10 razy sie wyłączył, a może go można wymienić na nowszy model Dzwoniłeś do BOKu ? Ja dostałem w imię rekompensaty pakiet Super Film na do końca grudnia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nevar Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Czyli jednak nie wymienią Ci na inny dekoder, tak jak obiecywali? Mistrzowie krętactwa... Dzwoniłem dziś do nich i po dłuuugiej rozmowie skończyło się na tym, od czego się zaczęło, czyli mam czekać na nowy soft. O żadnych rekompensatach szanowny pan konsultant nie wspominał. Cóż, może klient klientowi nierówny. @Xenomorph czy już wiadomo kiedy pojawi sie ten nowy sodt do echosia 7100 HD bo jescze troche to go wy...bie przez okno dziś już z 10 razy sie wyłączył, a może go można wymienić na nowszy model A przy okazji - dzisiaj mi również dekoder wyłączył się około 10 razy. A zatem co dzień - to częściej. Dziwne, jak na wadę softu. Zaraz się okaże, że wszystkim wyłącza się dokładnie w tym samym momencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Cóż mi Echostar 7100 i 7200 nie podobały się od początku. Już pierwszego dnia kiedy się pojawiły wyłączały się same. Inni nie narzekali, albo to ja sprawdzałem jak działa ten sprzęt dokładniej Przy 12h pracy można było zweryfikować jak działa sprzęt, zwłaszcza, że był używany non stop. Usterka powinna też dotyczyć E7400, bo też występowały takie objawy - nie wiem dlaczego napisano (w inf. z CP), że tylko 7100 i 7200. Oby tyko przemyślano sytuację i nowy model HDS-400E miał już poprawiony soft, ale znając życie pewnie leży już na magazynach CP i na tym koniec. Samsungi tego nie miały - sprzęt stał, nawet wyloty powietrza u góry zasłonięte i 0 problemów, cały rok dwa przypadki, kiedy klienci mieli jakieś problemy. Ustawienia fabryczne i klient szczęśliwy szedł do domu. A co do kwestii rekompensaty, to zapewne każdemu włączą pakiet Super Film, nie ma co o tym dyskutować, wystarczy nadać prawa na wszystkie sprzedane E7100 i E7200, a co z posiadaczami pakietu SF ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 rekompensaty w postaci super filmu nie chce bo płace za niego od roku niech wkońcu usuną tą usterke w sofcie bo to jest przegięcie ze strony CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 W sprawie rekompensaty pytałem się że lepiej mi by było jakby odkodowali kanały HD i niestety padła odpowiedź iż : "To jest nie możliwe" Ale co poradzić dobre HBO i Cinemaxy na święta Chociaż dekoder tnie się w h... Czyli jednak nie wymienią Ci na inny dekoder, tak jak obiecywali? Mistrzowie krętactwa... Dzwoniłem dziś do nich i po dłuuugiej rozmowie skończyło się na tym, od czego się zaczęło, czyli mam czekać na nowy soft. O żadnych rekompensatach szanowny pan konsultant nie wspominał. Cóż, może klient klientowi nierówny. Nie wymienią. A co do rekompensaty naskocz na nich. Ja wysłałem najpierw maila do pani rzecznik, następnego dnia otrzymałem telefon i mieli oddzwonić. Niestety nie oddzwonili, to wysłałem maila w ICOK to od razu zadzwonili. Pogroź odejściem itp. WALCZMY O SWOJE ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dlaczego nie mogę włączyć dekodera pilotem naciskam i nic,tylko czerwona kontrolka świeci słabo.Dekoder Samsung DSB-S305G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Spróbuj wyłączyć z prądu na kilka chwil i jeszcze raz włączyc. trzeba też sprawdzić czy bateria w pilocie jeszcze zyje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Już próbowałem i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Serwis - jedyne wyjście. Jeżeli jest gwarancja to do APSu się udajesz, jeżeli już jej nie ma to na własną rękę można coś zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masaro Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 u mnie nie ma kanału nick chociaż już kilkakrotnie instalowałem listę kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Kanał Nick identyfikuję się jako Nickelodeon i powinien się znajdować na 71 pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 w echostarach SD i HD nie ma go na pozycji 71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin67 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 też nie miałem wcześniej mimo aktualizacji jeszcze godzinę temu(mam echostar717) ; dosłownie w tej chwili włączyłem i mam odkodowany(mam pakiet F+RMix) czyli już jest(przynajmniej u mnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masaro Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 u mnie tez juz jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katon Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 w echostarach SD i HD nie ma go na pozycji 71 Poczekaj cierpliwie, na pewno się pojawi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek35 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 mam problem wieczorem znikaja mi kanaly na 12,188, o co tu chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Otóż mam następujący problem z dekoderem Echostar 717A Od dłuższego czasu na kanale 28 głównej listy Cyfrowego Polsatu mam HBO ale nie 1 raz tylko 4 razy. O to jak wygląda lista CP na moim dekoderze: Od pozycji 27-30 27 - Polsat Film 28 - HBO 28 - HBO 28 - HBO 28 - HBO 29 - HBO 2 30 - HBO Comedy Próbowałem kilkanaście razy przywracać ustawienia fabryczne dekodera ale to nic nie dawało. Co ciekawe gdy przeskanuje transponder na którym znajduje się HBO (10719 V SR 27500 FEC 3/4) dekoder także wyszukuje mi 4 razy HBO.Próbowałem innymi sposobami typu Sieć i Wszystkie ale to także nie przynosiło poprawy. Co można jeszcze zrobić aby zamiast 4 razy HBO na pozycji 28 mogła być jedna pozycja 28 i jeden HBO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Na Echostarze 717 (bez literki A) mam taki sam problem i nic się nie da zrobić. Dla mnie to nie jest żaden problem, ponieważ na moim dekoderze mogę tworzyć listy ulubionych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 No wiesz ja nie używam list ulubionych bo już sie przyzwyczaiłem z korzystania z listy proponowanej przez Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Otóż mam następujący problem z dekoderem Echostar 717AOd dłuższego czasu na kanale 28 głównej listy Cyfrowego Polsatu mam HBO ale nie 1 raz tylko 4 razy. O to jak wygląda lista CP na moim dekoderze: Od pozycji 27-30 27 - Polsat Film 28 - HBO 28 - HBO 28 - HBO 28 - HBO 29 - HBO 2 30 - HBO Comedy Próbowałem kilkanaście razy przywracać ustawienia fabryczne dekodera ale to nic nie dawało. Co ciekawe gdy przeskanuje transponder na którym znajduje się HBO (10719 V SR 27500 FEC 3/4) dekoder także wyszukuje mi 4 razy HBO.Próbowałem innymi sposobami typu Sieć i Wszystkie ale to także nie przynosiło poprawy. Co można jeszcze zrobić aby zamiast 4 razy HBO na pozycji 28 mogła być jedna pozycja 28 i jeden HBO ? Czyli dopadło to wszystkie Echostary DSB-717. Nie martw się. Ja mam (na skutek częstego przeszukiwania) kanał HBO 32 razy na liście CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Ciekawi mnie , jak Ty to wytrzymujesz nerwowo ?. Mnie szlak by trafił jak bym nic nie mógł zrobić w takiej sprawie . A ja myślałem że to ja ,, jestem niespotykanie spokojny człowiek ,, . Gratuluję samozaparcia i opanowania , ale też i współczuję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Na szczęście korzystam głównie z własnej listy, choć lista CP służy mi do sprawdzania testów oraz nowych kanałów. Nie chwaląc się, mam nawet na własnej liście kanał 0 - jest na nim Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mido Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam Posiadam Cyfrowy Polsat od okolo roku od paru dni co jakiś czas (w odstępie co godzinę) na ekranie telewizora znika obraz i sygnał i pojawia mi się dziwny komunikat następującej treści.U góry ekranu Treść wiadomości:3209 na środku duża literka A (nie zawsze) a na dole wciśnij przycisk OK aby coś tam potwierdzić.Co to może być?ZA każdym razem potwierdzam ten komunikat pilotem i przycisk OK i wszystko jest w porządku do pojawienia się za jakiś czas tego samego komunikatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Na początek przydałaby się informacja co to za model dekodera, oraz jakiej treści jest komunikat. Można też przywrócić ustawienia fabryczne i zajrzeć do instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartłomiej Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja też dostaję średnio co godzinę pustą wiadomość. Muszę przyznać, że staje się to już dosyć u[beep]liwe. Super dekoder DSB 717A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.