Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

polsat nie ma multiroomu, więc na drugim dekoderze dają pakiet mini, wciskają to wszystkim naiwnym korzystając z reklam cyfry, gdzie na rugim dekoderze jest to samo ale u nich nie :) co do waszej oferty to pewnie zostaliście celowo wprowadzeni w błąd ale tego nie udowodnicie. Zawsze podpisując umowę trzeba upewnić się co można dostać i za ile i na co nalezy uważać. Po to między innymi są takie forum jak satkuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałam że tak będzie ze to jest dopłata do mini dekodera i kanały będą takie same ( w każdym bądź razie tak jest w ofercie Vectry )

Nie rozumiem niektórych zgryźliwych odpowiedzi jestem kobieta, nie żadnym fachowcem więc mam prawo nie wiedzieć i się nie znać i wydaję mi się że to forum jest właśnie po to aby poradzić się osób, które byc moze więcej wiedzą na ten temat. Pozdrawiam i życzliwym dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie byla zgryźliwa odpowiedź, to byly realia Cyfrowego Polsatu. Tu nie chodzi o bycie fachowcem, bo nawet fachowcy czasem wymiękają po kontakcie z biurem obsługi klienta CP. Tu chodzi o to by wyciągnąc właściwe wnioski z tego co się stało - dostaliście ofertę która nie była dla was optymalna. Idąc do przedstawiciela mozna się spodziewać, że ten widząc osobę nie zaznajomioną z ofertą będzie próbował dobrać najlepszą i najtańszą ofertę. Realia są takie że chwila zawachania i wepchnie jakiś pakiet ekstra na 3 miesiące ale którego zrezygnować będzie mozna tylko do miesiąca, o czym oczywiście zapomni wspomnieć a potem płać i płacz, bo było w umowie i regulaminie napisanym notabene takim makiem że nikt po 40 nie przeczyta tego bez okularów.

Niestety takie traktowanie klienta to codzienność. Trzeba nagrywać rozmowy z COK, a wszelkie zapytania i rezygnacje wysylać poleconym i to nie tylko w Polsacie.

Natomiast pakiet mini nie jest taki zły. Dla większości osób całkowicie on wystarcza. Potestujcie go przez jakiś czas i zobaczycie czy warto więcej płacić. W razie czego można zmienić dekoder i podnieść pakiet. Niestety w Polsacie nie ma multiroomu więc trzeba placić dwa razy abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po zmianie oprogramowania na dekoderach ECHOSTAR DSB 717 zauważyłem problem z odbiorem teletextu. Telegazeta nie działa stabilnie, "gubi" strony itp.

Znajomi którzy mają ten model dekodera również zauważyli problem. Zaznaczę również, że występuje on w różnych typach i markach telewizorów.

 

Czy macie podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CSA akurat nie chodziło mi o Twoją wypowiedz bo była bardzo rzeczowa i na poziomie :)

Rozumiem to jak to jest z tym CP - niestety. A co do pakietu mini też sądzę, że nie jest zły ale zależało mi na 2 kanałach, których niestety w nim niema..;)

Ale nic Polak mądry... ;-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

od dłuższego czasu w trakcie oglądania (jakiegokoliwek) kanału na tej platformie, pojawiają mi się często (nawet kilka razy dziennie) na ekranie nieartykułowane komunikaty od operatora, które każdorazowo zasłaniają obraz i wymagają potwierdzenia przyciskiem: "OK". Czy ktoś ma pomysł, z czego to wynika? Może CP prowadzi monitoring oglądalności poszczególnych kanałów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh, to CP i musisz sie do takich akcji przyzwyczaić. Nie takie numery oni potrafią wywinąć :lol2: Ja też jak jeszcze niedawno miałem CP pre-paid to chociaż dla użytkowników nie przewidziano wysyłki TV2Tygodnika to i tak mi sie wyświetlał komunikat na cały ekran o tym czasopiśmie. I zdaje sie, że nie da sie z tym nic zrobić niestety :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zdziwiony,że pojawiają się Wam komunikaty na ekranie tv o ich TV2,bo u mnie nie wyskoczył taki komunikat ani razu,ale też nie otrzymałem od CP ani jednego numeru tego ich TV2,mimo że 14.10.zgłosiłem akces na jego otrzymywanie,ale zrezygnowałem,bo nie chcę być przez CP robiony w bambuko.Wolę To i Owo za 1,50 złocisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś dopisać do Samsunga jako plus jego bezawaryjność , mam Samsunga i nie zamieniłbym go na Sagemcoma .

Śledzę wątek Sagemcoma i gdy czytam o wszystkich problemach związanych z użytkowaniem tego tunera to nie zdecydował bym się na niego .

Ale to jest tylko moje zdanie i proszę nie kieruj się nim .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie samsungi 370 i 305 to inna galaktyka jeśli chodzi o działanie, jak nie ma problemu z brakiem obrazu po hdmi to do niczego nie można sie przyczepić, poza tym 370 nie można już prawie nigdzie kupić, 305 tylko używki, ja zamist ESI-88 wziąlbym raczej modul CAM i porządny dekoder z dyskiem i nagrywaniem, z ESI-88 nie zgrasz plików na dysk twardy komputera bo jego dysk jest szyfrowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was serdecznie.

Przetrząsnąłem zasoby wujka googla i jakoś nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. W końcu gdzie jak gdzie, ale na tym forum powinno się udać :)

 

No ale do rzeczy.

 

Od 3 lat jestem posiadaczem Cyfrowego Polsatu z tunerem Echostar DSB-717. Do tej pory byłem w miarę zadowolony, w końcu nie potrzebuje jakiś wodotrysków. Od pewnego czasu do szału doprowadza mnie czarny pasek reklamowy pojawiający się ni z tąd ni z owąd na dole ekranu. Co ciekawe paska nie emituje nadawca (wysyła sygnał do dekodera, więc poniekąd to on go nadaje) tylko sam dekoder (włączenie i wyłączenie dekodera powoduje ze pasek znika i jest spokój na pewien czas).

 

Czy znacie może jakiś sposób na pozbycie się tego szajsu, bo zanim zadzwonię do CP i zbluzgam Bogu ducha winnego konsultanta chciałbym sam jakoś rozwiązać problem. Mam nadzieję że ktoś zetknął się z podobnym problemem, bo na miłość boską ileż można czytać o fantastycznych ofertach VOD, super gazetce "2 tygodnik" czy innych dziadostwach :(

 

Z góry dzięki za pomoc/podpowiedź/poradę (niepotrzebne skreślić)

Pozdrowienia!

Czubek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj zakupiłem CP (dekoder i antenę). Antenę ustawiłem podobnie jak mają sąsiedzi, podłączyłem dekoder i zamiast pokazać się okno aktywacji(takie jak w instrukcji) pokazał mi się komunikat: Zwarcie LNB sprawdż połączenie lub konfiguracje dekodera. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...