Skocz do zawartości

nBox i nBox Recorder - problemy, oceny, komentarze


LukWil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kwiatol, zakładam, że masz BSLA, u mnie co raz się pojawia komunikat i dopiero po kilku dniach mogę usunąć nagrania bo się pojawiają dopiero na liście. U mnie jeszcze prawie co dziennie wyskakuję błąd dysku i z nboxrecordera wydobywają się odgłosy stukania talerzy w dysku. Jak pisałem wcześniej w APS jeśli przy nich się ten błąd nie wyświetli to Ci recodera nie wymienią ehh... wszystko pięknie jak zawiązujesz umowę a potem już Cię mają w [beep]ie. Może ktoś się orientuje czy mogę teraz dopłacić 149zł i wziąść turbo recordera nie zmieniając umowy? Umowe zawiązałem 3tyg temu? Bo podobno mogę wymienić bez podania przyczyny recordera za opłatą 90zl, może to ktoś potwierdzić? Bo juz mam swojego BSLA dość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malymis1111, a po czym mogę poznać, że to BSLA? Dekoder mam dokładnie rok i nie było z nim większych problemów (może kilka razy się zawiesił). Ale po Twoim poście, wydaje mi się, że dysk siadł, bo teraz podczas oglądania TV nie mogę nawet zatrzymywać ani przesuwać obrazu... Komunikat, który wyskakuje po włączeniu mówi, że jest mniej niż 10% wolnego miejsca, a pod tym: zajęte miejsce 0%, zaplanowane nagranie 0%, wolne miejsce 0%... Czyli najlepiej udać do APS i reklamować?

 

Sprawdziłem na pudełku, mam jednak CLRA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dokładnie tak samo, w APS wgrają CI od nowa soft

 

NIGDY ŻADNEGO NOWEGO SOFTU APS NIE WGRYWA!!! APS (serwisowy) sformatuje HDD co najwyżej (samemu też to można zrobić), a w finale wymieni nboxa.

 

Nr seryjny można i w menu sprawdzić i na nalepce na odbiorniku i nawet na pudełku. Za skomplikowane???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktokolwiek z was próbował oglądać AXNHD i cofnąć? Czy obraz podczas przewijania wstecz porusza się płynnie? Bo u mnie niestety nie ma płynnego obrazu. Ta sama sytuacja jest w przypadku nagrań z dysku ,które pochodzą z wyżej wymienionego kanału. czy u was jest podobnie? Czy może Ktos orientuje się czym to jest spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od paru dni turbodekoder zaczyna mi szwankować, a mianowicie co jakiś czas podczas przełączania kanału wyświetla się informacja o braku audio/video lub oczekiwaniu na aktywację karty. Dzisiaj ten problem występuje przy każdym przełączeniu. Pomaga tylko aktualizacja. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi ale dzisiaj wszystko wróciło do normy. To znaczy co jakiś czas następują zwiechy tunka. Przez parę minut nie reaguje, po czym wszystko działa ok. Może problemy z aktualizacją karty wynikały ze zmian wprowadzanych w systemie. Ale wtedy ten problem dotyczył by większej ilości klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam nboxrecordera do dziś działał podłączeniem euro,zakupiłem kabelek HDMI i po podpięciu nie ma sygnału na wejściach w tv.Czy coś trzeba przestawić w dekoderze aby uruchomić sygnał poprze HDMI? Dodam ze kabel jest sprawny.

z góry dzięki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...