maestro Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 @maestro - a co za różnica skoro za chwilę Cyfra będzie prawdopodobnie miała kanały NFilm (a może już NPremium?)? Wtedy wszystkie wytwórnie będą w Cyfrze. @Feniks1983 - byłoby fajnie, ale to chyba bardziej nasza wyobraźnia działa - jest to wątpliwa sprawa aby Npremium trafiły do oferty Cyfry. Npremium od lutego będą miały prawidziwą filmową ofertę premium, a Canal+ pozostanie ... głównie francuskie i hiszpańskie kino + polskie produkcje. O kinowych światowych produkacjach można więc zapomnieć. Nie ma żadnych faktów, które potwierdzałyby dołączenie kanałów Npremium do cyfry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 - Jak to jest, że przedstawiciele "operatora" potrafią dzwonić w miesiąc po zawarciu umowy w celu natrętnego nagabywania klienta do dodatkowych szczególnie wyjątkowo atrakcyjnych ofert które spowodują podwyższenie kolejnych rachunków, a jednocześnie nie zadzwonią 5 tygodni przed upływem końca umowy w celu zaproponowania przedłużenia umowy oraz przypomnienia - co szczególnie istotne - o konieczności wypowiedzenia miesiąc wcześniej tej umowy? Ponieważ informacje na temat konieczności wypowiedzenia umowy jeden miesiąc przed jej końcem oraz przechodzenia na czas nieokreślony w przypadku jej niewypowiedzenia otrzymałeś podczas podpisywania umowy w załączonym do niej regulaminie. Notabene ten regulamin stanowi część umowy. Z moich doświadczeń wynika, że "oni" dzwonią w tym terminie ale są to głuche telefony. Telefon jest "głuchy", bo Tobie nie chce się poczekać na zgłoszenie konsultanta. Cierpliwość jest cnotą. - Czemu służy cały superkorzystny "system rabatowy"? Może chodzi o to aby klient nie był świadomy tego, że za chwilę zamiast np. 80 zł będzie płacić 130 zł? Służy temu, aby klient skorzystał z oferty. To, że klient nie słucha konsultanta i ignoruje fakt, że rabat jest na czas określony, nie jest winą Cyfry+, a pretensje o nieświadomość tego, że "za chwilę zamiast np. 80 zł będzie płacić 130 zł" proszę mieć do siebie, a nie do Cyfry. - Czemu służy zawiły żeby nie powiedzieć "mętny" regulamin świadczenia usług? Nie wiem w czym widzisz mętność. Czy ilość paragrafów, celowe odwoływanie się jednego zapisu do zapisu z innego paragrafu ma służyć "precyzyjnemu" uregulowaniu zakresu wzajemnych świadczeń operatora i klienta? Ma służyć precyzyjnemu uregulowaniu współpracy. Rozmiar czcionki użytej do sporządzenia tego dokumentu to zapewne działanie "proekologiczne"? Sam sobie odpowiadasz na pytania. - Jak się ma zmiana umów, regulaminów, cenników, etc. do początkowej części kodeksu cywilnego? Chodzi oczywiście o wymogi skutecznego zmieniania tych umów przez operatora. W mojej ocenie jakiekolwiek "manewry" w tym zakresie bez doręczenia "zmian" za zwrotnym potwierdzeniem odbioru pisma są beskuteczne wobec klienta który się na nie powoła. Ilu takich będzie, może 2-3%o (promile). Prawo nie nakłada obowiązku dostarczania informacji o zmianach w regulaminie za pomocą listów z potwierdzeniem odbioru. Brak zwrotu przesyłki jest dla firmy równoznaczny z tym, że przesyłka dostała przez pocztę dostarczona. - Jak to możliwe, że operator będąc świadomy nadużyć związanych z funkcjonowaniem "multirumu opartego o 2 karty" promuje taką usługę ceną na poziomie 5 zł? Z oczywistych względów abonenci tego rodzaju usługi opartej o 2 niezależne karty powinni płacić abonament w takiej wysokości aby był on co najmniej równy iloczynowi 2 abonamentu przez klienta nie korzystającego z tej usługi "multihome". Czyżby poprzedni system oparty o karty zbliżeniowe był zły? To może do "zbliżeń" zamiast co 6 h mogłoby dochodzić 2 razy dziennie? Złóż odpowiednią sugestię do Cyfry+ zamisat wyleważ żale na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL Prezesso Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 @Feniks1983 - byłoby fajnie, ale to chyba bardziej nasza wyobraźnia działa - jest to wątpliwa sprawa aby Npremium trafiły do oferty Cyfry. Npremium od lutego będą miały prawidziwą filmową ofertę premium, a Canal+ pozostanie ... głównie francuskie i hiszpańskie kino + polskie produkcje. O kinowych światowych produkacjach można więc zapomnieć. Nie ma żadnych faktów, które potwierdzałyby dołączenie kanałów Npremium do cyfry. Dlaczego wątpliwa sprawa, skoro zapowiedziano połączenie C+ i N? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Wątpliwa, bo nieznane są nam warunki porozumienia. Poza tym nieznany jest nam termin fuzji, ani tego czy w ogóle będzie to jedna platforma (co jak na razie jest to mało prawdopodobne z uwagi na spore różnice m.in sprzętowe, inne dekodery, inny Multi Room itd. --> jest to niewykonalne). W perspektywie czasu (nie wiemy jakiego) wszystko się wyjaśni, ale raczej pozostanie to co jest i zwykły Kowalski nie odczuje tej fuzji. Co do narzekania, aby pozostać w temacie - dlaczego cyfra nie uchyli nam rąbka tajemnicy dotyczącej szczegółów fuzji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 A Ty byś uchylał rąbka w czasie negocjacji? Przecież był komunikat nie o zakończeniu tylko wyłączności na negocjacje. Co do Twojej teorii o pozostaniu dwóch platform to raczej małe szanse realizacji. Cyfra będzie miała decydujący głos (jeśli sfinalizują rozmowy) i niekoniecznie muszą się przejmować tym, że multiroom jest inny skoro mają swój dobry, a dekodery dla Cyfry to żaden argument. Tu się liczy kasa i zyski. Dodatkowo mogą przecież dostosować jak już dekodery N-ki do swojego kodowania i po problemie. Generalnie jednak, też uważam, że potrwa to minimum pół roku do roku jak nie więcej ale wcale to nie wyklucza połączenia wcześniej oferty premium w obu platformach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Feniks1983, gdybym to ja przejął taki podmiot jak "enka", to absolutnie nie wchłaniałbym go, tylko pozwolił działać pod dawnym szyldem. Każde działanie bowiem, spowoduje tutaj straty, na które nie bardzo może sobie w tej sytuacji Vivendi pozwolić. Natomiast pozostawiając sprawy tak, jak one są, można czerpać z dwóch rogów obfitości, prawie bez żadnych dodatkowych inwestycji, czy strat. Czas pokaże, czy u Vivendi weźmie górę rozsądek, czy raczej przywiązanie do cyferek i szyldów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelonsky Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Mam nadzieje że opiszę jakiś odosobniony przypadek bo jeśli nie to Cyfra znalazła świetny sposób na denerwowanie swoich klientów. Mam dekoder Pace 500, nie mam polecenia zapłaty wiec fakt ze od jakiegoś czasu - tak jak wszystkim - wyświetla mi się informacja o rachunku wcale mnie nie dziwi a jak zbliża sie termin do którego ma byc opłacony rachunek to wyświetla sie informacja/prośba zapłaty (wyświetliło mi się tylko raz bo prawie zawsze opłacam w pierwszych dniach miesiąca). I tu by było wszystko w porządku bo mam na kanale 190 możliwość sprawdzania rachunków. Dziś jednak wyświetlił mi się komunikat o rachunku i nie rozumiem czemu? Zapłaciłem już od razu 1go grudnia kiedy pojawił się rachunek, oplata wpłynęła do Cyfry (sprawdziłem w Internetowym Centrum Abonenta, wpłynęło już dawno) to DLACZEGO CYFRA ZAWRACA MI GŁOWĘ INFORMACJA O RACHUNKU??? Chyba ze cala ta nowość rachunku na kanale 190 i wyświetlanie "idzie z automatu" bez powiązania z faktycznym saldem na koncie użytkownika. Jeśli tak to Cyfra znalazła świetny sposób na zniechęcenie abonentów...no chyba ze inne platformy w podobny sposób "umilają" życie swoim klientom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 @Mikelonsky zdaje się, że w n-ce też jest taki rachunek, ale to, że przyszedł, jest normalne. on idzie z automatu i jeśli w momencie wysyłania go, masz już opłacony dany miesiąc(musi być płatność zaksięgowana w momencie generowania rachunku), to wtedy w rachunku napisze Ci, że kwota do zapłaty to 0zł. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Mam nadzieje że opiszę jakiś odosobniony przypadek bo jeśli nie to Cyfra znalazła świetny sposób na denerwowanie swoich klientów.Mam dekoder Pace 500, nie mam polecenia zapłaty wiec fakt ze od jakiegoś czasu - tak jak wszystkim - wyświetla mi się informacja o rachunku wcale mnie nie dziwi a jak zbliża sie termin do którego ma byc opłacony rachunek to wyświetla sie informacja/prośba zapłaty (wyświetliło mi się tylko raz bo prawie zawsze opłacam w pierwszych dniach miesiąca). I tu by było wszystko w porządku bo mam na kanale 190 możliwość sprawdzania rachunków. Dziś jednak wyświetlił mi się komunikat o rachunku i nie rozumiem czemu? Zapłaciłem już od razu 1go grudnia kiedy pojawił się rachunek, oplata wpłynęła do Cyfry (sprawdziłem w Internetowym Centrum Abonenta, wpłynęło już dawno) to DLACZEGO CYFRA ZAWRACA MI GŁOWĘ INFORMACJA O RACHUNKU??? Chyba ze cala ta nowość rachunku na kanale 190 i wyświetlanie "idzie z automatu" bez powiązania z faktycznym saldem na koncie użytkownika. Jeśli tak to Cyfra znalazła świetny sposób na zniechęcenie abonentów...no chyba ze inne platformy w podobny sposób "umilają" życie swoim klientom... Musisz otworzyć szczegóły rachunku, czyli na kanale 190 kliknąć "OK" na wybranej pozycji. Wtedy już nie będzie Cię nękał, jeżeli go dokładnie przeczytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelonsky Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Musisz otworzyć szczegóły rachunku, czyli na kanale 190 kliknąć "OK" na wybranej pozycji. Wtedy już nie będzie Cię nękał, jeżeli go dokładnie przeczytasz. Tak, koperta przy nieprzeczytanych rachunkach...ale czy ja muszę je czytać? no dobra, raz na miesiąc jakoś to przeboleje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jeżeli nie chcesz mieć wyświetlanego komunikatu o rachunkach w czasie oglądania telewizji, to musisz to przeboleć i przeczytać. Innej drogi nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martaplato Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Cyfra+ chyba robi sobie obecnie "porządki" w systemie i ja miałam się stać ofiarą. Mianowicie: Dostałam zaległy rachunek bez daty na kwote ok 60zł. Zebrałam wszystkie rachunki odkąd mam C+ i wszystko się zgadza opłacone. Dzwonie do nich a tam się dowiaduję że 3 rachunki z 2010 są nieopłacone. Paranoja. Wysyłam im skany rachunków, żeby potwierdzić wpłatę. Odesłali mi pełne zestawienie konta gdzie widać jak wół że wszystko jest opłacone bo przesłali nawet daty zaksięgowania, ale nadal twierdzą że na saldzie jest te 60. Odpisałam łopatoligicznie prostym działaniem: 12msc x 60zł=720zł i zaznaczyłam na czerwono, że taka kwota jest u nich zaksięgowana do czego sami się przyznali... Dopiero wtedy ktoś kompetentny otrzezwiał i oszczędził mi nerwy zerując saldo. Uważajcie bo ja "trzynastek" nie zamierzam płacić za to że nie umieją odejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 to juz wiem czemu nie było premii na swieta ) hehehehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryl4 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Irytuje mnie wysyłanie przez Cyfrę smsów z informacją, że niedługo upływa termin do zapłaty. Bardzo dobrze wiem do kiedy mam opłacić swój rachunek. Dzisiaj otrzymałem w odstępie kilku godzin 2 identyczne smsy. Rozumiem, że gdybym się spóźnił z zapłatą i pozostawał w zwłoce, Cyfra przypominałaby o obowiązku uiszczenia należności. Ale taka sytuacja, jaka ma miejsce, to spora nadgorliwość z ich strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja 13 listopada aneksowałem i za grudzień policzyli mi tak 137zł za c+ superpremium 1zł za tv 15zł za mr 20 zł za pvr - gdzie pvr mam za 0 zł (zresztą wcześniej też miałem za free) A więc cyfra ma niezły bajzel! Znowu będe musiał do nich zadzwonić ! Same problemy ostatnio - z sagemcomem,z modułem gdzie mineło 30 dni od zgłoszenia reklamaccji a cyfra milczy, i teraz jeszcze z tymi płatnościami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Irytuje mnie wysyłanie przez Cyfrę smsów z informacją, że niedługo upływa termin do zapłaty. Bardzo dobrze wiem do kiedy mam opłacić swój rachunek. Dzisiaj otrzymałem w odstępie kilku godzin 2 identyczne smsy. Rozumiem, że gdybym się spóźnił z zapłatą i pozostawał w zwłoce, Cyfra przypominałaby o obowiązku uiszczenia należności. Ale taka sytuacja, jaka ma miejsce, to spora nadgorliwość z ich strony. Ciesz się, że nie przychodzą po 2 w nocy, tak jak kiedyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 generalnie ostatnio system się sypie, pewnie szykują się na integrację z bazą N, bo po kolei padają wydruki umów, weryfikacje w systemie, i pare innych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 To samo na CTa co jakis czas sie sypie - nie da sie nic zrobic. Jak bede mial chwile to pw napisze wonsik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Najgorszy bałagan jest z BIGiem. Klikasz weryfikuj i wszystko znika, albo masz odpowiedź ze zgodą na zawarcie kontraktu. Wypisuję kontrakt po wcześniejsdzej weryfikacji a tu info o braku weryfikacji w BIGu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Dzisiaj zauważyłem, że na stronie Cyfry+ w wykazie kanałów podawane parametry nie zgadzają się z tymi rzeczywistymi, bo od kiedy to kanały ale kino+ HD czy kuchnia+ HD nadawane są z tr. 10.892 H, przecież nadają z 11.411 H. Może dlatego na infolinii twierdzą że z odbiorem nowych kanałów HD nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 to tylko błąd na stronie - zglaszany wiele razy, ale nie zawsze dobrze dziala komunikacja wewnetrzna w korporacji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek76 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ale mnie teraz w cyfrze wnerwili. Mam pare zlotych zaleglosci z biezacego miesiaca termin minal 5 dni temu. Niby nic, ureguluje po swietach, ale jak chcialem wylaczyc niepotrzebny kanal to nie moge dopoki konto nie bedzie na zero, co ciekawe jak wlaczam nowa opcje , to ta zasada nie obowiazuje Super regulamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Widziały gały co brały. Jak wół w regulaminie stoi: "Abonent może dokonać zmiany w zakresie Opcji (rezygnacja z Opcji, wybór dodatkowej Opcji) wyłącznie pod warunkiem, iż nie posiada wymagalnego zadłużenia wynikającego z Umowy." Wymagania co do zadłużenia w kwestii podłączenia i odłączenia opcji są odmienne i nie ma co się o to pieklić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 W Polsacie już byś nie oglądał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axe Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 powitac ja mam problem z dogadywaniem sie z kolsuntantami bo jak dzwonie to kazdy gada co innego a jak u was Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi