Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@maestro - a co za różnica skoro za chwilę Cyfra będzie prawdopodobnie miała kanały NFilm (a może już NPremium?)? Wtedy wszystkie wytwórnie będą w Cyfrze.

 

@Feniks1983 - byłoby fajnie, ale to chyba bardziej nasza wyobraźnia działa - jest to wątpliwa sprawa aby Npremium trafiły do oferty Cyfry. Npremium od lutego będą miały prawidziwą filmową ofertę premium, a Canal+ pozostanie ... głównie francuskie i hiszpańskie kino + polskie produkcje. O kinowych światowych produkacjach można więc zapomnieć.

 

Nie ma żadnych faktów, które potwierdzałyby dołączenie kanałów Npremium do cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Jak to jest, że przedstawiciele "operatora" potrafią dzwonić w miesiąc po zawarciu umowy w celu natrętnego nagabywania klienta do dodatkowych szczególnie wyjątkowo atrakcyjnych ofert które spowodują podwyższenie kolejnych rachunków, a jednocześnie nie zadzwonią 5 tygodni przed upływem końca umowy w celu zaproponowania przedłużenia umowy oraz przypomnienia - co szczególnie istotne - o konieczności wypowiedzenia miesiąc wcześniej tej umowy?

Ponieważ informacje na temat konieczności wypowiedzenia umowy jeden miesiąc przed jej końcem oraz przechodzenia na czas nieokreślony w przypadku jej niewypowiedzenia otrzymałeś podczas podpisywania umowy w załączonym do niej regulaminie. Notabene ten regulamin stanowi część umowy.

 

Z moich doświadczeń wynika, że "oni" dzwonią w tym terminie ale są to głuche telefony.

Telefon jest "głuchy", bo Tobie nie chce się poczekać na zgłoszenie konsultanta. Cierpliwość jest cnotą.

 

- Czemu służy cały superkorzystny "system rabatowy"? Może chodzi o to aby klient nie był świadomy tego, że za chwilę zamiast np. 80 zł będzie płacić 130 zł?

Służy temu, aby klient skorzystał z oferty. To, że klient nie słucha konsultanta i ignoruje fakt, że rabat jest na czas określony, nie jest winą Cyfry+, a pretensje o nieświadomość tego, że "za chwilę zamiast np. 80 zł będzie płacić 130 zł" proszę mieć do siebie, a nie do Cyfry.

 

- Czemu służy zawiły żeby nie powiedzieć "mętny" regulamin świadczenia usług?

Nie wiem w czym widzisz mętność.

 

Czy ilość paragrafów, celowe odwoływanie się jednego zapisu do zapisu z innego paragrafu ma służyć "precyzyjnemu" uregulowaniu zakresu wzajemnych świadczeń operatora i klienta?

Ma służyć precyzyjnemu uregulowaniu współpracy.

 

Rozmiar czcionki użytej do sporządzenia tego dokumentu to zapewne działanie "proekologiczne"?

Sam sobie odpowiadasz na pytania. :-D

 

- Jak się ma zmiana umów, regulaminów, cenników, etc. do początkowej części kodeksu cywilnego? Chodzi oczywiście o wymogi skutecznego zmieniania tych umów przez operatora. W mojej ocenie jakiekolwiek "manewry" w tym zakresie bez doręczenia "zmian" za zwrotnym potwierdzeniem odbioru pisma są beskuteczne wobec klienta który się na nie powoła. Ilu takich będzie, może 2-3%o (promile).

Prawo nie nakłada obowiązku dostarczania informacji o zmianach w regulaminie za pomocą listów z potwierdzeniem odbioru. Brak zwrotu przesyłki jest dla firmy równoznaczny z tym, że przesyłka dostała przez pocztę dostarczona.

 

- Jak to możliwe, że operator będąc świadomy nadużyć związanych z funkcjonowaniem "multirumu opartego o 2 karty" promuje taką usługę ceną na poziomie 5 zł? Z oczywistych względów abonenci tego rodzaju usługi opartej o 2 niezależne karty powinni płacić abonament w takiej wysokości aby był on co najmniej równy iloczynowi 2 abonamentu przez klienta nie korzystającego z tej usługi "multihome". Czyżby poprzedni system oparty o karty zbliżeniowe był zły? To może do "zbliżeń" zamiast co 6 h mogłoby dochodzić 2 razy dziennie?

Złóż odpowiednią sugestię do Cyfry+ zamisat wyleważ żale na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Feniks1983 - byłoby fajnie, ale to chyba bardziej nasza wyobraźnia działa - jest to wątpliwa sprawa aby Npremium trafiły do oferty Cyfry. Npremium od lutego będą miały prawidziwą filmową ofertę premium, a Canal+ pozostanie ... głównie francuskie i hiszpańskie kino + polskie produkcje. O kinowych światowych produkacjach można więc zapomnieć.

 

Nie ma żadnych faktów, które potwierdzałyby dołączenie kanałów Npremium do cyfry.

 

Dlaczego wątpliwa sprawa, skoro zapowiedziano połączenie C+ i N?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpliwa, bo nieznane są nam warunki porozumienia. Poza tym nieznany jest nam termin fuzji, ani tego czy w ogóle będzie to jedna platforma (co jak na razie jest to mało prawdopodobne z uwagi na spore różnice m.in sprzętowe, inne dekodery, inny Multi Room itd. --> jest to niewykonalne). W perspektywie czasu (nie wiemy jakiego) wszystko się wyjaśni, ale raczej pozostanie to co jest i zwykły Kowalski nie odczuje tej fuzji.

Co do narzekania, aby pozostać w temacie - dlaczego cyfra nie uchyli nam rąbka tajemnicy dotyczącej szczegółów fuzji ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty byś uchylał rąbka w czasie negocjacji? Przecież był komunikat nie o zakończeniu tylko wyłączności na negocjacje. Co do Twojej teorii o pozostaniu dwóch platform to raczej małe szanse realizacji. Cyfra będzie miała decydujący głos (jeśli sfinalizują rozmowy) i niekoniecznie muszą się przejmować tym, że multiroom jest inny skoro mają swój dobry, a dekodery dla Cyfry to żaden argument. Tu się liczy kasa i zyski. Dodatkowo mogą przecież dostosować jak już dekodery N-ki do swojego kodowania i po problemie. Generalnie jednak, też uważam, że potrwa to minimum pół roku do roku jak nie więcej ale wcale to nie wyklucza połączenia wcześniej oferty premium w obu platformach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Feniks1983, gdybym to ja przejął taki podmiot jak "enka", to absolutnie nie wchłaniałbym go, tylko pozwolił działać pod dawnym szyldem.

 

Każde działanie bowiem, spowoduje tutaj straty, na które nie bardzo może sobie w tej sytuacji Vivendi pozwolić.

 

Natomiast pozostawiając sprawy tak, jak one są, można czerpać z dwóch rogów obfitości, prawie bez żadnych dodatkowych inwestycji, czy strat.

 

Czas pokaże, czy u Vivendi weźmie górę rozsądek, czy raczej przywiązanie do cyferek i szyldów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że opiszę jakiś odosobniony przypadek bo jeśli nie to Cyfra znalazła świetny sposób na denerwowanie swoich klientów.

Mam dekoder Pace 500, nie mam polecenia zapłaty wiec fakt ze od jakiegoś czasu - tak jak wszystkim - wyświetla mi się informacja o rachunku wcale mnie nie dziwi a jak zbliża sie termin do którego ma byc opłacony rachunek to wyświetla sie informacja/prośba zapłaty (wyświetliło mi się tylko raz bo prawie zawsze opłacam w pierwszych dniach miesiąca).

I tu by było wszystko w porządku bo mam na kanale 190 możliwość sprawdzania rachunków.

Dziś jednak wyświetlił mi się komunikat o rachunku i nie rozumiem czemu?

Zapłaciłem już od razu 1go grudnia kiedy pojawił się rachunek, oplata wpłynęła do Cyfry (sprawdziłem w Internetowym Centrum Abonenta, wpłynęło już dawno) to DLACZEGO CYFRA ZAWRACA MI GŁOWĘ INFORMACJA O RACHUNKU??? :evil:

Chyba ze cala ta nowość rachunku na kanale 190 i wyświetlanie "idzie z automatu" bez powiązania z faktycznym saldem na koncie użytkownika. Jeśli tak to Cyfra znalazła świetny sposób na zniechęcenie abonentów...no chyba ze inne platformy w podobny sposób "umilają" życie swoim klientom... :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mikelonsky zdaje się, że w n-ce też jest taki rachunek, ale to, że przyszedł, jest normalne. on idzie z automatu i jeśli w momencie wysyłania go, masz już opłacony dany miesiąc(musi być płatność zaksięgowana w momencie generowania rachunku), to wtedy w rachunku napisze Ci, że kwota do zapłaty to 0zł.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że opiszę jakiś odosobniony przypadek bo jeśli nie to Cyfra znalazła świetny sposób na denerwowanie swoich klientów.

Mam dekoder Pace 500, nie mam polecenia zapłaty wiec fakt ze od jakiegoś czasu - tak jak wszystkim - wyświetla mi się informacja o rachunku wcale mnie nie dziwi a jak zbliża sie termin do którego ma byc opłacony rachunek to wyświetla sie informacja/prośba zapłaty (wyświetliło mi się tylko raz bo prawie zawsze opłacam w pierwszych dniach miesiąca).

I tu by było wszystko w porządku bo mam na kanale 190 możliwość sprawdzania rachunków.

Dziś jednak wyświetlił mi się komunikat o rachunku i nie rozumiem czemu?

Zapłaciłem już od razu 1go grudnia kiedy pojawił się rachunek, oplata wpłynęła do Cyfry (sprawdziłem w Internetowym Centrum Abonenta, wpłynęło już dawno) to DLACZEGO CYFRA ZAWRACA MI GŁOWĘ INFORMACJA O RACHUNKU??? :evil:

Chyba ze cala ta nowość rachunku na kanale 190 i wyświetlanie "idzie z automatu" bez powiązania z faktycznym saldem na koncie użytkownika. Jeśli tak to Cyfra znalazła świetny sposób na zniechęcenie abonentów...no chyba ze inne platformy w podobny sposób "umilają" życie swoim klientom... :crazy:

 

Musisz otworzyć szczegóły rachunku, czyli na kanale 190 kliknąć "OK" na wybranej pozycji. Wtedy już nie będzie Cię nękał, jeżeli go dokładnie przeczytasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz otworzyć szczegóły rachunku, czyli na kanale 190 kliknąć "OK" na wybranej pozycji. Wtedy już nie będzie Cię nękał, jeżeli go dokładnie przeczytasz.

Tak, koperta przy nieprzeczytanych rachunkach...ale czy ja muszę je czytać? no dobra, raz na miesiąc jakoś to przeboleje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra+ chyba robi sobie obecnie "porządki" w systemie i ja miałam się stać ofiarą. Mianowicie: Dostałam zaległy rachunek bez daty na kwote ok 60zł. Zebrałam wszystkie rachunki odkąd mam C+ i wszystko się zgadza opłacone. Dzwonie do nich a tam się dowiaduję że 3 rachunki z 2010 są nieopłacone. Paranoja. Wysyłam im skany rachunków, żeby potwierdzić wpłatę. Odesłali mi pełne zestawienie konta gdzie widać jak wół że wszystko jest opłacone bo przesłali nawet daty zaksięgowania, ale nadal twierdzą że na saldzie jest te 60. Odpisałam łopatoligicznie prostym działaniem: 12msc x 60zł=720zł i zaznaczyłam na czerwono, że taka kwota jest u nich zaksięgowana do czego sami się przyznali... Dopiero wtedy ktoś kompetentny otrzezwiał i oszczędził mi nerwy zerując saldo. Uważajcie bo ja "trzynastek" nie zamierzam płacić za to że nie umieją odejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irytuje mnie wysyłanie przez Cyfrę smsów z informacją, że niedługo upływa termin do zapłaty. Bardzo dobrze wiem do kiedy mam opłacić swój rachunek. Dzisiaj otrzymałem w odstępie kilku godzin 2 identyczne smsy. Rozumiem, że gdybym się spóźnił z zapłatą i pozostawał w zwłoce, Cyfra przypominałaby o obowiązku uiszczenia należności. Ale taka sytuacja, jaka ma miejsce, to spora nadgorliwość z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 13 listopada aneksowałem i za grudzień policzyli mi tak

137zł za c+ superpremium

1zł za tv

15zł za mr

20 zł za pvr - gdzie pvr mam za 0 zł (zresztą wcześniej też miałem za free)

A więc cyfra ma niezły bajzel! Znowu będe musiał do nich zadzwonić !

Same problemy ostatnio - z sagemcomem,z modułem gdzie mineło 30 dni od zgłoszenia reklamaccji a cyfra milczy, i teraz jeszcze z tymi płatnościami :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irytuje mnie wysyłanie przez Cyfrę smsów z informacją, że niedługo upływa termin do zapłaty. Bardzo dobrze wiem do kiedy mam opłacić swój rachunek. Dzisiaj otrzymałem w odstępie kilku godzin 2 identyczne smsy. Rozumiem, że gdybym się spóźnił z zapłatą i pozostawał w zwłoce, Cyfra przypominałaby o obowiązku uiszczenia należności. Ale taka sytuacja, jaka ma miejsce, to spora nadgorliwość z ich strony.

Ciesz się, że nie przychodzą po 2 w nocy, tak jak kiedyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zauważyłem, że na stronie Cyfry+ w wykazie kanałów podawane parametry nie zgadzają się z tymi rzeczywistymi, bo od kiedy to kanały ale kino+ HD czy kuchnia+ HD nadawane są z tr. 10.892 H, przecież nadają z 11.411 H. :shock: Może dlatego na infolinii twierdzą że z odbiorem nowych kanałów HD nie ma problemu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie teraz w cyfrze wnerwili. Mam pare zlotych zaleglosci z biezacego miesiaca termin minal 5 dni temu. Niby nic, ureguluje po swietach, ale jak chcialem wylaczyc niepotrzebny kanal to nie moge dopoki konto nie bedzie na zero, co ciekawe jak wlaczam nowa opcje , to ta zasada nie obowiazuje :D Super regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziały gały co brały. Jak wół w regulaminie stoi: "Abonent może dokonać zmiany w zakresie Opcji (rezygnacja z Opcji, wybór dodatkowej Opcji) wyłącznie pod warunkiem, iż nie posiada wymagalnego zadłużenia wynikającego z Umowy."

Wymagania co do zadłużenia w kwestii podłączenia i odłączenia opcji są odmienne i nie ma co się o to pieklić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...