Pawop Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Kilka miesięcy temu moi rodzice przedłużając umowę w Playu wzięli dwie Motorole G10. Telefony fajne, tylko jest jeden problem, jeśli oni gdzieś dzwonią zawsze po 15 min połączenia następuje rozłączenie. Play twierdzi, że to nie ich wina. Macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Jedyne co mi przychodzi do głowy to przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych, albo oddać na gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Na obu ten sam problem ? Sprawdziłbym jeszcze na karcie innego operatora, czy też rozłączy po 15 minutach. Może to jakiś błąd w sofcie, który ujawnia się np tylko w połączeniu z kartą Playa. Miałem kiedyś Nokię Lumię, która na karcie Play z opóźnieniem przełączała się z LTE na 3G w momencie połączenia przychodzącego i przez to nie można się było dodzwonić. Na kartach innych operatorów taki problem nie występował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Na obu to wystepuje. Jak do nich ktoś dzwoni, to można gadać do woli.Kiedyś rodzice mieli jakiś tani pakiet, z chyba 30 min gratis, bo głównie używali stacjonarnego. Może to pozostałości po tamtym pakiecie, ograniczenie, żeby dużo nie dzwonili? Wiem, ze kiedyś ludziom telefon w ten sposób rozłączał się po 60 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Może tak być, że jak oni dzwonią to rozłącza się po 15 minut, żeby potem nie było zdziwienia jaki rachunek dostaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Jeśli to abonament z no-limitem rozmów, to nie powinni blokować. Może wymiana kart SIM pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentence Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Też kiedyś miałem dokładnie ten sam problem, ale z inną marką. Myślę, że można spróbować przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli Play zapewnia, że z ich strony jest OK, to dodatkowo wyciągnąć kartę SIM i podpiąć na próbę do innego telefonu, wtedy będzie 100% pewność, że z kartą SIM jest wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Może tak być, że jak oni dzwonią to rozłącza się po 15 minut, żeby potem nie było zdziwienia jaki rachunek dostaną. Teraz mają no limit, ale poprzednio mieli chyba ze 30 min.Jak się bede z nimi widział to podmienię telefon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.