Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jeden dekoder łączysz bezpośredni z routerem od netu, do drugiego prowadzisz kabel od głównego routera, przy dekoderze stawiasz switch'a (najlepiej bez DHCP bo DHCP jest już załączone w głównym routerze), do jednego z wejść switcha podłączasz kabel LAN do pozostałych dekoder oraz inne urządzenie (komputer itd.) i masz działający MR Premium i internet w dekoderze oraz urządzeniach podłączonych do switcha :-) Banalnie proste :-) W jednej sieci LAN będą działały i dekodery i wszystkie urządzenie które potrzebują netu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i prosze o pomoc mam MRS moze z tydzien czasu i mydelniczka za [beep]e sie nie laczy z czarnym

Polaczone kablem bez internetu - na czarnym jest zakladka multiroom -numery sie zgadzaja

 

Może napiszę co robie Po kolei:

Polaczylem kablem oba dekodery

Do dekoderow mam podlaczone kable antenowe - głowny -2 srebna-1

Ustawienia sieci recznie wpisane 169.254.010.011 drugim- 012

maska -255.255.255.000

i pokazało sie na glownym wlaczono usluge MRS

na mydelniczce grupa 102.

Nie wlączam funkcji multiroomu na dodatkowym dekoderze bo to jest chyba na MRP - nawet gdy wlacze ustawie pokazuje sie na niebiesko bląd polaczenia z czarnym dekoderem, gdy dam diagnostyke to moge czekac nawet dwie godziny i nic sie nie pokaze.

Kabel zmienilem bo myslalem ze moze to kabel po restarcie dekoderow nadal to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywróć dekoder od multiroom do ustawień fabrycznych kombinacją przycisków: setup - czerwony - czerwony 73738. Następnie ręcznie skonfiguruj ustawienia sieci i powinno działać :)

 

http://forum.ncplus.pl/forum/showpost.p ... stcount=12 - pod tym linkiem masz wszystko objaśnione

 

Przy okazji zadzwoń do BOK i niech ci technicy na stałe ustawią status grupy dekodera od multiroom na 3FF bo pewnie masz 8FF albo 5FF :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Przy próbie przedłużenia umowy, dopytywałem się o multiroom. Konsultant powiedział, że mogę wymienić mojego Philips PVR (250GB) na PACE (500GB) a do multiroom'u mogę dobrać BOX+ HD PVR Ready Sagemcom. Konsultant mówił, że dobrałbym drugą niezależną kartę bez żadnego łączenia dekoderów w LAN (przy takim układzie jak opisałem).

 

Mam pytanie odnośnie tego dekodera BOX+. Sorry, jeśli to pytanie jest głupie.

 

Czy do funkcji Time Shifting jest potrzebny podłączony dysk zewnętrzny? Czy może dysk zewnętrzny jest potrzebny tylko i wyłącznie do nagrywania, a do Time Shiftingu nie jest wymagany dysk, a "zatrzymany program/film" zapisuje się w jakieś wewnętrznej pamięci?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytanie moje rodzi się z tąd, gdyż z tego co mi wiadomo to już do internetu wykorzystywane są 4 żyły a nie wszystkie 8. Więc pozostałe są wolne a mi zależy na tym aby tym samym przewodem(skrętką) puścić sygnał internetu i połączyć te 2 dekodery. POMOCY :-)

 

4 żyły są wykorzystywane do 10/100 megowych kart, 8 żył używane jest do 1 gigowych kart. Ja mam podpięty MR na 6 TV przewodem LAN 4 żyłami. Wszystko śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Od chwili wydania dekodera do MR aktywacja idzie praktycznie w ciągu 30 min, ale jest jeden warunek, wszystkie pliki konfiguracyjne do MR wysyłane są tylko i wyłacznie z transpondera na którym jest m.in. TVP1 HD, MGM HD, wiec jeśli ktoś lata po kanałach i nie zatrzymuje się na dłużej np. na kanale 11 to może czekać i tydzień, więc trzeba zostawić na noc dekoder w ww. kanale i rano powinna pojawić się zakładka z konfiguracją MR :-) W 100% przypadków zarejestrowania MR w systemie, jeśli dekodery były w tym czasie na kanale 11 cała konfiguracja wgrywała się w max 30 min :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile trwa aktywacja multiroom standard?

 

U mnie trwało to 2 dni i to jeszcze po telefonowaniu do nc+ i podawaniu im numerów dekoderów i kart.

Ale jak już poszło uprawnienie na dekoder główny, to reszta poszła już błyskawicznie.

Ogólnie bardzo dobra usługa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem jak Ty kolego śmiesz psioczyć na najlepszy na polskim rynku sprzęt do pay-tv jakim jest cudo niedopracowania sprzęt tej że firmy ;-)

 

Podejrzewam ze nawet technicy ADB nie wiedza jak to zrobić bo te dekodery fajnie na papierze wyglądają ale w realu życie pokazuje ze to Made In Thailand ;-) gdzie jak wiadomo tanio i biednie także nie wiem jak mogą oni dobry sprzęt wyprodukować ;-)

 

Abstra[beep]ąc już od mojego sarkazmu powiem tak teściowej rok konfiguracja MR działał poprawnie w święta pierwsza awaria a kilka dni temu wymiana dekodera MR na nowy ale juz z nowymi parametrami konfiguracji MR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...