piotr-ek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Nadgorliwość moderatorów powinna być rozliczana na jakimś szafocie... np. na miesiąc odcinamy dostęp do TVSAT! eNka niestety ma problemy ze swoim systemem i taka jest prawda, a zamknięcie wątku o tych problemach świadczy źle o moderatorach, że o podejrzeniach nie wspomnę. Ale wracając do sprawy. Tak wygląda BOK, jak się go u kogoś wynajmuję i myśli się, że FAQ na ekranie kompa dostępny dla operatorów telefonicznych (bo słowo konsultant zbyt dobrze brzmi) wystarczy, dodatkowo wynajęty na ul.Lea w Krakowie, gdzie fizycznie już miejsce pod ziemią na kable brakuje, i wybór jest - bo albo woda do Ikei, albo instalacja telekomunikacyjna - wiadomo, że woda jest ważniejsza, a tym bardziej kupiona wcześniej. PS. Żeby nie było, to wiem jak wygląda porządny telefoniczny BOK i wiem jak go zorganizować. Niestety żadna z działających platform TVSAT tego nie wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Z wielką "nadgorliwością" czekam przez godzinę na wiarygodne źródło powyższej informacji - inaczej będzie kosz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietekx Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Nie moge sie za holere dodzwonic do Nki a 20zl poszlo sie j**ć. Ani wczoraj ani dzisiaj a musze wycofac promocje HBO. I moje pytanie. Jezeli mam czas do 12 listopada (wtedy uplyna 3 msc) to jesli zadzwonie w ten dzien czyli jutro nie bede musial placic za HBO przez miesiac? Planuje u znajomego ze stacjonarnego zadzwonic bo tam calkowity kosz to 30 gr.' Swoja droga powinna byc jakas infolinia dla komorek bezplatna albo cos a teraz to jak w tvn gra "traf na otwarta linie"! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jaki miesiąc ? Powiem Ci tyle, śpiesz się, bo okres wypowiedzenia HBO po okresie promocyjnym wynosi trzy miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek2121 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Ja do n-ki dzwonię zawsze koło 3 w nocy i wystarczy jakieś 5 minut i gadam z żywym człowiekiem Swoją drogą, też mi nowa generacja, jak nawet polecenia zapłaty nie mają... Ale nie narzekam, inaczej bym do n-ki nie przyszedł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Swoją drogą mietekx trochę źle zrobił. mietekx powinieneś w sprawie rezygnacji próbować dzwonić już od 13 października. Przez miesiąc raczej byś się dodzwonił , a nie zostawiać wszystko na ostatnią chwilę. Później to wiadomo, złośliwość rzeczy martwych plus inny jakiś zbieg okoliczności i mamy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-ek Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Tutaj: http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=9329 i tutaj: http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?p= ... post150126 eNka specjalnie nie zaprzecza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Źródło Forum n-ki! A niech będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietekx Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Kurde faja to musze sie dzisiaj dodzwonic, nie? Inaczej jestem zmuszony do HBO.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jeśli rzeczywiście jest to awaria i masz kłopoty z dodzwonieniem się do n-ki, to zrób to natychmiat zaraz po tej "awarii" A twoje wypowiedzenie będzie miało moc prawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietekx Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Dzwonilem od kumpla ze stacjonarnego i.. 9 min! Moj rekord! Tylko kurde zapomnialem, ze musze placic za polowe miesiaca za HBO na ktorym obejrzalem az 2 filmy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Można zawsze przez skype zadzwonić do N Skype: Nkontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RT97 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 PS. Żeby nie było, to wiem jak wygląda porządny telefoniczny BOK i wiem jak go zorganizować. Niestety żadna z działających platform TVSAT tego nie wie. Piotr-ek noto pojechałeś , a może powieś znawco organizowanie Telefoniczny BOK jak powinni to robić, bo akurat z 3 platform 2 mają własne i dośc duże centra powyżej 200 stanowisk, ale ty wieś najlepej gratuluje samopoczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-ek Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Czy 200 stanowisk = 200 osób obsługujących (no powiedzmy 180, bo reszta jest w WC/na przerwie)? I co najważniejsze to, czy te 200 stanowisk/osób jest ilością wystarczającą do obsługi klientów? Póki co to większość klientów odnosi wrażenie, że nie. Prosty przykład - chcąc zamówić eNkę dzwoniłem kilkanaście razy po godz.22 i 23 i wciąż słyszałem, że czas oczekiwania przekracza 20 min. Oczywiście na nkontakt to samo. Dodzwoniłem się dopiero następnego dnia o po godz. 7 rano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadoo Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Planuje u znajomego ze stacjonarnego zadzwonic bo tam calkowity kosz to 30 gr.' A to coś się zmieniło w Nce albo TPsie? Z tego co pamiętam to koszt połączenia do Nki (na 0801 0) wynosił 1impuls/min. 0-801 5, 6, 0 - koszt - impuls co minutę. http://www.telefonia.pilicka.net.pl/polaczenia.htm Oczywiście przez ten rok Nka nic nie zmieniła i informacji o koszcie w dalszym ciągu nie podaje na swojej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-ek Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 No i jednak jak widać na stronie głównej SK racja jest po mojej stronie (i kolegi, któremu mody zamknęły wątek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Panowie i Panie jak tam z problemami w n-ce dalej mają awarie czy już wszystko ok ?? dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morhun Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Od wczoraj działa wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agnes Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam Dla mnie jako klienta N głównym problemem jest niemożliwość skontaktowania sie z nimi. Dzwonie od 2 grudnia z telefonu domowego i z komórki czekam po 15 min, kosztowało mnie to już około 50 zł, oczywiście napisałam też meile ale bez odzewu, skyp tam też nie można uzyskać połączenia.... Od 1.12.08 telewizja N wprowadziła nową promocje i dlatego znów zostały zablokowane połączenia Call Center? Skoro jest to telewizja "nowej generacji" to może infolinie też powinni mieć "nowej generacji" Na stronie N brakuje mi zakładki skargi klientów uważam że byłoby ich sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morhun Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 zawsze jest na co narzekać u Nki jest to BOK 30 in czekania na połączenie lub Nkontakt (skype) szansa że się dodzwonisz to jak 6 w totka, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 @Morhun chciałbym aby tak było jak mówisz -->> dodzwonić sie do N-ki to tak jak wygrana w Totka ja wybieram zazwyczaj odpowiednią porę, po czym w zależności od 5 do 15 min się z nimi łącze przez 15 miesięcy chyba raz sie tylko nie dodzwoniłem --> po 20 min sam zrezygnowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morhun Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 ty moja wypowiedź była z 5 GRUDNIA , teraz jest lepiej, ostatnio czekałem 4 minuty o 16 w południe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Mam pytanie. Wlasnie leci na Filmbox Family "Ostatni legion" Czy tylko u mnie nie ma fonii, czy jakas awaria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 W związku z koniecznością modernizacji i konserwacji systemów technologicznych nie działa praktycznie cała n-ka. Tylko kanały pobierane z obcych transponderów, wciąż działają. Ciekaw jestem, czy brak odbioru jest przyczyną do jakichkolwiek reklamacji i zwrotu części pieniędzy. W C+ niestety przerwy trwające krócej niż 12 godzin nie są uważane za awarię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Parker Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Wszystko ok, tylko n-ka wypięła się na swoich abonentów nie informując nawet o takiej przerwie. Telewizja nowej generacji, phi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi