mikoko Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 A nagrywa Ci na starym sofcie?Nagrywa bez najmniejszego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, mikoko napisał: Hmmm a może rzeczywiście zaktualizować moduł na innym tv niż mój Sony. Mam u syna w pokoju 5-6 letnie LG. Tak chyba zrobie. A w poniedziałek wymiana pewnie. Aktualizuj. Zobaczymy Edytowane 5 Grudnia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
untaztood Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 U mnie nagrywanie po aktualizacji działa, na tunerze zewnętrznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 W czym aktualizowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
servisco2 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Na Vu+ Uno z VTI po aktualizacji moduł działa zdecydowanie szybciej i nie złapał mi ani razu zawieszki (wcześniej to była loteria czy kanał złapie lub będzie czarny ekran przez pół minuty) nagrywanie również działa. Aktualizowałem moduł w TV bo w dekoderze się nie dało - występował błąd 11 przy próbie aktualizacji.Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Czyli co? jak TV wspiera ECP to nie można nagrywac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 No właśnie mój nie wspiera ECP i po aktualizacji przestał nagrywać. Mam teraz nowy wymieniony na starym sofcie i nagrywa. Jeśli będę robił aktualizacje to już na innym TV. Pewnie na syna 6 letnim LG Na Vu+ Uno z VTI po aktualizacji moduł działa zdecydowanie szybciej i nie złapał mi ani razu zawieszki (wcześniej to była loteria czy kanał złapie lub będzie czarny ekran przez pół minuty) nagrywanie również działa. Aktualizowałem moduł w TV bo w dekoderze się nie dało - występował błąd 11 przy próbie aktualizacji.Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu TapatalkaJeśli można wiedzieć to na jakim tv aktualizowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Tak logicznie rozumujac, jesli nowy soft modulu ,,gryzie,, sie z softem na twoim telewizorze , to aktualizacja na innym tv nic nie da. Przecierz to bedzie ta sama wresja oprogramowania , niezaleznie od tego czy aktualizacje przeprowadzisz w Sony w Samsungu czy jakimkolwiek innym modelu. Problemem jest wspolpraca modulu z Twoim Sony, a nie to w jakim telewizorze przeprowadzisz aktualizacje Edytowane 6 Grudnia 2020 przez kedar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
servisco2 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 @mikoko Aktualizowałem na LG 49LH630V.Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 31 minut temu, kedar1 napisał: Tak logicznie rozumujac, jesli nowy soft modulu ,,gryzie,, sie z softem na twoim telewizorze , to aktualizacja na innym tv nic nie da. Przecierz to bedzie ta sama wresja oprogramowania , niezaleznie od tego czy aktualizacje przeprowadzisz w Sony w Samsungu czy jakimkolwiek innym modelu. Problemem jest wspolpraca modulu z Twoim Sony, a nie to w jakim telewizorze przeprowadzisz aktualizacje Moje zdanie jest takie samo jak Twoje. Ja mam sony xh95 wspiera ECP i z nagrywanie jest....kupa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 tiviusat ani c+ niema żadnego sony z ECP na liście https://www.lativu.tv/_common/pdf/TV-Certificate-lativu.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Na serii XF i starszych nagrywanie działa. Nie ma wyjścia trzeba będzie spróbować aktualizacje na LG przecież nie będę czekał nie wiadomo ile na aktualizacje softu w tv, nie mając dostępu do kilku kanałów. Kiedy robiłem update softu modułu w tv Sony XG pamietam ze weryfikacja na moment stanęła na 10% byl jakis komunikat o błędzie i moduł się zresetował. Moduł wyjęty moduł włączony i zaskoczył. Ale nagrywanie padło. Dlatego moja myślą jest by spróbować na LG tiviusat ani c+ niema żadnego sony z ECP na liściehttps://www.lativu.tv/_common/pdf/TV-Certificate-lativu.pdfAle co ta lista udowadnia? Samsungow na niej od groma a nie wspierają ECP Tak logicznie rozumujac, jesli nowy soft modulu ,,gryzie,, sie z softem na twoim telewizorze , to aktualizacja na innym tv nic nie da. Przecierz to bedzie ta sama wresja oprogramowania , niezaleznie od tego czy aktualizacje przeprowadzisz w Sony w Samsungu czy jakimkolwiek innym modelu. Problemem jest wspolpraca modulu z Twoim Sony, a nie to w jakim telewizorze przeprowadzisz aktualizacjeAle kto spowodował ze softy modułu i tv się gryzą ? Nikt inny jak c+ wprowadzając aktualizacje softu w module. Przed update nagrywanie działa. A wszystko robione przeciwko zwykłemu abonentowi bo maja w obiegu cameleony. Tak ciężko wyłączyć karty i wymienić na Caymany skoro c+ uparcie ich nie chce i zwalcza. To już naprawdę nadaje się na skargę do jakiegoś Urzędu. I mała uwaga na zarzuty ze przecież c+ nie gwarantuje nagrywania. Nowy soft w module blokuje nagrywanie nawet z telewizji naziemnej z która nie ma nic wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 12 minut temu, mikoko napisał: Ale co ta lista udowadnia? Samsungow na niej od groma a nie wspierają ECP Nie czytasz uważnie to nie lista tylko dla ECP, jest ładnie podzielone co ma ECP a co niema i nadaje się tylko do HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) 54 minuty temu, mikoko napisał: Ale kto spowodował ze softy modułu i tv się gryzą ? Przecierz ja temu nie zaprzeczam. W moim przypadku ta aktualizacja byla pozytywna jesli chodzi o dzialanie tego modulu w VU+Ultimo. Tak czasami jest ze dana aktualizacja u jednych cos popsuje a u innych cos poprawi. Zamyslem zmiany softu bylo oczywiscie wyeliminowanie z użytkowania w nich Cameleonów , a przy okazji , w sposób zamierzony lub tez nie , wyeliminowali u niektorych użytkownikow TV możliwosc nagrywania. Ja osobiscie modułu w telewizorze nie używam , jedynie tylko go aktualizuje. Ale zaktualizowanie modułu w jednym modelu telewizora ,mające na celu sprawienie że będzie działał prawidłowo na drugim jest bez sensu. Moduł w kazdym TV zawsze pobierze ostatnią wersję softu. A tak przy okazji , wgrales z powrotem do tego TV dedykowany soft , czy nadal jedziesz na tym od innego modelu Sony? Edytowane 6 Grudnia 2020 przez kedar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Mam dedykowany bo Sony wypuściło ujednolicony soft i dlatego moduł zaczął działać ponownie. Zreszta nie tylko u mnie nagrywanie przestało działać. Nie działa na całej nowej serii Sony XH z 2020 roku,XG z 2019. Ale o dziwo działa na XF z 2018 i starszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Czyli trzeba pisac reklamacje do PC+ i Sony , aby coś z tym zrobili. A do tego czasu , chcąc korzystac z możliwosci nagrywania , wstrzymać się z aktualizacją modułu. Przynajmniej ja bym tak zrobił w tej sytuacji Edytowane 6 Grudnia 2020 przez kedar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Dlatego wymieniłem moduł na ten ze starym softem. Pytanie czy długo wytrzymam z ciągłym anulowaniem nachalnych monitów. Całej paczki filmbox nie da się oglądać. Po chwili monit na wszystkich kanałach. Pomaga jedynie wyjęcie i włożenie modułu bądź wyłączenie i włączenie tv. Ja sobie poradzie gorzej jak mnie w domu nie będzie a domowników będzie szlag trafiał. Znając tempo wprowadzania aktualizacji od Sony to minimum pół roku, bo dopiero co były. Jedyna nadzieja ze c+ po jakim czasie zdejmie aktualizacje z satelity. Nie wiem co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 10 minut temu, kedar1 napisał: Czyli trzeba pisac reklamacje do PC+ i Sony , aby coś z tym zrobili. A do tego czasu , chcąc korzystac z możliwosci nagrywania , wstrzymać się z aktualizacją modułu. Przynajmniej ja bym tak zrobił w tej sytuacji PC+ zaproponuje dekoder, producent TV odpowiada za własny soft i błędy w obsłudze cam. nie potrafią napisać firmware albo maja gdzieś polski rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Sprawdz czy nie masz w menu TV , wyłączania komunikatów modułu. Skoro w tej chwili jest wyłączona część oferty , to żeby wymusić tą aktualizację ,pewnie po pewnym czasie wszystko zgasnie. 6 minut temu, LorDx napisał: PC+ zaproponuje dekoder, producent TV odpowiada za własny soft i błędy w obsłudze cam. nie potrafią napisać firmware albo maja gdzieś polski rynek Pewnie tak będzie. Moduły i odbiór na niezależnym sprzęcie , to zło konieczne dla wszystkich platform . Nie tylko tych w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Jest bardzo ciekawa opcja ale niestety jest nieaktywnaOpcja nr 2Nigdzie nie można wyłączyć komunikatów. Teraz sobie przypomniałem ze jest w Sony tryb Pro Mode. Włączę i zobaczę może się uaktywni. Albo jeszcze inaczej. Może włączenie blokady rodzicielskiej na module uaktywni te opcje i zapisanie PINu umożliwi nagrywanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 5 minut temu, kedar1 napisał: Pewnie tak będzie. Moduły i odbiór na niezależnym sprzęcie , to zło konieczne dla wszystkich platform . Nie tylko tych w Polsce a tymi modułami to nie interesu, muszą być na rynku i tyle, na styku tv <-> cam niema odpowiedzialności za kompatybilność wzajemną, każdy na każdego może zwalić winę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 51 minut temu, mikoko napisał: Mam dedykowany bo Sony wypuściło ujednolicony soft i dlatego moduł zaczął działać ponownie. Zreszta nie tylko u mnie nagrywanie przestało działać. Nie działa na całej nowej serii Sony XH z 2020 roku, XG z 2019. Ale o dziwo działa na XF z 2018 i starszych To który wgrałeś i skąd go pobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Z oficjalnej strony Sony https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xg9505/downloadsAle ty masz chyba XH wiec musisz zmienić w menu. W sumie to scalone softyTu masz dla XHhttps://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xg9505/downloads/results?query=KD-55XH9505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 7 minut temu, mikoko napisał: Z oficjalnej strony Sony https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xg9505/downloads Ale ty masz chyba XH wiec musisz zmienić w menu. W sumie to scalone softy Tu masz dla XHhttps://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xg9505/downloads/results?query=KD-55XH9505 Dzięki....ale ten soft TV sam go pobrał i zainstalował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 2 godziny temu, mikoko napisał: Ale co ta lista udowadnia? Samsungow na niej od groma a nie wspierają ECP Ale kto spowodował ze softy modułu i tv się gryzą ? Nikt inny jak c+ wprowadzając aktualizacje softu w module. Przed update nagrywanie działa. A wszystko robione przeciwko zwykłemu abonentowi bo maja w obiegu cameleony. Tak ciężko wyłączyć karty i wymienić na Caymany skoro c+ uparcie ich nie chce i zwalcza. To już naprawdę nadaje się na skargę do jakiegoś Urzędu. I mała uwaga na zarzuty ze przecież c+ nie gwarantuje nagrywania. Nowy soft w module blokuje nagrywanie nawet z telewizji naziemnej z która nie ma nic wspólnego bo to przygotowania do parowania camalenów uniqe, każdy cam ma swoją kartę w parze przecież , do camaleona niema camów w ofercie stąd blokada ich. Kolejny babol producenta TV :)) po co ty pyta moduł o zgodę na nagrywanie FTA :)) ma pytać tylko o caid na które ma ostęp na karcie a nie o wszystko i wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.