Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wodnik Szuwarek

5 Mbps w HEVC to jak 10 Mbps w AVC, więc problem jakości się rozwiąże. Niepotrzebnie ciągną za sobą ogon kompatybilności wstecznej, która zawsze źle działa :D

Najwyższa pora żeby skończyli wsparcie starych telewizorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież już wrzucali filmy z HEVC i te miały właśnie 2,5 Mbps bitrate więc testowali, ale nie podniesienie jakości lecz obniżenie transferu.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Wyszła kolejna aktualizacja 4.34. Ze zmian widzę, że przenieśli boczne menu z systemu Tizen. Pewnie będą robić jednolitą aplikację na wszystkich systemach. To dobrze, bo na Android TV aplikacja jest brzydka  i niezgodna z aktualnymi trendami.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję Waszej pomocy, złożyłem dziś konto i na telefonie wszystko mi działa. Problem pojawił się w domu. Zalogowałem się na 3 urządzeniach. Mibox od xiaomi, telewizor z andoridem Philips 65pus7303, smart dekoder od Vectry.
Na każdym wyskakuje problem "coś poszło nie tak" i mam ponów próbę i zamknij. I nic się daje się zrobić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ynsiwy01 ja miałem taki problem za każdym razem gdy chwilę po zalogowaniu na nowym urządzeniu chciałem puścić jakiś stream i np przewinąć go do tyłu.

 

Po jakimś czasie wszystko wraca do normy.

 

Proponuję odczekać jakis czas, ewentualnie zrób restart urządzenia i spróbuj ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakiś głębszy problem, bo na xiaomi mi box 4s z android tv nigdy nie było problemu, więc nie na każdym urządzeniu z android tv coś się dzieje. Zresztą tv xiaomi mi led tv 4S też żadnych problemów nie zaobserwowałem. Trudno powiedzieć od czego to zależy. 

Edytowane przez SEpuLT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SEpuLT

 

Ooo... To ciekawe co piszesz o MiBox S. Mam wcześniejszy model MiBox 3 i aż chyba sprawdze, bo na tym sprzęcie Viaplay nie testowałem.

 

W kwestii telewizora Mi Led TV to daj znać jak możesz, czy transmisje z odtworzenia też Ci nie klatkują.

 

U mnie na tv TCL P815 i P725 (w gruncie rzeczy to ta sama platforma) transmisje live idą płynnie, ale np gdybym chciał puścić jakiś wczorajszy mecz to będzie klatkowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi LED TV 4S potwierdzam, że nie klatkuje. Dodam, że oba urządzenia podłączone są poprzez lan, ale testowałem tez na WiFi i również było poprawnie. Zreszta router wykazał, że żadne z tych urządzeń nie obciąża łącza bardziej nie 25 Mb/s. Więc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

51 minut temu, SEpuLT napisał(a):

Mi LED TV 4S potwierdzam, że nie klatkuje. Dodam, że oba urządzenia podłączone są poprzez lan, ale testowałem tez na WiFi i również było poprawnie. Zreszta router wykazał, że żadne z tych urządzeń nie obciąża łącza bardziej nie 25 Mb/s. Więc

 

Odpaliłem MiBox 3 i tak:

1. Transmisja live przycina przez około minutę, później idzie gładko jak po maśle.

 

2. Gdy przewine transmisje live do tyłu, to zaczyna szarpać i to się już raczej nie zmieni.

 

@SEpuLT Czy możesz jeszcze sprawdzić na Mi Box S opcje nr 2?

 

Czyli na telewizorze Xiaomi Mi Led Tv 4S retransmisje idą płynnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...