Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, stanley840 napisał:

Kwestia czasu i się zakończy okres próbny na 30 dni. Powinno się płacić odrazu za usługę bez żadnych darmowych okresów próbnych to nie jest umowa na dwa lata. Można zapłacić jeden miesiąc i zobaczyć czy usługa spełnia oczekiwania. A tak jest cwaniactwo i kombinatorstwo. Druga sprawa można zrobić pakiety tak jak netflix SD, HD, UHD i każdy kupuje to co mu odpowiada, a tak kasa leży na ziemi i się marnuje😞

Zaraz byłby krzyk, że w Polsce, Litwie itd nie ma okresu próbnego a u innych jest. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Pawop napisał:

W sumie to dobrze, że Premier League za rok w Viaplay, bo meczu MU-AV nie da się oglądać, przez te 25 klatek
 

Pożyjemy, zobaczymy czy np ilość spotkań 4K PL będzie taka sama w krajach, w których będzie dostępna usługa Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kingofsouth napisał:

Ciekawe , ze zablokowali używanie @Zuzia jej znajomym / rodzinie Viaplay Polska w Szwecji , a mojej skromnej osobie nie zablokowali używania Viaplay Szwecja na internecie Orange 😁

Ponieważ z polskim adresem działają wszystkie skandynawskie (a mam z Polski dostęp do 4 różnych).

Problem jest zupełnie inny i dotyczy nie tylko Szwecji, ale kilku innych krajów z UE (tyle mam potwierdzone). Polskie konta nie działają czasowo podczas podróży po UE. I mnie to nie boli, niech się martwią ci co ich dotknie.

 

Ciekawostka, wystąpił pewien problem techniczny i kilku użytkowników nawet nie doradza, żeby zgłosić tylko... wszyscy świętsi od papieża, choć w innych tematach chyba były jakieś współdzielenia, wyszukiwanie różnorakich ciekawych promocji i takie tam sprawy

 

Padają wielkie słowa, cwaniactwo i podobne. Czym była rejestracja kont przed oficjalną premierą Viaplay w Polsce przez wykorzystanie luki w systemie, pierwszych 150 stron było o tym z dowodami w postaci zrzutów i obszernych postów. Czy to dozwolone i moralne i dlaczego pozwolono na taką aktywność. I czemu wtedy nie było równie wrażliwych głosów, że przecież tak nie można, poprzez lukę, przed premierą i tak dalej. Tylko wręcz przeciwnie, zrobiono usłudze "sekcję" zanim oficjalnie wystartowała w Polsce. 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Zuzia napisał:

 Czym była rejestracja kont przed oficjalną premierą Viaplay w Polsce przez wykorzystanie luki w systemie, pierwszych 150 stron było o tym z dowodami w postaci zrzutów i obszernych postów. Czy to dozwolone i moralne i dlaczego pozwolono na taką aktywność. I czemu wtedy nie było równie wrażliwych głosów, że przecież tak nie można, poprzez lukę, przed premierą i tak dalej. Tylko wręcz przeciwnie, zrobiono usłudze "sekcję" zanim oficjalnie wystartowała w Polsce. 

 

 

 

Rejestrując konto na PS5 , gdy była aplikacja dostępna , to ty mi tu o moralności prawisz? Miałem cię za poważną osobę/ kobietę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kingofsouth napisał:

Rejestrując konto na PS5 , gdy była aplikacja dostępna , to ty mi tu o moralności prawisz? Miałem cię za poważną osobę/ kobietę.

W ramach przykładu stosuję tę samą miarkę co Ty (i kilka innych osób) do oceny pewnych działań. Mnie wykorzystanie luki, żeby zbadać Viaplay przez startem w Polsce w sumie jakoś szczególnie nie przeszkadzało.

 

 

1 minutę temu, lakiman napisał:

:roll:

Nie było kombinowania jak ominąć nie płacenia za usługę.

Płać, najlepiej jak najwięcej. Po co np. korzystać z promocji Play, gdzie ładnych kilka miesięcy jest za darmo skoro można płacić. W końcu inni po miesiącu już płacą, nie wstyd Ci brać takie promocje? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja jest zgodna z regulaminem Play i Viaplay.

Każdy zainteresowany może z niej skorzystać ( ale nic nie jest za darmo- warunki umowy, zostajesz klientem sieci Play).

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Zuzia napisał:

Ponieważ z polskim adresem działają wszystkie skandynawskie (a mam z Polski dostęp do 4 różnych).

Problem jest zupełnie inny i dotyczy nie tylko Szwecji, ale kilku innych krajów z UE (tyle mam potwierdzone). Polskie konta nie działają czasowo podczas podróży po UE. I mnie to nie boli, niech się martwią ci co ich dotknie.

 

Ciekawostka, wystąpił pewien problem techniczny i kilku użytkowników nawet nie doradza, żeby zgłosić tylko... wszyscy świętsi od papieża, choć w innych tematach chyba były jakieś współdzielenia, wyszukiwanie różnorakich ciekawych promocji i takie tam sprawy

 

Padają wielkie słowa, cwaniactwo i podobne. Czym była rejestracja kont przed oficjalną premierą Viaplay w Polsce przez wykorzystanie luki w systemie, pierwszych 150 stron było o tym z dowodami w postaci zrzutów i obszernych postów. Czy to dozwolone i moralne i dlaczego pozwolono na taką aktywność. I czemu wtedy nie było równie wrażliwych głosów, że przecież tak nie można, poprzez lukę, przed premierą i tak dalej. Tylko wręcz przeciwnie, zrobiono usłudze "sekcję" zanim oficjalnie wystartowała w Polsce. 

 

Żadna z osób, które "podglądały" szwedzki serwis przed startem, w tym także ja nie omijała zabezpieczeń, czy nie robiła "darmowego obejścia". Xbox dawał możliwość zainstalowania aplikacji, bez dostępu do usługi przed startem. W oryginalnej wersji. Miała ona opcje "oglądaj zawartość bez logowania". Cała Tajemnica. Co oznacza ni mniej, ni więcej, że można było podejrzeć layout serwisu i miniaturki tego co tam dostępne. Nie można było żadnej z widocznych treści odtworzyć. 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakiman @tyrlaMam już jedną promkę z Play w rodzinie. 

Będą zadowoleni jak jakość poprawi się na tyle, że nie będzie razić na TV 4K. Ba! Są skłonni za to zapłacić, nawet dziś. Ale nie ma komu. 

Na dzień dzisiejszy wartość Viaplay wyceniają na 0 zł. Niby nie ma przymusu korzystania, chyba nie do końca, bo pewne prawa ma Viaplay i nie ma alternatywy. 

 

Edytowane przez Zuzia
nie tę osobę zacytowałam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Zuzia said:

Ciekawostka, wystąpił pewien problem techniczny i kilku użytkowników nawet nie doradza, żeby zgłosić tylko... wszyscy świętsi od papieża, choć w innych tematach chyba były jakieś współdzielenia, wyszukiwanie różnorakich ciekawych promocji i takie tam sprawy

To Ty masz problem bo nie chcesz płacić, ale korzystać. Do tego jesteś pierwsza do krytykowania usługi na którą nie wydałaś nawet złotówki.

Proponuje też jeszcze 10 ankiet w temacie zrobić ;).

Jasno napisałem Ci, że łamiesz regulamin usługi, a Ty porównujesz to z tym, że ktoś szuka promocji, albo zarejestruje się w promocji Play.

 

I jeszcze 3 osoby piszą, że wszystko działa, to dorabiasz sobie filozofię, że mają jakiś interes, żeby Cię okłamywać bo są "zadowolone z usługi". Mam wrażenie, że z ciągłymi kłamstwami i wymysłami to mamy jednak do czynienia z innej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, bgmnt napisał:

To Ty masz problem bo nie chcesz płacić, ale korzystać. Do tego jesteś pierwsza do krytykowania usługi na którą nie wydałaś nawet złotówki.

Proponuje też jeszcze 10 ankiet w temacie zrobić ;).

Jasno napisałem Ci, że łamiesz regulamin usługi, a Ty porównujesz to z tym, że ktoś szuka promocji, albo zarejestruje się w promocji Play.

Nic nie udowodniłeś. Pisałam, że nie mam z tym problemu, a nie chcę płacić, bo usługa warta dla mnie 0 zł i nie mam tam już co oglądać, bez względu na to, czy jestem w Polsce, czy będę gdzieś w UE. W moim otoczeniu chcą oglądać sport i płacić, ale nie za takie coś tylko za minimum Full HD.

Nie jest to odosobniona opinia, wielu użytkowników tego forum podobnie myślących głosowało w ankietach, co niektórych uwiera, jak widzę.

Zgłosił się chętny z kontem płatnym i wkrótce sprawdzimy, czy blokada w UE jest globalna, czy tylko na konta testowe. Jestem obiektywna i rzetelnie sprawdzę Waszą wersję, bo ważny jest stan faktyczny.  Jeśli nawet tylko konta testowe są blokowane w UE, to jest to niezgodne z ich regulaminem, a on dotyczy nie tylko użytkowników, ale również Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Zuzia napisał:

@bgmnt @kingofsouth @aandin przypadkowo są zadowoleni z Viaplay i mogą uzyskać dostęp w UE i im działa. Hmmm... aż to sprawdzę, tylko ciężko znaleźć mi kogoś wśród znajomych kto płaci, ale może się uda. 

 

A działa komuś konto testowe rejestrowane w Polsce gdzieś w UE?

 

Co to znaczy " przypadkowo zadowoleni" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Zuzia said:

Nic nie udowodniłeś. Pisałam, że nie mam z tym problemu, a nie chcę płacić, bo usługa warta dla mnie 0 zł i nie mam tam już co oglądać, bez względu na to, czy jestem w Polsce, czy będę gdzieś w UE. W moim otoczeniu chcą oglądać sport i płacić, ale nie za takie coś tylko za minimum Full HD.

 

Ponownie: "Aby skorzystać z Bezpłatnego Okresu Próbnego, Użytkownik lub członek gospodarstwa domowego Użytkownika nie może uprzednio skorzystać z Bezpłatnego Okresu Próbnego ani z żadnej podobnej oferty marketingowej NENT."

 

 

10 minutes ago, Zuzia said:

Nie jest to odosobniona opinia, wielu użytkowników tego forum podobnie myślących głosowało w ankietach, co niektórych uwiera jak widzę :)

Uwiera mnie demagogia w Twoim wykonaniu.

 

 

10 minutes ago, Zuzia said:

Zgłosił się chętny z kontem płatnym i wkrótce sprawdzimy, czy blokada w UE jest globalna, czy tylko na konta testowe. Jestem obiektywna i rzetelnie sprawdzę Waszą wersję, bo ważny jest stan faktyczny.  Jeśli nawet tylko konta testowe są blokowane w UE, to jest to niezgodne z ich regulaminem, a on dotyczy nie tylko użytkowników, ale również Viaplay.

Nikt Cię o to nie prosi bo już kilka osób sprawdziło, że nic nie jest blokowane jeśli za konto się płaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli usługa nie spełnia oczekiwań i nie chce się za nią płacić po zakończeniu okresu próbnego, to wystarczy nie przedłużać subskrybcji poza okres testowy. To jest najbardziej logiczne postępowanie.

Pani @Zuziachce "zjeść ciastko i mieć ciastko" i jeszcze dorabia do tego ideolo rozczarowanej i oszukanej. Inaczej mówiąc jeśli coś Ci się nie podoba to z tego nie korzystasz i nie płacisz, Ty chcesz korzystać jak długo się da, ale nie płacąc, bo uważasz, że nadawcy się pieniądze nie należą. Analogia kolejna : idziesz do sklepu mierzysz ciuchy, nie płacisz za nie bo Ci się nie podobają, ale mimo to w nich wychodzisz ze sklepu i jeszcze opowiadasz o tym rodzinie, że zrobiłaś świetny interes. 

 

 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka osób rozkłada Zuzię na czynniki pierwsze, ale nie traćmy Viaplay z widoku.

Mam informację od jednego z użytkowników, że blokada w kraju UE jest też na płatnym koncie więc jednak nie u wszystkich płacących jest jednakowo (przyjmując wersję przedmówców za dobrą monetę).

 

Dostałam też zrzut z konta na dowód, że jest faktycznie płatne. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich zadowolonych z Viaplay :)

 

platne.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...