Pawop Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 3 godziny temu, CashBackPlease napisał: My, z naszej perspektywy, nie mamy ani powodów, żeby konsultantowi nie wierzyć... Oczywiście, że są podstawy by mu nie wierzyć. Takich informacji nie przekazuje się w trakcie negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 (edytowane) Dziwnie to zabrzmi,chociaż dobrze ze streaming filmowy jest w full HD. Mogło być gorzej. Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Wklejałem fotki na początku lipca…5-6mb moim zdaniem na 65’ lepiej wygląda Player i to zdecydowanie… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beks Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 3 godziny temu, tail# napisał: Zainwestowali w licencję i zabrakło kasy na sprzęt za pomocą którego można nadawać w HD i UHD, czy tak mamy to rozumieć? Nic nie zabrakło, po prostu nadają w takiej jakości wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 38 minut temu, lakiman napisał: Jak można wierzyć konsultantowi...litości.. Ile razy zdażyło mi się przyłapać na błędzie konsula n/ nc+.. Potem przepraszali. Konsultant nie jest od mówienia co kiedyś może będzie w przyszłości. Konsultant jest od naprawiania bieżących problemów klienta, od aktywowania/dezaktywowania usług, od tłumaczenia cennika i regulaminów oraz zachęca do kupienia nowych pakietów i usług. Konsultant ma za zadanie utrzymać klienta i aby wystawił mu wysoką ocenę zadowolenia w automatycznej ankiecie po rozmowie. Konsultant przedstawia bieżącą ofertę, która jest obecnie oferowana klientom na stronie internetowej. Konsultant nie wymyśla nowych usług i nie układa nowego cennika. Od tego są menadżerowie i specjaliści ds. rozwoju usług. Jeśli im zarząd zaakceptuje nowe pomysły, to wdrażają dla klienta. Tak działają korporacje. I jak z tym dźwiękiem? Znalazł ktoś materiał z Dolby Atmos? Jaki jest bitrate dźwięku w filmach i serialach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umek Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Brakło brakło…to firma która zakupy z emisji obligacji organizuje… zwyczajnie pompuje wartość swoją poprzez nabywanie praw by potem te pokazywać w minecrafcie. Kiedys mi się wydawało że niżej niż Eleven czy Premier Sports w UK nie da się zejść..Viaplay udowodnił że dna nie ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Może @CashBackPlease trafił na konsula też zainteresowanego kanałem linearnym i jeden drugiego nakręcił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 2 minuty temu, Umek napisał: Kiedys mi się wydawało że niżej niż Eleven czy Premier Sports w UK nie da się zejść..Viaplay udowodnił że dna nie ma.. Nie za wcześnie na takie wyroki? Ile oni nadają ? 48 godzin? Rozumiem , gdyby byli rok na naszym rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 7 minut temu, GrubyBubu napisał: Wklejałem fotki na początku lipca…5-6mb moim zdaniem na 65’ lepiej wyglada Player i to zdecydowanie… Seriale własne Playera są w 4K, więc Viaplay z 1080p będzie wypadał słabiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umek Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Teraz, kingofsouth napisał: Nie za wcześnie na takie wyroki? Ile oni nadają ? 48 godzin? Rozumiem , gdyby byli rok na naszym rynku. Przecie w całej Europie (tam gdzie nadają) jest ten sam syf:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Nie brałem pod uwagę 4K bo to inna liga, bardziej pozycje z Discovery, w sumie szkoda ze na Viaplay taki dramat jest bo mimo ze nie jestem fanem sortu to coś tam bym obejrzał … coś się uda w te darmowe 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Będą chcieli coś poprawić to będzie dobry pretekst do podniesienia ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beks Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Ja także skorzystam z darmowego okresu i zobaczę jak to u mnie na telewizorze będzie śmigać i po prostu podejmę decyzję czy warto subskrybować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 LM na TVP 2 i w aplikacji TVP Sport. 30 sekund opóźnienia, obraz w 1080p masakra w porównaniu do TVP2, w gratisie pokaz slajdów zamiast płynnego ruchu. Iple przemilcze, tam jest ponad minuta opóźnienia. Ipla 4K... 40 zł za mecz i również pokaz slajdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umek Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Dlatego źródłem sygnału w sporcie zawsze powinna być satelita..albo platforma która woli internet najpierw musi wyłożyć mnóstwo forsy na sprzęt.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 3 minuty temu, lakiman napisał: Może @CashBackPlease trafił na konsula też zainteresowanego kanałem linearnym i jeden drugiego nakręcił... Konsultant nie może używać języka negatywnego i nie może powiedzieć wprost: "nie ma, nie będzie, nie ma w planach, nie ma takiej możliwości". Konsultant używa języka korzyści i tak musi prowadzić rozmowę z klientem, aby ten uwierzył, że korzysta z super oferty, która jest stale rozwijana. Jeśli klient pyta się, czy są planowane kanały linearne w przyszłości, może odpowiedzieć dyplomatycznie: "Na dzisiaj nie ma kanałów linearnych, usługa jest dopiero wdrażana i trwają prace nad jej polepszaniem" Napalony klient chce usłyszeć potwierdzenia, że będą kanały linearne i z tego jednego zdania odczytuje, że będą, choć nic takiego konsultant bezpośrednio i dosłownie nie powiedział. Czysta gra słów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 @Anita Kaźmierska , czy redakcja SAT Kuriera, może się dowiedzieć o co chodzi z zakładką "Kanały TV"? To będzie dodatkowa subskrypcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 (edytowane) 6 minut temu, Beks napisał: Ja także skorzystam z darmowego okresu i zobaczę jak to u mnie na telewizorze będzie śmigać i po prostu podejmę decyzję czy warto subskrybować. Ja również , chociaż większość opinii bardziej zniechęca. Trzeba samemu sprawdzić na 55 calach. Usługi nie zamierzam oglądać głównie na urządzeniach jak telefony, czy laptop, jak też inwestować w ...mniejszy telewizor @swordfish dzięki za informacje dotyczące pracy konsultantów. Fajnie to objaśniłeś. Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 4 minuty temu, cidik napisał: LM na TVP 2 i w aplikacji TVP Sport. 30 sekund opóźnienia, obraz w 1080p masakra w porównaniu do TVP2, w gratisie pokaz slajdów zamiast płynnego ruchu. Iple przemilcze, tam jest ponad minuta opóźnienia. Ipla 4K... 40 zł za mecz i również pokaz slajdów Taka sama kicha była podczas transmisji internetowych Euro w aplikacji i na sport tvp pl. Płynność jakby piłkarze i piłka byli podłączeni do silnika krokowego. Obraz jak za mgłą. Co najśmieszniejsze, wielu tutaj pisało, że im się przymnie ogłada Magia cyferek; wystarczy 1080p w opcjach i większość sobie wmawia, że jest okej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 6 minut temu, kingofsouth napisał: @Anita Kaźmierska , czy redakcja SAT Kuriera, może się dowiedzieć o co chodzi z zakładką "Kanały TV"? To będzie dodatkowa subskrypcja? Ja w niej widziałem kanały Viasatu, w tym TV1000 Русское Кино. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 2 godziny temu, Zuzia napisał: Podaj linka. https://viaplay.pl/player/default/series/bundesliga-special/sezon-2020/odcinek-20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, PLQba napisał: Podobna opcja jest dostępna na CANAL+ przez Internet. Dlatego Viaplay mógłby to zastosować przy Bundeslidze. A jeśli nie MultiLive, to MultiLiga z sobotnich meczów rozgrywanych o 15:30. Multiliga jest przy LM. Tyle, że nie jest to Multiliga, jak w Sky czy BT, tylko wygląda jak oficjalny przekaz z UEFA. Łączą się ze stadionami, pokazują gole, ale bez żadnego komentarza. Przy Bundeslidze nie ma czegoś takiego, robi to tylko Sky w Niemczech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 4 minuty temu, enski napisał: Ja w niej widziałem kanały Viasatu, w tym TV1000 Русское Кино. Przy próbie odtworzenia , przenosi do "zarządzaj pakietem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 13 minut temu, salva napisał: Taka sama kicha była podczas transmisji internetowych Euro w aplikacji i na sport tvp pl. Płynność jakby piłkarze i piłka byli podłączeni do silnika krokowego. Obraz jak za mgłą. Co najśmieszniejsze, wielu tutaj pisało, że im się przymnie ogłada Magia cyferek; wystarczy 1080p w opcjach i większość sobie wmawia, że jest okej. Cóż, dlatego postanowiłem dać szansę skandynawskiej usłudze na te pierwsze trzy kolejki Bundesligi, pamiętam jak ludzie w internecie delikatnie mówiąc narzekali na opóźnienia, czy reklamy na odświeżonej aplikacji tvp sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.