filip932 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Oby kodek HEVC pomógł w podniesieniu jakości obrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 5 Mbps w HEVC to jak 10 Mbps w AVC, więc problem jakości się rozwiąże. Niepotrzebnie ciągną za sobą ogon kompatybilności wstecznej, która zawsze źle działa Najwyższa pora żeby skończyli wsparcie starych telewizorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) I to miałoby sens a nie że stary sprzet czy tv tego nie obsługuja.A co mnie to obchodzi albo zmieniasz sprzęt albo nie ogladasz. Wole zainwestować nawet w drogi sprzęt wiedząc że jest moja własnością niz droższy abonament. Edytowane 12 Lutego 2023 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Chyba, że obniżą bitrate do 2.5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Wcale bym się nie zdziwił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) Przecież już wrzucali filmy z HEVC i te miały właśnie 2,5 Mbps bitrate więc testowali, ale nie podniesienie jakości lecz obniżenie transferu. Edytowane 12 Lutego 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Czyli nie ma co się spodziewać zmian jak dziadostwo jest tak i będzie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Ciekawostka. Na przystawce Realme TV Stick 4k, aplikacja Viaplay chodzi płynnie, gładko i przyjemnie. Żadnego klatkowania podczas transmisji sportowych. Jakieś wytłumaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 (edytowane) Wyszła kolejna aktualizacja 4.34. Ze zmian widzę, że przenieśli boczne menu z systemu Tizen. Pewnie będą robić jednolitą aplikację na wszystkich systemach. To dobrze, bo na Android TV aplikacja jest brzydka i niezgodna z aktualnymi trendami. Edytowane 13 Lutego 2023 przez Wodnik Szuwarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Potrzebuję Waszej pomocy, złożyłem dziś konto i na telefonie wszystko mi działa. Problem pojawił się w domu. Zalogowałem się na 3 urządzeniach. Mibox od xiaomi, telewizor z andoridem Philips 65pus7303, smart dekoder od Vectry.Na każdym wyskakuje problem "coś poszło nie tak" i mam ponów próbę i zamknij. I nic się daje się zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 A na pewno wpisujesz poprawne dane ? Bo Viaplay tak niestety ma, że łapie zadyszkę i sypie błędami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Loguje się normalnie. Ale nie wchodzi dalej. Ładuje się ekran główny i w tym momencie wysypuje błąd na każdym z urządzeń. Nie mogę przejść dalej, utworzyć profilu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 @ynsiwy01 ja miałem taki problem za każdym razem gdy chwilę po zalogowaniu na nowym urządzeniu chciałem puścić jakiś stream i np przewinąć go do tyłu. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Proponuję odczekać jakis czas, ewentualnie zrób restart urządzenia i spróbuj ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Poczekam. Gość na czacie proponował włączyć hot spota i sprawdzić inne wifi. Też nie działa. Mówi, że telewizor jest wspierany ale boxy nie są. Współpracują z Vectra i wciska nie ich box nie wspiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 @ynsiwy01 wiesz... Słoik kiszonych ogórków doradziłby skuteczniej niż support Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Zaczęło działać tak jak pisałeś. Samo się odmuliło. Jak by potrzebowało czasu żeby konto przetworzyć, nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Ciekawostka. Na przystawce Realme TV Stick 4k, aplikacja Viaplay chodzi płynnie, gładko i przyjemnie. Żadnego klatkowania podczas transmisji sportowych. Jakieś wytłumaczenie? Mam tak samo na Tizenie i co w tym dziwnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 (edytowane) 3 godziny temu, Pawop napisał(a): i co w tym dziwnego? To że na Android TV jest problem z tą aplikacją. Edytowane 13 Lutego 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 (edytowane) To jest jakiś głębszy problem, bo na xiaomi mi box 4s z android tv nigdy nie było problemu, więc nie na każdym urządzeniu z android tv coś się dzieje. Zresztą tv xiaomi mi led tv 4S też żadnych problemów nie zaobserwowałem. Trudno powiedzieć od czego to zależy. Edytowane 13 Lutego 2023 przez SEpuLT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 @SEpuLT Ooo... To ciekawe co piszesz o MiBox S. Mam wcześniejszy model MiBox 3 i aż chyba sprawdze, bo na tym sprzęcie Viaplay nie testowałem. W kwestii telewizora Mi Led TV to daj znać jak możesz, czy transmisje z odtworzenia też Ci nie klatkują. U mnie na tv TCL P815 i P725 (w gruncie rzeczy to ta sama platforma) transmisje live idą płynnie, ale np gdybym chciał puścić jakiś wczorajszy mecz to będzie klatkowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 3 godziny temu, mingo napisał(a): To że na Android TV jest problem z tą aplikacją. To chyba nie jest wina Androida, bo mam Chromecasta 4 i Viaplay nie przycinał, przynajmniej tak było jakiś czas temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Mi LED TV 4S potwierdzam, że nie klatkuje. Dodam, że oba urządzenia podłączone są poprzez lan, ale testowałem tez na WiFi i również było poprawnie. Zreszta router wykazał, że żadne z tych urządzeń nie obciąża łącza bardziej nie 25 Mb/s. Więc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 To czy podłączasz przez wifi czy przez kabel nie ma tu znaczenia. Nie mówimy tutaj o zacinanie transmisji tylko o szarpaniu obrazu. To nie jest problem łączą a tego że różne urządzenia różnie sobie radzą że streamem viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 51 minut temu, SEpuLT napisał(a): Mi LED TV 4S potwierdzam, że nie klatkuje. Dodam, że oba urządzenia podłączone są poprzez lan, ale testowałem tez na WiFi i również było poprawnie. Zreszta router wykazał, że żadne z tych urządzeń nie obciąża łącza bardziej nie 25 Mb/s. Więc Odpaliłem MiBox 3 i tak: 1. Transmisja live przycina przez około minutę, później idzie gładko jak po maśle. 2. Gdy przewine transmisje live do tyłu, to zaczyna szarpać i to się już raczej nie zmieni. @SEpuLT Czy możesz jeszcze sprawdzić na Mi Box S opcje nr 2? Czyli na telewizorze Xiaomi Mi Led Tv 4S retransmisje idą płynnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.