Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, lakiman napisał:

Jak można wierzyć konsultantowi...litości..

Ile razy zdażyło mi się przyłapać na błędzie konsula n/ nc+..

Potem przepraszali.

Konsultant nie jest od mówienia co kiedyś może będzie w przyszłości. Konsultant jest od naprawiania bieżących problemów klienta, od aktywowania/dezaktywowania usług, od tłumaczenia cennika i regulaminów oraz zachęca do kupienia nowych pakietów i usług. Konsultant ma za zadanie utrzymać klienta i aby wystawił mu wysoką ocenę zadowolenia w automatycznej ankiecie po rozmowie. Konsultant przedstawia bieżącą ofertę, która jest obecnie oferowana klientom na stronie internetowej. 

Konsultant nie wymyśla nowych usług i nie układa nowego cennika. Od tego są menadżerowie i specjaliści ds. rozwoju usług. Jeśli im zarząd zaakceptuje nowe pomysły, to wdrażają dla klienta. Tak działają korporacje.

 

I jak z tym dźwiękiem? Znalazł ktoś materiał z Dolby Atmos? Jaki jest bitrate dźwięku w filmach i serialach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakło brakło…to firma która zakupy z emisji obligacji organizuje… zwyczajnie pompuje wartość swoją poprzez nabywanie praw by potem te pokazywać w minecrafcie.

Kiedys mi się wydawało że niżej niż Eleven czy Premier Sports w UK nie da się zejść..Viaplay udowodnił że dna nie ma..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Umek napisał:

 

Kiedys mi się wydawało że niżej niż Eleven czy Premier Sports w UK nie da się zejść..Viaplay udowodnił że dna nie ma..

 

 

Nie za wcześnie na takie wyroki?  Ile oni nadają ? 48 godzin?

Rozumiem , gdyby byli rok na naszym rynku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrubyBubu

Nie brałem pod uwagę 4K bo to inna liga, bardziej pozycje z Discovery, w sumie szkoda ze na Viaplay taki dramat jest bo mimo ze nie jestem fanem sortu to coś tam bym obejrzał … coś się uda w te darmowe 30 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, lakiman napisał:

Może @CashBackPlease trafił na konsula też zainteresowanego kanałem linearnym i jeden drugiego nakręcił... ;-)

Konsultant nie może używać języka negatywnego i nie może powiedzieć wprost: "nie ma, nie będzie, nie ma w planach, nie ma takiej możliwości". Konsultant używa języka korzyści i tak musi prowadzić rozmowę z klientem, aby ten uwierzył, że korzysta z super oferty, która jest stale rozwijana. Jeśli klient pyta się, czy są planowane kanały linearne w przyszłości, może odpowiedzieć dyplomatycznie:

"Na dzisiaj nie ma kanałów linearnych, usługa jest dopiero wdrażana i trwają prace nad jej polepszaniem"

Napalony klient chce usłyszeć potwierdzenia, że będą kanały linearne i z tego jednego zdania odczytuje, że będą, choć nic takiego konsultant bezpośrednio i dosłownie nie powiedział. Czysta gra słów.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Beks napisał:

Ja także skorzystam z darmowego okresu i zobaczę jak to u mnie na telewizorze będzie śmigać i po prostu podejmę decyzję czy warto subskrybować. 

Ja również , chociaż większość opinii bardziej zniechęca.

Trzeba samemu sprawdzić na 55 calach.

Usługi nie zamierzam oglądać głównie  na urządzeniach jak telefony, czy laptop, jak też inwestować w ...mniejszy telewizor ;-)

@swordfish dzięki za informacje dotyczące pracy konsultantów. Fajnie to objaśniłeś.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, cidik napisał:

LM na TVP 2 i w aplikacji TVP Sport. 30 sekund opóźnienia, obraz w 1080p masakra w porównaniu do TVP2, w gratisie pokaz slajdów zamiast płynnego ruchu. Iple przemilcze, tam jest ponad minuta opóźnienia. Ipla 4K... 40 zł za mecz i również pokaz slajdów
 

Taka sama kicha była podczas transmisji internetowych Euro w aplikacji i na sport tvp pl. Płynność jakby piłkarze i piłka byli podłączeni do silnika krokowego. Obraz jak za mgłą. Co najśmieszniejsze, wielu tutaj pisało, że im się przymnie ogłada :D  Magia cyferek; wystarczy 1080p w opcjach i większość sobie wmawia, że jest okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, PLQba napisał:


Podobna opcja jest dostępna na CANAL+ przez Internet. Dlatego Viaplay mógłby to zastosować przy Bundeslidze. A jeśli nie MultiLive, to MultiLiga z sobotnich meczów rozgrywanych o 15:30.

Multiliga jest przy LM. Tyle, że nie jest to Multiliga, jak w Sky czy BT, tylko wygląda jak oficjalny przekaz z UEFA. Łączą się ze stadionami, pokazują gole, ale bez żadnego komentarza. Przy Bundeslidze nie ma czegoś takiego, robi to tylko Sky w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, salva napisał:

Taka sama kicha była podczas transmisji internetowych Euro w aplikacji i na sport tvp pl. Płynność jakby piłkarze i piłka byli podłączeni do silnika krokowego. Obraz jak za mgłą. Co najśmieszniejsze, wielu tutaj pisało, że im się przymnie ogłada :D  Magia cyferek; wystarczy 1080p w opcjach i większość sobie wmawia, że jest okej.

Cóż, dlatego postanowiłem dać szansę skandynawskiej usłudze na te pierwsze trzy kolejki Bundesligi, pamiętam jak ludzie w internecie delikatnie mówiąc narzekali na opóźnienia, czy reklamy na odświeżonej aplikacji tvp sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...