Gość lakiman Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) W dniu 23.02.2023 o 20:05, lakiman napisał(a): Zmieniłem na 60Hz. RGBHigh- dlaczego zastosowałaś takie ustawienie? Większość ma YCBCR. Taki znalazłem sposób. Z tym że nie jest to pełne 60 Hz. Według podziałki w ustawieniach 59, ... Opis zaokrągla wartość do 60 Hz. Teraz dobrze działa Sky. Edytowane 9 Marca 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Witam, mam od dzisiaj najnowszą wersję Apple TV 4k 128GB i mam problem z aplikacją Polsat Box Go - po zalogowaniu nie wyświetla profili i na dole czerwony pasek pokazuje błąd. Ktoś jeszcze tak ma? Jak mogę to naprawić? Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) 18 godzin temu, all999 napisał(a): Czy komuś jeszcze delikatnie przycina SkyShowtime na ATV 4K 2gen? Od początku mam problem i sprawdzam co jakiś czas. Od premiery to samo. Próbowałeś ją skasować i na nowo pobrać? 12 godzin temu, Nat napisał(a): Jak mogę to naprawić? Dziękuję. Pomaga tylko skasowanie appki i na nowo jej zainstalowanie.. zgłosiłem to już do polsatu.. ale jak zwykle mają to gdzieś.. poprosili tylko o screen'y, dobrze jakbyś tez im zgłosił.. Edytowane 10 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 11 godzin temu, gość napisał(a): Pomaga tylko skasowanie appki i na nowo jej zainstalowanie Niestety odinstalowanie apki nie pomaga, wyłączenie/włączenie Apple TV też nie. Napisałam już do nich i czekam na odpowiedź, ale oni za każdym razem nie przejmują się moimi zgłoszeniami i na ogół olewają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 U mnie pomaga (tylko nie poprzez offload, a skasowanie jej całkowicie i ściągnięcie ze sklepu na nowo), o ile masz taki komunikat z kodem błędu 13430: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) 10 godzin temu, gość napisał(a): U mnie pomaga (tylko nie poprzez offload, a skasowanie jej całkowicie i ściągnięcie ze sklepu na nowo), o ile masz taki komunikat z kodem błędu 13430: Początek 13430 się zgadza, kasuje za każdym razem całkowicie i nie pomaga. Po skasowaniu i zalogowaniu wyświetla "Nieznany błąd", później przy uruchomieniu 13430. Jaką masz wersję ATV i tvOS? U mnie 16.3.3 Edytowane 10 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) To ten sam błąd co u mnie. Reinstalacja pomoga. U mnie wersja ta sama na Apple TV 3 gen i na dwóch Apple TV 4K ten sam błąd (2 gen - 64GB i 3 gen 128GB). A masz profile założone w polsatboxgo? Spróbuj dodać może to pomoże.. no i oczywiście w appstore daj im jedną gwiazdkę niech się w końcu obudzą.. Edytowane 9 Marca 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 6 minutes ago, gość said: To ten sam błąd co u mnie. Reinstalacja pomoga. U mnie wersja ta sama i na dwóch Apple TV 4K to samo (2 gen - 64GB i 3 gen 128GB). A masz profile założone w polsatboxgo? Spróbuj dodać może to pomoże.. no i oczywiście w appstore daj im jedną gwiazdkę niech się w końcu obudzą.. Mam 2 profile, usunięcie jednego nie rozwiązało problemu. Później jeszcze raz spróbuję z usunięciem, ale nie sądzę by pomogło. Gwiazdkę dam i zobaczę co jutro odpiszą. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 A tracking dla tej aplikacji masz wyłączony? Bo to co zauważyłem to odpala się appka za pierwszym razem i jest ok, za drugim prosi o akceptację umów i wtedy się wysypuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) 10 godzin temu, gość napisał(a): A tracking dla tej aplikacji masz wyłączony? Wyłączony, włączenie nie pomaga. Mi od samego początku się nie włącza i ani razu mi się nie udało. Edytowane 10 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Raczej mi chodziło o wyłączenie. A jak się logujesz po reinstalacji aplikacji? Ja poprzez www - może tutaj to pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) 9 godzin temu, gość napisał(a): Ja poprzez www - może tutaj to pomoże? Kolejna instalacja nie pomogła. Próbowałam przez www jak i też ręcznie wpisując swoje dane. Nie pomogło niestety. Edytowane 10 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) Sprawdziłem jeszcze raz przed chwilą, skasowanie appki + ponowne ściągnięcie powoduje że u mnie działa. Przy uruchomieniu po instalacji wybieram: Ask App Not to Track Zaloguj się - z wykorzystaniem kodu www: https://polsatboxgo.pl/kodtv Wybieram profil i śmiga do czasu ubicia appki/restartu Apple TV. Więcej chyba nic nie pomogę, jedynie co mam jeszcze to aktywne menu developerskie, ale wątpię aby to miało wpływ na to. Może kwestia języka Apple TV - u mnie angielski.. sam już nie wiem co może pomóc do czasu aż polsat tego nie ogarnie.. Edytowane 9 Marca 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) 9 godzin temu, gość napisał(a): Więcej chyba nic nie pomogę, jedynie co mam jeszcze to aktywne menu developerskie, ale wątpię aby to miało wpływ na to. Może kwestia języka Apple TV - u mnie angielski.. sam już nie wiem co może pomóc do czasu aż polsat tego nie ogarnie.. Też mam angielski. Jeśli dasz radę to spróbuj przetestować czy zadziała przy połączeniu do hotspota z iPhona. Nie będę mieć normalnego internetu to jutra-soboty i nic innego mi nie przychodzi na myśl. Śledzenie mam wyłączone domyślnie w ustawieniach dla każdej apki. Edytowane 10 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Próbowałam dzisiaj po zresetowaniu ATV do ustawień fabrycznych + update cały od nowa wgrany. Nie udało mi się ani razu przejść przez wybór profilu. Mam już normalny internet i nie była to wina hotspota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Dziwne że u Ciebie nie zaskoczyło.. ciekawe kiedy to naprawią. Jedynie co jeszcze może być że mam aktywne menu developerskie i miałem wczesnej betę, ale jak zaczęli testować HDM QMS w nowej becie to wróciłem do oficjalnego softu, więc powinno być to samo. To co również zauważyłem to appka wysypuje się po tym jak wyskoczą podczas drugiego uruchomienia monity o akceptację warunków umowy (2 razy) i wtedy już przestaje działać.. Nie mam już w sumie więcej pomysłów co by mogło tymczasowo Ci jeszcze pomóc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Jakiś błąd w kodzie i tyle. Trzeba czekać. Ogólnie to miałam większe oczekiwania jak na urządzenie za te pieniądze. Ten Polsat nawet działa przez przeglądarkę na WebOS w moim telewizorze LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Tylko że sprzęt tu nic nie ma do rzeczy wina leży po stronie programistów z Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 12 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Ładna promka w Neonet na ATV 4K 2021 - 699.https://www.neonet.pl/pozostale/apple-tv-4k-64gb-mxh02mp-a.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Dzisiaj PolsatBox odpowiedział w kwestii PolsatBoxGo na Apple TV: Informacja o problemie została przekazana do odpowiednich osób, które pracują już nad jego rozwiązaniem. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by problem został usunięty w jak najkrótszym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nat Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Mam to samo z piątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Porobilem trochę testów i wyszło mi, że Apple TV, na ścieżkach stereo, ma lepszy dźwięk niż Tizen. Na 5.1 nie ma różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 (edytowane) Czym robiłeś te testy i na czym? To samo źródło? No i co to znaczy lepszy? Jak to zmierzyłeś? Bo raczej tej samej jakości dźwięk powinien dochodzić (to samo próbkowanie, głębia, no i ilość bitów, kodek) a jedynie kwestia TV lub aplikacji na nim.. w sumie nie oglądam bezpośrednio z TV, tylko wszystko leci przez Apple TV.. chyba że nie ma takiej możliwości.. Edytowane 14 Marca 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Jak dla mnie porównanie jakości z Tizena a jakością obrazu przez tą przystawkę to bardzo duża rekomendacja by brać pod uwagę Samsunga. Nie wiem jak to wygląda w przypadku LG. Jeśli chodzi o Android TV, Apple TV 4K zdecydowanie jest lepsze (poza Canal+ Online). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Jak dla mnie porównanie jakości z Tizena a jakością obrazu przez tą przystawkę to bardzo duża rekomendacja by brać pod uwagę Samsunga. Nie wiem jak to wygląda w przypadku LG.LG C1 i ATV 4K 2gen. Nie stwierdziłem różnicy w jakości obrazu na tych samych treściach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.