Skocz do zawartości

Apple TV HD/4K


tyrla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lakiman
W dniu 23.02.2023 o 20:05, lakiman napisał(a):

Zmieniłem na 60Hz.

RGBHigh- dlaczego zastosowałaś takie ustawienie?

Większość ma YCBCR.

Taki znalazłem sposób. Z tym że nie jest to pełne 60 Hz. Według podziałki w ustawieniach 59, ... Opis zaokrągla wartość do 60 Hz.

Teraz dobrze działa Sky.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam od dzisiaj najnowszą wersję Apple TV 4k 128GB i mam problem z aplikacją Polsat Box Go - po zalogowaniu nie wyświetla profili i na dole czerwony pasek pokazuje błąd. Ktoś jeszcze tak ma? Jak mogę to naprawić? Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, all999 napisał(a):

Czy komuś jeszcze delikatnie przycina SkyShowtime na ATV 4K 2gen? Od początku mam problem i sprawdzam co jakiś czas. Od premiery to samo.

Próbowałeś ją skasować i na nowo pobrać?

 

12 godzin temu, Nat napisał(a):

 Jak mogę to naprawić? Dziękuję.

Pomaga tylko skasowanie appki i na nowo jej zainstalowanie.. zgłosiłem to już do polsatu.. ale jak zwykle mają to gdzieś.. poprosili tylko o screen'y, dobrze jakbyś tez im zgłosił.. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, gość napisał(a):

Pomaga tylko skasowanie appki i na nowo jej zainstalowanie

 

Niestety odinstalowanie apki nie pomaga, wyłączenie/włączenie Apple TV też nie. 

 

Napisałam już do nich i czekam na odpowiedź, ale oni za każdym razem nie przejmują się moimi zgłoszeniami i na ogół olewają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, gość napisał(a):

U mnie pomaga (tylko nie poprzez offload, a skasowanie jej całkowicie i ściągnięcie ze sklepu na nowo), o ile masz taki komunikat z kodem błędu 13430:

 

Początek 13430 się zgadza, kasuje za każdym razem całkowicie i nie pomaga. Po skasowaniu i zalogowaniu wyświetla "Nieznany błąd", później przy uruchomieniu 13430. 

 

Jaką masz wersję ATV i tvOS? U mnie 16.3.3

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten sam błąd co u mnie. Reinstalacja pomoga.

U mnie wersja ta sama na Apple TV 3 gen i na dwóch Apple TV 4K ten sam błąd (2 gen - 64GB i 3 gen 128GB).

A masz profile założone w polsatboxgo? Spróbuj dodać może to pomoże.. no i oczywiście w appstore daj im jedną gwiazdkę niech się w końcu obudzą.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, gość said:

To ten sam błąd co u mnie. Reinstalacja pomoga. U mnie wersja ta sama i na dwóch Apple TV 4K to samo (2 gen - 64GB i 3 gen 128GB). A masz profile założone w polsatboxgo? Spróbuj dodać może to pomoże.. no i oczywiście w appstore daj im jedną gwiazdkę niech się w końcu obudzą.. 

 

Mam 2 profile, usunięcie jednego nie rozwiązało problemu. 

 

Później jeszcze raz spróbuję z usunięciem, ale nie sądzę by pomogło. Gwiazdkę dam i zobaczę co jutro odpiszą.

 

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tracking dla tej aplikacji masz wyłączony? Bo to co zauważyłem to odpala się appka za pierwszym razem i jest ok, za drugim prosi o akceptację umów i wtedy się wysypuje.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, gość napisał(a):

A tracking dla tej aplikacji masz wyłączony?

 

Wyłączony, włączenie nie pomaga. Mi od samego początku się nie włącza i ani razu mi się nie udało.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, gość napisał(a):

Ja poprzez www - może tutaj to pomoże?

 

Kolejna instalacja nie pomogła. Próbowałam przez www jak i też ręcznie wpisując swoje dane. Nie pomogło niestety.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem jeszcze raz przed chwilą, skasowanie appki + ponowne ściągnięcie powoduje że u mnie działa.

Przy uruchomieniu po instalacji wybieram:

  • Ask App Not to Track 
  • Zaloguj się - z wykorzystaniem kodu www: https://polsatboxgo.pl/kodtv
  • Wybieram profil i śmiga do czasu ubicia appki/restartu Apple TV.

Więcej chyba nic nie pomogę, jedynie co mam jeszcze to aktywne menu developerskie, ale wątpię aby to miało wpływ na to. Może kwestia języka Apple TV - u mnie angielski.. sam już nie wiem co może pomóc do czasu aż polsat tego nie ogarnie.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, gość napisał(a):

Więcej chyba nic nie pomogę, jedynie co mam jeszcze to aktywne menu developerskie, ale wątpię aby to miało wpływ na to. Może kwestia języka Apple TV - u mnie angielski.. sam już nie wiem co może pomóc do czasu aż polsat tego nie ogarnie.. 

 

Też mam angielski. Jeśli dasz radę to spróbuj przetestować czy zadziała przy połączeniu do hotspota z iPhona. Nie będę mieć normalnego internetu to jutra-soboty i nic innego mi nie przychodzi na myśl.

 

Śledzenie mam wyłączone domyślnie w ustawieniach dla każdej apki.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne że u Ciebie nie zaskoczyło.. ciekawe kiedy to naprawią.

 

Jedynie co jeszcze może być że mam aktywne menu developerskie i miałem wczesnej betę, ale jak zaczęli testować HDM QMS w nowej becie to wróciłem do oficjalnego softu, więc powinno być  to samo.

 

To co również zauważyłem to appka wysypuje się po tym jak wyskoczą podczas drugiego uruchomienia monity o akceptację warunków umowy (2 razy) i wtedy już przestaje działać..

Nie mam już w sumie więcej pomysłów co by mogło tymczasowo Ci jeszcze pomóc.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj PolsatBox odpowiedział w kwestii PolsatBoxGo na Apple TV:

 

Informacja o problemie została przekazana do odpowiednich osób, które pracują już nad jego rozwiązaniem. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by problem został usunięty w jak najkrótszym czasie.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym robiłeś te testy i na czym? To samo źródło? No i co to znaczy lepszy? Jak to zmierzyłeś?

 

Bo raczej tej samej jakości dźwięk powinien dochodzić (to samo próbkowanie, głębia, no i ilość bitów, kodek) a jedynie kwestia TV lub aplikacji na nim.. w sumie nie oglądam bezpośrednio z TV, tylko wszystko leci przez Apple TV.. chyba że nie ma takiej możliwości..

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie porównanie jakości z Tizena a jakością obrazu przez tą przystawkę to bardzo duża rekomendacja by brać pod uwagę Samsunga.

Nie wiem jak to wygląda w przypadku LG.

 

Jeśli chodzi o Android TV, Apple TV 4K zdecydowanie jest lepsze (poza Canal+ Online).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie porównanie jakości z Tizena a jakością obrazu przez tą przystawkę to bardzo duża rekomendacja by brać pod uwagę Samsunga.
Nie wiem jak to wygląda w przypadku LG.


LG C1 i ATV 4K 2gen. Nie stwierdziłem różnicy w jakości obrazu na tych samych treściach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...