Skocz do zawartości

Viaplay - czy będziesz płacić za subskrypcję?


Zuzia
 Udostępnij

Viaplay - czy będziesz płacić za subskrypcję?  

79 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Viaplay - czy będziesz korzystać z płatnej subskrypcji?

    • TAK bez względu na cenę
    • TAK jeśli obniżą cenę
    • TAK ale od operatorów lub innych firm po promocyjnej cenie (więcej niż 0 zł)
    • TAK ale będę współdzielić konto, żeby obniżyć koszt
    • TAK ale pod warunkiem. że poprawią ofertę
    • TAK ale pod warunkiem. że poprawią jakość (więcej niż 720p, większe bitrate itd.)
    • TAK ale pod warunkiem. że rozbiją ofertę na osobne pakiety (sport, filmy/seriale, kanały TV)
    • TAK ale kupię dostęp na lewo za ułamek ceny na Allegro lub w innym serwisie
    • NIE zamierzam płacić, bo cena jest za wysoka
    • NIE zamierzam płacić, bo nie przekonuje mnie jakość (720p, skromne bitrate itd.)
    • NIE zamierzam płacić, bo nie przekonuje mnie oferta
    • NIE zamierzam płacić, bo wolę pirackie streamy albo darmowe transmisje przez VPN/proxy
      0
    • NIE zamierzam płacić, bo Viaplay to dziadostwo :)
    • NIE zamierzam płacić, bo nie wiem co to jest Viaplay
      0
    • Nie mam zdania


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wodnik Szuwarek
3 minuty temu, Zuzia napisał:

@Wodnik Szuwarek

Możliwości są trzy.

TAK będę płacić (wybrać jedną opcję lub więcej).

NIE będę płacić  (wybrać jedną opcję lub więcej).

Nie wiem.

 

1 osoba = 1 głos w sensie TAK/NIE (z rozwinięciem powodu) lub Nie wiem. Ankieta wielokrotnego wyboru, ale nie schizofrenicznego, czyli nie głosujemy równocześnie  na przeciwstawne sobie opcje.

% są obliczane na podstawie liczby głosów. Jeśli jedna osoba może oddać kilka głosów, to w % nic się nie będzie zgadzać, bo mniej osób odda więcej głosów. W starej ankiecie wszystko było jasne i czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem o co Ci chodzi. Chcesz znać ilość głosów na TAK/NIE, ich rozkład procentowy i chcesz to widzieć od razu bez przeliczania w pamięci lub na kalkulatorze.

A ja chcę znać również powody zakupu subskrypcji lub rezygnacji z niego. Jak zrobić ankietę na tym forum, żeby pogodzić te założenia?

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2021 o 07:17, Zuzia napisał:

Starałam się, żeby opcje wypadły jak najbardziej obiektywnie i sama (choć niechętnie) wybrałam na TAK.

Właściwie mogłam oddać też na NIE, bo cześć subskrypcji anulowałam, ale trzymajmy się schematu 1 głos = 1 osoba/subskrypcja dla utrzymania porządku.

A nie można było w pierwszej odpowiedzi dać zwykłe TAK? Dopisek "bez względu na cenę"  jest nieco absurdalny. Co jeśli cena wyniesie w pewnym momencie 200 zł miesięcznie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toma441 Są tacy dla których cena nie gra roli, za sportowe emocje zapłacą ile każą. Zauważ, że pozostałe opcje uwzględniają obniżenie ceny od oficjalnej, wyjściowej. Teraz jest to 34 zł, podwyżki pewnie jakieś będą. Za wcześnie na wnioski, ale zarysowuje się charakterystyczna rzecz, większość jednak dąży do obniżenia ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwyżki to melodia przyszłości, natomiast ankieta ma dać odpowiedzi biorąc pod uwagę stan obecny. Pierwszy wariant moim zdaniem wypacza sens odpowiedzi, bo sugeruje, że cena nie ma wpływu na decyzję o zakupie subskrybcji, a tak przecież nie jest. W moim przypadku zamierzam korzystać z płatnej subskrybcji, ale nie bez względu na cenę. Na moją decyzję o kontynuacji  płatności miała wpływ obecna cena i będzie miała wpływ każda (ewentualna) zmiana ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że tak. To ja jestem klientem i ja płacę i wymagam. Jeśli Viaplay zabrało mi możliwość oglądania futbolu w kanałach linearnych, to niech subskrybują ich sobie ci, którzy lubią oglądać opóźniony o kilkadziesiąt sekund streamingowy oczopląs :)

Na tym forum nastąpiło jakieś dziwne odwrócenie pojęć, bo kilku użytkowników uważa, że to klient ma się dostosować do formy przekazu, jaka się umyśliła firmie Viaplay - ja, natomiast, uważam zupełnie odwrotnie :)

To klient płaci i klient wymaga. Jeśli oni nie są w stanie moich wymagań (skądinąd nie są to wymagania z kosmosu) spełnić, to na pewno ja nie będę się dostosowywał do nich i nie będę subskrybował ich usługi. A Premier League za rok i tak obejrzę w podobny sposób, jak większość szanujących się klientów ;)

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, lakiman napisał:

Dzisiaj Viaplay , jutro Dazn a kto wie może kiedyś więcej sportu będzie w internecie od C+ itd...

 

Wcale nie twierdzę, że tak nie będzie, ale póki co, Viaplay nie jest techniczne przygotowane do realizowania tego typu przedsięwzięć. 2021 rok, a oni serwują 720p - serio?? :|

Kilkadziesiąt sekund opóźnienia w transmisji sportowej na żywo? Tak to po prostu nie ma prawa wyglądać i to jest jawny brak szacunku dla konsumentów, którzy dotychczas oglądali rozgrywki w cywilizowanych warunkach. Ja myślę, że jeśli kiedyś pojawi się naprawdę konkretny gracz, który te wszystkie wady wyeliminuje, a telewizja linearna zacznie realnie tracić na znaczeniu, to co innego. Tymczasem, Viaplay to jest bardzo słaba firma, która rzuciła się z motyką na słońce, wyraźnie nie potrafiąc sprostać oczekiwaniom. Tam nie ma marketingu, tam nie ma treści, tam nie ma jakości, tam nie ma estetyki - Viaplay okazało się największym rozczarowaniem na polskim rynku mediów od wielu lat. Są wyraźnie słabi pod każdym względem i mocno odstają od swojej międzynarodowej konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, cidik napisał:

zmień taktyke

To raczej apel do zagorzałych obrońców Viaplay, bo to oni próbują wmawiać większości różne bzdury na temat tego serwisu i próbują bronić tego, czego obronić się nie da. A co do tych kilkudziesięciu sekund, było to potwierdzone przez kilku forumowiczów, którzy testowali ten serwis, więc daj sobie na wstrzymanie :)

"Zachwyty" nad zamglonym 720p też mógłbyś sobie darować, bo jaki jest koń, każdy widzi. Nawet oglądanie Snookera jest irytujące przy takiej rozdzielczości, a co dopiero oglądanie sportów o wysokiej dynamice obrazu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądam transmisje i opóźnienie jakie jest, to 12 do 15 sekund. 720p bywało niejednokrotnie lepsze niż Canal+ Online z ligi angielskiej, PSP 3-6 lub też Canal+Premium i Family gdzie dostajemy pokaz slajdów w postaci 25fps. Błędne kolory w Canal+4K bądź też Eleven 4K to wogóle dramat, albo transmisje na Polsacie Sport przy pomocy łącza LTE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...