Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nie dzieli klientów na lepszych i gorszych. :P Multimedia udostępnia ci tyle, na ile pozwala infrastruktura w danej lokalizacji. Jej poprawa wymaga ogromnych pieniędzy, których firma nie ma. Zrobią, jak będzie się u ciebie opłacało.

 

Na przełomie października i listopada br. będzie poprawa w paru miejscach, więc może się załapiesz?

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ci konkretnie nie pasuje? Mnie jakość usług odpowiada. Nie zdażają się awarie neta tak często, jak kiedyś mojemu bratu w Vectrze (co tydzień itp. - dlatego od nich odszedł). Zaników TV też praktycznie nie mam, poza okresem kiedy grzebali w częstotliwościach, i były niewielkie zacinki obrazu. Ale to tylko przez parę dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie dzieli klientów na lepszych i gorszych. :P Multimedia udostępnia ci tyle, na ile pozwala infrastruktura w danej lokalizacji. Jej poprawa wymaga ogromnych pieniędzy, których firma nie ma. Zrobią, jak będzie się u ciebie opłacało.

 

Na przełomie października i listopada br. będzie poprawa w paru miejscach, więc może się załapiesz?

;)

No jakby nie dzielili, to by dali odpowienio niższe ceny ;)

Mógłbyś zdradzić, jakie rejony mogą liczyć na poprawę? Choć w sumie jak nie poprawią, to do czasu końca umowy UPC już będzie miało u mnie gotową infrastrukturę ;) Do tego podobno będzie bardzo dobra oferta dla mojego osiedla (w końcu pewnie chcą przyciągnąć tych, co kablówki nie mają przede wszystkim). Jakoś przeboleję brak SciFi... Choć wciąż mam nadzieję, że do końca okresu wypowiedzenia jednak zrobią porządek z ofertą i z nimi zostanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie dzieli klientów na lepszych i gorszych. :P

 

Płacenie tych samych kwot za niepełną ofertę to może nie jest dzielenie ? Gdyby byli uczciwi to dawaliby odpowiednie rabaty. Korzystają jednak ze swojej dominującej pozycji na danym terenie, niewiedzy klientów lub ze zwykłego lenistwa klienteli i golą aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie dzieli klientów na lepszych i gorszych. :P Multimedia udostępnia ci tyle, na ile pozwala infrastruktura w danej lokalizacji. Jej poprawa wymaga ogromnych pieniędzy, których firma nie ma. Zrobią, jak będzie się u ciebie opłacało.

 

Na przełomie października i listopada br. będzie poprawa w paru miejscach, więc może się załapiesz?

;)

Ciekawe czy poinformują abonentów o zmianach w tych miejscowościach?

Papierowo - info powinno być teraz z fakturą! (koło 25)

Elektronicznie - eBOK - info już dostali Ci, którzy powinni dostać!

Czekam na rachunek!

Żebym się nie przeliczył!

 

@Gall:

Ja Ci mogę zdradzić - CZĘSTOCHOWA!  :wink:

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maro_1983 nie podniecaj się. To kolejne plotki, które mają trzymać w niepewności klientów, szczególnie tych chcących odejść ze względu na żałosną ofertę programową. Najpierw puszczono plotkę o początku października, potem o TNT w HD, teraz przełom października i listopada, potem coś na święta, Nowy Rok itd, a naiwni klienci czekają, czekają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe! :wink:

A dzisiaj widziałem technika MMP pod UM - zostawił "car" i poszedł do bloku instalować komuś usługi!

Miałem iść go dorwać, ale odpuściłem.

Widać, to był błąd!

Jutro "nalot" na BOK w B-B - zaraz po pracy - odpalam furę i w drogę!

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maro_1983 nie podniecaj się. To kolejne plotki, które mają trzymać w niepewności klientów, szczególnie tych chcących odejść ze względu na żałosną ofertę programową. Najpierw puszczono plotkę o początku października, potem o TNT w HD, teraz przełom października i listopada, potem coś na święta, Nowy Rok itd, a naiwni klienci czekają, czekają...

Za takie plotki powinny być bany od admina.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że w końcu będę miał tą "PRZYJEMNOŚĆ" korzystać z pełnej oferty, a przede wszystkim uczestniczyć z Wami w zmianach kanałowych!

Jutro otworzę szampana z tej okazji - jak potwierdzą info w BOK'u!

Albo nie, mam wino gruzińskie! :wink:

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...