Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dariusz.walowski34

To ja mam z nagravision pewnie czy one są gorsze ja mam wersję 1.4.19 mam menu pionowe w menu głównym a karty w nim nie mam teraz sprawdzałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, dariusz.walowski34 napisał(a):

To ja mam z nagravision pewnie czy one są gorsze ja mam wersję 1.4.19 mam menu pionowe w menu głównym a karty w nim nie mam teraz sprawdzałem 

 

Nie ma podziału gorsze lepsze. Ostatnia aktualizacja dotyczyła dekoderów z Irdeto, a dopiero kolejna będzie dla nagra i wszystko w temacie..

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dariusz.walowski34

A czy na te z nagravision też będzie aktualizacja ja mam wersję 1.4.19 dlaczego nie ma informacji że są dwie wersję tych dekoderów ja mam dekoder beż karty sprawdzałem jest puste miejsce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dariusz.walowski34

Czyli dekodery z nagravision 4k też dostaną tą aktualizacje zauważyłem że dekoder nie radzi sobie z hdmi cec w tv philips nie zawsze wyłącza tv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.02.2023 o 21:36, zet21 napisał(a):

Witam

Mam pytanie dotyczące niebieskich znaczków przy liście programów. Co one oznaczają.

 

Chodzi o te kółko niebieskie ze strzałką z lewej strony opisu programu? Jest to informacja o tym że możesz oglądać ten kanał z tygodniem wstecz. Nie każdy kanał da się cofnąć o 7dni. Kanały bez oznaczenia możesz cofnąć tylko do 3h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.02.2023 o 11:17, Daro1 napisał(a):

Jest też jeszcze jedno rozwiązanie przywrócić ustawienia fabryczne i podczas instalacji na nowo wybrać dostęp tylko do internetu bez satelity. Po takiej instalacji zero problemów, z dziwnymi napisami że tego kanału nie ma... kanały zmieniają się natychmiastowo. 

Ta sama poradę dasz komuś kto nie ma internetu z Plusa, Netii lub Orange?
Opcja "tylko internet" nie działa u innych dostawcow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto ci powiedział takie mądrości że dekoder działa tylko z tymi trzema operatorami??? specjaliści polsat box? Są to specjaliści jak z koziej... itd. Jeden wielki bełkot tylko po to aby zawierać umowę tylko z tymi dostawcami. Podłącz sobie inny internet i się przekonasz że działa również z innymi dostawcami internetu. Ja mam podłączony dekoder do lokalnego dostawcy internetu i nie jest to żaden z wymienionych, i wszystko działa jak należy. Każdemu polecam sprawdzić dekoder na łączu dowolnego operatora internetowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Daro1 napisał(a):

A kto ci powiedział takie mądrości że dekoder działa tylko z tymi trzema operatorami

Pogrążyłeś się na forum niestety - jakbyś dobrze doczytał to byś wiedział że tak działa iptv z tym dekoderem - z wybranym dostawcą INTERNETU - nie ze wszystkimi  !! Zapewne nie jesteś świadom że Twój dostawca neta jest na wybiórczej liście abyś mógł właśnie w PB oglądać IPTV 

Edytowane przez patryszq
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ty się pogrążyłeś nie sprawdzając tego że dekoder działa z każdym dostawcą. Sprawdź sobie i nie pisz głupot. Osobiście sprawdziłem dekoder na różnych dostawcach internetu i na każdym innym działa. Jeśli dalej uważasz i wierzysz w bełkot polsatu to gratuluję.

Edytowane przez Sentence
Usunięto fragment postu, generujący kłótnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, patryszq napisał(a):

Pogrążyłeś się na forum niestety - jakbyś dobrze doczytał to byś wiedział że tak działa iptv z tym dekoderem - z wybranym dostawcą INTERNETU - nie ze wszystkimi  !! Zapewne nie jesteś świadom że Twój dostawca neta jest na wybiórczej liście abyś mógł właśnie w PB oglądać IPTV 

W zasadzie to nie do końca prawda, testowałem to, zanim zdecydowałem się na tv satelitarną. Internet z Plusa, Netii lub Orange jest potrzebny tylko do pobrania oferty programowej, czyli w zasadzie jedynie przy włączaniu telewizora. Potem można przełączyć się na dowolny internet, i można dalej oglądać telewizję. Na dobrą sprawę wystarczy byle jaki pakiet internetu w komórce z tych sieci, udostępniony jako hotspot. Tylko takie żąglowanie sieciami wifi jest bez sensu, chyba, że ktoś znajdzie sposób na to, żeby odbywało się to automatycznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Daro1 napisał(a):

Chodzi o te kółko niebieskie ze strzałką z lewej strony opisu programu? Jest to informacja o tym że możesz oglądać ten kanał z tygodniem wstecz. Nie każdy kanał da się cofnąć o 7dni. Kanały bez oznaczenia możesz cofnąć tylko do 3h.

Do tego już doszedłem ale bardziej interesuje mnie ten "trójkąt' , który również znajduje sie przy wielu programach.

Nie rozumiem tylko po co łączyli sposób odbioru programów "satelita i internet" jeśli nie można w chwili kryzysu ( burza śnieżyca) zmienić z satelity na internet - tylko pojedyncze programy przy pomocy odpowiednich klawiszy.Nie wiem czy przełączyć tylko na internet ( swiatłowód Netia )bo czytając poprzedników - to łącze jest lepsze i stabilniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zet21 napisał(a):

Do tego już doszedłem ale bardziej interesuje mnie ten "trójkąt' , który również znajduje sie przy wielu programach.

Nie rozumiem tylko po co łączyli sposób odbioru programów "satelita i internet" jeśli nie można w chwili kryzysu ( burza śnieżyca) zmienić z satelity na internet - tylko pojedyncze programy przy pomocy odpowiednich klawiszy.Nie wiem czy przełączyć tylko na internet ( swiatłowód Netia )bo czytając poprzedników - to łącze jest lepsze i stabilniejsze.

Jeśli jest zanik sygnału z anteny satelitarnej przy np złej pogodzie wystarczy że na dowolnym kanale naciśniesz pauza/play i jeszcze raz pauza/play i już przechodzisz w tryb internetowy. Działa to na każdym kanale z oferty. Lepiej zostać przy odbiorze satelitarnym, ale z powodu problemów z oprogramowaniem i dziwnymi napisami o braku dostępu, na czas usunięcia awarii lepiej pozostać na łączu internetowym. 

3 godziny temu, Dlugasek napisał(a):

Panowie tą opcją Cath up do 7dni wstecz działa to na kanale polsat sport 

Tak na tym kanale działa do 7dni wstecz. 

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder wysyła cyfrowy niezdekodowany sygnał bezpośrednio do zewnętrznego dekodera DD więc nie ma możliwości regulacji poziomu tego dżwięku.

Regulację poziomu może wykonywać tylko urządzenie gdzie następuje dekodowanie cyfrowego dźwięku np. w kinie domowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...