Skocz do zawartości

Dystrybucja - zaczynają się kłopociki


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga - będzie mocna rzecz - cytat z bloga pracownika Media Saturn:

 

Pracownik Media-Saturn

paź 10th, 2006 godz. 16:29

 

Szanowni Blogowicze

 

Pragnę przeprosić tych wszystkich z Państwa, którzy przyjdą do naszych sklepów 12.10.2006 i rozczarują się poziomem wiedzy jak i brakiem możliwości zakupu oferty wraz z nboxem TV "N" przez naszych sprzedawców.

Wynika to z wielkiego zaniedbania tematu przez pracwoników jak i sądzę kierownictwo ITI Neovision.

Choć gdzieś po cichu już od czerwca byliśmy wymieniani jako jeden z kanałów dystrybucji, dopiero w dniu wczorajszym została podpisana umowa.

 

Ze swojej strony,a pracuję na stosiku rtv w jednym ze sklepów MM, mogę tylko powiedzieć że jesteśmy nieprzygotowani pod wieloma względami, np do tej pory nie wiadomo jak przyjmować opłaty od klientów za tuner,za zestaw czy instalacje ponieważ panowiez ITI nie chcą aby założyć numery usług w systemie gospodarki towarowej sieci MM i Saturn, umożliwiłoby to zapłatę za to wszystko w kasie marketu&a dlaczego tak jest no cóż, trudno wnioskować=> pytanie do panów z ITI

Co więcej podpisanie umów wiąże się ze znajomością przez pracowników programu do ich podpisywania, najlepiej osobnego stoiska aby każdy z klientów w spokojny sposób mógł zapoznać się i podpisać umowę, przy okazji abyśmy mogli zaprezentować jak działa nbox pokazać różnicę itp&.i tu kolejny zonk&.Panowie z ITI nie chcą brać udziału w tworzeniu takich stoisk, przesyłają tylko wizualizację, czyli kartonowy baner:)

w marketach trudno jest wygospodarować miejsce&każdy metr to powierzchnia handlowa na której się zarabia, więc nie sądzę aby któryś z dyrektorów zgodził się wygospodarować miejsce 4, 8 m2 za free:)

Program do popisywania umów, to aplikacja na stronie internetowej tzw. portal partnerski i tu kolejny zonk, link do programu otrzymaliśmy wczoraj:) heh a panowie z ITI myślą ze jeżeli na stoisku RTV pracuje średnio 14 osób to wszystkie przeszkolą się w jeden dzień same:) bo oczywiście każdy z nich nie ma co innego robić tylko siedzieć przez 8 godzin pracy i szkolić się(zwłaszcza ze nie ma możliwości aby zebrać wszystkich ludzi&mają wolne pracują w różnych godzinach itp)

Chodzi o to, aby podpisywanie umowy z klientem nie trwało dłuzej niż 15 minut, a jak sobie wyobrazić sytuację że pracownik swój debiut z portalem będzie obchodził popisując swoją pierwszą umowę "przepraszam pana niech zerknę w instrukcję obsługi". przecież to żenujące :)

Boxy mamy otrzymać jutro&ale na tą chwilę 10.10.2006 16.23 nie wiadomo jak je sprzedać chyba nie wyobrażacie sobie państwo sytuacji ze pracownik weźmie pieniądze do kieszenie i powie "ok gratuluję jest pan abonenetem tv N"

potrzebny jest jakiś paragon fiskalny, faktura a jak to zrobić bez przejścia przez system gospodarki towarowej :) ??? zwłaszcza ze jest to market

Panowie z ITI pewnie wiedzą lepiej.

Szkolenia&to coś najnormalniejszego co powinno mieć miejsce w przypadku sprzedaży takiej usługi jakie powinni przejść wszyscy zainteresowani tj pracownicy

&było jedno z ciasteczkami kawą i wyjaśnieniami co to jest hdtv hdmi hdcp:)

Generalnie gratuluję Panom z ITI budowy profesjonalnej sieci sprzedaży, bo chyba nie myśleliście że zrobi to dwóch handlowców na całą Polskę&:)

Złośliwi mówią że utopiliście całą kasą w inwestycję i zapomnieliście że trzeba płacić spore czasem pieniądze, które jednak się zwracają nie tylko do centrali jak i do poszczególnych hal, efektem tego było by profesjonalne stosiko zaangazowani pracownicy i wszyscy byli by zadowoleni i uśmiechnięci

a tak&no cóż nasza hala czeka na rozwój wypadków, jutro może podłączymy sobie tuner:) pobawimy się, a profesjonalnie ze sprzedażą ruszymy chyba z listopadem jak dojrzejemy i douczymy się aby nie wprowadzać waszych kleintów w niepotrzebne komplikacje i kłopoty&.już się śmieją z waszej sieci sprzedaży

Co więcej dam sobie palec uciąć że w innych sieciach jak neonet i avans jest tak samo

Aby nie robić kłopotów zabonujemy klientów tych których mamy w tzw liście kolejkowej i poczekamy:) dalej

&.Mówię wam Szanowni blogowicze heca:)

Aby zaoszczędzić nerwów, proponuję zapisywać się na partyline

 

Jak widać dystrybucja leży i kwiczy, a jeszcze lepsza w tym wszystkim jest aktualna liczba zamówień, która wyciekła, ale póki co jej nie przybliżę (jak z tak małą ilością mają problem to jest niezła szopka)

 

Wogóle cały pomysł z dystrybucją w marketach był marny - pracują tam ludzie o wiedzy bardziej ogólnej (bo muszą sprzedawać różny sprzęt - to zrozumiałe). Dodatkowo okazuje się, że (z winy niezależnej od siebie) będą nieprzygotowani. No początek ciekawy.

Zastanawiam się co będzie jak zaczną się jakieś problemy techniczne - co poradzi biedny sprzedawca i czy przy awarii będzie ją w stanie określić i wybadać, czy odbiornik do wymiany, czy do naprawy. Zresztą póki co jeśli chodzi o serwis cisza jak makiem zasiał (widać muszą być te nboxy takie niezawodne, albo zajmie się tym osobiście ADB).

 

Czy na 12 jest planowana jakaś konferencja? Bo jak jest to będą się na niej gęsto tłumaczyć :lol:

 

12 zobaczymy na ile przepowiednie się sprawdzą. O ew. wypowiedzi czy udało się coś załatwić i jak leci sprzedaż proszę w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze lepsza w tym wszystkim jest aktualna liczba zamówień, która wyciekła, ale póki co jej nie przybliżę (jak z tak małą ilością mają problem to jest niezła szopka)

 

 

Niemożliwe! A niektórzy na tym forum są tak strasznie pewni że ludzie będą walić drzwiami i oknami od 6-tej do 22-ej co najmniej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm..., spokojnie czekam do 12 październkia. To już jutro. Najwyżej będzie to, tylko konferencja i prostowanie. Nie jestem jednym z tych pierwszych, który dokona natychmiast zakupu. Oczywiście oferta n , dla mnie jest interesująca, ale najpierw muszę to zobaczyć po dotykać i powąchać. Niech w końcu ta platforma zaistnieje, potem będziemy sobie rozmawiali dyskutowali itd. - może na Święta BN zostanę ich abonentem?

Pamiętajcie wszystko to, co najlepsze rodzi się w bólach.

 

-pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może szybciej by to ruszyło jak by sprzedawali swoją oferte między......

pietruszką a marchewką w hipermarketach tak jak kiedyś Canal+...?

Poraz koleiny potwierdził się przyrost formy nad treścią,szczerze powiem

że jak pewnie wielu czuję się zawiedziony ale nie powodem z zakupem

N tylko firmą ITI która do tej pory wydawała mi się reprezentować......

wysoki poziom :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Waszych wypowiedziach wnioskuję, że nie pałacie sympatią do nowego operatora. Czyżby wynajęła Was konkurencja? Nie wiem w czym widzicie problemy,jak czegoś nie wiecie telefonujcie do biura obsługi. Ja tak zrobiłem i teraz wiem, że dystrybucja sprzętu i zawieranie umów będzie odbywało się przez kurierów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wierzysz, że w jeden dzień zdążą dotrzeć do wszystkich? Na przykładzie dostawcy pizzy - ile robi zamówień w ciągu dnia? Ile by musieli mieć dostawców na całą Polskę (dojazd też trwa i odnalezienie adresata)

 

Pomijając fakt, że dystrybucja miała być od 12, więc jeśli ktoś nie zamawiał infolinią, to jak trafi do sklepu może przeżyć szok, bo póki co nie zanosi się, że cokolwiek kupi.

 

Co do sympatii - hmmm... ja tam nic do nich nie mam - wprowadzają HDTV - brawo, nareszcie ktoś się za to wziął w Polsce, rynek się ruszył, więc same pozytywy, ale platforma to nie bajka - było ogrom obietnic, a teraz powoli zaczyna się sprawa sypać. Opóźnienia z nboxami z PVR, opóźnienia z VOD, opóźnienia z filmowym HDTV, wogóle część kanałów dołączy do oferty w przyszłym roku dopiero (tematyczne TVP). Z ciekawości sam jutro zrobię rajd po sieciach sprzedaży i zobaczymy czy coś zakupię :lol: Czyli na własnej skórze sprawdzę jak radzi sobie sieć dystrybucji (ostrzegam, że będę udawać osobę, która nie wie co to antena satelitarna - to będzie prawdziwy chrzest bojowy :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak zrobiłem i teraz wiem, że dystrybucja sprzętu i zawieranie umów będzie odbywało się przez kurierów.

 

 

Mr. Orbita

 

I wierzysz, że w jeden dzień zdążą dotrzeć do wszystkich? Na przykładzie dostawcy pizzy - ile robi zamówień w ciągu dnia? Ile by musieli mieć dostawców na całą Polskę (dojazd też trwa i odnalezienie adresata)

 

 

To jedyne wyjście N-ka trafi do klijentów na Boże Narodzenie:!: Tylko Św. Mikołaj jest w stanie tak piorunem wszystkich obsłużyć :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dzisiaj do sklepu sieci Avans i Domar w Grudziądzu i chyba nie jest tak źle. Nboxy wczoraj w nocy były w Olsztynie i dzisiaj, najpóźniej jutro będą już w sprzedaży. Program do obsługi również już jest. Czyli opóźnienie będzie najwyżej jednodniowe. Ale mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj się załapię na nową platformę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Katowicach też nie ma dekoderów chociaż rano paniusia z infolini pięknie wciskała mi kit gdzie są. Dzwoniłem po wycieczce za dekoderem ponownie udając, że dzwonię pierwszy raz i usłyszałem dokładnie ten sam kit. Poprosiłem by to ROBIENIE LUDZI W BALONA nieco skorygowali i najpierw sami się dowiedzieli gdzie co mają. To "n", to chyba od słowa NIC. Szkoda gadać, ale człowiek odpowiedzialny za dystrybucję w ITI powinien wylecieć z roboty i przyjąć sie do kopalni - tam nauczyłby się pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Katowicach też nie ma dekoderów chociaż rano paniusia z infolini pięknie wciskała mi kit gdzie są. Dzwoniłem po wycieczce za dekoderem ponownie udając, że dzwonię pierwszy raz i usłyszałem dokładnie ten sam kit. Poprosiłem by to ROBIENIE LUDZI W BALONA nieco skorygowali i najpierw sami się dowiedzieli gdzie co mają. To "n", to chyba od słowa NIC. Szkoda gadać, ale człowiek odpowiedzialny za dystrybucję w ITI powinien wylecieć z roboty i przyjąć sie do kopalni - tam nauczyłby się pracy.

 

Czy nie lepiej takie tematy wpisywać do odpowiedniego działu np."pomysł na listę punktów sprzedaży "n" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólne skandal. Z 5 wymienionych w n-linii punktów w Poznaniu 4 nie mają a jeden ma nboxy, ale nie dostał kodów do podpisywania umów online. Moim zdaniem falstart!!!!!!!

 

Edycja: bogdan425 - jest już temat - Lista punktów sprzedaży "n" - tam zapraszam.

 

napisz w ktorym z tych 5 w poznaniu sa n-boxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...