Skocz do zawartości

Pomysł na książke


Rocznik 02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od dawna chodzi mi taki pomysł po głowie. 

Jestem pisarką-amatorką i nawet wydałam swój debiut pisarski (nieudany ale ciii). 

Mam taki pomysł by stworzyć encyklopedie związaną z kanałami telewizyjnymi i radiowymi-zarówno z tymi nieistniejącymi jak i działającymi obecnie. Następnie podzieliłabym kanały oraz stacje  na dane generacje ogółem telewizji. 

W encyklopedi/podręczniku (?) oprócz tematyki kanałów i stacji będzie siłą rzeczy historia telewizji oraz odbiorników radiowych. Póki co to tylko taki pomysł, jeszcze  nawet nie zapisany. Co myślicie? 

Edytowane przez Rocznik 02
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 19.08.2021 o 17:44, Jax napisał:

Piszesz tą książkę?

Niestety nie. Problem polega na tym że pomysłów mam tysiąc na moje projekty ale nie wiem na jakim się skupić. Po za tym pisanie książki nie zajmuje tygodnia tylko nawet rok a może więcej (debiut pisałam niecały rok). 

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2021 o 09:32, Rocznik 02 napisał:

Jestem pisarką-amatorką i nawet wydałam swój debiut pisarski (nieudany ale ciii). 

Mam taki pomysł - co myślicie? 

 

 

Zacząłbym od zapoznania się z cyklem z pod nazwy " z pamiętnika młodej lekarki" tymi pierwszymi z lat 1975 - 1981 wyjdzie to Tobie na dobre.

 

https://www.google.com/search?q=słuchowisko+z+pamiętnika+młodej+lekarki&oq=sluchowisko+mlodej+&aqs=chrome.1.69i57j0i22i30.7018j1j7&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:ab07a4e9,vid:jiX6MO3sLzM,st:0

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kolejna aktualizacja. 

W końcu podaje konkrety dotyczące projektu.