Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno w moim bloku INEA położyła światłowód i chodziła po mieszkaniach miła Pani namawiając do podpisania umowy.Dostaliśmy cennik,ale chyba jakiś inny od tych na ich stronie,albo ja zwyczajnie nie dowidzę :oops:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1600x1200q90/689/0bi2.jpg

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1600x1200q90/547/zng9.jpg

 

Super, bo mi zaproponowali na światłowodzie 6m-c internetu za free ale gdy wybiore jakis pakiet z telewizją.

W emailu bezpośrednio do handlowca poprosiłem o ciekawą ofertę informując że moge mieć talerz a tam nc+ z paczką canal+ za 99zł

Nawet nie odpowiedzieli.... lipa ta Inea.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapominacie, ze wszędzie liczy sie komercja, zysk. Kazda firma działajac na rynku stara się o jak największy zysk. Nikt kosztem firmy nie da wszystkiego by ponosic straty. Np w sklepie włascicieł woli towar z krotka data waznosci sprzedac za cene kupna(bez swej marzy) niz wyrzucic.

No koleżko, odkrycie tysiąclecia z twojej strony. :)

Tyle, że takie działania mają pewne konsekwencje. Jeżeli inea nic nie zaoferuje to jak przyjdzie lato ja pewnie wybiorę satelitę. Może internet i stacjonarny też będzie zlikwidowany?

Mam nadzieję, że nie tylko ja, ale większa grupa klientów wykona taki ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea od dłuższego już czasu przestała dbać o klienta. Tak jak kiedyś już pisałem chyba w 2006 roku zaczęli rozwijać ofertę TV na miarę kraju - nawet nam zazdrościli oferty TV.

Ale po roku 2012 nie wiem czym to było spowodowane zrobili WIELKI milowy krok ale tył. Teraz jak piszemy o przynajmniej przywróceniu usuniętych kanałów to otrzymujemy odpowiedzi

http://www.inea.pl/idea/154/show

"Takie poszerzenie oferty jest nierealne ze względów kosztowych i wymagałoby znacznych podwyżek. "

 

Szkoda że NIKT w inei nawet nie spróbuje skalkulować oferty i ewentualnie przedstawić abonentom - dla działu marketingu, chyba nie jest to trudne do zrobienia. No chyba że się nie chce :( Tylko tłumaczenia że to wszystko będzie drogo kosztowało - szkoda że teraz pakiety nie są tańsze - tak słabej oferty nie mieliśmy już dawno.

 

Pozostałe kablówki Poznaniu mają kilka pakietów do własnej kompozycji tylko INEA ma 3 pakiety normalnie tak jak kiedyś powstawały kablówki. Chyba że nie potrafią połączyć pakietów - za trudne, nie do opanowania. Szkoda mieliśmy kilka pakietów dodatkowych i wiele osób płaciło znacznie więcej niż za Super hd 79.90zł.

 

Chcieliśmy płacić więcej tylko żeby było za co. Pakiet super HD jest tak wygórowany cenowo. Ciekawe po co jest pakiet SPORT EXTRA HD który kosztuje 19.90 zł. skoro dodając 5 zł mamy SUPER HD wraz z tymi samymi kanałami sportowymi.

 

Dobra dość już na dziś narzekania. Tak tylko forumowicze to czytają @Inea.pl pojawia się rzadziej chyba nie zwolnili naszego głosu w INEI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno w moim bloku INEA położyła światłowód i chodziła po mieszkaniach miła Pani namawiając do podpisania umowy.Dostaliśmy cennik,ale chyba jakiś inny od tych na ich stronie,albo ja zwyczajnie nie dowidzę :oops:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1600x1200q90/689/0bi2.jpg

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1600x1200q90/547/zng9.jpg

:?: o co cho z tym cennikiem :?: w jakim to rewirze ?

 

Poznań,na Wilczaku

Mamy w bloku East&West.

To prawda,że każdy posiadacz modemu w Inei jednocześnie udostępnia sygnał osobnym pasmem do HotSpotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co piszesz. Inea ma dość klientów i ciągle zdobywa nowych. Teraz dostała ich pełno z kupnem kablówki. Więc nie zbawić ich. A myślisz że ilu by cię posłuchał max z 5choć wątpię by był choć 1.

No niestety nie wiesz. Ja liczę, że reszta klientów zacznie zauważać co się dzieje. Ja i moje narzekanie nie mają tu nic do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy klient powinien być ważny, ale chyba do końca tak nie jest. Klient narzekający robi czarny PR i myślę, że na rękę im jest pozbycie się takich klientów. Co pewien czas otrzymują od Towarzystwa Wzajemnej Adoracji jakąś nagrodę i to jest medialne i robi reklamę. Taki "model biznesowy"...

Dziś niestety firmy w niewielkim stopniu walczą o klienta produktem. Inwestuje się w krzykliwe, bełkotliwe akcje reklamowe i to niestety działa. Klienta wcale nie tak trudno jest zmanipulować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... i tego typu działania wpisują się w ich "model biznesowy". Nie produktem a podstępem i manipulacją w klienta. Wiem, można powiedzieć, że przecież umowa jasno (a nawet nie zawsze tak jasno) określa warunki. Ale wiadomo, jeden umowy nie doczyta do końca, drugi nie zrozumie, trzeci nie ma alternatywy i rybki do sieci wpływają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety,ale Inea jest na chwilę obecną mało konkurencyjną kablówką.Mam wielu znajomych posiadających usługi różnych operatorów,gdzie po analizie cen i opcji tv i internetu widać sporą różnicę, na niekorzyść Inei.Na dodatek u innych ciągle są jakieś promocje,dodawanie kanałów.Inea jakby stała w miejscu,całkowity brak elastyczności.Czy nikt nie prowadzi jakichś działań marketigowych? Pozytywne jest to,że usługi działają sprawnie,przynajmniej jak na razie.Odnośnie TV,to odbiór sat. jest dziś nalepszą opcją pod względem cenowym i programowym.W NC+ za 89 zł mam praktycznie wszystkie kanały premium i sporo innych,których brak w nawyższej opcji w Inea,a gdyby je dodać wyszłaby cena powyżej 160 zł.Wynika to z ulg dla stałych klientów.Dla niektórych osób są jednak problemy,brak w pobliżu konkurencji,niemożność instalowania talerza,więc bierze się co jest.Firma jest rozwojowa,więc może będzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może być takiej dysproporcji pomiędzy Ineą, a a innymi kablówkami. Już to kiedyś pisałem. W Inotelu za internet 50mb + kilkanaście kanałów HD + pakiet sport + pełny pakiet Canal + płacę 118 zł. Brakuje mi tylko nSportu. Za to samo w Inei, gdzie może obsługa dekoderów jest szybsza, zdarza się cut mniej awarii płaciłbym około 190 zł. 50 zł różnicy, rocznie 600 zł. Inotel ma też swoje wady, przestał rozwijać ofertę programową, dekoder raz na miesiąc się zawiesi, raz na 3 tygodnie zmrozi obraz, nagrywarka kiepsko działa. Ale bez przesady, za 50 zł mniej miesięcznie przeboleje ten fakt. Boję się, że jak Inea już ostatecznie połączy się z Inotelem to podniesie ceny. Trudno, w nc+ można już wynegocjować pakiet Universe + 6C+ za około 60-70 zł + internet osobno. Tak więc póki Inea nie stworzy pakietu za max około 150 zł, w którym będę miał normalną ofertę programową + 6C+ oraz pakiet sport oraz internet 50mb mogą mnie cmoknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...