Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Już oficjalnie, przedstawienie sponsora o 14 na WTK.

Gratulacje! Firma związana z Wielkopolską, wspiera Wielkopolski klub!

 

PS Jakieś promocje dla posiadaczy kart kibica i jednocześnie abonentów? :)

No, jakieś promocje dla nas by się przydały z tej okazji, albo chociaż w jakiś sposób pokazanie meczów eliminacji LE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże wydarzenie dla nas, będziemy sponsorować stadion przy Bułgarskiej :)

 

oruy.png

 

Uprzedzając pytania o koszty i obawy przed podwyżkami - prowadzimy szereg działań marketingowych, nie tylko jeśli chodzi o sport, więc zaangażowanie w sponsoring IINEA Stadionu nie będzie to miało bezpośredniego przełożenia na ceny usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na jakieś szczegóły odnośnie akcji marketingowych, zniżek, profitów itd. dla kibiców. Mam nadzieję, że jeszcze przed startem nowego sezonu!

Nie wszyscy są na każdym meczu, pojedyncze bilety są drogie, ale samych kibiców jest znacznie więcej niż stadionowa frekwencja wykazuje, widzę, że dostrzegliście ten potencjał.

 

Kibice z WLKP mają już swój udział w zmniejszeniu obrotów Kompanii Piwowarskiej, gdy ta, zamiast wspierać lokalny biznes, udała się prosto do ... Krakowa.

Na pewno 100x chętniej sympatyk Lecha podpisze z Wami umowę niż z ... Legią i ITI czyli z nC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja waszej radości tak bardzo nie podzielam, pieniądze przeznaczone na sponsoring stadionu to nasze pieniądze.

moglyby być przeznaczone na rozwój sieci, poprawe jakości usług, obniżenie oplat za abonament.

to nie sa pieniądze dyrektorow, prezesow czy pracowników.

dodam jeszcze, czyzby pieniądze na sponsoring spadaly z nieba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... dlaczego INEA nie wrzuca tak dobrej oferty na swoją stronę internetową??? Kto by pomyślał, że trzeba odwiedzać forum sat kuriera, aby zapoznać się z pełną ofertą "Największego Operatora Kablowego w Wielkopolsce".

 

przypomnę tylko ze to ja zwykła osoba powiedziałem o tej promocji 15mb/s na tym forum a nie przedstawiciel inea a dowiedziałem się o tym dzięki sms :P:brawo: czekam na promocje co miała być jeszcze w czerwcu dla obecnych abonentów

 

Jak widać nie trzeba odwiedzać forum :) Grupa Abonentów, która spełnia warunki promocji została poinformowana poprzez wysyłkę. Jest to standardowe działanie, czasem jest to sms, czasem mail, wysyłka pocztowa czy wizyta przedstawiciela.

Pytanie brzmiało dlaczego Inea umieszczasz regulamin promocji na jakiś "dziwnych" stronach a nie na swojej. Nadal czekam na konkretną i sensowną odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja waszej radości tak bardzo nie podzielam, pieniądze przeznaczone na sponsoring stadionu to nasze pieniądze.

moglyby być przeznaczone na rozwój sieci, poprawe jakości usług, obniżenie oplat za abonament.

to nie sa pieniądze dyrektorow, prezesow czy pracowników.

dodam jeszcze, czyzby pieniądze na sponsoring spadaly z nieba?

 

problem polega na tym, że to ich pieniądze w momencie, w którym zapłaciłeś za usługę, którą Ci dostarczyli. To prywatna firma, a nie Chiny Ludowe, więc mogą z tą kasą zrobić co zechcą. Jak nie będą inwestować i poprawiać jakości usług to padną, bo ludzie odejdą. Każda firma przeznacza jakiś procent pieniędzy na marketing. Jeżeli uznali, że to im się opłaci, to miejmy nadzieję, że tak będzie. Bez sponsoringu sport by nie istniał, więc nie przesadzajmy. A kibice w WLKP to duża siła, więc być może ruch trafiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, czego oczekujecie? To promocja dla wybranych. Podobnie jest gdy np. klient sieci komórkowej chce zakończyć umowę, wtedy do akcji wchodzi dział utrzymania klienta ze swoimi bonusami. Tu jest coś podobnego.

Z tego co wiem, to oferta jest skierowana dla wszystkich, którzy spełniają określone kryteria. Zatem Inea powinna powiadomić wszystkich spełniających kryteria albo podać warunki promocji do publicznej wiadomości. Nie w tym jednak problem. Nie wiem jak ty ale mnie cały czas nurtuje to samo pytanie, dlaczego Inea nie umieszcza informacji o promocjach na swojej stronie tylko odsyła w "czeluścia internetu". Jak na nowoczesne przedsiębiorstwo działające w sektorze nowych technologii to bardzo,bardzo dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EPG także coś od dłuższego czasu nie działa poprawnie przynajmniej na Technisacie - wymieniony w tym tygodniu i znów to samo. Teraz czeka mnie kolejna wizyta techników w poniedziałek. Ciekawe czy teraz problem rozwiążą? (482.000 brak sygnału, wskakuje po kilku lub kilkunastu sekundach, a jak już jest obraz to piksele sie pojawiają) :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zauważyliście, że zaktualizował się firmware w modemo-ruterach Thomson WiFi TWG870 na dniach. Mam teraz problem z łączeniem się z Internetem. Co jakiś czas zrywa połączenie. Wi-fi ma pełny zasięg, widzi się z Thomsonem (mogę sobie nawet go konfigurować przez przeglądarkę), ale przy znaczku zasięgu mam wykrzyknik i wyświetla się komunikat brak dostępu do internetu. Wyłączam-włączam modemo-ruter Internet znów się pojawia, ale nie na długo i za chwilę to samo.

 

Inea.pl zrób coś z tym proszę. Testowaliście ten firmware przed wpuszczeniem go do modemu? Nic nie zmieniałem w konfiguracji ani komputera, ani nowego modemo-rutera Thomson WiFi TWG870 który pięknie działał już cały miesiąc i nagle taki klops...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś muszą rzeczywiście grzebać przy EPG - mam CAM i wczoraj na przewodniku (GUIDE) było wszystko ok pokazywał dobrze co jest aktualnie oglądane , pasek postępu itd... lecz gdy nacisnąłem przycisk INFO na pilocie to na każdym programie pokazywał to co było poprzednio lub godzine temu z paskiem postępu cały na zielono jakby sie już dany program kończył .

 

Zadzwoniłem wczoraj na infolinie z informacją ze coś jest nie tak - dostałem odpowiedz że mam CAM i na to nie dają mi żadnej gwarancji , że widocznie mój tv coś żle dekoduje ... po dłuższej kłótni ze było poprzednio wszystko ok a ja tv nie zmieniałem pani przyjęła z łaską zgłoszenie --- mi tylko chodziło o to by ich poinformować ze coś jest nie tak .

 

Dziś przed chwilą włączyłem tv i jest ok - INFO pokazuje prawidłowo oraz przewodnik tak samo na wszystkich kanałach --- czyli ze mój tv się ,, chyba sam naprawił ,,

 

TV - Samsung ES8000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...