Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

U nas w Vectrze według relacji abonentów nadal jest Discovery HD Showcase. Vectra zawsze była ze wszystkim opieszała (np. brak do tej pory VOD), więc można było się tego spodziewać. A jak u Was abonenci Inei z jakością kanałów SD i HD? Narzekacie na jakość czy raczej jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam właśnie od jakiegoś czasu na bieżąco ten wątek. Teraz to Inea jest jak Vectra - mają dwie porządne wady: Vectra to jakość i brak VOD, a u Was dzielenie klientów na starych i nowych oraz badziewne pakiety i złe umieszczanie programów. Szczerze to już wolę to co mam. A jak z konkurencją? Nie ma innych kablówek porządnych oprócz Inotelu (który, w zasadzie należy do Inei)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szymon9904

 

Nowi klijenci niemają już dostępu to tych programów:

TVP HD, TELE5 HD, FOXLIFE, AXN CRIME, AXN SCI-FI, CBS EUROPE, CBS ACTION, CBS DRAMA, BBC LIFESTYLE, WEDDYNG TV, DISNEY CHANNEL, BOOMERANG, KIDS CO, POLSAT JIM JAM, NICKELODEON, BABY TV, BBC CEEBEES, EUROSPORT 2, N SPORT, POLSAT SPORT EXTRA, FIGHTBOX, EXTREME SPORT, NATIONAL GEOGRAPHIC HD, NATIONAL GEOGRAPHIC WILD HD, BBC KNOWLEDGE, VIASAT EXPLORER, VIASAT HISTORY, MCM POP, MCM TOP, RTL 2, SUPER RTL, CNBC EUROPE, AL-JAZEERA, PIERVYJ KANAL, TVE, FASHION ONE, HUSTLER TV, VIASAT SPICE, CANAL+ 3D,

 

a staży do:

FILMBOX ACTION, NICKLEODEON HD, FIGHTBOX HD, PRIVATE SPICE

 

Są inni ale to są mali operatorzy i zazwyczaj mają jakąś z dzielnic Poznania. Np. East&West – Piątkowo, Winogrady; WTvK – Winogrady; TESAT – Wilda, Dębiec, Luboń; Echostar – Winogrady. Niektórzy operatorzy obsługują ten sam skrawek terenu ale są dzielnice gdzie jest tylko INEA np. Rataje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzisiaj miałem telefon od konsultanta z Inea. Proponował mi tzw. ,,lepsze pakiety" omijając wątek że na każdym razem go położyłem z ofertą to powiedział że w związku z niezadowoleniem klientów w przeciągu 3 miesięcy oferta ma zostać zmieniona

 

Dlatego proszę inea.pl o ustosunkowanie się do wypowiedzi konsultanta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha, czyli chcąc ci sprzedać pakiet na 2 lata, informują, że za 3 miesiące będzie lepsza oferta? INEA.pl na pewno ci to tu potwierdzi ;-) ... i położy tym samym resztę sprzedaży na łopatki... Litości.

A oferta ciągle się zmienia i po kilku gorszych przyjdzie wreszcie jakaś lepsza promocja, jak to bywało zawsze. Jednak po raz pierwszy odkąd pamiętam, zmiana jest tak spektakularnie zła (głównie przez wycięcie kanałów) , przynajmniej dla zorientowanych klientów. Ale może reszta to kupi, kto wie...

Marketingowcy nie mieli łatwego zadania jak usunąć 30 kanałów - w tym parę bardzo dobrych - a pozostawić ceny i wpływy bez zmian lub je nawet zwiększyć. Nas nie oszukali, ale resztę abonentów? Swoją drogą, czy pamiętacie, aby kiedykolwiek po zmianie oferty tak agresywnie dzwonili? Mi się wydaje, że to pierwszy raz (też miałem telefon i zdziwiłem konsultanta bardzo...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam ze gdyby nie internet to dawno w ramach prostestu wyrzucilbym wszystko co dostalem od inea.

wdeptal w snieg a na wiosne rozpalil z tego ogien dolewajac z ogromna radoscia paliwa i patrzyl jak plonie to wszystko radosnie chichocząc pod nosem...

przerzuce sie na gazety albo bede u rodzinki nagrywal sobie vhs...

 

przeraza mnie to co tu sie dzieje... nie dosc ze oferta dla obenych klientów jest atrakcyjna jak propozycja przytrzasniecia sobie jader rozporkiem to jakos swiadczonych usług porownac moge jedynie do kanalowego leczenia szóstek u dentysty.. TVN trubo wywala co chwile blad E8... walcze z tym od sierpnia... fakt dostalem 2 ulgi w abonamecie ale nie o to mi chodzi.. chce zeby dzialalo... to tak jakbym kupil auto ktore nie zapala a producent w ramach przeprosin daje mi darmowy zbiornik paliwa... fajnie co nie?? napisalem kolejna reklamacje ale w odpowiedzi w ktorej to inea cieszy sie z naszej "współpracy" uzasadnia ze reklamacji nie przyjmie bo mialem juz upust i tzw przyslowiowa blada d*pa szurajaca po szkle...

 

jedyny rozsadny program ktory dalo sie ogladac to wg mnie to Top Gear na BBC Knowledge... ale wypad z cennika jak LOTowski Dreamliner... na pytanie konsultanta gdzie moge sobie to zobaczyc uslyszalem ze nigdzie - czytaj na DVD zakupionym na bazarze... moze bym i kupił ale boje sie ze bedzie w wegierskiej wersji jezykowej.

Reasumujac... mam do zaplaty 129,90 (komfort HD + 100 netu - o ile pamiec mnie nie myli) i mam mniej programów niz przed zmiana gdzie uwaga niespodzianka tez placilem 129,90... czyli mam pakiet mniej za wiecej pln... rozumiem ze zus robi wszystkich na szaro ale INEA prosze nie idzicie ta droga...

 

 

uff ulzylo mi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego proszę inea.pl o ustosunkowanie się do wypowiedzi konsultanta

 

Zupełnie szczerze - nic o tym nie wiem. Wiadomo, ze mniej więcej co kwartał promocje są zmieniane to raz, dwa - wsłu[beep]emy się w opinie (szczególnie dotychczasowych posiadaczy Maxów), ale wypowiedź mocno na wyrost.

 

Marketingowcy nie mieli łatwego zadania jak usunąć 30 kanałów - w tym parę bardzo dobrych - a pozostawić ceny i wpływy bez zmian lub je nawet zwiększyć. Nas nie oszukali, ale resztę abonentów? Swoją drogą, czy pamiętacie, aby kiedykolwiek po zmianie oferty tak agresywnie dzwonili? Mi się wydaje, że to pierwszy raz (też miałem telefon i zdziwiłem konsultanta bardzo...)

 

Zapominacie o dwóch rzeczach

- nikt nikogo nie 'oszukuje' - uwierzcie, że większość Abonentów nie jest tak wyczulona na odejście jednego czy drugiego kanału czy przyjście jeszcze innego bo mają inne podejście do oglądania TV. Dla nich Super HD jest opcją świetną - dla Was jak już sami stwierdziliście niekoniecznie

- druga rzecz - oferta musi być na przestrzeni czasu rozwijana, bo się pojawiają nowości. Dzięki obecnemu kształtowi jest przestrzeń na rozwój, bo w dotychczasowej już przestrzeni było bardzo niewiele.

 

I rozczaruję Cię, ale to żaden spisek z dzwonieniem, po prostu inna organizacja pracy pod tym względem.

 

Reasumujac... mam do zaplaty 129,90 (komfort HD + 100 netu - o ile pamiec mnie nie myli) i mam mniej programów niz przed zmiana gdzie uwaga niespodzianka tez placilem 129,90... czyli mam pakiet mniej za wiecej pln... rozumiem ze zus robi wszystkich na szaro ale INEA prosze nie idzicie ta droga...

 

Jak rozumiem umowy nie zmieniałeś? W takim razie niestety mylisz się z BBC Knowledge - Ci którzy mieli kanał do tej pory mogą go wciąż spokojnie oglądać. W Twoim wypadku jego brak to efekt zakończenia się emisji okna otwartego między innymi z tym kanałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że pakiet SUPER HD jest "lepszym" tylko dla posiadaczy pakietów KOMFORT, reszta nie da się ukryć straciła!!!!!

 

Co do telefonów od konsultantów faktycznie jest to po raz pierwszy przy zmianie oferty. Nawet kilka lat temu jak powstawało kilka dodatkowych pakietów i dodano do oferty większą ilość kanałów nie było telefonów. były informacje wysyłane pocztą.

 

Teraz niestety pocztą nie było dostarczonych informacji. Poprzednie zmiany w ofercie były rozsyłane nie pamiętam dokładnie ale chyba ponad miesiąc wcześniej.

 

Co ciekawe z nowej ofercie znika TVE - a jak pamiętam zapytanie jakie padło do INEI dlaczego ten kanał się pojawił w ofercie - odpowiedź była że jest duże zainteresowanie tym kanałem. A teraz znika z oferty. Nie chodzi mi bo mi akurat ten kanał nie był potrzebny, chodzi mi tylko o argumentację.

Ciekawi mnie co kierowało marketingowców teraz bo chyba nie pogorszenie oferty?! Marketing powinien przynajmniej poprawiać usługę i przez to dać więcej kasy. A tutaj coś nie wypaliło.

 

Więc teraz czekamy na informację dotyczącą nowej konkretnej oferty aby na nią przejść, bo nie wyobrażam sobie że stare pakiety będą w nieskończoność utrzymywane!!!

 

ja chce ogladac Top Gear bo tylko do tego uzywam telewizora...

 

wiec jak moge to zrobic??

 

Jak juz zmieniłeś pakiet to musisz czekać aż Ci ponownie dodadzą do oferty.

A jeśli nie , a masz możliwość podłączenia anteny sat wykupienie platformy z wspominanym kanałem.

Ja póki co zostaję przy swoim INEA MAX!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- druga rzecz - oferta musi być na przestrzeni czasu rozwijana, bo się pojawiają nowości. Dzięki obecnemu kształtowi jest przestrzeń na rozwój, bo w dotychczasowej już przestrzeni było bardzo niewiele

Tylko. że o ile do niedawna oferta była sukcesywnie poprawiana zwłaszcza dla posiadaczy MaxHD - dodaliście kilka bardzo dobrych kanałów i to bez huku petard, o tyle teraz usunęliście sporo dobrych kanałów dodając co? - śmieci. I w dodatku przy dźwięku petard!

Idąc tym tropem proponuję zrobić więcej pustego miejsca zamienić Eurosport HD na WarcabyChanel HD - oferta kanałów sportowych w ten sposób nie ulegnie zmianie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest za mało miejsca na nowe kanały to może warto by z analogu usunąć kilka kanałów z pakietu STANDARD do cyfrowego i problem się rozwiąże. Tutaj mogą znów się wykazać marketingowcy - więcej kanałów z tę samą cenę !!!!

Widzisz @skylla1 poprawiali, poprawiali no i poprawili - chyba za dużo poprawiali!! Ale cóż teraz pozostaje nam tylko czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@INEA

 

coś się Wam pochrzaniło w eboa. Mam pakiet Komfort HD i jeszcze kilka dni temu miałem tam opcje aktywowania pakietów dodatkowych do niego.

 

 

Dzisiaj patrzę - w "tematycznych" jest tylko Inea Club (a gdzie pozostałe???), zaś w premium i hd brakuje obrazków przy pakietach.

 

Co jest, już się zaczęło tępienie posiadaczy starych pakietów, aby sobie przypadkiem nie aktywowali dodatkowych pakietów? Czy to aby zgodne z umową?

 

Edit: zdaje się, że są tam tylko te nowe pakiety, przy czym ceny się nie zawsze zgadzają z tym co jest na http://www.inea.pl/dom/telewizja/ (np. Cinemax HD za 10 zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to celowe działanie które ma raczej zmuszenie starych klientów ze starymi pakietami do przejścia na nowe bez możliwości jakiejkolwiek ingerencji w rozszerzenie starego pakietu o stary pakiet tematyczny.

 

Skoro jest za mało miejsca na nowe kanały to może warto by z analogu usunąć kilka kanałów z pakietu STANDARD do cyfrowego i problem się rozwiąże. Tutaj mogą znów się wykazać marketingowcy - więcej kanałów z tę samą cenę !!!!

Widzisz @skylla1 poprawiali, poprawiali no i poprawili - chyba za dużo poprawiali!! Ale cóż teraz pozostaje nam tylko czekać.

Wolnych częstotliwości jest jeszcze kilka na nowe MUX i parę miejsc w istniejących MUX które nie są w pełni wykorzystane. Na chwilę obecną bez wyłączania jakichkolwiek kanałów można by spokojnie gdzieś koło 50 nowych wprowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inea proponuje wywalić wszystkie kanały film box z oferty a oddajcie kanały BBC TVP HD i NG HD NGW HD bedzie dobrze z kanałów film boxa moza zrobić pakiet dodatkowy na tych kanałach badziewie leci tesknić niebede

INEA kiedy TVP HD, BBC Knowledge, BBC Lifestyle,FOX Life, National Geographic HD, Nat Geo Wild HD zostaną dodane spowrotem do oferty????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@p_maciej wydaje mi się, że nie chodzi o zwalnianie miejsca w muxach bo do czasu aż wszyscy ze starych, pakietów nie zrezygnują (zmieniając na nowe lub odchodząc z Inei) to nic się w muxach nie zwolni. Raczej chodzi o zwalnianie miejsca w sensie finansowym. Tym bardziej nie rozumiem jednak możliwości dokupienia w nowych pakietach "starych" programów. Wygląda trochę tak jakby Inea była organizacja pożytku publicznego, która nic nie zarabia na klientach, a pakiety dodatkowe generowały wyłącznie koszty. Albo po prostu nie chcą naszych pieniędzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...............................

Wolnych częstotliwości jest jeszcze kilka na nowe MUX i parę miejsc w istniejących MUX które nie są w pełni wykorzystane. Na chwilę obecną bez wyłączania jakichkolwiek kanałów można by spokojnie gdzieś koło 50 nowych wprowadzić.

 

 

Wiesz ja to wiem, To to wiesz i zapewne INEA wie.

 

Na razie pozostaje nam czekać na kolejne decyzje - pewnie nie będą od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do INEA.PL co się dzieje z przekazem TV WIELKOPOLSKA to że kanał powstał ok, jest skrót informacji w "całej' wielkopolski. Jako tako programu nie ma. Jest tylko Pasmo popołudniowe, które jest zapętlone wkoło. Nigdy nie wiadomo na jaki region w danej chwili można trafić.

 

Co chwilę zaliczają przerwy w emisjach, czasami brakuje wersji HD, czasami wersji SD. Dziś czarny ekran na obydwóch.

 

Takie info mogli by podać czy zamierzają jakoś program nadawać wg jakieś ramówki. Wysłanie maila do nadawcy to jak wysłanie listu w kosmos. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony nadawcy.

 

Jeśli tak to ma wyglądać to może jedna szkoda miejsca na wspomniane kanały, a w zamian włączyć lokalne na początek z terenu działań INEI.

(Tv Gniezno, Tv Leszno, Relax TV i inne) Może nie będzie całej wielkopolski ale przynajmniej jakaś ramówka będzie.

 

Ja jeśli chcę obejrzeć z TV WIELKOPOLSKA wolę wejść na stronę internetową i wybrać konkretny region.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...