michalx1974 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ale teraz mamy w ofercie 17 kanałów muzycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visibility Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 http://www.rp.pl/artykul/439825,792845- ... .html.html jest załącznik z opisem i coś czego na stronie inea nie zauważyłem - Pakiet VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Czy w związku z nową ofertą dają jeszcze Technisaty HD czy już tylko ADB z VoD? Czy uruchomienie VoD wymaga wizyty instalatora (mam internet i modem Cisco), czy też jest automatyczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepyszifo Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Z tego co się orientuje to potrzebna jest krótka wizyta instalatora. W moim przypdaku tak było, musieli sprawdzić sygnał zwrotny czy coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panna_Anna Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ale śmiesznie, obniżkę zrobili Ale cwaniaki wysłały 2 dni wczesniej jeszcze PH po domach żeby podpisywał umowy na starych i droższych warunkach . Nie mam słów. P.S. A nie mówiłam że obsługa klienta to kpiny w tej całej Inei A jeden z przedmówców myśli, że jak będzie miał u siebie w mieście BOK to będzie lepiej.... HA HA HAAAAA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztomasz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 @Panna_Anna W przypadku podpisania umowy poza lokalem mozna zrezygnowac z oferty w ciagu 10 dni. Wystarczy przeczytac co sie podpisuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panna_Anna Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Tomasz, tu nie chodzi o furtkę i nie musisz mi o niej przypominać, chodzi o sam fakt. Niesmak i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malcom Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 @Panna_Anna - przedstawiciele handlowi mieli zrezygnować w takim razie przez tydzień z zarobku? Ponieważ od poniedziałku ma wejść nowa oferta? Według mnie błędne rozumowanie. Co z klientami którzy byli w biurze zamówić usługi na parę dni przed nowymi promocjami? Też nie powinno się im sprzedać usług na starych promocjach? + z tego co mi wiadomo przy lojalce na np 12 miesiecy to gdy pojawi się nowa oferta która jest tej samej cenie (lub wyższej) to można z niej skorzystać bez czekania na koniec lojalki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radier Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Właśnie byłem sobie przyspieszyć internet. Miałem 25/1,5mbit za 69,90 i teraz mam 50/2 mbit za tą sama cenę. W tym jest internet mobilny za 5zł czyli sam net kosztuje 64,90. Umowa na 24 miesiące. U mnie i tak nie ma konkurencji, a z ich neta jestem zadowolony (jak nie ma co się lubi to się lubi co się ma ). Jakbym mieszkał na Winogradach to bym miał 200/100mbit za 48,60zł http://wtvk.pl/wtvk/internet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Witamy W zeszłym roku uruchomiliśmy forum na naszym fanpage'u na facebooku, które jak się wydaje w dużej mierze spełnia swoją rolę, a teraz wychodzimy też w inne miejsca gdzie o dyskutuje się o INEA. Postaramy się odpowiadać na Wasze pytania i pomagać w pojawiających się problemach, ale jednocześnie prosimy o zrozumienie - trzymamy się zasady, że nie informujemy o zmianach w ofercie/liście kanałów, które nie są zatwierdzone, staramy się też przekazywać Wam maksymalnie rzetelną informację, w związku z czym czasem nie zawsze możliwe są błyskawiczne odpowiedzi. Na początek kwestie wymagające odpowiedzi z ostatnich kilku dni: Kto tam pracuje ja się pytam przecież to jakaś porażka: Dyspozytor4 - Podłączony( a ). Dyspozytor4 napisał(a): Witam, Natalia Ga***wska w czym mogę pomóc? Ty napisałeś(aś): Dzien dobry mam pytanie odnośnie dołączonych dziś programów a konkretnie C+ Dyspozytor4 napisał(a): słucham? Ty napisałeś(aś): trzeba podpisac nową umowę aby były dostępne? ?? ? Dyspozytor4 napisał(a): o jakie dokladnie kanaly Pani chodzi? Ty napisałeś(aś): C+ HD przeciez napisałem mam na myśli nowe kanały HD CANAL + ? Dyspozytor4 - Rozłączony. 2012-1-16 15:35:36 *** Rozmowa Zakończona *** Na wstępie musimy zaznaczyć, że nie jest to kwestia niewłaściwego zachowania czy celowego rozłączenia się osoby odpowiadającej, lecz kwestia czysto techniczna. Od niedawna mamy problemy z systemem, na którym pracują Dyspozytorzy. Walczymy z tym, ale jeszcze nie udało się całkowicie wyeliminować takich sytuacji. Pozostaje nam poprosić, żeby w przypadku rozłączenia czy wyraźnych problemów z czatem spróbować nawiązać połączenia jeszcze raz. Poprzednio 6MB było za 59PLN a teraz jest w tej cenie tylko 5MBZnikł internet na rencistów i emerytów z pakietem 6 MB za 39PLN Nowa oferta promuje szybkie transfery i tutaj jest zmiana na lepsze. Wcześniej przepływność 50 Mb/s, oferowana jako pojedyncza usługa, była w cenie promocyjnej za 89,90 zł, a 100 Mb/s za 159,90 zł. Teraz 50 Mb/s jest za 69,90 zł a 100 Mb/s - za 99,00 zł. W pakiecie te usługi można mieć jeszcze taniej. A promocja dla emeryta i rencisty teraz jest 5 Mb/s za 39,90 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Skoro na naszym forum pojawił się przedstawiciel INEI wykorzystam sytuację i zapytam: 1. Kiedy można liczyć na podwyższenie prędkości upload? 2. Czy pojawi się jakiś nowy dekoder PVR? ew. nowe oprogramowanie do obecnego ADB? 3. Czy będzie możliwość wzięcia na multiroomie dekodera PVR? ew. pojaw się dekoder do którego można będzie podłączyć zewn.dysk? 4. dlaczego jakość programu TVP Sport jest taka słaba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszpiK Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Ja tez wykorzystam to że jest tutaj ktoś z inea.pl Możecie naprawić (znowu zepsuty) transfer na Wodnej z Poznaniu? Ostatnia interwencja dzięki forum na FB pomogła jednak od wczoraj znowu dzieją się cuda (słaby transfer, zrywa pingi do inea.pl), technicy powinni się tym zainteresować, dzieje się to samo co wtedy a z tego co mi wiadomo technicy naprawili tylko urządzenie na dole klatki (skrzynka) - Nie była nawet potrzebna wizyta montera w mieszkaniu, dlatego jak słyszę że wyślemy technika do mieszkania to mnie krew zalewa. Proszę rozpatrzyć prośbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soprano Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jedno zasadnicze pytanie, moja babcia miała pakiet cyfrowy za 119,90, w sytuacji w której się wyprowadziłem złożyliśmy rezygnację z telefonu oraz internetu. Dlaczego zamiast 49,90 za TV teraz będzie musiała płacić 54,90 skoro nie ma telewizora HD i nie będą jej potrzebne kanały HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Bo już takiego pakietu nie ma w ofercie? A zmiana moze wiazac sie z ujednolicaniem oferty dekoderowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekn Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Na wstępie musimy zaznaczyć, że nie jest to kwestia niewłaściwego zachowania czy celowego rozłączenia się osoby odpowiadającej, lecz kwestia czysto techniczna. Od niedawna mamy problemy z systemem, na którym pracują Dyspozytorzy. Walczymy z tym, ale jeszcze nie udało się całkowicie wyeliminować takich sytuacji. Pozostaje nam poprosić, żeby w przypadku rozłączenia czy wyraźnych problemów z czatem spróbować nawiązać połączenia jeszcze raz. Panie przedstawicielu musze ta wypowiedz uznać niestety za kłamliwą niech Pan się cofnie na forum wstecz i popatrzy ile razy ten temat był wałkowany przez nas to nie są dni tygodnie czy miesiące tak jest cały czas od lat. Proszę poczytać ten wątek od początku wiem, że jest dużo stron, ale myślę, że da to wam do myślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Wykorzystamy to, że tu jesteśmy i odpowiadamy Ale po kolei: 1. Kiedy można liczyć na podwyższenie prędkości upload? ODP. W nowej ofercie postawiliśmy na upowszechnienie wyższych transferów, natomiast w tej chwili zwiększać prędkości uploadu nie planujemy. Jesteśmy przekonani, że dla zdecydowanej większości użytkowników takie parametry (100/4) są w zupełności wystarczające. 2. Czy pojawi się jakiś nowy dekoder PVR? ew. nowe oprogramowanie do obecnego ADB? ODP. Nowego dekodera w tym momencie nie planujemy, natomiast nowe oprogramowanie jest już w fazie testów więc wkrótce powinno się pojawić. 3. Czy będzie możliwość wzięcia na multiroomie dekodera PVR? ew. pojaw się dekoder do którego można będzie podłączyć zewn.dysk? ODP. W multiroomie nie planujemy udostępniać dekoderów z PVR, będą natomiast SD i HD. 4. dlaczego jakość programu TVP Sport jest taka słaba? ODP. Trudno nam się do tego odnieść, być może to subiektywny odbiór? Będziemy się temu przyglądać i jeśli faktycznie zdarzają się problemy z jakością przekazu to zainterweniujemy. Ja tez wykorzystam to że jest tutaj ktoś z inea.pl Możecie naprawić (znowu zepsuty) transfer na Wodnej z Poznaniu? Ostatnia interwencja dzięki forum na FB pomogła jednak od wczoraj znowu dzieją się cuda (słaby transfer, zrywa pingi do inea.pl), technicy powinni się tym zainteresować, dzieje się to samo co wtedy a z tego co mi wiadomo technicy naprawili tylko urządzenie na dole klatki (skrzynka) - Nie była nawet potrzebna wizyta montera w mieszkaniu, dlatego jak słyszę że wyślemy technika do mieszkania to mnie krew zalewa. Proszę rozpatrzyć prośbę. Temat przekazany do odpowiedniego działu, jak będziemy wiedzieć coś więcej to damy znać. Jedno zasadnicze pytanie, moja babcia miała pakiet cyfrowy za 119,90, w sytuacji w której się wyprowadziłem złożyliśmy rezygnację z telefonu oraz internetu. Dlaczego zamiast 49,90 za TV teraz będzie musiała płacić 54,90 skoro nie ma telewizora HD i nie będą jej potrzebne kanały HD? Pakiet Wygodny w poprzedniej cenie jest nadal dostępny dla Abonentów posiadających dany pakiet przed 16.01.2012 r. Panie przedstawicielu musze ta wypowiedz uznać niestety za kłamliwą niech Pan się cofnie na forum wstecz i popatrzy ile razy ten temat był wałkowany przez nas to nie są dni tygodnie czy miesiące tak jest cały czas od lat.Proszę poczytać ten wątek od początku wiem, że jest dużo stron, ale myślę, że da to wam do myślenia. Przedstawiona była konkretna sytuacja i to do niej się odnosiliśmy. Problem ze zrywaniem połączenia zdiagnozowaliśmy jakiś czas temu, natomiast jeszcze nie udało się go wyeliminować. Pracujemy nad tym, a póki co pozostaje tylko przeprosić za niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barat Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Teraz tak patrzę na ofertę i coś mi się nie podoba ... podpisywałem umowę na 50/4Mbit, a teraz w ofercie jest 50/2Mbit ... muszę sprawdzić, czy upload spadł mi do 2Mbit i jeśli tak to jest to złamanie warunków umowy ... Poza tym ... 50/2 -> to jest pogorszenie oferty ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolwild Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Mam umowę na canal +HD. Obecnie pojawiły się 2 nowe kanały "gol HD" i "weekend HD". Pytanie czy wchodzą one do pakietu. Na Waszej stronie jest informacja, że wchodzą w skład pakietu. Ja niestety mam je zablokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 @INEApl: Dlaczego jeśli mam gniazdko światłowodowe to nie mogę wziąć pakietu oszczędnego? Względy techniczne czy zwykle naciąganie na droższy pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Teraz tak patrzę na ofertę i coś mi się nie podoba ... podpisywałem umowę na 50/4Mbit, a teraz w ofercie jest 50/2Mbit ... muszę sprawdzić, czy upload spadł mi do 2Mbit i jeśli tak to jest to złamanie warunków umowy ... Wszystkie warunki umowy, które zostały wprowadzone przed nową ofertą pozostają aktualne, a więc spokojnie, Twój upload się nie zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ile wynosi kara za zerwanie umowy z winy abonenta za sam internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolwild Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Mam umowę na canal +HD. Obecnie pojawiły się 2 nowe kanały "gol HD" i "weekend HD". Pytanie czy wchodzą one do pakietu. Na Waszej stronie jest informacja, że wchodzą w skład pakietu. Ja niestety mam je zablokowane. Oba kanały wchodzą w skład pakietu C+ HD PAK, który jest w cenie 7zł, czyli o 1zł więcej. Do starego pakietu nie mogły zostać dołączone - wynika to z uwarunkowań umowy z nadawcą. Czy to znaczy, że muszę dla tej 1 złotówki pofatygować się do Biura??, czy też mogę to zrobić online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepyszifo Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie musisz, jeśli masz swój numer identyfikacyjny i hasło do CC to załatwisz to przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyK Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 @INEApl: dlaczego w usłudze Multiroom nie można mieć dwóch dodatkowych dekoderów? Co mam zrobić, jeżeli mam 3 telewizory a multiroom mogę tylko raz wykupić? Opcja z dodatkowym gniazdem abonenckim i płacenie kolejnego pełnego abonamentu się nie opłaca. Dobrze, że umowa już się kończy lepszym rozwiązaniem będzie Cyfra+ i spliter, którym będę mógł rozdzielić sygnał na kilka telewizorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszpiK Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ja tez wykorzystam to że jest tutaj ktoś z inea.pl Możecie naprawić (znowu zepsuty) transfer na Wodnej z Poznaniu? Ostatnia interwencja dzięki forum na FB pomogła jednak od wczoraj znowu dzieją się cuda (słaby transfer, zrywa pingi do inea.pl), technicy powinni się tym zainteresować, dzieje się to samo co wtedy a z tego co mi wiadomo technicy naprawili tylko urządzenie na dole klatki (skrzynka) - Nie była nawet potrzebna wizyta montera w mieszkaniu, dlatego jak słyszę że wyślemy technika do mieszkania to mnie krew zalewa. Proszę rozpatrzyć prośbę. Temat przekazany do odpowiedniego działu, jak będziemy wiedzieć coś więcej to damy znać. Wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.