Skocz do zawartości

Pomoc w dobraniu anten, wzmacniacza. Międzychód.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem amatorem w sprawach telewizji naziemnej, lecz małe podstawy znam. Mieszkam w Międzychodzie :D ( zachód woj. Wielkopolskiego, 90 km do Śremu & 120 km do Szczecina & 80 km Zielona Góra & Gorzów Wlkp 45 km & 80 km Piła [ odległości w lini prostej]).

0ab0101ff1cfe464m.jpg

 

Mieszkam w bloku, na którym mam zamontowaną antenę "siatkową" ( podobną do tej)skierowaną w kierunku Gorzowa Wlkp. :

ant-siatkowa.jpg

 

Odbieram na niej:

* TVP 1 ( jakość dobra czasem obraz skacze)

* TVP 2 ( jakość b.dobra )

* TVP INFO Poznań ( mniej niż dobra)

* Polsat ( lekko śnieży )

 

Jestem już zdenerwowany bieganiem po dachu i szukaniem odpowiedniego sygnału :/

Antena jest pewnie Made in china, zasiłka też kupiona w pierwszym lepszym sklepie...

 

Dlatego zwracam się do was z prośbą o doradzenie w kwestii zakupu nowego sprzętu( lub modernizacji istniejącego) i instalacji jego na dachu( jaka antena w kierunku jakiego nadajnika)...

Czytałem w poprzednich wątkach iż programy znajdują się na odpowiednich kanałach ( np. 37 TVP INFO) ... lecz u mnie gdy szukam programów w telewizorze skanuje tylko częstotliwości UHF VHF itp...

 

Anteny mają być zamontowane na dachu bloku( 3 piętra), po czym sygnał musi być rozdzielony na 2 (lub 3) mieszkania.

 

Kanały jakie mnie interesują :

* TVP 1,2,INFO

* Polsat

* TVN

* TV 4

* jeśli dałoby radę jakieś zagraniczne :D

 

Interesuje mnie też odbiór radia Eska oraz Radia Zachód ( wieża Grundig z wejściem do anteny takim jak w tv)

 

Budżet na wszystko ok. 150 zł ... może być taniej jeśli można 8)

 

Pozdro i z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach