Skocz do zawartości

Oferta sportowa! Kanały niekodowane


nowicjusz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy i mam do Was kilka pytań. Planuje zakupić w najbliższych dniach CP. Niestety moje możliwości finansowe odnośnie tego zakupu ograniczają się do pakietu familijnego. Jestem fanem sportu, szczególnie futbolu i szukam jak najwięcej kanałów sportowych. W familijnym jest PS i Eurosport, mogę wiedzieć dokładnie co mają w ofercie te kanały i co będzie można tam w następnym sezonie piłkarskim obejrzeć?

 

Druga sprawa, jestem całkowity nowicjusz jeśli chodzi o tematykę związaną z platformami cyfrowymi. Wiem, że CP ma sporą liczbę kanałów niekodowanych i tam chciałbym szukać też tv sportowych. Czy takowe są? Nie muszą być o profilu sportowym, wystarczy żeby leciały czasem jakieś mecze, nie ważny język komentarza. I czy są jakieś "sposoby" znalezienia przez CP innych kanałów oprócz tych niekodowanych, sportowych? Np jakiś kodowanych da się poszukać? Proszę o wyjaśnienie, bo się na tym w ogóle nie znam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oferty PS i Eurosport znajdziesz ją tutaj http://www.cyfrowypolsat.pl/ oraz http://consumer.eurosport.pl/ Na dekoderze CP da się oglądać niekodowane kanały sportowe, chociażby Sport Planeta. Tutaj masz spis wszystkich kanałów z satelity Hot Bird http://www.lyngsat.com/hotbird.html w tym niekodowanych i sportowych. Ale akurat na tym satelicie tychże kanałów jest bardzo mało. Tutaj masz informację o kanałach sportowych https://satkurier.pl/news/42316/futbol-w-telewizji-10082008.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, podałem ten link, ponieważ jest to zbiór transmisji sportowych. Myślałem, że to Cie zainteresuje. Teoretycznie mógł byś, ale musiał byś mieć bardziej zaawansowaną instalację antenową niż ta od CP. Ale to i tak by Ci nic nie dało, bo prawie wszystkie kanały są kodowane.