Skocz do zawartości

Philips 50PUS8535 - Problem z buforowaniem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od grudnia użytkuje tv Philips 50PUS8535. Ogólnie jestem z niego zadowolony, jednak mam pewien kłopot w trakcie korzystania z aplikacji typu HBO GO czy Rakuten. Problemem jest częste buforowanie wideo. W przypadku Rakuten materiały przycinają się średnio co 5 minut. Jestem zaskoczony tym problemem, ponieważ mój stary Samsung o wiele lepiej sobie radził (np. z HBO GO). 

 

Netflix działa bez zarzutów. Speedtest w telefonie pokazuje prędkość łącza 350 MB. Router od internetu (światłowód) znajduje się w pokoju obok, jednak już przy poprzednim telewizorze był tam umieszczony. Telewizor jest podłączony przez wifi. Podłączenie go kablem jest w mojej sytuacji problematyczne. 

 

Wiecie może czy można jakoś temu zaradzić? Może trzeba coś ustawić w telewizorze? U siebie w pokoju mam router wifi po starym internecie i nie wiem czy możnaby go np jakoś sparować z tym z pokoju obok aby zwiększyć moc sygnału? 

 

Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...