Brady Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Witam. Od grudnia użytkuje tv Philips 50PUS8535. Ogólnie jestem z niego zadowolony, jednak mam pewien kłopot w trakcie korzystania z aplikacji typu HBO GO czy Rakuten. Problemem jest częste buforowanie wideo. W przypadku Rakuten materiały przycinają się średnio co 5 minut. Jestem zaskoczony tym problemem, ponieważ mój stary Samsung o wiele lepiej sobie radził (np. z HBO GO). Netflix działa bez zarzutów. Speedtest w telefonie pokazuje prędkość łącza 350 MB. Router od internetu (światłowód) znajduje się w pokoju obok, jednak już przy poprzednim telewizorze był tam umieszczony. Telewizor jest podłączony przez wifi. Podłączenie go kablem jest w mojej sytuacji problematyczne. Wiecie może czy można jakoś temu zaradzić? Może trzeba coś ustawić w telewizorze? U siebie w pokoju mam router wifi po starym internecie i nie wiem czy możnaby go np jakoś sparować z tym z pokoju obok aby zwiększyć moc sygnału? Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rarab Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Może sprawdź ze 20-30 min stabilność WiFi przy pomocy aplikacji na komórce. Takie apki nazywają się coś jak WiFi Analyzer. No bo jak ten problem mają 2 apki naraz to coś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Wiele wskazuje na problemy z komunikacją telewizora z ruterem za pomocą WiFi. Być może jakaś słaba antena w odbiorniku telewizyjnym, lub standard komunikacji zawodzi. Możesz spróbować zmienić kanał na którym nadaje Wifi w ruterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brady Opublikowano 27 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Połączyłem telewizor z routerem znajdującym się w moim pokoju, gdzie prędkość wynosi 50 mb/s i aplikacje działają już bez żadnych problemów. Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie Edytowane 27 Stycznia 2021 przez Brady Literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rarab Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Zawsze można próbować z dodatkowymi antenkami na ruterze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.