A-C+ Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Mam pytanie jak się zalogować do ica w "n" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosuvart Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Podając numer klienta i hasło literowe które podałeś przy składaniu zamówienia i masz je na umowie również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 U mnie nie smiga ICA, wyswietla bledne haslo, co jest nieprawda. Bedzie trzeba zadzwonic do N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Pewnikiem zablokowane ICA. Bez telefonu/maila (z nr i hasłami) się nie obędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady.john Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Patrick miałem tak samo,zadzwoniłem okazało się że przy modernizacji ica u niektórych po[beep]zielili kody i jak podałem faktyczny z umowy to go wpisała i wszystko hula jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 ile u Was trwała aktywacja n-ki? ja już czekam 9 godzin i dalej nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek Łomiarz Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Tak szczerze, to ja miałem po kilku-kilkunastu minutach, ale nie mam pojęcia jaki jest standard i od czego to zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 a ja jestem wk...ny bo już 10 godzina i nic, na telefony do nich cały czas gadają o regulaminie że do 24h, ale w cyfrze+ jakoś mogli aktywować w ciągu 15 minut. Jak się wkurzę to pojdę jutro do punktu zrezygnuję w myśl mojego prawa do 10 dni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ja brałem nowe dekodery dwa razy i za każdym razem jak podłączyłem dekoder to trwało to 10 - 20 min jedynie na soft turbo czekałem dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 w dalszym ciągu po 16 godzinach nie mam aktywacji...w dziale technicznym stwierdzili że nie mają wogóle mojej umowy zarejestrowanej i albo kurier (bo nim zamawiałem) nie dostarczył gdzie trzeba albo u nich czeka....z racji tego że przez weekend nie pracują czeka mnie czekanie do poniedziału czyli 3 dni bez aktywacji...szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjacek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A czyli zamawiałeś kurierem, w takim przypadku dłużej poczekasz, ale jeżeli do poniedziałku nie będzie aktywacji idź do APSiS i wymień dekoder na nowy. Możesz też spróbować reset wtyczką dekodera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Nie opowiadaj głupot koledze. Jak wymieni dekoder jak nie ma umowy w systemie? @onifer Jak się sam nie aktywuje to w poniedziałek, najpóźniej wtorek po wprowadzeniu umowy do systemu powinieneś otrzymać sygnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjacek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 mogli tylko się tłumaczyć że umowy nie ma w systemie, może być też usterka techniczna dekodera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 tak wiem że pewnie w poniedziałek będzie sygnał ale chyba nie tak powinno być żeby człowiek 3 dni musiał czekać aż wszystko będzie ok..reset parę razy-żadnego efektu...k...a dlaczego cyufra+ potrafi aktywować w ciągu 15 minut a n-ka nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A i A Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyłączenie zasilania na kilka minut może pomóc całkowicie a napewno w sprawdzeniu stanu technicznego dekodera i konfiguracji - może tam właśnie być przyczyna takich niespotykanych kłopotów z aktyawcją.Przez wyłączenie należy rozumieć rozłączenie fizyczne bądź między zasilaczem a dekoderem, bądź między zasilaczem a gniazdkiem kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 N-ka niedawno wymieniała CRM i jeszcze nie wszystko jest dograne. Z biegiem czasu to się wszystko jakoś naprawi ale na razie jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 w dalszym ciągu po 16 godzinach nie mam aktywacji. W piątki to norma. Niby kurier ma obowiązek wysłać info o podpisaniu umowy najpóźniej do końca dnia, ale różnie z tym bywa. No i kurier info wyśle, ale ktoś je jeszcze w nce musi wklepać w system. PS.CRM się wymienia 2-3 dni, a nie 2-3 m-ce! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziobak28 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Odebrałem od kuriera w piątek po godz. 11 dekoder CLRA i do tej pory nie aktywował się. Zdzwoniłem do BOA i twierdzą że mam czekać do poniedziałku bo kurier nie rozliczył się z nimi. Dekoder cały czas włączony i nic. W systemie OPEK widać że doręczone, pewnie nikt nie pracuje w weekendy albo mają bałagan??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wina kuriera (mają obowiązek do końca dnia się rozliczyć, czyli wysłać do nki informację o podpisaniu umowy), ale nka uparcie korzysta z opeka która jest jedną z najgorszych firm kurierskich niestety! Cena... cena... zapewne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Czy działają u Was napisy na HBO HD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Na CLRA z softem turbo napewno nie działają. Na innych nboxach i innych sprzętach są ogólnie skopane więc ich przydatność póki co jest żadna. HBO... jakoś mnie to nie dziwi bo napisy nadają w jakimś dziwadłowatym systemie niezgodnym z DVB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanfran Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Pytanie dotyczace zamowienia. Kobieta skladala zamowienie przez telefon i tak ja zamotali, ze wcisneli jej tanszego PVR, a powinien byc TURBO. Na infolini twierdza, ze sie juz nieda odmotac. Jak teraz z tego wybrnac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zamówione na odległość to do 10 dni można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę na piśmie i wraz ze sprzętem oddać do najbliższego serwisowego APS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanfran Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Poradzili mi nie odbierac przesylki i zamowic druga. Podobno bez zadnych oplat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Myślałem, że już sprzęt dostarczono, no ale skoro jeszcze przesyłka nie dotarła to można jej nie odbierać i złożyć nowe zamówienie. Opłat żadnych nie ma... ale dzisiaj ostatni dzień promocji (od jutra wyższe ceny) więc proponuję dzisiaj złożyć zamówienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi