mk77 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mam problem z ica. od jakiś 3-4 miesięcy nie mogę zmienić pakietu. Pojawiła mi się nowa zakładka "zostań z cyfrą' wchodzę tam klikam sprawdź ofertę i nic, pusta strona. Umowę mam do końca lipca, wypowiedzenie zarejestrowane w systemie. Jakaś awaria ? czy mają mnie gdzieś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychu51 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 U mnie Modyfikacja Pakietu normalnie działa , od 27/05/2012 . Zakładka " zostań z Cyfrą+ " pojawiła się 01/06/2012 i też jest pusta strona , dodam że umowa do pażdziernika b.r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 @mk77, @Zbychu51, U mnie smiga (umowe mam do sierpnia tego roku). Oferty przygotowane specjalnie dla Ciebie: OFERTA DLA STAŁYCH KLIENTÓW - CANAL+ PRESTIGE HD 12 miesięcy Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę zawierającą CANAL+ z krótką 12 miesięczną umową oraz atrakcyjną ceną pakietu przez całą długość umowy. W ramach tej oferty wybierając pakiet CANAL+ PRESTIGE HD otrzymujesz 2 miesiące bezpłatnego korzystania z serwisu muzycznego MOOD OFERTA DLA STAŁYCH KLIENTÓW - rabat 50% nawet przez 12 miesięcy Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę z krótką 12 miesięczną umową oraz 50% rabatem na abonament. W ramach tej oferty otrzymujesz 12 miesięcy bezpłatnego oglądania kanałów HD oraz korzystania z serwisu wideo HBO GO a także serwisu muzycznego MOOD CANAL+ OFERTA DLA STAŁYCH KLIENTÓW - rabat 50% nawet przez 6 miesięcy Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę zawierającą CANAL+ z krótką 12 miesięczną umową oraz nawet 50% rabatem na abonament. W ramach tej oferty otrzymujesz 12 miesięcy bezpłatnego oglądania kanałów HD oraz korzystania z serwisu wideo HBO GO a także serwisu muzycznego MOOD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Słuchajcie, jak obecnie zrobić poprawną symulację w ICA ( żeby np. sprawdzić wartość opłaty za następny miesiąc) ? Kiedyś było prosto, teraz wyskakują nowe okienka i tam jest inna cena za pakiet ( standardowa, a nie ta moja wynegocjowana) więc symulacja nie daje właściwej wartości opłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Najprościej kliknąć w oferty specjalne - i wybrać np. Cinemax albo Mood i zrobić symulację. U mnie ten sposób działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Tylko w specjalnych nic nie mam. Jest to o tyle dziwne, że było wysłane wypowiedzenie, ale 2 dni temu podpisałem przedłożenie. więc jak "na wypowiedzeniu: brak było ofert, to po wycofaniu powinny się pojawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Jak przedłużałeś umowe to do 7 dni powinieneś mieć oferty specjalne, muszą w systemie mieć twoje dane z przedłużena . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Zależy jaki masz ten dekoder, przypuśćmy że masz dekoder SD. Sagemcoma HD w trakcie umowy możesz kupić za 198zł, albo możesz wynająć dekoder PVR HD ( Pace lub Philips ) za 20zł/mc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam chciałem reaktywować kartę ale wyszkoczył mi taki błąd : Operacja nie jest dozwolona. Reaktywacji możesz dokonać nie częściej niż raz na 24 godziny. W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń do CENTRUM TELEFONICZNEGO ABONENTÓW CYFRY+ tel. 801 066 066, 22 310 45 45 Nie robiłem reaktywacji karty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czasem się trafia błąd, a telefonicznie przez Automatyczne Centrum Abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironman Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam. Chciałbym zapytać Szanownych Forumowiczów, o ew. podanie linka, które wyskakuje wam jako niezależne okno do symulacji w Zostań z Cyfrą+. Czy każdy z nas ma do "tej oferty" swój unikatowy link? Kilka dni temu wyskakujące okno działało dziś nie... Wyłączenie firewalla i zmiana przeglądarki nie pomaga. Dziwne, zwłaszcza teraz kiedy chciałbym przygotować się do rozmowy z BOK przed przedłużaniem umowy. Z góry dziękuję za ów link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Mam dziwny problem z ICA. Nie mogę się zalogować, a hasło i numer pesel mam zapisany w przeglądarce, więc jest tak jak zwykle. Jest na to jakieś inne rozwiązanie poza kontaktem z Cyfrą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Czasem to się zdarza, poczekaj dzień, dwa, a jak dalej nie będziesz mógł się zalogować, to skontaktuj się z Cyfrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Mam dziwny problem z ICA. Nie mogę się zalogować, a hasło i numer pesel mam zapisany w przeglądarce, więc jest tak jak zwykle. Jest na to jakieś inne rozwiązanie poza kontaktem z Cyfrą? Kliknij "pierwsze logowanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Dałem na "pierwsze logowanie, założyłem konto na nowo i działa. Dzięki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Możecie podejżec na ICA rachunki z września i października? U mnie poznikały.Nawet mejla w tym miesiącu nie dostałem za co płace...Dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychu51 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 U mnie też e-rachunek za wrzesień zniknął z ICA . Za X nie dostałem. W skrzynce pocztowej wrześniowy e-rachunek jeszcze jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychu51 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Odzyskałem e-rachunek za IX. E-rachunek za X też już jest. I na ICA i w skrzynce pocztowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Koledzy, miał ktos jakies historie związane z opłacaniem rachunku za Cyfre poprzez ICA i ich szybki przelew?? ostatnia moja wpłata tym systemem szła prawie 6 dni i naliczono mi odsetki za nieterminowy przelew, na szczescie udowodniłem ze to nie moja wina a operatora płatności i odsetki cofnięto. dzis znowu sprawdzam i wpłata nie została zaksięgowana. po co dają możliwość zapłaty w ten sposób, skorto nie działa on jak nalezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Czy działa wam ICA??? Chce wejśc na strone WWW ale mi nie wchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieksz Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 niestety ale nic nie działa, strona główna, ica i serwis dystrybucyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyferkowa_dziewczyna Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Koledzy, miał ktos jakies historie związane z opłacaniem rachunku za Cyfre poprzez ICA i ich szybki przelew?? ostatnia moja wpłata tym systemem szła prawie 6 dni i naliczono mi odsetki za nieterminowy przelew, na szczescie udowodniłem ze to nie moja wina a operatora płatności i odsetki cofnięto. dzis znowu sprawdzam i wpłata nie została zaksięgowana. po co dają możliwość zapłaty w ten sposób, skorto nie działa on jak nalezy? Ja z tym przelewem na stronie ica mam problem od 3mcy platnosci dochodza do 7-8dni ! uprzejmy pan z Centrum obslugi abonentow powiedział ze to nie przelew ekspresowy i to normalne ze naliczyli odsetki. Byłam przekonana ze poprzednie moje platnosci zaraz byly odnotowane na koncie abonenckim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam, Dopiero dziś się zarejestrowałem w „ICA” i w związku z tym mam pytanie. Otóż w zakładce ‘sprzęt’ widnieją dwie karty oraz dekoder „Sagemcom DSI87” Ten dekoder kupiłem na własność i nie wiem dlaczego on tam widnieje. Będę wdzięczny za odpowiedź na moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ponieważ go kupiłeś przy zawieraniu umowy. Zapewne jakbyś go kupił w innym terminie, to by go tam nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 czy działa wam ica? u mnie wywala błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi