Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja Panowie przedłużyłem umowę w pierwszych dniach stycznia na 15 miesiecy-

- canal+optimum...+...optimumHD...+...multiroom- 57 + 11 + 5= 73zł

Po kilku dniach dostałem aneks do umowy i oferty promocyjnej wiosennej z nowymi wyższymi cenami, które wejdą w życie 1marca 2012(TAKŻE MOOLTIROOM W TEJ OFERCIE PROMOCYJNEJ ZMIENIA CENĘ OD 1 MARCA)......

I TO WSZYSTKO ZALEDWIE PO KILKU DNIACH OD PRZEDŁUŻENIA UMOWY !!!!!

....Zadałem pytanie mailem ile będę płacić w takiej sytuacji i otrzymałem odpowiedz - 65 +11 + 10= 86zł

 

tego samego dnia wysłałem wypowiedzenie z terminem 29.02.2012 i teraz czekam na telefon od NICH....

- ZOBACZYMY....NAWET KANAłY CANAL+ MOGĘ IM ODDAĆ ALE CHCE PŁACIĆ MAX.73ZŁ

zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w moim przypadku mam wyliczyć podwyżkę? Obecnie za optimum płacę 50 zł, mam rabat kwotowy 13,90 zł (to była promocja dla abonentów innych telewizji). Czy mój abonament po podwyżce będzie wynosił 77-13,90= 63,10? Jak napisałem maila do Cyfry to mi odpowiedzieli że będę płacił 77zl za optimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam przedłużoną umowę na 25 miesięcy z grudnia 2010 na pakiet Optimum + Multiroom.

Aneks mam na zasadach:

- 50% rabatu na pakiet Optimum przez 9 miesięcy które oczywiście już się skończyły więc teraz płacę pełną opłatę czyli 69zł

- rabat 14zł na Multiroom przez 25 miesięcy czyli obecnie płacę 1zł a od marca 6zł

poza tym PVRa mam dożywotnio bez opłat ale to jeszcze z pierwszej umowy.

 

Nie patrząc na Multiroom mam takie warunki jakbym był na umowie na czas nieokreślony, a do końca umowy ma jeszcze równy rok bo obowiązuje do stycznia 2013, czyli w moim przypadku jak najbardziej opłaca się wysłać wypowiedzenie bo mogę powalczyć o rabaty do pakietu ale mam 2 wątpliwości, a mianowicie:

1. Czy jeśli nie dostanę od cyfry żadnej propozycji to czy będę mógł anulować moje wypowiedzenie czy mogę mi tą anulację uniemożliwić, bo nie chciałbym stracić PVRa za free?

2. Aktualnie mam Multirooma z modułami czyli doładowanie co 6 godzin, czy w związku z tym warto było by teraz z niego zrezygnować i w razie propozycji przedłużenia umowy ze strony cyfry na nowych warunkach wziąć go ponownie już jako dwie niezależne karty, bo chyba jeśli będę miał moduły w momencie składania mi przez cyfrę nowej oferty to raczej nie umożliwią mi wymiany modułów na niezależne karty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolą zaakceptować warunki aneksu który mi dziś dostarczono i pogodzić się z podwyżką o te 14zł ponieważ rezygnując teraz i podpisując przed Marcem na ten sam pakiet dostaną tyle samo rabatu co mam aktualnie także i tak podwyżka i tak więc po co komplikować sobie sprawą a okazja będzie jeszcze nie jedna do wypowiedzenia w przyszłości :) na pewno nam to wynagrodzą pozytywnie

 

PS.: KONSULTANT powiedział dziś mi to nie będzie fuzja C+/n tylko strategiczne partnerstwo typu wymiana kanałów wspólne transpondery i powiedział ,ze to kiedy ruszą zależy tylko i wyłącznie od uokik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak .... podwyżka również mnie obejmuje.

 

Czyli okazuje się że wszystkie grudniowe rozmowy i super oferta poszły w błoto.

MR wzrasta o 5 zł, a C+Optimum o 8.

 

Zamiast 73 zł będzie 86 zł.

dzisiaj dostalem pisemko, identyczne warunki poszły w kosz, ale, ze mam info, ze moge wypowiedziec umowe to im wypowiem, bo nie lubie byc robiony w konia w taki sposob jak to oni robią!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra dzisiaj mnie rozlozyla na łopatki

Wykonałem 4 telefony do 4 różnych konsultantow

Telefon numer 1: Pani mówi mi że umowa będzie rozwiązana 29 lutego bez oferty bez niczego.Postanowiłem zadzwonić jeszcze raz.

Telefon numer 2: Pan bardzo arogancki i nieprzyjemny. Nie wiedzial czy moge rozwiazac czy nie i w końcu stwierdził ze moge.

Telefon numer 3: Pan czyta wypowiedzenie i nie wie czy to wystarczy i każe mi odczekać z 2 dni i zapytać czy jest ok

Telefon numer 4: Pani informuje źe nie powinno być problemu z rozwiązaniem umowy ale kazała mi chwilę poczekać. Z kims się konsultowała i stwierdzila ze może to być za mało ale twierdzi że powinno być ok mam dzwonić w piątek.

 

Pan numer 3 rozbawił mnie najbardziej. Stwierdził że niewiadomo jakiego aneksu dotyczy wypowiedzenie a treśc była taka: W związku z brakiem akcetpacji zmian zawartych w otrzymanym aneksie wypowiadam umowe nr xxxxxxxxxxx . Pan stwierdził ze moze to dotyczyć aneksu z przed czterech miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba wszyscy zapomnieli co jest tematem tego wątku a jest nim podwyżka cen za cyfrę i ja cały czas broniłem, bronię i będę bronił stanowiska cyfry w tym zagadnieniu. A to że się powtarzam to ile coś komuś można tłumaczyć że jestem zadowolonym klientem cyfry i dziwne by było jakbym będąc zadowolonym jechał po cyfrze. Dlatego kończę pisanie w tym temacie bo pisanie w tym wątku jest błędnym kołem. Ktoś musi ustąpić i być mądrzejszym.

Tak Cię czytam i czytam i nawet trochę się z Tobą zgodzę tzn. w temacie, że nie ustąpisz i będziesz bronił podwyżki. Ok. Twoja sprawa. Nie pytam nawet czy przypadkiem nie jesteś z Cyfry bo sądzę że nie. Masz swoje zdanie, miej je. Ale dziwi mnie fakt, że nie rozumiesz zdania innych, dla których ta podwyżka jest istotna. Istotna finansowo, moralnie zwał jak zwał. I też do tego mają prawo. Mnie się krzyki w stylu "oszuści" "złodziej" zupełnie nie podobają. Cyfra po prostu wykorzystuje to co może aby ugrać dla siebie jak najwięcej. Mnie te 8 złoty też różnicy nie robi ale umowę wypowiem choćby dlatego aby dać znać Cyfrze, że korzystam z przysługującego mi prawa. Cyfra wcześniej czy później znajdzie jakiś sposób aby ograniczyć taką możliwość wypowiadania - teraz już dała list polecony... ja akurat czytam dokładnie umowy i aneksy i świadomie je podpisuję, jasne było dla mnie, że po okresie promocji cena poleci mi do poziomu podstawowego. Nie mam nic przeciw temu, przecież wiedziałem o tym. Wiem też że Cyfra ma prawo do podwyżki, skoro mam zapisane, że płacę zgodnie z Cennikiem stawkę podstawową. A jak on się zmienia ot i kwota się zmienia. Jednak uważam za niesprawiedliwe, że zmienia się coś w trakcie trwania umowy. wg mnie cena powinna obowiązywać do końca jej trwania. Cyfra oszczędziłaby sobie zawracania głowy pismami, wypowiedzeniami. I ze względu na tą wg mnie niesprawiedliwości wypowiadam umowę skoro operator dał mi taką możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym,że podwyżki abonamentu mogą następować,ale nie powinny dotyczyć aktualnych abonentów,jest to jednak opinia o sposobie funkcjonowania tego typu działań.Jeżeli operator umieszcza jednak w regulaminie taką możliwość,to podpisując pierwszą,,czy następną umowę akceptujemy ten fakt.Tylko w wypadku nie umieszczenia tej opcji w regulaminie mogłoby powodować to pretensje do operatora.Tak naprawdę to my mamy wybór właśnie przed podpisaniem umowy,czytając jej regulamin,by w przyszłości nie mieć pretensji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i ja zostałem wczoraj uraczony nowym aneksem i mam pytanie. Do tej pory myślałem, że różnica pomiędzy pakietem OPTIMUM (posiada siostra) a OPTIMUM HD (posiadam ja) to właśnie te dodatkowe kanały HD (typu Eurosport HD, TVp HD itp). W nowym aneksie różnica pomiedzy tymi pakietami to ... 22 zł. A przecież opcja ta dodatkowo kosztuje ... 11 zł. Gdzie jest wałek albo czego ja nie kumam ? Jak można te 2 pakiety roznicowac o 22zł, kiedy z ICH oferty roznica wynosi tylko 11zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Pan numer 3 rozbawił mnie najbardziej. Stwierdził że niewiadomo jakiego aneksu dotyczy wypowiedzenie a treśc była taka: W związku z brakiem akcetpacji zmian zawartych w otrzymanym aneksie wypowiadam umowe nr xxxxxxxxxxx . Pan stwierdził ze moze to dotyczyć aneksu z przed czterech miesięcy.

Opinie buira obsługi C+ obsługiwana przez mężczyzn opisałem wczesnie na innych postach, skwituje tylko że jest bardzo kiepska, w przciwieństwie do konsultantek.

Co do ostatniego cytowanego zdania to akurat ten konsultant miał rację, ponieważ ty masz prawo do wypowiedzenia umowy o abonament z powodu zmian w Regulaminie, sam Aneks (jako część integralna umowy) jest i powinien byc sporządzany zawsze na podstwie obowiązującego regulaminu w spójności z umową.

Podsumowując musisz napisać jeszce raz to wypowiedzenie prawidłowo i przesłać do C+ poleconym jak naszybciej.

Dodam jeszcze że w pismie do Ciebie C+ podała treść czego ma dotyczyć wypowiedzenie i czy masz takowe prawo.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolą zaakceptować warunki aneksu który mi dziś dostarczono i pogodzić się z podwyżką o te 14zł ponieważ rezygnując teraz i podpisując przed Marcem na ten sam pakiet dostaną tyle samo rabatu co mam aktualnie także i tak podwyżka i tak więc po co komplikować sobie sprawą a okazja będzie jeszcze nie jedna do wypowiedzenia w przyszłości :) na pewno nam to wynagrodzą pozytywnie(...)

Na pewno obsypią Cię prezentami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i udało mi się doczytać do końca :] wiec po całej tej lekturze można powiedzieć tylko jedno ze jednak większość polaków nie lubi podwyżek i to mi się podoba. Wypowiedzi typu ze to normalne ze jest podwyżka, lub ze to tylko kilka złotych do mnie w ogóle nie przemawiają choć oczywiście szanuje ich zdanie jak ktoś lubi płacić za to samo więcej to zawsze może przesłać nadwyżkę pieniędzy na jakiś dom dziecka albo dać je sąsiadowi na pewno mu się przydadzą . Ja wczoraj wysłałem wypowiedzenie cyfrze warunki miałem dobre ale jak już ktoś wcześniej pisał lobie korzystać z praw jakie posiadam. Już po pierwszej rozmowie telefonicznej udało mi się wynegocjować ceny bez podwyżki, ale że papier już poszedł to poczekam może uda się coś jeszcze urwać, a jak nie to podpisze umowę na nowych warunkach na niższy pakiet tak czy tak stratny na pewno nie będę:] pozdrawiam wszystkich walczących i powodzenia w negocjacjach :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może moja wypowiedź wywoła wielkie oburzenie, ale napiszę co myślę o podwyżce. Jest po prostu konieczna. Praktycznie drożeje wszystko, od żywności po paliwa. Wiadomo inflacja, wzrost kosztów obsługi itd. Napisaliście już kilkanaście stron o podwyżce, większość z Was psioczy, wyzywa od złodziei i pisze wypowiedzenia umowy. Będąc na miejscu Cyfry wszystkie wypowiedzenia bym przyjął i podziękował abonentom, którzy wypowiedzenia wysłali, zero negocjacji. Interesuje kogoś oferta Cyfry, to proszę podpisać nową umowę z aktywacją i zaczynać od nowa. Skupiłbym się na stałych abonentach, którzy są z Cyfrą od lat i nie wypatrują okazji do kombinowania. Ja rozumiem, że można (a nawet trzeba) negocjować warunki umowy, przy jej przedłużaniu po okresie minimalnym ale wykorzystywanie każdej okazji do rozwiązania umowy i wymuszanie nowych warunków to już przesada i cierpią na tym wszyscy abonenci a szczególnie ci, którzy są z Cyfrą od lat. Jakoś po podwyżce cen energii nikt nie rozwiązuje umowy z dostawcą, po podwyżce paliwa nikt nie sprzedaje samochodu a po podwyżce żywności nikt nie przechodzi na ścisłą dietę, czy wegetarianizm. Bez żywności, czy energii raczej życie jest trudne, ale bez telewizji płatnej można żyć i nikt nikogo nie zmusza do trwania przy Cyfrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda Inspektorze , że nie dostrzegasz zmian in minus podnoszonych przez dyskutantów:

1. metody zmian, operator kusił (kusi) ofertami po starych cenach i nie zająknie się, że zaraz ulegną zwyżce.

2. nie wszystkie zmiany są odczuwalne równie pozytywnie przez abonentów (np. hasło o dołączeniu HD - jeśli ktoś korzysta ze starego sprzętu)

3. obniżenie merytorycznej zawartości kanałów (np. jeszcze niedawno History bez reklam, teraz nie chce się już tam wchodzić)

4. odczucia zwyżki są też indywidualne np. zwracam kartę START , płaciłem po 9,95 , od 1. maja 10,50 - teraz proponują po 19! blisko 100% (a dodano tu tylko wersje HD własny kanałów).

no cóż, Ty pewnie z tych bohaterów co to nie narzekają (a jednak narzekasz na tych co narzekają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

rozjaśnijcie mi umysł, proszę. W tej chwili za pakiet Optimum + multiroom płacę 69 zł. No ale wiadomo... Podwyżki. O ile wzrośnie mi ten abonament? Dodam jeszcze, że pisałem do cyfry+ i dostałem taką oto odpowiedź:

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem Akcji "CYFRA+ POWRÓT" uzyskał Pan 15 zł zniżki na zestaw Optimum. W związku z tym, od 01.03.2012 r. będzie ona liczona od nowej ceny pakietu.
.

Jakoś niedawno wypowiadałem umowę, ale zdecydowałem się jeszcze posiedzieć w C+. Tylko teraz z tą podwyżką to już mam mętlik w głowie. Chcę zapytać i upewnić się ile będę płacił, póki mam czas na zastanowienie się i ponowne wypowiedzenie umowy.

Pozdrawiam,

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam przedłużoną umowę na 25 miesięcy z grudnia 2010 na pakiet Optimum + Multiroom.

Aneks mam na zasadach:

- 50% rabatu na pakiet Optimum przez 9 miesięcy które oczywiście już się skończyły więc teraz płacę pełną opłatę czyli 69zł

- rabat 14zł na Multiroom przez 25 miesięcy czyli obecnie płacę 1zł a od marca 6zł

poza tym PVRa mam dożywotnio bez opłat ale to jeszcze z pierwszej umowy.

 

Nie patrząc na Multiroom mam takie warunki jakbym był na umowie na czas nieokreślony, a do końca umowy ma jeszcze równy rok bo obowiązuje do stycznia 2013, czyli w moim przypadku jak najbardziej opłaca się wysłać wypowiedzenie bo mogę powalczyć o rabaty do pakietu ale mam 2 wątpliwości, a mianowicie:

1. Czy jeśli nie dostanę od cyfry żadnej propozycji to czy będę mógł anulować moje wypowiedzenie czy mogę mi tą anulację uniemożliwić, bo nie chciałbym stracić PVRa za free?

2. Aktualnie mam Multirooma z modułami czyli doładowanie co 6 godzin, czy w związku z tym warto było by teraz z niego zrezygnować i w razie propozycji przedłużenia umowy ze strony cyfry na nowych warunkach wziąć go ponownie już jako dwie niezależne karty, bo chyba jeśli będę miał moduły w momencie składania mi przez cyfrę nowej oferty to raczej nie umożliwią mi wymiany modułów na niezależne karty?

Mnie też interesuje odpowiedż na to pytanie, zwłaszcza w punkcie pierwszym odnoszącym się do anulowania wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i ja zostałem wczoraj uraczony nowym aneksem i mam pytanie. Do tej pory myślałem, że różnica pomiędzy pakietem OPTIMUM (posiada siostra) a OPTIMUM HD (posiadam ja) to właśnie te dodatkowe kanały HD (typu Eurosport HD, TVp HD itp). W nowym aneksie różnica pomiedzy tymi pakietami to ... 22 zł. A przecież opcja ta dodatkowo kosztuje ... 11 zł. Gdzie jest wałek albo czego ja nie kumam ? Jak można te 2 pakiety roznicowac o 22zł, kiedy z ICH oferty roznica wynosi tylko 11zł.

jesli masz stare pakiety (ja tak mam z 2010) to roznica miedzy optimum a optimum hd to 22 zl

roznia sie one tym iz w hd sa programy hd

optimum hd to jest pakiet a nie opcja

jak ja podpisywalem umowe to nie bylo opcji hd

podpisalem na optimum i jesli teraz chce hd to nie moge dolaczyc opcji za 11 zl tylko musze zmienic na pakiet optimum hd a to roznica 22 zl

tak mi wyjasniono w cyfrze (dlatego wyslalem wypowiedzenie bym mogl przejsc na nowy pakiet optimum i wlaczyc OPCJE hd za 11 zl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszycy zajeliśmy się sporami między zwolennikami a przeciwnikami podwyżek - bez sensu, a koledze @ TomeX nie miał kto odpowiedzieć w sprawie ważnego pytania.

 

@ TomeX Masz dobrą ofertę ja bym nic nie ruszał mimo podwyzki.

 

Wypowiedzenie już złozone zawsze mozna wycofać przez tzw. złożenie oświadczenia o wycofaniu pisemnego zawiadomienia o braku zamiaru kontynuowania umowy o abonament złozonego zgodnie z Reulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@inspektor

oczywiście że nie ale a mam odmienne zdanie co do traktowania obecnych klientów jestem w cyfrze już jakieś 4 lata i jeżeli sam bym ich nie męczył i nie korzystał z takich sytuacji jak teraz to pewnie dalej płacił bym kosmiczne ceny za abonament. Dlatego uważam że cyfra nie dba o stałego klienta a tylko nagania to coraz to nowych często wprowadzając ich w błąd po to tylko żeby zarobić na nim i chociaż by dlatego uważam że tak łatwo nie zgodzę się na ich warunki. A wygrać można dużo ja po pierwszym telefonie zaoszczędziłem 7zł na abonamencie

uważam że to nie jest mało i wystarczyło by żebym miał dekoder na wynajem i pewnie to bym wytargował:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie podwyzki w czasie trwania umowy niezaleznie kto, mozna śmiało nazwać jako typowe granie na brak dostatecznej wiedzy abonenta. Mimo że istnieje mozliwośc ypowiedzenia to bardzo duzo osób nie czyta to co przysłała operator, nie zna sie na tym, lub nie ma czasu zając się tematem. Dzieki temu forum abonenci maja mozliwość zobaczenia całej machiny jaką posługuje się operator i że mogą coś w tym kierunku zrobić lub ugrać, nawet tylko dla wlasnej satysfakcji, a nie jak "lunatycy" w ciemno godzić się na podwyzki.

Wszyscy piszemy o podwyzkach w sakali jednego pakietu czy multiroomu, a pieniądze dopiro są globalnie po podsumowaniu podwyzek.

Tutaj prosty przykład podwyzka tylko zazanaczam tylko symboliczne 1,00 zł (jeden złotych) dla przykładu 500 000 abonentów, daje tylko lub AŻ PÓŁ MILIONA Złotych na miesiąc operatorowi. Pozostałe wyliczenia mozna samemu zrobic bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...