Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kilka dni temu doszedł do mnie aneks. Moja umowa ważna jest jeszcze 7 miesięcy a w tym miesiącu skończyła mi się roczna promocja. Nie mogę zejść na niższy pakiet i postanowiłem wykorzystać okazję podwyżki cen i rozwiązać umowę i w tym samym momencie wziąć przez internet nową umowę (promocja karnawałowa 3x000). Pytanie brzmi, kiedy zostanie rozwiązana umowa? Wyżej przeczytałem, ktoś z Was napisał, że jeśli podałem za powód podwyżkę cen to umowa zostanie rozwiązana dopiero 1 marca a ja nie chcę płacić do tego czasu tak wysokiej kwoty.. Za powód podałem podwyżkę cen bo trudno podawać inny skoro nadal mnie obowiązuje umowa. Co zrobić, aby jak najszybciej moja umowa została rozwiązana? Bo chciałbym już dziś przez internet zamówić nową. Wypowiedzenie planuję wysłać jutro i jako powód mam właśnie podwyżkę cen.

 

Dziękuję z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem to w osobnym pismie bo rachunek dostaje na email. Ciekawe ze mam napisane iz moja cena nie zmieni sie ale mimo to mam napisane ze moge wypowiedziec umowe jezeli nie zgadzam sie na zmiany.

To znaczy że masz gwarancję ceny a zrezygnować i tak możesz. Bo zmienia się regulamin/cennik czy coś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie brzmi, kiedy zostanie rozwiązana umowa? Wyżej przeczytałem, ktoś z Was napisał, że jeśli podałem za powód podwyżkę cen to umowa zostanie rozwiązana dopiero 1 marca a ja nie chcę płacić do tego czasu tak wysokiej kwoty.. Za powód podałem podwyżkę cen bo trudno podawać inny skoro nadal mnie obowiązuje umowa. Co zrobić, aby jak najszybciej moja umowa została rozwiązana? Bo chciałbym już dziś przez internet zamówić nową. Wypowiedzenie planuję wysłać jutro i jako powód mam właśnie podwyżkę cen.

Skoro podałeś powód że ze względu na zmianę cen to umowa rozwiąże się 29 lutego 2012 r., masz 1 miesiąc na zdanie sprzętu. Nie możesz rozwiązać umowy wcześniej bo ona nie dopuszcza takiej możliwości. Nową możesz sobie kupić i dzisiaj ale starą i tak będziesz płacił jeszcze przez luty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podpisałem umowę w lipcu 2011 na pakiet canal+kompakt z opcja hd 11zł+pvr10+multiroom 10=93zł w ofercie dla innych platform czyli 3 miesiące gratis za pakiet główny-konsultant po sprawdzeniu warunków promocji potwierdził ,iż podwyżka mnie nie obowiązuje.Widać decyduje regulamin promocji. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już wcześniej napisałem, że tydzień temu namówiłem rodzinkę na zmianę bezterminowej umowy, gdzie za pakiet "Optimum" płaciliśmy 69 złotych, na umowę na 19 (wcześniej napisałem chyba, że na 15) miesięcy z rabatem 15 złotych, więc teraz nawet po podwyżce będziemy płacić 62 złote, a do tego chyba od marca dostaniemy za tę cenę pakiet "Optimum HD", tzn. ja tak rozumiem ten punkt aneksu o zmianie nazw pakietów (właśnie, to dotyczy tylko nazwy czy też zawartości pakietu???), za który do września musieliśmy płacić 91 złotych :D .

 

Wniosek z tego taki, że podwyżki da się jednak uniknąć :D!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: czy mając zarejestrowane w systemie wypowiedzenie związane z końcem umowy (umowa do końca lutego) obejmą mnie nowe oferty kierowane do wypowiadających z powodu zmiany cennika?

 

Ciekawostka: Dzisiaj dotarł aneks wysłany 10 stycznia, mimo że już w grudniu wpłynęło do C+ ww. wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...