pitter Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Oferta jest dostępna na stronie operatora - wystarczy wejść i poczytać. Jeśli chodzi o cenę, to może to być błąd (błędy w ICOK to częste zjawisko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsmarcin Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 No właśnie też wydaje mi się, że jest to błąd ale chciałem się upewnić gdyż nie byłem pewny a nigdzie nie znalazłem takiej informacji o pakiecie za 16,60. Ciekawe czy jeśli ten pakiet bym zakupił to rzeczywiście miałbym pełny pakiet Super Film w takiej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 No i dzisiaj po wpłacie dodatkowych 20zł do Mini pakiecik Rozrywka mam Możesz napisać więcej szczegółów odnośnie tej promocji? Pierwsze słyszę żeby do Mini dokładali Rozrywkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To nie żadna promocja. Pakiet Rozrywka można było dodać do każdego z pakietów bazowych (w tym również do Mini) od początku jego istnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Pomyliły mi się pakiety i dlatego takie durne pytanie! Sory! A ten pakiet powinien nazywać się "Pakiet Erotyczny" wtedy wszystko było by jasne. Swoją drogą na stronie CP w dodatkowych opcjach widnieje wyłącznie VOD za 20zł przy innych pakiety jest (X). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 No i dzisiaj po wpłacie dodatkowych 20zł do Mini pakiecik Rozrywka mam Czy istnieje sposób na zapłacenie abonamentu za więcej niż jeden miesiąc przez płatności elektroniczne ? "Jednym kliknięciem" - nie, trzeba osobno robić płatność za każdy miesiąc. A mi się natomiast wydaje, że zmieniając kwotę na przelewie (elektronicznym) spokojnie można zapłacić za taki okres jaki się chce... Ostatnio np. zapłaciłem za pół roku (przez pekao) i z całą pewnością nie klikałem 6x raz po raz. Przy płatności przelewem może tak być, nie sprawdzałem, a wyraziłem się nieprecyzyjnie. Miałem na myśli płatność kartą, gdzie, niestety, nic z kwotą nie można mieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Błędów w iCOK-u ciąg dalszy. Wchodzę przed chwilą w płatności, a tam: Oczywiście, abonament opłacony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 znaczy że zerwali z Tobą umowę bez twojej wiedzy należy Ci się odszkodowanie a w ogóle jak opłaciłeś abonament to po co chcesz płacić drugi raz? widocznie to takie zabezpieczenie żebyś się nie pomylił, w ten sposób informują że już płaciłeś i nie musisz płacić a poza tym ja w ogóle nie mogę się na konto zalogować, pisze że operacja przerwana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 U mnie jest tak samo "101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaaw Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 potwierdzam, u mnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 znaczy że zerwali z Tobą umowę bez twojej wiedzy należy Ci się odszkodowanie a w ogóle jak opłaciłeś abonament to po co chcesz płacić drugi raz? widocznie to takie zabezpieczenie żebyś się nie pomylił, w ten sposób informują że już płaciłeś i nie musisz płacić a poza tym ja w ogóle nie mogę się na konto zalogować, pisze że operacja przerwana A napisałem gdzieś, że chce opłacać? Zalogowałem się tylko, wszedłem w płatności i taki oto komunikat. Ale z tego co widzę nie tylko u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 U nie też na pre-paidzie na koncie w ICOK jest 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty" , rano było wszystko w porządku, około południa zrobiłem przelew na ta nową promocje letnia i teraz jest j/w, czyzby tak szybko przelew przeszedł - zobaczymy jutro?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Taki błąd jest u wszystkich,nawet u tych którzy mają jeszcze umowę terminową.Jakaś pewnie jest awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Awarię to oni cały czas mają Według iCOK mogłem wziąć pakiet HBO za 0,10 zł (dziesięć groszy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 To fajną promocję ci zaoferowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 A no... Nawet do nich nie dzwoniłem, żeby na idiotę nie wyjść Obrazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam! U mnie jest to samo. Też brak aktywnego kontraktu dla karty i bark możliwości ponowienia sygnału. Opłacony pakiet familijny 10 zł, w tej nowej wakacyjnej promocji. Ale o dziwo, płatności elektroniczne po godzinie już były zaksięgowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosuvart Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Maj tam niezły [beep]... mi wyświetla na obu kartach taką wiadomość " Status operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ale o dziwo, płatności elektroniczne po godzinie już były zaksięgowane. Promocję wakacyjną opłaciłem za pomocą karty przez iCOK. Zaraz po tym coś się zawiesiło: "101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty". Zablokowało mi 2 x 10zł, a wszędzie była płatność 10zł. Przeważnie płatności elektroniczne były księgowanie w ciągu godziny. Jaki macie kod promocji? Ja mam w historii kontraktu: DKDD DKSF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Maj tam niezły [beep]...mi wyświetla na obu kartach taką wiadomość " Status operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty " Mi też takie komunikat wyświetlało.Musisz zrobić przelew i momencie gdy do nich dotrze zadzwonić do żeby pakiet Ci nadali.Przelew powinien dotzreć w ciągu 24H. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 U mnie taki sam błąd, pakiet opłacony przez przelew ręczny, w ICOK chcą ode mnie 77zł (że niby zaległość jakaś, nie wiem skąd... ) przelew zrobiony wczoraj w banku, nadal nie zaksięgowany w ICOK i na dodatek nie działa żaden kanał.. wszystko poblokowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Po zaksięgowaniu płatności elektronicznej odblokowało się: Tylko nie bardzo mi się podoba to, że zablokowało mi 20zł zamiast 10zł. Poczekam aż rozliczą obciążenia z karty, pierwszy raz mi się tak zdarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Szkoda że nie da się zamówić promocji. Moja umowa przechodzi na FTA 3.08 czyli za miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 u mnie niby przelew jeszcze nie dotarł... i w "opłacony do" nie mam kompletnie żadnego pakietu i nic nie działa śmiech na sali.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Mamy jakże piękną godzinę 3:17, a ja jestem właśnie po ponad 30-minutowej rozmowie z konsultantką CP. A wszystko zaczęło się od tego, że zalogowałem się na iCOK i ku mojemu zdziwieniu okres rozliczeniowy Pre-paida zmienił się z 7 dnia miesiąca, na 16 dzień miesiąca. Ja więc hyc za telefon i dzwonię na infolinię. Zacząłem oczywiście od mojego głównego problemu - odpowiedzi na reklamację złożoną 23.04.2010 r. (data wpływu pisma do CP), dotyczącą niesłusznie potrąconej kwoty z kaucji zwrotnej. W końcu ile można czekać za swoimi pieniędzm!?. Jakież było oburzenie konsultantki na domaganie się odpowiedzi na reklamację. Myślałem, że mnie krew zaleje... ale najlepsze będzie później... Po 20 minutach rozmowy usłyszałem, że "właśnie dzisiaj, 23.06.2010 r. o godzinie 1:24 reklamacja była realizowana". Co za bzdura!... 7 maja dzwoniono do mnie telefonicznie. Nie zastano mnie jednak, więc odpowiedź miałem otrzymać pocztą. Kilkakrotnie dzwoniłem do nich, otrzymywałem numery zgłoszenia i na tym się kończyło. Ale ok... mam ja na was oko... Skończyłem sprawę reklamacji, więc czas zapytać o zmianę okresu rozliczeniowego Pre-paida. No i tutaj zaczął się cyrk. Jakże wyszczekana baba, próbowała wejść mi w słowo, pokazać jaka to ona jest mądra... Zaczyna rzucać różnymi datami. A to data wpływu pieniędzy na konto CP, a to data przyjęcia jakiegoś zgłoszenia. Widać, że w d... ma to, co do niej mówię. Jedna wielka zlewka. Ja swoje, a ona swoje. Dochodzimy w końcu do sprawdzenia, czy mam aktywną promocję "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". I tu kolejny zonk. Według "przemiłej" pani konsultantki "nie mam aktywnej tej usługi"!!! Jak to nie mam? 7 czerwca, w dniu wprowadzenia promocji dzwoniłem do CP. Otrzymałem numer zgłoszenia!!! Dla potwierdzenia dzwoniłem 12 czerwca, żeby mieć pewność że mam aktywne "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". Byłem na tyle cwany, że tylko zapytałem jakie usługi mam aktywne na karcie Pre-paid. Co usłyszałem? - "Wakacje z Cyfrowym Polsatem"! Więc gdzie się ona podziała (promocja)? Usłyszałem tylko, że najprawdopodobniej "konsultant pomylił się, albo zaszło jakieś nieporozumienie". W systemie jest tylko deklaracja na pakiet Familijny i tyle. Muszę przyznać, że kobitka ma niezłe poczucie humoru!... i to o 3-ciej w nocy! Jak się pomylił? Przecież przedstawiał mi warunki promocji! A konsultantka co na to? "Możemy odsłuchać nagranie tamtej rozmowy" no i oczywiście, że "mogę złożyć reklamację drogą telefoniczną..." ble ble ble... Wszyscy to znamy... Mam już dosyć was i tych waszych reklamacji. Jeszcze z jednego łajna nie wyszedłem, a mam się w drugie pakować? Na pewno nie! Złożyłem drugie już zamówienie na "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". Jutro dzwonię ostatni raz i zobaczę co teraz usłyszę. Z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że w dniu dzisiejszym trafiłem na najgorszego konsultanta CP. Zero profesjonalizmu, zero jakiejkolwiek wiedzy i dobrego wychowania!!! Normalnie ręce opadają! edit: Godzina 12:15 - rozmowa z konsultantem CP. Okazuje się, że zgłoszenie przyjęte 7 czerwca odnośnie promocji "Wakacje z Cyfrowym Polsatem" jest odnotowane w systemie. Powód całego zamieszania: wczoraj mieli aktualizację danych. Sr... w banie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.