Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

trzeba bardzo precyzyjnie napisać tytuł przelewu, żeby nie było żadnych wątpliwości za co płacimy

A to jakiś problem? Chyba zawsze trzeba precyzyjnie pisać tytuł przelewu, to akurat dla mnie jest jasne. Od 10 lat wykonuje "zwykłe" przelewy elektroniczne do wszelkich możliwych firm, instytucji i nigdy nie było z tym najmniejszego problemu. Dotyczy to zarówno opreatorów komórkowych, platformy cyfrowej oraz wielu innych instytucji. Jeśli płacą za Polsat "bywa różnie ze zwykłym przelewem" to świadczy to wyłącznie o średniowieczu panującym u tego operatora.

Jeżeli to dotyczy abonamentu to być może tak jest natomiast jeżeli opcji prepaid to nie mogę się z tym zgodzić, bo inne płatności do firm itp. to nie ta sama zasada co te z cyfrowego polsatu. Bo podstawowym warunkiem aby automatycznie zostały nadane pakiety jest odpowiednia kwota przelewu. W przypadku systemu płatności cyfrowego polsatu tytuł przelewu nie ma większego znaczenia.

Przelewy do firm, instytucji mają się nijak do systemu cyfrowego polsatu, bo tutaj najważniejsza jest kwota przelewu, bo wszystko jest robione z automatu i on przydziela odpowiednie pakiety jak masz przelew na odpowiednią kwotę. Jeżeli wpłacisz inną kwotę niż wynika z sumy poszczególnych pakietów to wtedy kwota zostanie zaksięgowana jako wolne środki. Co do płatności elektronicznych dokonywanych przez ICOK nie było problemu bo tam się zaznaczało wybrane pakiety i automatycznie po zsumowaniu była odpowiednia kwota do zapłaty.

Reasumując robiąc zwykły przelew internetowy po pierwsze trzeba zwrócić uwagę na:

1) odpowiedni numer konta

2) odpowiednią kwotę przelewu ( w przypadku opcji prepaid)

3) dokonanie przelewu kilka dni wcześniej z uwagi na wydłużony termin księgowania przez CP

 

@Alcatraz

Jakbyś kiedykolwiek dokonał wpłaty przez ICOK (płatności elektroniczne opcja preapaid) to byś wiedział na jakiej zasadzie to działa i pisałbyś nieco inaczej niż powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując robiąc zwykły przelew internetowy po pierwsze trzeba zwrócić uwagę na:

1) odpowiedni numer konta

2) odpowiednią kwotę przelewu ( w przypadku opcji prepaid)

3) dokonanie przelewu kilka dni wcześniej z uwagi na wydłużony termin księgowania przez CP

Dokładnie! Na to zawsze zwracam uwagę i nigdy nie ma problemów z przelewami. Oczywiście pisałem o abonamencie (jak widać we wcześniejszych moich postach), prepaidu nie brałem i nie biorę pod uwagę - tu być może są jakieś problemy choć w dzisiejszych czasach być ich nie powinno ponieważ utrudniają one życie klientom - a tak być nie może!

 

Jakbyś kiedykolwiek dokonał wpłaty przez ICOK (płatności elektroniczne opcja preapaid) to byś wiedział na jakiej zasadzie to działa i pisałbyś nieco inaczej niż powyżej

Tu znowu się nie zgodzę ponieważ system płatności w iCOK Polsatu to nie jest jakaś wiedza tajemna i podobne systemy działają w wielu miejscach - tylko właśnie u innych funkcjonują wymiennie ze zwykłymi przelewami elektronicznymi. Widocznie dbałość o klienta jest tam na wyższym poziomie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
jakie dodatkowe opłaty? najczęściej przelewy krajowe są darmowe, podobnie jak posiadanie podstawowego rachunku, tracisz tyle co za przelew z zagranicy do kraju. Przejrzyj oferty rachunków w bankach krajowych. Nie bądź już taki wygodny i trochę się wysil bo niewiele Cię to kosztuje, a nerwów sporo zaoszczędzisz.

Nikt się nie denerwuję tutaj :). Ja wiedziałem, że sobie poradzę, ale chciałem zwrócić na mankamenty największej cyfrowej platformy w Polsce. PayPal chyba byłby jednym z najbardziej idealnych rozwiązań. Moja wpłata została zaksięgowana 21 marca czyli z dniem kiedy rozpoczęlismy wymianę zdań... Można? Można, ale nie o to chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą strasznie mnie CP rozzzłościł: w poniedziałek wysłałem przelew na prepaida, kasa dopiero dziś zaksięgowana z poniedziałkową datą, uprawnienia na karcie dopiero dzisiaj się pojawiły. 2 dni płatności w plecy :/ zwykle płaciłem płatnościami elektronicznymi, a teraz coś skopane jest i musiałem zwykłym przelewem płacić.

Zasugerowałem się Twoim postem i zleciłem przelew z Eurobanku w czwartek 22 marca tj. 6 dni (oraz 4 dni roboczych) przed upływem ważności aktywnych pakietów i jeszcze tego samego dnia przelew był widoczny w ICOK jako zaksięgowany mało tego dotychczasowe aktywne pakiety czyli Familijny oraz HD miałem opłacone do 28 marca (co widać na poniższym screenie) tym razem płaciłem tylko za pakiet Familijny i jeszcze tego samego dnia opłacony pakiet został przedłużony o miesiąc ale nie z dniem zaksięgowania wpłaty ale z dniem upływu ważności poprzedniego pakietu. Podsumowując poprzednie pakiety traciły ważność 28.03.2012 wpłata zlecona i zaksięgowana 22.03.2012 no i co najważniejsze pakiet przedłużony o miesiąc nie z dniem księgowania wpłaty ale z dniem końca ważności poprzedniego pakietu.

polsat.jpg

Kończąc nie wiem jak to robicie, że Wam przedłużają ważność konta po pewnym czasie skoro twierdzą, że wpłata została zaksięgowana wcześniejszego dnia :roll: Nie chcę tu nic przesądzać ale ewidentnie ktoś tu oszukuje patrząc choćby na mój przykład bo niby dlaczego akurat ja miałbym być uprzywilejowany 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dnia 01 kwietnia opłaciłem przez iPKO swój pierwszy abonament.Oczywiście przed czasem.Wszystkie dane prawidłowe (numer mojego konta nadanego przez CP,mój numer klienta,tytuł wpłaty,kwota z umowy).W ICOK do dzisiaj 5 kwietnia zapis w danych wpłaty:"Ostatnia wpłata brak".Co mam o tym sadzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ostatnia wpłata brak".Co mam o tym sadzić?

ICOK tak robi nie wiadomo dlaczego. To normalne. Niekiedy przelew rejestrowany jest w tym samym dniu, a niekiedy po kilku dniach ze wsteczną datą. Nie ma się co martwić. Pieniądze na koncie CP są, tylko ich nie widać w ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziek za odpowiedzi.Z panelu ICOK zadałem pytanie w tej właśnie sprawie,załączyłem też e-dowód wpłaty.Kiedy jeszcze byłem klientem "N"płaciłem za pomocą usługi BILLIX.Wygodne i akceptowane przez "N" (mają z Billix umowę).Oczywiście płatności elektroniczne przynajmniej u mnie w IOCK nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam, że coś im się sypnęło z płatnościami. Przelałem 1 kwietnia 2 x za familijny bo mam 2 dekodery, do dzisiaj (06.04.2012) nie ma ani śladu po moich wpłatach, byłem w punkcie w Polsatu oni też nie widzą moich wpłat. Nie chce mi się dzwonić na infolinie bo jest jeszcze czas jeśli chodzi o termin, ale zdecydowanie coś jest nie tak. A płatności na 100 % dobrze bo płacę przelewem od ponad 3 lat na te same konta.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, platnosci online przez ICOK to byla jedna z niewielu rzeczy, ktora udala sie CP. Za dobrze dzialala wiec musieli popsuc :(

Podejrzewam, że zbyt wiele ludzi zaczęło z tego korzystać i stwierdzili, że prowizja jaką płacą firmie to obsługującej jest za duża aby dalej to utrzymywać. Wiadomo przecież, że po zakupie Plusa Solorz liczy teraz każdą złotówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...