Mietko82 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Na jakiej przeglądarce internetowej zakładałeś i spróbuj na innej założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Próbowałem już na trzech przeglądarkach, efekt jest zawsze taki sam. Najpierw "Status operacji: błędne dane" a za drugim, trzecim razem "Status operacji: Zbyt duża liczba prób". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko82 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Zadzwoń do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ja raz tak miałem dłuższy czas. Telefonowałem nawet do konsultanta. Po skonsultowaniu wyszedłem na nierozgarniętego. Okazało się, że pomyliłem numer karty, który wydawało mi się, że pamiętam. Nie chciało mi się jeszcze raz tego samego pisać, dlatego zacytowałem. To była przyczyna, że konto nie chciało się założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ja chciałem dzisiaj opłacić mój moduł "CI" w "prepaidzie" na kolejny miesiąc przez płatności elektroniczne, a tu byczki... Nic, poczekam, mam nadzieję, że płatności elektroniczne wrócą do piątku, bo wtedy jest mi potrzebna "TVP HD", a mam ją teraz tylko z "CP"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Powiedzcie jak to jest z płatnościami w Cyfrowym Polsacie? Czy nie można wykonać zwykłego przelewu (abonamentu) ze swojego banku na ich konto - trzeba wchodzic do iCOK i tam coś grzebać? Przecież numer konta jest stały, wpisujemy tylko tytuł przelewu i wszystko gra bez udziału iCOK. Tak jest np. w C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Można płacić zwykłym przelewem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz81 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Powiedzcie jak to jest z płatnościami w Cyfrowym Polsacie? Czy nie można wykonać zwykłego przelewu (abonamentu) ze swojego banku na ich konto - trzeba wchodzic do iCOK i tam coś grzebać? Przecież numer konta jest stały, wpisujemy tylko tytuł przelewu i wszystko gra bez udziału iCOK. Tak jest np. w C+. oj niewiedza boli i bzdury wypisujesz bo przez płatności elektroniczne było bardzo prosto i przejmnie - zaznaczałeś wybrany pakiet (pakiety) i dokonywałeś przelewu, a różnica jest w czasie zaksięgowania i nadania pakietów. Przez płatności elektroniczne było to zazwyczaj max. 20 minut i uprawnienia miałeś na karcie i sprawa zamknięta. Przy przelewie bankowym czas księgowania to nawet kilka dni, a często zdarza się tak, że kwota którą wpłaciłeś po zaksięgowaniu widniała w systemie jako nadpłata. Teraz polsat się wycwanił i będzie (u niektórych już jest) pobierana opłata za przelew przez płatności elektroniczne. Reasumując: kto korzystał kiedykolwiek z płatności elektronicznych to wie o czym piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 To znaczy, że możliwość zapłaty poprzez płatności elektroniczne nie jest dłużej dostępna? Mieszkam za granicą i do tej pory zawsze korzystałem z tej opcji. Czy można płacić przez telefon? Za 2 dni kończy mi się okres rozliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Czy można płacić przez telefon? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Podanie pełnego numeru karty, datę wygaśnięcia oraz 3 numerów na pasku od tyłu. Jakie zostały mi alternatywy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Z zagranicy nie można płacić przelewem bankowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serialnik Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Aktualnie tylko przelew, odnajdź numer SWIFT i IBAN. Polsat nie umożliwia płacenia przez telefon kartą płatniczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 @mentoris: jak mieszkasz zagranicą to sobie załóż jakieś darmowe konto w kraju i na niego kasę przelewaj. nasi operatorzy nie idą na rękę osobom mieszkającym poza krajem ale coraz więcej jest opcji do płacenia z krajowych kont poprzez płatności elektroniczne. swoją drogą strasznie mnie CP rozzzłościł: w poniedziałek wysłałem przelew na prepaida, kasa dopiero dziś zaksięgowana z poniedziałkową datą, uprawnienia na karcie dopiero dzisiaj się pojawiły. 2 dni płatności w plecy zwykle płaciłem płatnościami elektronicznymi, a teraz coś skopane jest i musiałem zwykłym przelewem płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Czyli rozumiem, że nie mając dostępu do polskiego konta nic nie zrobie? Przecież to śmieszne. Z jakiej racji ja mam płacić za nieduolność CP dodatkowe opłaty za transfer typu Western Union? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Z takiej racji, że zgodnie z regulaminem Cyfrowy Polsat świadczy usługi tylko i wyłacznie na terenie POLSKI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 jakie dodatkowe opłaty? najczęściej przelewy krajowe są darmowe, podobnie jak posiadanie podstawowego rachunku, tracisz tyle co za przelew z zagranicy do kraju. Przejrzyj oferty rachunków w bankach krajowych. Nie bądź już taki wygodny i trochę się wysil bo niewiele Cię to kosztuje, a nerwów sporo zaoszczędzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Najlepiej jak by PayPal uruchomili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Mi tak jak napisałem się nie spieszy, ale płatności elektroniczne moim zdaniem MUSZĄ wrócić, bo inaczej "CP" będzie się cofał w rozwoju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 oj niewiedza boli i bzdury wypisujesz Kolego lukasz81 ale wyhamuj i nie używaj takiego języka, dobrze? Przeczytaj jeszcze raz a zobaczysz, że ja niczego niewypisuję tylko pytam jak jest obecnie, bo większość kolegów wcześniej pisała, że są wielkie problemy z płatnościami w iCOK. Dlatego spytałem, czy można płacić normalnym przelewem z pominięciem szwankującej płatności elektronicznej w iCOK. Uzyskałem pozytywną odpowiedź, która wszystko wyjaśnia więc niepotrzebnie się wysilałeś ze swoimi moralitetami pod moim adresem. A pomijając już wszystko pytałem o opłaty abonamentowe a nie prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz81 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 przeczytałem nawet więcej niż raz i przecież wyraźnie wyżej napisałeś: Przecież numer konta jest stały, wpisujemy tylko tytuł przelewu i wszystko gra bez udziału iCOK. Tak jest np. w C+. i nadal stwierdzam, że mijasz się z prawdą nie widząc różnicy między zwykłym przelewem bankowym a płatnościami elektronicznymi z ICOK. Dotyczy to zarówno preapaid jak i abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Nigdzie nie napisałem, że nie ma różnicy między zwykłym przelewem bankowym a płatnościami elektronicznymi z ICOK - to po pierwsze. Po drugie nie mówię o "zwykłym przelewie bankowym", tylko oczywiście o elektronicznym (czyli bankowość internetowa). Dlatego twierdzę (na co zresztą otrzymałem potwierdzenie m.in. na Forum), że można normalnie, bez iCOK wpłacić abonament za pomocą swojej bankowości internetowej, niezależnej od iCOK. I tu, przy zachowaniu odpowiedniego terminu wpłaty (nie na ostatni dzień) nie będzie różnicy między zwykłym przelewem elektronicznym a płatnościami z iCOK. Różnice, o których piszesz ograniczają się do szybkości przelewu - w iCOK teoretycznie mogą być szybsze ale biorąc pod uwagę fakt, że to częściej nie działa jak działa, lepiej wpłacać zwykłym (i darmowym w większości banków) przelewem internetowym, robiąc to kilka dni wcześniej dla bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 A z moich doświadczeń z "iCOK`iem" wynika, że co jak co, ale do teraz z płatnościami elektronicznymi nie miałem w zasadzie żadnych kłopotów, a ze zwykłym przelewem czasem różnie bywa (trzeba bardzo precyzyjnie napisać tytuł przelewu, żeby nie było żadnych wątpliwości za co płacimy)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 trzeba bardzo precyzyjnie napisać tytuł przelewu, żeby nie było żadnych wątpliwości za co płacimy A to jakiś problem? Chyba zawsze trzeba precyzyjnie pisać tytuł przelewu, to akurat dla mnie jest jasne. Od 10 lat wykonuje "zwykłe" przelewy elektroniczne do wszelkich możliwych firm, instytucji i nigdy nie było z tym najmniejszego problemu. Dotyczy to zarówno opreatorów komórkowych, platformy cyfrowej oraz wielu innych instytucji. Jeśli płacą za Polsat "bywa różnie ze zwykłym przelewem" to świadczy to wyłącznie o średniowieczu panującym u tego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Zgadzam się z Alcatraz, przelew to nie problem. Ważne by nadawca był dokładnie zidentyfikowany. Wykonałem setki przelewów przez net i ani razu nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.