Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja raz tak miałem dłuższy czas. Telefonowałem nawet do konsultanta. Po skonsultowaniu wyszedłem na nierozgarniętego. Okazało się, że pomyliłem numer karty, który wydawało mi się, że pamiętam.

Nie chciało mi się jeszcze raz tego samego pisać, dlatego zacytowałem. To była przyczyna, że konto nie chciało się założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem dzisiaj opłacić mój moduł "CI" w "prepaidzie" na kolejny miesiąc przez płatności elektroniczne, a tu byczki...

 

Nic, poczekam, mam nadzieję, że płatności elektroniczne wrócą do piątku, bo wtedy jest mi potrzebna "TVP HD", a mam ją teraz tylko z "CP"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jak to jest z płatnościami w Cyfrowym Polsacie? Czy nie można wykonać zwykłego przelewu (abonamentu) ze swojego banku na ich konto - trzeba wchodzic do iCOK i tam coś grzebać? Przecież numer konta jest stały, wpisujemy tylko tytuł przelewu i wszystko gra bez udziału iCOK. Tak jest np. w C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jak to jest z płatnościami w Cyfrowym Polsacie? Czy nie można wykonać zwykłego przelewu (abonamentu) ze swojego banku na ich konto - trzeba wchodzic do iCOK i tam coś grzebać? Przecież numer konta jest stały, wpisujemy tylko tytuł przelewu i wszystko gra bez udziału iCOK. Tak jest np. w C+.

oj niewiedza boli i bzdury wypisujesz :) bo przez płatności elektroniczne było bardzo prosto i przejmnie - zaznaczałeś wybrany pakiet (pakiety) i dokonywałeś przelewu, a różnica jest w czasie zaksięgowania i nadania pakietów. Przez płatności elektroniczne było to zazwyczaj max. 20 minut i uprawnienia miałeś na karcie i sprawa zamknięta. Przy przelewie bankowym czas księgowania to nawet kilka dni, a często zdarza się tak, że kwota którą wpłaciłeś po zaksięgowaniu widniała w systemie jako nadpłata.

Teraz polsat się wycwanił i będzie (u niektórych już jest) pobierana opłata za przelew przez płatności elektroniczne.

Reasumując: kto korzystał kiedykolwiek z płatności elektronicznych to wie o czym piszę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To znaczy, że możliwość zapłaty poprzez płatności elektroniczne nie jest dłużej dostępna? Mieszkam za granicą i do tej pory zawsze korzystałem z tej opcji. Czy można płacić przez telefon? Za 2 dni kończy mi się okres rozliczeniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mentoris: jak mieszkasz zagranicą to sobie załóż jakieś darmowe konto w kraju i na niego kasę przelewaj. nasi operatorzy nie idą na rękę osobom mieszkającym poza krajem ale coraz więcej jest opcji do płacenia z krajowych kont poprzez płatności elektroniczne.

 

swoją drogą strasznie mnie CP rozzzłościł: w poniedziałek wysłałem przelew na prepaida, kasa dopiero dziś zaksięgowana z poniedziałkową datą, uprawnienia na karcie dopiero dzisiaj się pojawiły. 2 dni płatności w plecy :/ zwykle płaciłem płatnościami elektronicznymi, a teraz coś skopane jest i musiałem zwykłym przelewem płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czyli rozumiem, że nie mając dostępu do polskiego konta nic nie zrobie? Przecież to śmieszne. Z jakiej racji ja mam płacić za nieduolność CP dodatkowe opłaty za transfer typu Western Union?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie dodatkowe opłaty? najczęściej przelewy krajowe są darmowe, podobnie jak posiadanie podstawowego rachunku, tracisz tyle co za przelew z zagranicy do kraju. Przejrzyj oferty rachunków w bankach krajowych. Nie bądź już taki wygodny i trochę się wysil bo niewiele Cię to kosztuje, a nerwów sporo zaoszczędzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj niewiedza boli i bzdury wypisujesz

Kolego lukasz81 ale wyhamuj i nie używaj takiego języka, dobrze? Przeczytaj jeszcze raz a zobaczysz, że ja niczego niewypisuję tylko pytam jak jest obecnie, bo większość kolegów wcześniej pisała, że są wielkie problemy z płatnościami w iCOK. Dlatego spytałem, czy można płacić normalnym przelewem z pominięciem szwankującej płatności elektronicznej w iCOK. Uzyskałem pozytywną odpowiedź, która wszystko wyjaśnia więc niepotrzebnie się wysilałeś ze swoimi moralitetami pod moim adresem. A pomijając już wszystko pytałem o opłaty abonamentowe a nie prepaid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem nawet więcej niż raz :) i przecież wyraźnie wyżej napisałeś:

Przecież numer konta jest stały, wpisujemy tylko tytuł przelewu i wszystko gra bez udziału iCOK. Tak jest np. w C+.

i nadal stwierdzam, że mijasz się z prawdą nie widząc różnicy między zwykłym przelewem bankowym a płatnościami elektronicznymi z ICOK. Dotyczy to zarówno preapaid jak i abonamentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisałem, że nie ma różnicy między zwykłym przelewem bankowym a płatnościami elektronicznymi z ICOK - to po pierwsze. Po drugie nie mówię o "zwykłym przelewie bankowym", tylko oczywiście o elektronicznym (czyli bankowość internetowa). Dlatego twierdzę (na co zresztą otrzymałem potwierdzenie m.in. na Forum), że można normalnie, bez iCOK wpłacić abonament za pomocą swojej bankowości internetowej, niezależnej od iCOK. I tu, przy zachowaniu odpowiedniego terminu wpłaty (nie na ostatni dzień) nie będzie różnicy między zwykłym przelewem elektronicznym a płatnościami z iCOK. Różnice, o których piszesz ograniczają się do szybkości przelewu - w iCOK teoretycznie mogą być szybsze ale biorąc pod uwagę fakt, że to częściej nie działa jak działa, lepiej wpłacać zwykłym (i darmowym w większości banków) przelewem internetowym, robiąc to kilka dni wcześniej dla bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z moich doświadczeń z "iCOK`iem" wynika, że co jak co, ale do teraz z płatnościami elektronicznymi nie miałem w zasadzie żadnych kłopotów, a ze zwykłym przelewem czasem różnie bywa (trzeba bardzo precyzyjnie napisać tytuł przelewu, żeby nie było żadnych wątpliwości za co płacimy)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba bardzo precyzyjnie napisać tytuł przelewu, żeby nie było żadnych wątpliwości za co płacimy

A to jakiś problem? Chyba zawsze trzeba precyzyjnie pisać tytuł przelewu, to akurat dla mnie jest jasne. Od 10 lat wykonuje "zwykłe" przelewy elektroniczne do wszelkich możliwych firm, instytucji i nigdy nie było z tym najmniejszego problemu. Dotyczy to zarówno opreatorów komórkowych, platformy cyfrowej oraz wielu innych instytucji. Jeśli płacą za Polsat "bywa różnie ze zwykłym przelewem" to świadczy to wyłącznie o średniowieczu panującym u tego operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...