maxsat Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jak stare konto masz to zaloguj sie na stare konto jak pamiętasz lub masz numer starej karty do tamtego konta. A najprościej to zadzwoń i niech usuną i założysz nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Próbuję tak jak mówisz.Zadzwoniłem i poprosiłem o usunięcie konta. Teraz mam odczekać 48 h i zobaczymy czy nowe konto da się założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 I znowusz lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 u mnie tez nie dziala, chcialem przez to opłacic bo kasa szybciej do nich dochodzi ale niestety. Wpłaciłem normalnie kase na konto 8 a doszła do nich 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 To ja nie wiem jak ty to robisz. Ja ostatnio wpłacałem im kasę 12 tego rano i po południu 12 tego już była dostępna w ICOK.Weż pod uwagę, że 10 i 11 banki były nieczynne i przelewów nie robiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 I znowusz lipa Nie dość że ta lipa trwa już dość długo to jeszcze kasa jaka wpłacałem drogą elektroniczna w czwartek 8 marca gdzieś sobie zniknęła.Płaciłem kartą i zaraz potem otrzymałem wiadomość że transakcja przebiegła niepomyślnie.Ale z mojego konta pieniążki zostały pobrane!Dzwonię więc do infolinii i mówię o problemie.Poradzili mi żebym napisał maila do CP,przesłał potwierdzenie wpłaty z banku i opisał sprawę.OK,wysłałem czekam 48 godzin i nikt nie raczy nawet odpowiedzieć.Dzwonię więc wczoraj i pytam się o co chodzi.Słyszę że maila muszę wysłać nie do nich ale do serwisu płatności online.Widać w CP sami nie mają pojęcią gdzie się składa reklamacje.Napisałem więc i czekam.Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 @adrian74, u nich to normalka, żeby się o tym przekonać wystarczy zadzwonić i trafić na trzech różnych konsultantów i każdy z nich odpowie Ci co innego, bo po co ma być łatwo i przyjemnie dla klienta. Dalej, jeżeli np.mam środki na koncie więc powinna być możliwość wyboru pakietu, ale nie, żeby nie było za prosto to jeszcze potrzebne jest co? deklaracja. Mógłbym wymieniać dalej np. moja korespondencja z nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Mija właśnie tydzień a płatności elektroniczne dalej nie działają.W dzisiejszych czasach to już żenada.W CP pewnie wracają do ery papierkowych blankietów opłacanych na poczcie. PS>Moja sprawa oczywiście dalej nie rozwiązana.Podobno zawinił system w serwisie płatności online.Ach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 A u mnie mam już od początku marca umowę na Familijny HD a w ICOK widnieje, że dekoder jest nadal w pre-paid. Przysyłają mi sms-y, emaile z windykacji, że nie zapłaciłem 21,70 zł z tytułu zaległego abonamentu. Żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treviso Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam Przez nie działanie płatności elektroniczne zmuszony wczoraj rano przelałem kasę na konto do wpłat (ing) ,dziś na chwile obecną po sprawdzeniu w icok nie ma jeszcze tej wpłaty . Po wysłaniu emaila do nich o przyśpieszeniu zaksięgowania wpłaty dostałem wzdeckiego emaila ,że sygnał jest nadawany i abym podał im co sie wyswietla na ekranie ,normalnie chyba tam pracują [beep]e. Rozumiem,że dopóki w icok nie pojawi się wpłata to nie co czekać na przesłanie uprawnień? A jutro finał siatkówki z Bełchatowem!!!!!!!!!!!! Treviso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Ja 13 tego wysłałem im dodatkowe pieniądze i do dzisiaj ich nie ma na koncie w ICOK. Co dziwne, przelew z 12 tego trafił tam w ten sam dzień. To jakaś większa awaria systemu. Zatelefonuj do TCOK. Na pewno pieniądze są na koncie. Poprawka. Dopiero dzisiaj 17 tego pojawiła się wpłata z 13 tego, z datą 13 tego. To znaczy że CP dostało kasę w ten sam dzień co ją przelewałem, tylko ICOK szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Tak pieniądze były na koncie na drugi dzień, ale po co to straszenie od razu windykacją jak to oni dali....wiadomo co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treviso Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam ponownie Po kolejnym sprawdzeniu czy jest wpłata w icok wpadłem na pomysł aby ponowić sygnał,po pietnastu minutach pojawił się obraz na kanałach z pakietu mini hd. Tak więc rada jek ktoś wpłaci kasę i nie ma tego w icok to ponowić sygnał bo to może zadziałać. Dzieki za podpowiedzi i oglądamy 2 połówkę legii z polonią bo gorzej już grac nie mogą. Treviso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 brak możliwości wpłat elektronicznych w obecnych czasach to po prostu ŻENADA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 szkoda też, że nie można sobie włączać pakietów przez ICOK, tylko trzeba dzwonić na gorącą linie, aktualizować dane, wysłuchać śpiewki o VOD, o promocji premium dla mnie i po 10 minutach pogawędki dopiero załatwione to co potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Kiedyś może do tego dojrzeją. Faktycznie to by było udogodnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravku2 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 W ogóle ICOK w Polsacie to jakieś nieporozumienie. I tak wszystko trzeba załatwiać przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Docelowo, to się ma zmienić. Będzie można więcej załatwić niż teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz81 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 W ogóle ICOK w Polsacie to jakieś nieporozumienie. I tak wszystko trzeba załatwiać przez telefon. to bardzo delikatnie powiedziane. Do tego rozmawiając przez telefon można dojść do wniosku, że pracują tam ludzie którzy w ogóle nie znają się na czym powinni - każdy mówi co innego . Przykład: rozmowa - na początku weryfikacja danych - podaję numer karty - dodatkowo mówię że chodzi o moduł CAM - po chwili konsultant stwierdza - proszę ustawić dekoder na kanale 31 ? Powtarzam, że mówiłem na początku rozmowy, że sprawa dotyczy modułu z resztą podając numer karty z modułu pewnie też wie czego sprawa dotyczy, a on oczywiście dalej swoje. To ja się pytam na jakiej podstawie konsultant stwierdził jaka stacja w moim dekoderze jest na kanale nr 31 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam. Dlaczego brak możliwości wpłat elektornicznych? Nie można im zrobić zwykłego przelewu przez internet czy chodzi o jakąś konkretną funkcjonalność w iCOK? Druga sprawa, chciałem dzisiaj założyć tam sobie konto (pierwsze logowanie) i wita mnie komunikat "błędne dane". Sprawdziłem już wszystko ale bez rezultatu - po wielu próbach dostałem komunikat, że zbyt wiele razy próbowałem zakładać konto. Robię coś źle czy to tak "normanie" działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Jak miałeś CP wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko82 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 @Alcatraz. Jak wcześniej byłeś abonentem CP to masz założone konto i nie pamiętasz hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ja pamietam tez mialem problem, zeby zalozyc to konto. Popróbuj w roznych porach, w koncu powinno sie udac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ja kiedyś miałem konto w ICOK i pewnego dnia się jakoś wykasowało, bez mojej ingerencji. Nikt w CP nie wiedział co się stało. Kazali sobie nowe założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Wcześniej nie byłem abonentem CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.