Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W czerwcu kończył mi się okres podstawowy. Podpisałem wiec 2 dni temu nowa umowę (przedłużenie) z nowym dekoderem na wypożyczeniem za którego musze płacic 5 zł. miesiecznie. W icok po zalogowaniu wyskoczyło mi aby zmienic aktywna karte (starą oddałem z poprzednim dekoderem do APS-u) i po tym pokazuje mi, że do zapłaty mam tylko tak jakby za sam abonament 37,90 i nie wlicza mi tych 5 zł. w nastepna wpłatę. Czy tak ma pokazywać a ja i tak mam płacic/ przelewać na konto 42,90 zł ?

Druga sprawa jak przełączę konto na stara kartę to dalej mi pokazuje tak jakby tamto było wszystko aktywne, że nastepna wpłata powinna być do 27.05.2011. Czy to tez jest prawidłowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W iCOK pisze mi tak:

 

Następna płatność:

2011-05-15 - 13,90 zł

 

Zawsze kiedy wejdę na iCOK to data jest ustawiana na dany dzień dzisiaj jest 15 to jutro zamiast 15 będzie pisało 16. I teraz nie wiem czy wpłacić im te 13.90 zł, czy pisać/dzwonić do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Po tym jak ICOK nie wpuszczał mnie do systemu, wysłałem maila w tej sprawie do CP. Odpowiedzieli mi, że konto zostało zlikwidowane i mam dokonać pierwszej rejestracji. Niestety, próbuję to zrobić już przez kilka dni, a system twierdzi uparcie, że podaję niepoprawne dane.

Na mail w tej sprawie CP odpowiedziało, że z systemem jest wszystko w porządku i oni nic nie mogą zrobić. Kazali mi jeszcze zatelefonować deo COK, tylko nie wiem co ten telefon pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak to jest, że gdy zadzowni się do CP z jakiegoś numeru a nie ma się ustawioonego w ICOK stacjonarnego numeru kontaktowego to numer, z którego dzwonimy tam się pojawia. Ja już dwa albo trzy razy probowałem usunąć z ICOK numer służbowy, ale nawet jak mi się udało przez konsultanta (bo przez ICOK nie da rady) to po moim następnym telfonie z tego numeru znowu się tam pojawił. CP wie lepiej od nas jaki mamy numer telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie rzecz w tym, że zdarzyło mi się zadzwonić ze stacjonarnego z pracy i ten numer pojawił się za chwilę jako kontakt w ICOK. Próbowałem go usunąć przez ICOK - nie dało się. Usunąłem przy okazji załatwiania jakichś spraw telefonicznie. Ale kiedyś znowu mi się zdarzyło z niego zadzwonić i znów mam go jako kontakt. Co ciekawsze od czasu kiedy ostatnio próbowałem go usunąć wisi mi w ICOK komunikat w stylu "trwa aktualizacja" czy przetwarzanie danych i teraz nawet modyfikacji danych nie mogę robić.

BTW. Jakbym zadzwonił z automatu/budki to też by mi jej numer wpsiali do ICOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...