dvbx Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Nie wiem co to znaczy, ale ja mam tak samo. Pewnie jakaś awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Witam.Co znaczy blad 201-brak nadanych pakietow-chce wznowic polaczenie z satelita i to mi wyskakuje?Chce uaktywnic nowe kanaly hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Pewnie zbyt wielu chce to zrobić na raz i serwer dostał zadyszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 @cp3 Abonament masz oplacony w terminie czy masz juz po terminie. ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Mam oplacony w terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemty Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 W czerwcu kończył mi się okres podstawowy. Podpisałem wiec 2 dni temu nowa umowę (przedłużenie) z nowym dekoderem na wypożyczeniem za którego musze płacic 5 zł. miesiecznie. W icok po zalogowaniu wyskoczyło mi aby zmienic aktywna karte (starą oddałem z poprzednim dekoderem do APS-u) i po tym pokazuje mi, że do zapłaty mam tylko tak jakby za sam abonament 37,90 i nie wlicza mi tych 5 zł. w nastepna wpłatę. Czy tak ma pokazywać a ja i tak mam płacic/ przelewać na konto 42,90 zł ? Druga sprawa jak przełączę konto na stara kartę to dalej mi pokazuje tak jakby tamto było wszystko aktywne, że nastepna wpłata powinna być do 27.05.2011. Czy to tez jest prawidłowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 przemty Prawdopodobnie tak jak ja masz promocję na ileś tam miesięcy (ja mam na 10) i dopiero po tym terminie będziesz płacił za dekoder. Ps. podaj kod promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Ile najdłużej czekaliście na odpowiedź CP na pytanie zadane przez ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 1. Zalezy o co pytales. 2. Odpowiedz na pewno otrzymasz w swoim czasie. 3. Ja odpowiedz o rezygnacje czy wplynela itp. dostalem po 4 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Pytałem o możliwość podłączenia pakietu HBO HD zamiast dotychczasowego SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 zależy to chyba od pytania:na pytanie czy mogę wymienić dekoder sd na hd czekałem 3 dni,a na przedłużenie umowy 4 godziny,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Zależy jak się trafi ja odpowiedz dostałem po kilku dniach a jak już przyszła to dalsza korespondencja bardziej przypominała GG niż pocztę mailowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 ja czekam juz tydzen a wyslalem pytanie o wymiane dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-Boy Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 W iCOK pisze mi tak: Następna płatność: 2011-05-15 - 13,90 zł Zawsze kiedy wejdę na iCOK to data jest ustawiana na dany dzień dzisiaj jest 15 to jutro zamiast 15 będzie pisało 16. I teraz nie wiem czy wpłacić im te 13.90 zł, czy pisać/dzwonić do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Mi w zeszłym roku odpisali, że problem jest im znany i pracują nad nim ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 U mnie na dekoderze w pre- paid już 1 rok nie mogę dokonać zmiany danych adresowych korespondencyjnego. Pisze dane są w modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 To trzeba zadzwonic do CP i poprosic o zmiane danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 ICOK od wczoraj nie wpuszcza mnie do systemu. Twierdzi, że jest niepoprawne hasło i to na obu kontach. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 U mnie Ok, wpisane hasło poprawne i loguje się bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Po tym jak ICOK nie wpuszczał mnie do systemu, wysłałem maila w tej sprawie do CP. Odpowiedzieli mi, że konto zostało zlikwidowane i mam dokonać pierwszej rejestracji. Niestety, próbuję to zrobić już przez kilka dni, a system twierdzi uparcie, że podaję niepoprawne dane. Na mail w tej sprawie CP odpowiedziało, że z systemem jest wszystko w porządku i oni nic nie mogą zrobić. Kazali mi jeszcze zatelefonować deo COK, tylko nie wiem co ten telefon pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 U mnie na koncie widnieją opłacone pakiety do 27 kwietnia,a mamy połowę czerwca.Po co komuś to ICOK jak są tam błędne dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Jak to jest, że gdy zadzowni się do CP z jakiegoś numeru a nie ma się ustawioonego w ICOK stacjonarnego numeru kontaktowego to numer, z którego dzwonimy tam się pojawia. Ja już dwa albo trzy razy probowałem usunąć z ICOK numer służbowy, ale nawet jak mi się udało przez konsultanta (bo przez ICOK nie da rady) to po moim następnym telfonie z tego numeru znowu się tam pojawił. CP wie lepiej od nas jaki mamy numer telefonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 A to jest komórka z której dzwonisz? Przecież łatwo numer ukryć. Zresztą nie jestem pewien ale chyba ze stacjonarnego też można ukrywać numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 No właśnie rzecz w tym, że zdarzyło mi się zadzwonić ze stacjonarnego z pracy i ten numer pojawił się za chwilę jako kontakt w ICOK. Próbowałem go usunąć przez ICOK - nie dało się. Usunąłem przy okazji załatwiania jakichś spraw telefonicznie. Ale kiedyś znowu mi się zdarzyło z niego zadzwonić i znów mam go jako kontakt. Co ciekawsze od czasu kiedy ostatnio próbowałem go usunąć wisi mi w ICOK komunikat w stylu "trwa aktualizacja" czy przetwarzanie danych i teraz nawet modyfikacji danych nie mogę robić. BTW. Jakbym zadzwonił z automatu/budki to też by mi jej numer wpsiali do ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Jakbym zadzwonił z automatu/budki to też by mi jej numer wpsiali do ICOK? Wygląda na to, że numer "zapisuje się" z automatu. Zadzwoń, powiedz żeby wykasowali numer a potem z budki telefonicznej zadzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.