Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pomyliły mi się pakiety i dlatego takie durne pytanie! Sory! A ten pakiet powinien nazywać się "Pakiet Erotyczny" wtedy wszystko było by jasne. Swoją drogą na stronie CP w dodatkowych opcjach widnieje wyłącznie VOD za 20zł przy innych pakiety jest (X).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
No i dzisiaj po wpłacie dodatkowych 20zł do Mini pakiecik Rozrywka mam :)

 

Czy istnieje sposób na zapłacenie abonamentu za więcej niż jeden miesiąc przez płatności elektroniczne ?

"Jednym kliknięciem" - nie, trzeba osobno robić płatność za każdy miesiąc.

 

A mi się natomiast wydaje, że zmieniając kwotę na przelewie (elektronicznym) spokojnie można zapłacić za taki okres jaki się chce... Ostatnio np. zapłaciłem za pół roku (przez pekao) i z całą pewnością nie klikałem 6x raz po raz.

 

Przy płatności przelewem może tak być, nie sprawdzałem, a wyraziłem się nieprecyzyjnie. Miałem na myśli płatność kartą, gdzie, niestety, nic z kwotą nie można mieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy że zerwali z Tobą umowę bez twojej wiedzy :] należy Ci się odszkodowanie ;)

 

a w ogóle jak opłaciłeś abonament to po co chcesz płacić drugi raz? widocznie to takie zabezpieczenie żebyś się nie pomylił, w ten sposób informują że już płaciłeś i nie musisz płacić :]

 

a poza tym ja w ogóle nie mogę się na konto zalogować, pisze że operacja przerwana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy że zerwali z Tobą umowę bez twojej wiedzy :] należy Ci się odszkodowanie ;)

 

a w ogóle jak opłaciłeś abonament to po co chcesz płacić drugi raz? widocznie to takie zabezpieczenie żebyś się nie pomylił, w ten sposób informują że już płaciłeś i nie musisz płacić :]

 

a poza tym ja w ogóle nie mogę się na konto zalogować, pisze że operacja przerwana

A napisałem gdzieś, że chce opłacać? :shock: Zalogowałem się tylko, wszedłem w płatności i taki oto komunikat.

Ale z tego co widzę nie tylko u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o dziwo, płatności elektroniczne po godzinie już były zaksięgowane.

 

Promocję wakacyjną opłaciłem za pomocą karty przez iCOK.

Zaraz po tym coś się zawiesiło: "101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty".

Zablokowało mi 2 x 10zł, a wszędzie była płatność 10zł.

 

Przeważnie płatności elektroniczne były księgowanie w ciągu godziny.

Jaki macie kod promocji? Ja mam w historii kontraktu: DKDD DKSF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maj tam niezły [beep]...

mi wyświetla na obu kartach taką wiadomość " Status operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty "

Mi też takie komunikat wyświetlało.Musisz zrobić przelew i momencie gdy do nich dotrze zadzwonić do żeby pakiet Ci nadali.Przelew powinien dotzreć w ciągu 24H.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy jakże piękną godzinę 3:17, a ja jestem właśnie po ponad 30-minutowej rozmowie z konsultantką CP.

A wszystko zaczęło się od tego, że zalogowałem się na iCOK i ku mojemu zdziwieniu okres rozliczeniowy Pre-paida zmienił się z 7 dnia miesiąca, na 16 dzień miesiąca. Ja więc hyc za telefon i dzwonię na infolinię.

Zacząłem oczywiście od mojego głównego problemu - odpowiedzi na reklamację złożoną 23.04.2010 r. (data wpływu pisma do CP), dotyczącą niesłusznie potrąconej kwoty z kaucji zwrotnej. W końcu ile można czekać za swoimi pieniędzm!?. Jakież było oburzenie konsultantki na domaganie się odpowiedzi na reklamację. Myślałem, że mnie krew zaleje... ale najlepsze będzie później...

Po 20 minutach rozmowy usłyszałem, że "właśnie dzisiaj, 23.06.2010 r. o godzinie 1:24 reklamacja była realizowana". Co za bzdura!... 7 maja dzwoniono do mnie telefonicznie. Nie zastano mnie jednak, więc odpowiedź miałem otrzymać pocztą. Kilkakrotnie dzwoniłem do nich, otrzymywałem numery zgłoszenia i na tym się kończyło. Ale ok... mam ja na was oko...

Skończyłem sprawę reklamacji, więc czas zapytać o zmianę okresu rozliczeniowego Pre-paida. No i tutaj zaczął się cyrk. Jakże wyszczekana baba, próbowała wejść mi w słowo, pokazać jaka to ona jest mądra... Zaczyna rzucać różnymi datami. A to data wpływu pieniędzy na konto CP, a to data przyjęcia jakiegoś zgłoszenia. Widać, że w d... :censored: ma to, co do niej mówię. Jedna wielka zlewka. Ja swoje, a ona swoje.

Dochodzimy w końcu do sprawdzenia, czy mam aktywną promocję "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". I tu kolejny zonk. Według "przemiłej" pani konsultantki "nie mam aktywnej tej usługi"!!!

Jak to nie mam? 7 czerwca, w dniu wprowadzenia promocji dzwoniłem do CP. Otrzymałem numer zgłoszenia!!! Dla potwierdzenia dzwoniłem 12 czerwca, żeby mieć pewność że mam aktywne "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". Byłem na tyle cwany, że tylko zapytałem jakie usługi mam aktywne na karcie Pre-paid. Co usłyszałem? - "Wakacje z Cyfrowym Polsatem"! Więc gdzie się ona podziała (promocja)?

Usłyszałem tylko, że najprawdopodobniej "konsultant pomylił się, albo zaszło jakieś nieporozumienie". W systemie jest tylko deklaracja na pakiet Familijny i tyle.

Muszę przyznać, że kobitka ma niezłe poczucie humoru!... i to o 3-ciej w nocy!

Jak się pomylił? Przecież przedstawiał mi warunki promocji! A konsultantka co na to? "Możemy odsłuchać nagranie tamtej rozmowy" no i oczywiście, że "mogę złożyć reklamację drogą telefoniczną..." ble ble ble... Wszyscy to znamy...

Mam już dosyć was i tych waszych reklamacji. Jeszcze z jednego łajna nie wyszedłem, a mam się w drugie pakować? Na pewno nie!

Złożyłem drugie już zamówienie na "Wakacje z Cyfrowym Polsatem". Jutro dzwonię ostatni raz i zobaczę co teraz usłyszę.

Z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że w dniu dzisiejszym trafiłem na najgorszego konsultanta CP. Zero profesjonalizmu, zero jakiejkolwiek wiedzy i dobrego wychowania!!!

Normalnie ręce opadają!

edit:

Godzina 12:15 - rozmowa z konsultantem CP.

Okazuje się, że zgłoszenie przyjęte 7 czerwca odnośnie promocji "Wakacje z Cyfrowym Polsatem" jest odnotowane w systemie. Powód całego zamieszania: wczoraj mieli aktualizację danych. Sr... :censored: w banie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...