Skocz do zawartości
  • 0

Sprzęt


Roioan
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Jestem nowy w tych sprawach i chciałem spytać się o parę rad. Chciałem założyć telewizje cyfrową, ale na swoim sprzęcie. Z tego co wiem potrzebne jest:

Antena satelitarna,Dekoder i tunner (coś takiego). Może mi ktoś doradzić jakie modele kupić? Czy jest możliwość, abym na jednym telewizorze odbierał Cyfre +, Cyfrowy Polsat i N? Jeśli tak, to jak to zrobić? I jeszcze jak ktoś będzie doradzał to prosił bym o dekodery z dyskiem do 120GB.

Chciałem jeszcze, aby C+ była rozdzielona na 2 telewizory.

 

EDIT:

Odpowie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

UUU troszkę tego się nazbiera.

 

Od "n" musisz wziąć ichniejszy tuner (nbox). Zależy jaki chcesz, jeśli recorder (z dyskiem 250 GB), to trzeba od niego do anteny puścić 2 kable antenowe.

Do Cyfry+ można kupić jakiś swój tuner, np. Ferguson FX-7600. Tu przy podpisywaniu umowy prosisz o samą kartę bez dekodera, wkładasz ją do swojego. Od tego tunera już jeden kabel do anteny. Jak kupisz dwa takie tunery, to dokupujesz splitter. Znajdziesz na allegro i sklepach sat.. Do centralki splittera wkładasz kartę, a do tunerów karty klienckie splittera podłączone do centralki kabllami (albo bezprzewodowo - drożej).

Od Cyf. Polsatu też trzeba wziąć ich dekoder /najlepiej chyba samsunga, choć mają też z dyskiem 160 GB/. Tutaj też jeden kabel do anteny.

 

Do tego antena - polecam coś o wielkości 80-90 cm, znajdziesz w hollexie, np. http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=20&id=198 (sam mam, na prawdę warto).

Do tego konwerter, jakiś QUAD (nie QUATTRO!!!), np. http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=25&id=565 . Oczywiście zakładam, że chciałby mieć wszystkie te tunery z platform jednocześnie i opłacać te abonamenty.