Skocz do zawartości

Obsługa i traktowanie Abonentów


Ronnie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamieszczam poniżej korespondencję z Polsatem, ktora mówi sama za siebie :x :

 

"Szanowna Pani,

Co to w ogóle jest za odpowiedź?. Przecież wyraźnie napisałem, że na Państwa www nie kompletnie żadnych informacji n/t modułów Cyfrowego Polsatu. Proszę sprawdzić. Kontaktowałem się też z jednym z Państwa autoryzowanych dystrybutorów, który nic nie wiedział o kartach typy pre-paid. Państwa brak wiedzy o tym co robicie jest żenujący.

Pozdrawiam

......

 

-----Original Message-----

From: kontakt@cyfrowypolsat.pl [mailto]

Sent: Thursday, March 13, 2008 6:07 PM

To: ......

Subject: Re:Moduł Cyfrowego Polsatu

 

Szanowny Panie

Uprzejmie informuję, że szczegóły dotyczące oferty promocyjnej uzyska Pan w sieci punktów dystrybucyjnych dostępnych na terenie całej Polski, na infolinii pod numerem telefonu 0 801 08 07 06 i stronie internetowej www.

......

Dział Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0801080808; fax.: (22) 356 6585

kontakt@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie,

ul. Łubinowa 4a, 03-878

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160

kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony

 

>Szanowni Państwo,

>Byłbym zainteresowany modułem CI Cyfrowego Polsatu i kartą do niego, płatną

>miesięcznie lub typu pre-paid. Mam odbiornik Technisat Digicorder HD S2.

>Jakoś nie mogę znaleźć na Państwa www oferty na takie moduły ani

>jakichkolwiek informacji na ten temat. Na stronach internetowych firm

>satelitarnych jak np. Hollex można znaleźć moduł Cyfrowego Polsatu z kartą

>pre-paid, ale wobec Państwa komunikatu o wymianie kart, nie chciałbym

>ryzykować kupna takiego modułu+karty. Czy możecie mi Państwo wyjaśnić jak to

>jest z tymi modułami i kartami? Czy można je zakupić u Państwa

>autoryzowanych sprzedawców, jakie są ceny i możliwe opcje? Czy takie karty

>są tylko w wersji pre-paid? Czy kupiony w firmie Hollex moduł z kartą będzie

>działał przez rok? Co będzie po roku - czy można będzie dokupić już tylko

>nową kartę lub ją przedłużyć na kolejny rok i używać dalej tego samego

>modułu?

>Łączę pozdrowienia"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zmuszony jestem "podzielić się" ze sposobem traktowania abonenta poprzez Infolinię Cyfrowego Polsatu.

 

Posiadam 2 umowy na abonament - jeden pakiet familijny oraz drugi pakiet MINI (w pokoju dziecka). W listopadzie 2007r. postanowiłem rozszerzyć pakiet MINI o kanały dla dzieci (tj. przejście na pakiet familijny +pakiet BAJKA). W tym celu wykonałem telefon na infolinię i poprosiłem o przysłanie umowy zmieniającej abonament na wyższy....

...Od tego czasu minęło przeszło 5 m-cy..i do tej pory nie doczekałem się żadnej "przesyłki". Cotygodniowe próby interwencji kończyły się zawsze tak samo (już wysyłamy, za tydzień, do tygodnia...itp)...

..Podczas ostatniej rozmowy konsultant stwierdził iż z przyczyn technicznych, Polsat potrzebuje ok. 6 tyg na wysyłkę korespondencji (i tak ten okres już dawno minął).

Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym "traktowaniem"??

I czy jest jakaś podstawa prawna do wcześniejszego zerwania umowy??

 

..Kończą mi się już wymówki w stosunku do dziecka, kiedy to będzie miało wreszcie możliwość oglądądania bajek w pokoju ....:)

...Najdziwniejsze jest w tym wszystkim to, iż MAM CHĘĆ PŁACENIA IM WIĘCEJ- NIE MNIEJ...chyba im na tym kompletnie nie zależy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń i powiedz ze chcesz wypowiedzieć umowę bo Polsat nie wywiązuje się obiecywań...

za argument masz możliwość wglądu w rozmowy, bo każda jest rejestrowana przez system, może coś wskórasz...

 

Spróbuj samemu też opłacić w następnym miesiącu za Familijny + bajeczka... Jak nie uznają tego to najwyżej będziesz miał nadwyżkę... W tytule podaj info że jest to opłata za familijny + bajeczka za dany miesiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei do dnia dzisiejszego nie otrzymałem umowy od CP na pakiet HBO pomimo iż od 25 stycznia mam włączone przez telefon do BOKu CP. Interweniowałem w tej sprawie 3 razy (dziś był ten 3 raz) i pan powiedział mi, że winna stoi po ich stronie. Powiedział, że dopóki nie otrzymam umowy od nich i nie odeśle im jej podpisanej to będę się cieszył bezpłatnym oglądaniem kanałów HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

wasze historie w polsacie nikogo nie ruszają, tak samo jak nikogo nie mobilizują do zmian podejścia do klienta.

 

@1 post

jesli 100 osob wysle tego typu zapytanie, to czy ta osoba ma 100 osobom odpowiadac na czym polega prepaid i nie prepaid? Wklejają gotowe formułki z odsyłaczem do strony, gdzie coś ma być.

Informuję, że w kwestii prepaidów jako całości nie wszystkie salony muszą je mieć. rozbija się to o to, że salon sprzedaży musi je wykupić od dystrybutora, a następnie sprzedać. Nikt nie wykupi ich wielu nie mając pewności, że się sprzedadzą. Inna sprawa, że zamówiliśmy ostatnio 1 prepaid i jakoś z innymi dekoderami nie doszedł, więc świadczy to o tym, w jaki sposób traktowane są informację w sieci sprzedaży.

 

@2 post

Kwestia upgradeów do umów przed wprowadzeniem możliwości apgrejdowania przez punkty sprzedaży był bólem. Klienci się u nas zgłaszali z prośbą o zmianę umowy i my z łaski swojej dzwoniliśmy w ich imieniu na infolinię z prośbą o wysłanie porozumienia. ofkoz trwało to miesiącami. Jeden klient czekał 3 miechy na porozumienie i w końcu weszła opcja w systemie w punktkach sprzedaży i mu to zrobilem. Dziwne, bo to chyba polsatowi powinno zależeć, żeby wysłać to jak najszybciej. Jednakże oni wysyłają to partiami i z tego co widać zawsze są jakieś zaległości i świeże zamówienie ląduje w długiej kolejce

 

@3 post

założę się, że albo te nagrywanie rozmów to ściema albo nie każda jest nagrywana albo jakby była każda, to polsat powie, że akurat nie trzyma nagrań miesiącami.

Co do wypowiedzenia umowy...

Jaki powód do wypowiedzenia? BO nie raczyli wysłać porozumienia? Wszaksze umowa jest ważna do momentu jej zmiany. skoro nie było porozumienia, to nie było zmiany i obowiązuje stara umowa, którą polsat przestrzega.

Wychodzi tylko brak profesjonalizmu objawiający się długim oczekiwaniem na papiery.

 

@4 post

wypada się cieszyć

 

@0statni post

Miałem podobną sytuację

tydzień przed tą sytuacją klient przyszedł z informacją, że chce poszerzyć umowę ale od roku mieszka gdzieś indziej.

zadzwoniłem na infolinię, podałem im nowe dane z prośbą o wysyłkę nowej karty.

Po tygodniu on do mnie wpada i mówi, że na starym adresie jest na niego korespondencja z reklamami i porozumieniem. Widocznie tu zmieniają, a reszta nic nie wie albo u nich zalegają rzeczy do wysyłki tak długo, że tydzien miedzy zmianą adresu i otrzymaniem paczki

 

 

PS nie pracuje w CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są pewne gotowe formułki:

 

jeśli 10 osób kupi produkt X i 9 z nich będzie zadowolonych, to na pewno niewielki odsetek z nich będzie chciał się podzielić swym szczęściem np. poprzez opisy na forum. Natomiast ten 1 niezadowolony na pewno będzie głośno komentował swoje niezadowolenie. Jeśli polsat ma te 2 000 000 abonentów i na tym forum bluzgać po nim będzie 1000 wkurzonych, to: po pierwsze: oni są widoczni a nie zadowoleni, a po drugie ciągle zadowolonych pozostaje 1 999 000 klientów.

Zawsze więcej zamieszania robi 1 niezadowolony niż 9 zadowolonych, więc skoro jesteś zadowolony, to bardzo dobrze :)

 

Sprzedałem tych polsatów z 2 tysiące i też nie uważam, że na pewno 2000 klientów teraz na CP i na mnie psioczy. Owszem zdarzają się wkurzeni za odłączenie sygnału, za ciągłe zwiechy, itp itd no ale nikt nie mowil przeciez ze wszyscy na pewno będą hepi z polsatu =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To ja tez sie podziele moja historia :(

Od ok 18miesiecy posiadam Cam polastu z karta na pakiet mini (chodzilo mi tylko o F1), tak sie zlozylo, ze od wrzesnia przebywamy wiecej w domu, i zachcialo by sie obejrzec kilka kanalow wiecej :) Po rozmowie z Obsluga Klienta powiedziano mi ze bedzie familijny z dodatkami HD(po 6zl szt) itp, ale musze podpisac nowa umowe na 2lata... OK poprosze,! Po 2tygodniach (koniec wrzesnia) przyszla umowa, podpisalem, tego samego dnia odeslalem ! Pakiet "mini" jak byl tak zostal ! Wczoraj (6 listopad:) )zadzownilem do nich po raz kolejny, a przemila Pani poinformowala mnie, ze nie ma jeszcze mojej umowy ! Jednak po "delikatnej" eksplozji uczuc z mojej strony, postanowila sprawdzic jeszcze raz :) po 10minutach oczekiwania okazalo sie ze umowa jest, ale wplynela im 3dni temu (czyli 2-3listopada) a opoznienie tlumaczyla powolnoscia Polskiej Poczty !Z tego co wiem listy zwykle i priorytetowe z Warszawy do Warszawy ida max 2 dni :) . Mila Pani zaproponowala mi ze uruchomia pakiet 26 listopada (okres rozliczeniowy) !Po 70dniach !!! Czy to nie jest zabawne ?? Zwazywszy ze chcialem dac im pieniazki nie zrazony tym, ze jako wlasciciel Cam-u zostalem pozbawiony mozliwosci ogladania HD za free, poniewaz nowa karta przyszla we wrzesniu ( a nie przed EURO, co obiecywali nam wczesniej)... Na zakonczenie histori powiem tak, umowe na pakiet Familijny z HD pol[beep]em zgodnie z 10dniowym terminem od zawarcia ( liczy sie data ich przyjecia) rozwiazalem telefonicznie i listownie, a od dzis jestem szczesliwym posiadaczem karty C+ wraz z multipakietem premium + HD za niecale 40zl przez 7miesiacy potem po 78zl przez 6 miesiecy, umowe zawarlem oczywiscie na 13miesiecy ! Czy nie mozna zrobic wszystkiego latwiej i prosciej ! Zaluje jedynie ze czekalem tak dlugo, z decyzja o zmianie operatora !

pozdrawiam

bzyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to skandal Poczta Polska też nic sobie nie robi z tego u mnie było inaczej sprawa dotyczyła dokumętów od samochodu to skandal 3 tyg żeby szły z drugiego końca polski jeśli chodzi o CP to mnie wszystko w nim denerwuje od zasięgu i częstych zanikach sygnału po obsługę klijenta przez biuro obsługi w Cyfrze+ to nie do pomyślenia 1 tel i masz zmianę pakietu lub jak ja to robiłem zamawiając canal+ np w czerwcu w lipcu oglądałem za darmo płaciłem dopiero za sierpień jeśli sierpień się kończył wyłączałem canal+ z oferty a na początku września załączałem ponownie i znów miesiąc oglądania cana+ za free 8):mrgreen: i nie było żadnych problemów z BOK aby skończy mi się umowa od razu przeskakuję na "N" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...